Thread has been deleted
Last comment
ancient
 | 
Brazil Fan_do_Trk 
Horrible map, it doesn't make sense to me , It's not a competitive map
2021-06-18 15:20
Topics are hidden when running Sport mode.
great map, it makes very much sense, it's a competitive map
2021-06-18 15:21
8 replies
yes, except for the fact that it's very badly made, and buggy.
2021-06-18 15:22
5 replies
chill dude, it will be updated (multiple times)
2021-06-18 15:26
4 replies
yes, but it sucks.
2021-06-18 15:42
3 replies
many people disagree #3
2021-06-18 15:45
2 replies
yes good logic, many people agree as well #16
2021-06-18 15:52
1 reply
#34
 | 
Europe Ufasas
i agree to agree as well
2021-06-18 20:13
#8
 | 
Brazil Fan_do_Trk
flair connect to name
2021-06-18 15:22
1 reply
#15
 | 
Czech Republic BlastTM
KEKW
2021-06-18 15:27
yep, it's trash, and boring, and sucks, and makes no sense to replace train with it instead of d2 or mirage, and it also sucks.
2021-06-18 15:21
7 replies
you are speaking about sense and want to replace most popular maps. Not the sharpest tool in the shed i guess
2021-06-18 15:23
6 replies
right, let's just have a complete 7 map pool which includes only d2 and mirage, that would be awesome!
2021-06-18 15:43
4 replies
How is this similar to what i was saying?
2021-06-18 20:08
3 replies
try to use your brain.
2021-06-18 23:45
2 replies
No, you are justifying that you think, it would make more sense to remove one of the most popular maps instead of one of the least popular, by overexaggerating this whole thing to "lets have only 2 maps" which makes zero sense and I didnt say to remove 5 maps and not to add any.
2021-06-18 23:56
1 reply
yes but #37
2021-06-19 00:02
So you should never replace mirage and d2?
2021-06-18 23:57
it's a great map actually
2021-06-18 15:21
#5
 | 
Brazil ghcnvbkn
so far same, but i think it can improve with time ^^
2021-06-18 15:22
4 replies
#14
 | 
Brazil Fan_do_Trk
yes bro but i prefer train
2021-06-18 15:26
3 replies
#17
 | 
Brazil ghcnvbkn
same :(, RIP train
2021-06-18 15:28
2 replies
#18
 | 
Brazil Fan_do_Trk
f rei da train.....
2021-06-18 15:28
1 reply
#20
 | 
Brazil ghcnvbkn
eh, he was not going to play train anyway, liquid's insta-ban
2021-06-18 15:30
#6
 | 
Finland Hidrobr
CT MAP
2021-06-18 15:22
1 reply
Train more so
2021-06-18 23:54
#7
 | 
Finland Doto_top1
it's fine but they should have removed mirage instead of train and train 100 times better than ancient.
2021-06-18 15:22
3 replies
#11
 | 
Brazil Fan_do_Trk
yes man , train its legend map
2021-06-18 15:23
#21
 | 
Brazil ghcnvbkn
-1 imo mirage is getting boring to watch but still 100x better than dust2
2021-06-18 15:31
1 reply
+1 Mirage bestest
2021-06-18 15:49
0/8 it's the most interesting map rn
2021-06-18 15:22
1 reply
#12
 | 
Brazil Fan_do_Trk
its my opinion
2021-06-18 15:25
#16
 | 
Norway coneninho
Agreed,shity map imo
2021-06-18 15:27
skyrim in csgo :D
2021-06-18 15:29
why? explain?
2021-06-18 15:43
yeah, it's shit map
2021-06-18 15:44
Bad visibilty and bombsites But interesting concept
2021-06-18 15:50
true
2021-06-18 15:53
It's Valves own map, that's why it's in the game.
2021-06-18 15:54
#33
 | 
Brazil Bactuga
I Dont even dislike the map much for the layout, i think its very interesting but definitely making a entirely green map in 2021 is the most bullshit thing ever
2021-06-18 20:10
1 reply
Yeah, Green maps and CS don't feel right for whatever reason I think it's fine to have 1 green map purely for something different, Now revert Cache back!
2021-06-18 23:57
They had to copy the valorant map, for reasons :(
2021-06-18 20:26
1 reply
#39
daps | 
Canada JC_123
how is any part of it like a valorant map? Go look at the way icebox and split and shit are. Ancient is just a classic layout really. Honestly pretty much a better Dust II imo
2021-06-18 23:53
ikr
2021-06-18 20:27
#38
daps | 
Canada JC_123
it's good
2021-06-18 23:51
#41
 | 
Myanmar dexzzz
good map , only silvers dont like it
2021-06-18 23:55
1 reply
+1, but it still has to be changed a bit tho, a site is very hard
2021-06-19 10:35
Has potential with a few changes
2021-06-18 23:56
It is OK but needs to be optimized performance wise, FPS dips pretty badly
2021-06-18 23:58
1 reply
FPS is okay now
2021-06-19 10:36
shitty map, never gonna play it office>ancient
2021-06-19 10:29
#51
 | 
Sweden 0sko
I really like the change. Ancient is something new and While it needs some updates it is much better then train, wich in my opinion was the worst map in the pool
2021-06-19 11:36
Login or register to add your comment to the discussion.