Thread has been deleted
Last comment
34°C
 | 
Poland katlegenda222 
i'm dying and you? what's the weather in your place?
2021-06-20 16:36
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Bulgaria DeimosDude
31°C in Moscow, Russia Sleeping all day under the AC and going out at nights 😎
2021-06-20 16:37
12 replies
GO TO parties and bang girls Dont waste your precious time.
2021-06-20 16:48
9 replies
#124
 | 
Austria SplasJ
but "GO TO parties and bang girls" is wasting time
2021-06-20 17:08
8 replies
#138
JW | 
Nepal askyee
+, winning faceit is way better mens))
2021-06-20 17:16
4 replies
+1
2021-06-20 17:49
1 reply
#280
 | 
CIS youWrong
I was there where 31 is no hot, and it was hot from 40 humidity + wind
2021-06-21 07:49
+1
2021-06-20 19:31
+1
2021-06-20 21:04
+1
2021-06-20 17:51
#204
 | 
Albania DardanS
+1, fornication is cringe
2021-06-20 18:49
+1
2021-06-20 19:47
But nothing to compare with 2010 in Moscow, it was hell, hot even at nights, no wind at all for weeks and I only had a shitty ventilator
2021-06-20 19:51
#284
 | 
Brazil Bactuga
21°C on Rio de Janeiro, Brazil, Winter started today, but lately it is getting more cold and alot of more rain than usual.
2021-06-21 07:55
#2
 | 
Australia B_Tannen
Absolutely freezing cold and wet.
2021-06-20 16:36
3 replies
#276
 | 
Australia flashi
and all these guys complaining about having 30 degree days
2021-06-21 01:46
Freezing in australia is around 15C? XD
2021-06-21 09:08
1 reply
#303
 | 
Australia B_Tannen
Around 6 degrees and wet this morning.
2021-06-21 10:00
32, i like it
2021-06-20 16:36
23 replies
how? i prefer -20 than 30
2021-06-20 16:37
6 replies
cold weather = a lot of clothes. I like when i can go outside and its warm wind in my balls
2021-06-20 16:38
5 replies
still spring and winter>>>> summer
2021-06-20 16:40
4 replies
#75
 | 
Belgium lil_vodka
in Poland maybe but not in Russia
2021-06-20 16:48
#184
 | 
Poland szejk1x
Spring in PL is dope, but not this year, all day rain and shitty weather straight to 30+ degrees
2021-06-20 18:23
Fall best season. Fresh, clean air
2021-06-21 00:22
i wish you knew what means winter in siberia my friend
2021-06-21 07:52
it's a climate crisis, you will not like it for much longer
2021-06-20 16:41
15 replies
sure sure, a millions of years climate changed, and now 100-200 years CHANGED something xddd
2021-06-20 16:42
11 replies
Youre stupid if you dont understand why.
2021-06-20 16:44
10 replies
#88
 | 
Czech Republic MoRt8
OMG you again, Greta?? Give us a break FFS
2021-06-20 16:51
4 replies
#109
 | 
CIS youWrong
MoRt8 man dont speak, if you dont know, its simple rapid warming which has now accelerated the melting of ice will one of the first underwater is florida, who live in florida? sorry
2021-06-20 17:00
3 replies
You talking about Florida when Netherlands exist is fucking hilarious
2021-06-20 23:08
1 reply
#279
 | 
CIS youWrong
oo it's example, other places too, london, st petersburg now SPEED X2 last 20 years
2021-06-21 07:46
#267
 | 
Sweden m0e_200kg
Then why have the ices been growing the past few years?
2021-06-21 00:06
i do understand, and you cuckold leftist go down on one knee
2021-06-20 16:55
4 replies
Are you drunk alrdy?
