Thread has been deleted
Last comment
phone help
OK | 
Australia B0OMER 
hi guys i need to buy a new budget phone asap, and i found these two but i dont know which one to choose: -oneplus nord n10 5g -realme 8 pro help!!!!!!
2021-07-25 17:00
Topics are hidden when running Sport mode.
First one
2021-07-25 17:00
3 replies
#3
OK | 
Australia B0OMER
could you say why?
2021-07-25 17:01
2 replies
2nd has adware
2021-07-25 17:02
1 reply
#7
OK | 
Australia B0OMER
technically i think realme is better kimovil.com/en/compare/oneplus-nord-n10-.. but first one is oneplus, good company ;/
2021-07-25 17:04
first
2021-07-25 17:02
first ofc
2021-07-25 17:02
Oneplus
2021-07-25 17:03
Oneplus much better quality, go for that one.
2021-07-25 17:04
4 replies
#11
OK | 
Australia B0OMER
is it tho? the price is the same, but realme has better cpu, amoled screen, quick charge, a bit smaller oneplus on the other hand trusted company, 90hz (but ips screen)
2021-07-25 17:08
3 replies
I've had oneplus 6 for around 3 years, i was super happy, would buy oneplus again. If you're a student, i'm sure you'll like oneplus more because it has oxygen OS (almost stock android), which allows you to costumize every single thing. It really has a ton of costumizations. But yes, kinda sad that it doesn't have amoled display.
2021-07-25 17:10
2 replies
#16
OK | 
Australia B0OMER
yeah my brother has been using oneplus as well, and he really enjoyed it, so i trust you, but in this specific case I'm not really sure, from technical side realme should be better but oxygen OS is really good as well
2021-07-25 17:13
1 reply
I know, that's a tough one :\ gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10556.. Check every single spec i guess and decide based on what you need the most
2021-07-25 17:15
iphone 12
2021-07-25 17:04
16 replies
#10
OK | 
Australia B0OMER
i aint got that much money
2021-07-25 17:05
4 replies
#13
 | 
Germany lraize69
Iphone 12 pro max 512 GB
2021-07-25 17:11
3 replies
#14
OK | 
Australia B0OMER
bruh moment
2021-07-25 17:11
literally waste of money
2021-07-25 17:11
flag checks out
2021-07-25 20:39
waste of money
2021-07-25 18:57
10 replies
Good thing i have money, love this phone
2021-07-25 19:50
4 replies
doesn't change the fact thst it's still waste if money
2021-07-25 19:54
3 replies
Kinda yes, it’s a waste of money if you don’t prefer iphones, i’m so used to an iphone that it’s worth every penny
2021-07-25 19:55
2 replies
I'm also used to iphone tho, cuz I am using my iphone 6 rn for like 5 years already (was a gift from my parents) but after all buying newest iphones is still a waste 4me
2021-07-25 19:58
1 reply
i bought iphone 11 128gb recently, and i couldnt be happier and it looks so good
2021-07-25 20:35
What isn't waste of money? :) Anything you buy but don't actually need is "waste" of money.
2021-07-25 20:38
4 replies
what isn't waste of money? buying phone for let's say 800$ instead of paying 1500$ only for logo xD
2021-07-25 21:31
3 replies
Iphone 12 is around $800 so i don't really know whats your point.
2021-07-25 21:42
2 replies
that's why I said "let's say [...]" cuz I don't follow every new phones that comes out and their prices. My point was that there are other quality phones that are simply cheaper
2021-07-25 21:45
1 reply
My point still stands. If $1500 phone over $800 phone is waste of money then everything you don't "need" is waste of money.
2021-07-25 21:56
OnePlus is good brand
2021-07-25 17:15
i dont rly know any of them but ill give you a free bump
2021-07-25 17:19
1 reply
#20
OK | 
Australia B0OMER
thx
2021-07-25 17:25
redmi note 9s
2021-07-25 17:30
1 reply
#22
OK | 
Australia B0OMER
no nfc
2021-07-25 17:41
#23
OK | 
Australia B0OMER
bump
2021-07-25 17:44
3 replies
#24
OK | 
Australia B0OMER
bump
2021-07-25 18:06
2 replies
#25
OK | 
Australia B0OMER
bump
2021-07-25 18:22
1 reply
#26
OK | 
Australia B0OMER
bump
2021-07-25 18:51
both chinese spyware
2021-07-25 18:53
7 replies
#32
OK | 
Australia B0OMER
american spyware: who cares chinese spyware: real shit
2021-07-25 19:42
6 replies
wrong
2021-07-25 19:42
5 replies
#37
OK | 
Australia B0OMER
why
2021-07-25 19:52
4 replies
american phones don't have spyware
2021-07-25 19:54
3 replies
#44
OK | 
Australia B0OMER
google is not taking your data at all!
2021-07-25 19:58
2 replies
you can have a phone without google
2021-07-25 20:06
1 reply
#50
OK | 
Australia B0OMER
not possible for me
2021-07-25 20:07
#28
ropz | 
Estonia Butm1n
Using OnePlus 8 Pro since it's been released. Very nice phone, u r not going to be sad with OP
2021-07-25 18:55
1 reply
#31
OK | 
Australia B0OMER
yeah, nord ce sounds even better than that one from thread. but a bit over my budget :( and from technical side, this nord n10 is a bit worse than realme so im not sure
2021-07-25 19:26
Pixel 4a?
2021-07-25 18:57
I am still using my One Plus 3T Still works perfectly fine even the battery! Should i ever get a new one it will certainly be another OnePlus!
2021-07-25 19:48
ONEPLUS
2021-07-25 19:48
1 reply
#38
OK | 
Australia B0OMER
which one? do you think nord n10 would be good for its price?
2021-07-25 19:52
dish out a hundred more and get a oneplus 7 pro
2021-07-25 19:55
3 replies
#45
OK | 
Australia B0OMER
can i borrow it from you
2021-07-25 19:59
2 replies
im broke g. go get $200 from the atm, spend an extra 100 on the phone, and then send 100 my way for the advice.
2021-07-25 20:01
1 reply
#48
OK | 
Australia B0OMER
lmao wtf
2021-07-25 20:03
Redmi Note 10 Pro
2021-07-25 19:59
1 reply
#51
OK | 
Australia B0OMER
yeah i know its better than both of these phones but I'm pretty strict with the budget
2021-07-25 20:12
oneplus obviously
2021-07-25 20:12
1 reply
#54
OK | 
Australia B0OMER
why obviously? isnt realme better from technical side?
2021-07-25 20:18
ZTE Blade
2021-07-25 20:13
1 reply
#55
OK | 
Australia B0OMER
nah mate xd
2021-07-25 20:30
Realme mate, just set the phoneup properly, OP n10 is overpriced compared to its hardware, 8 pro too but less. Don't have xiaomi there ? Note 10 pro would have been the best but nevertheless.
2021-07-25 20:41
1 reply
#62
OK | 
Australia B0OMER
yeah xiaomi here is a bit over my budget. and i can get a good deal for the realme
2021-07-25 21:22
nord 2 is coming out edit: youtube.com/watch?v=x1MtmboRHfU (review)
2021-07-25 20:44
1 reply
his budget is $200 and you're suggest $350 device, P.S. - Its already out though...
2021-07-25 20:46
Login or register to add your comment to the discussion.