Thread has been deleted
Last comment
NAVI celebrates s1mple’s success with a special edition t-shirt
Portugal LADY_NINI - HLTV.org 
If you are a NAVI fan, save your coins because they just released a special jersey to celebrate the Ukrainian player's four aces at IEM Cologne 2021 as you all witnessed, which set a new record for the most aces at a main CS:GO tournament. Here, have a look: twitter.com/natusvincere/status/14211089..
2021-07-30 21:44
Topics are hidden when running Sport mode.
No Navi merch trash
2021-07-30 21:47
2 replies
-1
2021-08-01 16:54
#37
 | 
Yugoslavia Smooshy_
-1
2021-08-01 17:42
1st one is kinda weird with this long streak of kills on your back, but I really like the 2nd one
2021-07-30 21:51
2 replies
#19
 | 
Ukraine VoidWave
+1
2021-07-31 00:23
+1
2021-08-01 04:02
#5
 | 
CIS GambaIsGood
0 majors xd
2021-07-30 21:48
9 replies
and when he gets one there will be thousand new baits such as "only 1 major? hahah" or "fluke majors"
2021-07-30 22:01
7 replies
+1 haters gonna hate it doesnt matter what #VamosS1MPLÃO #NaçãoNavi
2021-07-30 23:53
If*
2021-07-30 23:56
2 replies
you must be popular at parties
2021-08-01 01:53
1 reply
And NatusVincere must be very good at winning majors
2021-08-01 16:43
#20
 | 
Finland Zombade
+1
2021-07-31 00:24
+1 they're gonna say 4 majors > 1 major, and if he wins more, they're gonna say mickey mouse majors dont count lul
2021-08-01 04:03
1 reply
"They're gonna say 4 majors > 1 major" what's wrong with them saying it? XDD Even if somehow s0mple would win his first major, after 7 years of trying, 4>1 and even 7yo kids understand it
2021-08-01 04:15
cringe
2021-08-01 16:55
I mean the right one looks somehow ok but the left one with the killfeeds in the back looks ugly af imo, weird to make a shirt about it nonetheless
2021-07-30 21:49
could have been much better. left one is trash but the right one had potential until it just wrote a random paragraph on the back.
2021-07-30 21:52
Already ordered both of them ;)
2021-07-30 21:54
2 replies
Nice, show us some pictures, lately! :)
2021-07-30 22:00
1 reply
#31
 | 
France laglory
Wont, cuz dis dude shit baiter
2021-08-01 04:51
#9
 | 
Brazil NotJuan
Very soon they will be celebrating his major wins !
2021-07-30 21:54
You know it's Lady_Nini thread when title is longer than 3 words
2021-07-30 21:57
1 reply
#17
 | 
Brazil NotJuan
or the tittle reads like an official hltv article
2021-07-30 23:55
why navi love brazilian ?
2021-07-30 22:00
Idk how the same design team put together both shirts, the first one is trash but the one with the cards looks sick
2021-08-01 01:56
1 reply
+1
2021-08-01 04:04
wooow they look trash
2021-08-01 01:58
That doesnt look too bad, and still a nice honour for Simple's achievement :))
2021-08-01 03:48
nice!
2021-08-01 03:49
#30
ropz | 
Czech Republic y0fl0w
NaVi pays HLTV to let you promote that in forums? lol
2021-08-01 04:28
> Oversize talk about fanbase targeting! badum tss
2021-08-01 17:45
Login or register to add your comment to the discussion.