2021-06-20 17:05
3 replies
i dont drink alcohol at all
2021-06-20 17:15
2 replies
then try drinking it lol
2021-06-20 20:06
if you drink some you will have an excuse for being so retarded
2021-06-20 22:58
If he lives in Russia then actually he will be positively affected by climate change, the warmer weather will make siberia a better place to live in and make more place for farm land which will make russian economy grow into a superpower
2021-06-20 16:45
1 reply
sure, since farmland carries economies in 2021 ^^ the way some people think just amazes me :D
2021-06-20 16:48
+1
2021-06-21 19:05
15°C
2021-06-20 16:36
#5
 | 
United Kingdom respi
12 DEGREES AND CLOUDY BRUV
2021-06-20 16:36
3 replies
nice
2021-06-20 16:37
lmao
2021-06-20 16:41
#65
 | 
Estonia Mrkruvi
RAH MANDEM FREEZING DEM BALLS OUT THERE GOTTA PAY BIG RACKS FOR SOME NICE WEATHER RUDEBOY
2021-06-20 16:46
#6
 | 
Canada xb0y
23 in Toronto Area
2021-06-20 16:36
30 degrees celsius, death is coming
2021-06-20 16:36
-15
2021-06-20 16:36
#9
 | 
Brazil thalesheen
19º cloudy day - Porto, Portugal
2021-06-20 16:37
3 replies
so, we have the same nacionality and we're living in the same place? cool :D
2021-06-20 16:54
2 replies
lol good to hear that bro! tamo junto! hahah
2021-06-20 17:51
1 reply
hahahaha tmj xD
2021-06-20 17:55
same weather here its fine men. just buy a fan or something
2021-06-20 16:37
2 replies
heh, you know i have ac but i wanted to go outsite
2021-06-20 16:37
1 reply
lmfao tho tbf it still hasnt gotten that hot here. during july, august it gets 40+ and death comes. tho thats the difference between desert and russia :D
2021-06-20 16:38
30 and its WAY TOO FUCKING HOT
2021-06-20 16:37
15 replies
+1
2021-06-20 16:38
5 replies
i wanna go swimming but the beach is 3km away so i will litteraly melt during the way there
2021-06-20 16:43
4 replies
i wanted to go mountains, its not possible
2021-06-20 16:44
get a car lmao
2021-06-20 17:40
1 reply
im 16, i can get a car in 4 months
2021-06-20 17:44
3km isn't much at all dude
2021-06-20 17:52
how is finland being so hot lmao ? in portugal its like 17ºc
2021-06-20 16:45
4 replies
idk its 30 and the sun goes down at 12 and rises at 3am
2021-06-20 16:47
3 replies
:::::DDDDDD
2021-06-20 18:27
2 replies
#189
 | 
Brazil ghcnvbkn
":::::" looks so weird
2021-06-20 18:30
1 reply
Kaksoispiste D d D
2021-06-21 19:04
I was out landscaping the whole day. Fucking agony, would rather have -30 than this
2021-06-20 19:10
1 reply
+111111
2021-06-20 19:30
#228
 | 
Finland idukxd
yes
2021-06-20 19:46
#269
 | 
Sweden m0e_200kg
it's like sauna, u should enjoy
2021-06-21 00:07
32°C dying aswell
2021-06-20 16:37
#14
 | 
Poland humen))))
32, hot af
2021-06-20 16:37
32°C, sucks
2021-06-20 16:37
People crying about hot weather in summer. Global warming, def not because it's summer, global warming it is.
2021-06-20 16:37
3 replies
yes im crying because of hot weather because summer in poland should be like 25°C but still in poland ppl thinks that there is no global warming etc
2021-06-20 16:42
2 replies
I believe in global warming but it's summer ffs, it's supposed to be hot.
2021-06-20 16:44
where i live summer i supposed to be around 22-25 degrees max, now it's low 30's
2021-06-20 16:51
#18
 | 
Austria arngnr
I want spring back, please
2021-06-20 16:38
2 replies
yeah spring especially may >>>>>>>>>> summer
2021-06-20 16:38
1 reply
#50
 | 
Austria arngnr
agrrrrreed.
2021-06-20 16:44
20 in Romania and it`s raining for 2 weeks now Terrible weather
2021-06-20 16:37
1 reply
#171
 | 
Latvia sonofdog
This week is gonna hit Romania hard with hot weather
2021-06-20 17:56
#21
 | 
Russia Soawii
33C, holy fuck that's so bad, AC coming in three days though
2021-06-20 16:37
#23
 | 
Finland hermion
12c raining
2021-06-20 16:38
31°C HELP ME XD
2021-06-20 16:38
4 replies
no ac?
