Thread has been deleted
Last comment
Rush CoL’s IGL?
ZywOo | 
United States Frotha 
Is Rush Complexity’s IGL? I was looking at his stats and he has IGL stats, so I’m wondering.
2021-06-17 18:31
Topics are hidden when running Sport mode.
doenst he always have igl stats, guy is garbage
2021-06-17 18:32
1 reply
-1 very disrespectful to godRUSH RUSH best player
2021-06-17 18:44
yeap he is like american krystal
2021-06-17 18:32
1 reply
#25
 | 
Germany lNNrdCS
lmao
2021-06-17 18:45
no he is a support. His stats are garbage but he is very important to the team. BlameF has said multiple time he is very integral.
2021-06-17 18:32
1 reply
no point in arguing it man people round here only look at rating
2021-06-17 18:38
10 year old analyst shit right here
2021-06-17 18:33
12 replies
#7
 | 
Finland okxD
+1! i think interz is insane IGL, leading Gambit for so many tournament wins!
2021-06-17 18:33
9 replies
#9
RpK | 
Finland ToxicDUD
nafany is the igl
2021-06-17 18:34
8 replies
nafany fragger interz igl
2021-06-17 18:35
#12
 | 
Finland okxD
no! have you seen the stats? interz has lowest rating so he is the igl.... smh heads
2021-06-17 18:35
2 replies
ah true, xyp9x the goat igl tho getting astralis 4 majors!
2021-06-17 18:36
1 reply
#15
 | 
Finland okxD
+1 +1 +1 +1 finally you get it!
2021-06-17 18:36
He's joking on the bad stat = igl presumption which is still mostly true aside from BlameF, nexa, nafany, CadiaN and occasionally Aleksib
2021-06-17 18:36
3 replies
I got it, I just thought he may have been serious since I only checked who the igl is yesterday
2021-06-17 18:36
2 replies
Yea they're one of the weird squads where it's genuinely confusing if you don't follow them who the IGL is, interz plays support and setups, Hobbit is the veteran and nafany is an average rifler role so there's 3 options you can think are the IGL if you don't already know
2021-06-17 18:42
1 reply
I thought Axile because glasses so he is smart
2021-06-17 18:43
#8
ZywOo | 
United States Frotha
Fan of Richard Lewis Also, I’m trolling
2021-06-17 18:35
1 reply
Okay nice bait
2021-06-17 18:41
he fucking sucks
2021-06-17 18:33
1 reply
No, RUSH best player
2021-06-17 18:44
#6
 | 
Ukraine Alexandro21
He's a bitch of this team, and to be completely honest, he's much more important than baitf or shitzon.
2021-06-17 18:33
1 reply
Yeah, Poizon has been pretty bad the last few months
2021-06-17 18:38
-BaItF when????????
2021-06-17 18:34
#17
 | 
Romania Anqhor
blameF is IGL, RUSH is support player and takes the shitty positions/roles
2021-06-17 18:37
No it’s baitF
2021-06-17 18:45
Login or register to add your comment to the discussion.