2021-06-20 16:40
3 replies
northern countries don't really invest a lot in ac, since we don't really get a lot of hot weather
2021-06-20 18:43
2 replies
yes northern countries don't really invest a lot in ac, but what about estonia? do you guys invest a lot in ac?
2021-06-20 20:14
1 reply
0/8
2021-06-20 22:51
25 inside my room
2021-06-20 16:38
32C was 33C it says feels like 35 though
2021-06-20 16:39
#30
 | 
Finland SunMutsi
Its ranging between 14-31°C atm, luckily its only 14°C where i live
2021-06-20 16:39
40+ here, yikes
2021-06-20 16:39
32° is nothing
2021-06-20 16:40
36-38°C rn, typical summer here in Tashkent 40-45°C 2-3weeks ago kinda used to it tbh and AC always on at work so not a big deal
2021-06-20 16:41
Bout 36 celsius in Lithuania, I mean its hot but I like it
2021-06-20 16:41
#39
bt0 | 
Brazil Cau3s
28Cº IN WINTER imgur.com/a/HYCT2dD
2021-06-20 16:42
3 replies
Holy shit we have -28 in winter
2021-06-20 16:44
2 replies
#68
bt0 | 
Brazil Cau3s
Man I didn't know that Latvia is so cold
2021-06-20 16:47
1 reply
sometimes can be like that
2021-06-20 16:51
perfect to hit the beach.
2021-06-20 16:42
#43
 | 
Finland renge
31C, feels like nothing
2021-06-20 16:42
#44
 | 
Other pochesun
31 here. Dont care.
2021-06-20 16:43
i have 32C
2021-06-20 16:43
26°C really nice
2021-06-20 16:43
Same here, 34 :(
2021-06-20 16:43
1 reply
we will melt together don't worry
2021-06-20 16:45
17 and cloudy
2021-06-20 16:43
1 reply
nice
2021-06-20 16:44
28ºC Copacabana, Sunny day its oke for me
2021-06-20 16:45
27 cloudy wet day, perfect
2021-06-20 16:44
around 30°C, it was much hotter yesterday. Later we will have some rain god bless
2021-06-20 16:44
1 reply
i just want some storm and it will be good, for 2h and then again 30°C :((
2021-06-20 16:47
17ºc in braga , portugal :((
2021-06-20 16:45
1 reply
#101
 | 
Estonia Sn4pzhat
35 in fuckin Estonia, what happened
2021-06-20 16:54
its over 30c here in moscow but im at work with ac so its fine
2021-06-20 16:45
#64
 | 
Norway Dogebro42
17 degrees. ok temperature, could be colder tbh
2021-06-20 16:45
12c
2021-06-20 16:47
8 replies
#100
 | 
Estonia Sn4pzhat
how
2021-06-20 16:54
7 replies
idk :( it's windy and raining. Atleast it should be much warmer tomorrow
2021-06-20 16:57
6 replies
#117
 | 
Estonia Sn4pzhat
where do you live in Finland caz in Estonia its fuckin 35 and + sometimes.
2021-06-20 17:04
5 replies
in central ostrobothnia. It's surprisingly cold rn, but i dont think it has ever been even near to +35 in here
2021-06-20 17:07
4 replies
#128
 | 
Estonia Sn4pzhat
god damn, im jealous. It usually is 25 in Estonia but randomly for a week it has ben 30+
2021-06-20 17:09
3 replies
:D i would rather have +25 than this. 30+ would probably be too much though
2021-06-20 17:12
2 replies
#131
 | 
Estonia Sn4pzhat
25 and cloudy is perfect. But 30+ is too much
2021-06-20 17:13
1 reply
+1
2021-06-20 17:14
#70
 | 
Brazil ghcnvbkn
13°C, best possible temperature
2021-06-20 16:47
That is not that much actually come to southern Spain
2021-06-20 16:48
3 replies
i don't want to check it :)
2021-06-20 16:49
rather come in the winter or fall tbh
2021-06-20 16:50
1 reply
Yea, it's way better, honestly too hot in summer
2021-06-20 19:32
28°C, Hyderabad
2021-06-20 16:48
fucking 95F in california
2021-06-20 16:49
5 replies
#86
 | 
Brazil ghcnvbkn
35°C? thats a lot
2021-06-20 16:51
4 replies
yup :(
2021-06-20 16:51
3 replies
#90
 | 
Brazil ghcnvbkn
wtf, i wouldn't be able to live in a temperature like that :(
2021-06-20 16:52
2 replies
The west coast is suffering from an extreme heatwave right now. The area there has been hotter than it usually is as a result.
2021-06-21 00:06
1 reply
#309
 | 
Brazil ghcnvbkn
oof, feels bad
2021-06-21 16:01
#79
 | 
Belgium lil_vodka
24°C, a bit cloudy
2021-06-20 16:49
cloudy 26°C cant complain
2021-06-20 16:50
1 reply
#99
 | 
Estonia Sn4pzhat
lucky, thats perfect
2021-06-20 16:54
#84
 | 
Ireland cawley2
16C in ireland fucking hate it
2021-06-20 16:51
13 replies
#92
 | 
Brazil ghcnvbkn
wdym? 16°C is one of the best temperatures possible
2021-06-20 16:52
10 replies
#122
 | 
Ireland cawley2
ireland only has like 2 weeks of above 20 C all year round
2021-06-20 17:07
9 replies
#126
 | 
Brazil ghcnvbkn
thats awesome !
2021-06-20 17:09
8 replies
#151
 | 
Brazil kantikz
hot >>>> cold
2021-06-20 17:42
7 replies
#152
 | 
Brazil ghcnvbkn
-1 0iq cold >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> hot
2021-06-20 17:43
6 replies
#153
 | 
Brazil kantikz
you cant go out, nor take showers or go to the gym, worse time of the year 0iq
2021-06-20 17:44
5 replies
#155
 | 
Brazil ghcnvbkn
just add more clothes and you can go out (while when its too hot you cant do that, since at some point you would become naked), you can also put a very hot temperature in the shower (like i do), and who cares about gym? just to finish, you can also spend your entire day in the bed
2021-06-20 17:46
4 replies
#156
 | 
Brazil kantikz
bro ifs cold when u get out of the shower :( and a lot of clothes is real shit to go out man and most of places have AC so u dont have to worry about heat in the summer, while most of places dont have a heater for the winter fuck global warming
2021-06-20 17:48
3 replies
#162
 | 
Brazil ghcnvbkn
you can use a bathroom heater or just leave the shower open for some time before taking the clothes off i mean, yes it is shit, but i think its worse to go out when there is a fucking sun making your head burn "and most of places have AC so u dont have to worry about heat in the summer" thats true, good point. Anyway, again, you can simply stay in the bed during the winter
2021-06-20 17:52
2 replies
#164
 | 
Brazil kantikz
nice point lmao
2021-06-20 17:53
1 reply
#165
 | 
Brazil ghcnvbkn
ty, you have some nice points too B)
2021-06-20 17:53
#98
 | 
Estonia Sn4pzhat
lucky mf. I have 21 degrees in night and 21 is perfect in day. Im so jealous
2021-06-20 16:54
what's the perfect temperature for u?
2021-06-20 19:33
30 here currently very ded
2021-06-20 16:51
21C
2021-06-20 16:53
#94
 | 
Estonia Sn4pzhat
I had 36 today and 35 yesterday. I wanna die.
2021-06-20 16:53
#95
nilo | 
Sweden caijen
30 but not even warm. it was 31 the other day but it feelt like 40
2021-06-20 16:53
14ºc here lol
2021-06-20 16:54
13c
2021-06-20 16:55
26 in Canarias, average weather
2021-06-20 16:55
31°C in Riga and i'm dying tomorrow it is gonna be 32°C 👍
2021-06-20 16:59
#110
 | 
Brazil Steger
22ºC
2021-06-20 17:00
17C with a breeze pretty good
2021-06-20 17:01
+ 1 i hate summer
2021-06-20 17:02
#114
 | 
Poland Yomenik
still summer>winter
2021-06-20 17:02
26c here but air is shit
2021-06-20 17:03
29° in Belgrade dying rn not even a breeze here
2021-06-20 17:04
9c :)
2021-06-20 17:05
3 replies
#191
 | 
Brazil ghcnvbkn
this is cool ! :D
2021-06-20 18:33
2 replies
nah, it's cool until u get these temperatures everyday, i think that 25c is also cool, but i bet u dont think that
2021-06-20 21:29
1 reply
#307
 | 
Brazil ghcnvbkn
im usually getting 4c in the morning, 13c at the evening, and i still think its cool ! :)
2021-06-21 16:00
36 in Lithuania. i'm dead mens.
2021-06-20 17:05
1 reply
Perfect time to go to lake or sea ;Dddd
2021-06-20 17:56
16°C cloudy
2021-06-20 17:07
#127
 | 
Austria SplasJ
35 right now and no AC or anything so it has around 30 when i try to sleep :c
2021-06-20 17:09
16°C
2021-06-20 17:10
27 currently, 38's in Summers.
2021-06-20 17:13
are u kidding me?
2021-06-20 17:13
2 replies
summer there bro
2021-06-20 17:14
#192
 | 
Brazil ghcnvbkn
yea, summer in europe is a bit too harsh apparently
2021-06-20 18:34
#137
 | 
Poland kad_xqd13
yes, im sweating more than a non-legacy applying to yale
2021-06-20 17:16
Its been around 9C all june. Its too cold, I want it to be 20C at least :(
2021-06-20 17:19
Had same shit in my Siberian gulag todays noon and now it's literally a storm outside. Ppls cars are getting hydrolocked and junk is swimming all around wtf is going on
2021-06-20 17:19
38 also diying
2021-06-20 17:20
23 in Denmark, we had some thunder earlier today, so i am actually pretty fine.
2021-06-20 17:33
36 im dying
2021-06-20 17:41
7 degree here
2021-06-20 17:41
#150
 | 
Brazil kantikz
14C Brazil 😎
2021-06-20 17:42
2 replies
I will give u 5€ for a life exchange
2021-06-20 18:17
#193
 | 
Brazil ghcnvbkn
almost same, best temperature :))
2021-06-20 18:34
27°c in the center of jermany imgur.com/a/nOlnba0 here how it looks like for the next hours 27.7°c in my room i hate it
2021-06-20 17:48
21°c, but its gonna be 30 all the next week :(
2021-06-20 17:50
1 reply
can i sleep over? no homo
2021-06-20 18:16
34 C same here, wednesday over 39.......... fml
2021-06-20 17:54
12 replies
39 wtf
2021-06-20 17:55
1 reply
yessirr... and thats the temp "under a tree" if yk what i mean
2021-06-20 18:13
#195
 | 
Brazil ghcnvbkn
over 39???? wtf
2021-06-20 18:34
9 replies
the mediterranean is so fucked up bro..
2021-06-20 18:39
8 replies
#197
 | 
Brazil ghcnvbkn
feels bad :(
2021-06-20 18:39
7 replies
extremely bad + i dont have an AC so i just gotta blow cold air on my body to cool myself, ik it sounds weird but it does help
2021-06-20 18:48
6 replies
#205
 | 
Brazil ghcnvbkn
do you have a fan or something like that? and yea, this sounds weird lol
2021-06-20 18:49
5 replies
i'll go with my dad and buy one tmrw,, i just cant go on like this anymore
2021-06-20 18:53
4 replies
#210
 | 
Brazil ghcnvbkn
gl m8 :((
2021-06-20 18:54
3 replies
ty mens, u too :I
2021-06-20 18:54
2 replies
#213
 | 
Brazil ghcnvbkn
np :] also its 13C here so its not bad
2021-06-20 18:56
1 reply
:O
2021-06-20 21:03
im dead, heat got the better of me
2021-06-20 17:55
UK -- it's been like 13-17C for the last few days. Rain and cold breeze, feels so good after suffering 25-30C sunny weather for like a week+.
2021-06-20 17:55
It s fine, thats why we evovled sweating
2021-06-20 18:15
3 replies
#180
 | 
Sweden frozze90
Shame you could'nt evolve some english grammar.
2021-06-20 18:18
2 replies
oof this is a bit ironic rn, dont ya think
2021-06-20 18:19
1 reply
#315
 | 
Sweden frozze90
Just a skosh! :P
2021-06-22 12:20
#177
 | 
Lithuania FakeDoggo
Same weather, also dying
2021-06-20 18:17
#178
 | 
Sweden frozze90
hot AF. Been helping my sis all day with moving. Been helllowa day..... x)
2021-06-20 18:18
#179
 | 
Finland JmNn1
too hot like 33 gonna go jump off a cliff
2021-06-20 18:18
Not that hot loool
2021-06-20 18:20
Rip
2021-06-20 18:21
+33°C
2021-06-20 18:24
29 and not so hot if u drink jääkaappi cold water.
2021-06-20 18:26
33°C and playing football with friends
2021-06-20 18:27
31 degrees… holy cow I can’t believe it’s 1 degree below freezing in summer where you are!
2021-06-20 18:31
swirling between 29-31C in Boston. But I have AC mens))
2021-06-20 18:34
2 replies
#249
 | 
Norway jatakk
is Boston is very hot during summers and supercold during the winters?
2021-06-20 22:54
1 reply
yes. It’s basically typical New England weather. Cold af in the winters and annoyingly hot as fuck in the summer.
2021-06-21 00:01
24°C in Paris, feeling good
2021-06-20 18:41
Dude I am litterry dying in Germany
2021-06-20 18:47
#201
 | 
Australia Beard43
34°C is good weather men, enjoy it! 25-34 is my sweet spot. I think anything over 36 is starting to roast and anything under 20 is getting cold. It's 8°C right here now but it's 0215 and winter so I won't complain ;-)
2021-06-20 18:48
6 replies
#203
 | 
Australia Beard43
I think I'm changing in my old age though, I swear I used to be much more tolerant of the cold.
2021-06-20 18:49
#206
 | 
Brazil ghcnvbkn
ok, wtf?
2021-06-20 18:50
4 replies
#219
 | 
Australia Beard43
? I think my comment is fairly clear which makes yours confusing to me, which part of mine don't you understand?
2021-06-20 19:20
3 replies
#220
 | 
Brazil ghcnvbkn
maybe i expressed myself wrong I wasn't confused, just surprised
2021-06-20 19:21
2 replies
#240
 | 
Australia Beard43
Ahhhh my bad! Either way though, which part do you find surprising?
2021-06-20 20:18
1 reply
#308
 | 
Brazil ghcnvbkn
everything.
2021-06-21 16:01
#207
 | 
Albania DardanS
27
2021-06-20 18:52
#209
 | 
Sweden PwnarN
Sweden 30 degrees, im dying I have no AC
2021-06-20 18:53
2 replies
F get AC mens
2021-06-20 23:11
1 reply
#262
 | 
Sweden PwnarN
I know D:
2021-06-20 23:21
rather have +30 than -10
2021-06-20 18:54
29°C, some rain, wind 16.7 Km/h.
2021-06-20 18:57
Košice,Slovakia 30+
2021-06-20 18:58
normal for brazil
2021-06-20 19:00
2 replies
its 17ºC where I live in south (interior do paraná). But when it hits 35ºC in january, man...
2021-06-20 19:59
1 reply
the climate in brazil is very strange, here in minas gerais it is 11°, but in summer it is 35°
2021-06-21 04:49
normal here take the car > go to the beach (20min) This is why i love my country
2021-06-20 19:08
2 replies
#247
 | 
Norway jatakk
what if you live many hours from the sea?
2021-06-20 22:53
1 reply
34°C is hot as fuck, i know, the only think to "help" is air conditioning. F
2021-06-21 01:14
the average day in Singapore with 85% humidity
2021-06-20 19:31
21 right now, 17 during the night Constanta, Romania
2021-06-20 19:33
its like that everyday here( except today
2021-06-20 19:33
Today it was +35C Siberia btw
2021-06-20 19:56
21 right now :)
2021-06-20 19:57
just another day in the spring for brazilians
2021-06-20 19:57
its like 25 here
2021-06-20 20:00
35 not bad, came back from party without hangover so not bad, now drinking big whiskey alone in my garden
2021-06-20 20:02
Around 29 whole day, fucking duying, dude :(
2021-06-20 20:12
48 degrees
2021-06-20 21:04
37 degrees Celsius. not too hot yet.
2021-06-20 21:10
#248
 | 
Armenia illmY
39°C huh im still alive...
2021-06-20 22:53
2 replies
LOL are you serious?
2021-06-20 23:12
1 reply
#270
 | 
Armenia illmY
yea:(
2021-06-21 00:19
#250
 | 
Norway jatakk
Europe is boiling lately
2021-06-20 22:55
31 in Kaliningrad and humidity was high. Fells really bad
2021-06-20 22:56
26 degrees
2021-06-20 22:56
#254
 | 
Slovakia Astatine
yes
2021-06-20 23:00
idc tbh, im a man, i do not fear such pitiful things like weather. i can survive in 40 degrees just as easily as in -40 degrees ez
2021-06-20 23:02
15-20 degrees in the coming week
2021-06-20 23:06
#258
 | 
United States Wafftop
about 80-90 freedoms, so equal maximum chillin Top tip from someone who use to live in the high desert where it would be 100-120+, if that A/C aint hittin, put your underwear in the freezer and swap around. Feels amazing
2021-06-20 23:10
2 replies
lmfao
2021-06-20 23:12
wtf
2021-06-21 00:02
it's 36 deegres here in a daily basis, sometimes thermic sensation goes up to 40
2021-06-20 23:24
Noobs
2021-06-21 00:06
#272
 | 
Norway TheDEA
Raining and 16°C. The usual summer weather, Come to Norway, don't die friend.
2021-06-21 00:27
FAKEFLAG-DETECTION-THREAD
2021-06-21 00:43
#275
 | 
Australia flashi
3c at 9am pag id love some 30 degree weather man
2021-06-21 01:17
What? 34° is still okay
2021-06-21 01:48
38ish, working, studying, working out and cuddlin with my hot gf at night :d
2021-06-21 07:54
10 replies
0/8,hltv users dont have gfs
2021-06-21 08:10
9 replies
if you werent a newbie you woulda known that Im one of best looking hltv users if not the best :D ( I was posting my face and body pics multiple times. Many threads like that got deleted, dunno why, maybe admins jealous? :d)
2021-06-21 08:12
8 replies
JoE very jealous
2021-06-21 08:44
btw im looking okay, but every time i ask girl´s faceit level i instantly lose interest in her
2021-06-21 08:47
6 replies
ik you are joking, but do never tell a girl you play games, its insta turn off
2021-06-21 08:51
5 replies
ok mens))
2021-06-21 08:52
anyway i dont play that much anymore imgur.com/a/OE4ESRd
2021-06-21 08:55
3 replies
Gj, same. I have like 15k hrs on record but past 4 years <200hrs in total :d
2021-06-21 08:58
2 replies
i had 80h/2weeks literally just 1 month ago but i stopped playing cuz i cannot focus with increasing temperatures, raged way too often + i started work out recently
2021-06-21 09:01
1 reply
Just keep going to gym, best move I ever made
2021-06-21 09:06
30c , monsoon here , love the rainy season (but only raining part) hate fking humidity
2021-06-21 07:55
im from Rio de Janeiro, here in Summer, 40° - feels like 45º sometimes - its a casual thing LOL
2021-06-21 07:57
8c cloudy
2021-06-21 08:53
14°c here in Sao Paulo, i'm freezing
2021-06-21 08:55
#298
 | 
Argentina mat1arg
4ºC at 4am
2021-06-21 09:08
#300
 | 
India damnjoker
These EU tards don't know the pain of 45º.
2021-06-21 09:18
#301
 | 
African Union brokolys
It will be 35ºC later today
2021-06-21 09:41
26 here in Minsk
2021-06-21 09:44
#304
 | 
Australia SenzuBean
Australians "lets go have a BBQ???"
2021-06-21 10:01
#305
 | 
Israel ZiinTotH
Arouns 25 in here, me likey
2021-06-21 10:02
Thanks me that i fixed AC in my car last week. And im ok)))
2021-06-21 10:37
-15ºC great day to go beach
2021-06-21 16:03
#311
 | 
Norway R1nkuu_
17
2021-06-21 18:41
33c and I am siting in cold bath for 2 hrs now
2021-06-21 18:46
Login or register to add your comment to the discussion.