Thread has been deleted
Last comment
VALORANT MONTAGE
ZywOo | 
Europe sosiska228 
Hello everyone. Sorry for it ( no money for adds ) . Can u spend 2 minutes to rate my new montage video. I ll be so happy :3 youtube.com/watch?v=d-wtS9RJ4wo
2021-08-04 01:28
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Brazil Dengozo
Didn't watch & Reported.
2021-08-04 01:29
4 replies
reported for... what ?
2021-08-04 01:29
3 replies
It’s not really related to counter strike which afaik it has to even in Off topic
2021-08-04 02:18
2 replies
It is off topic but u are right . Hltv is not good place to post smth like this. Btw video is cool , keep it up and i think u will gain success
2021-08-04 02:45
#69
 | 
Serbia eliiiiii_
why is the blue on your flag lighter than before
2021-08-04 16:11
2021-08-04 01:33
1 reply
already bro but not much people sitting there
2021-08-04 01:33
#5
sh1ro | 
Canada yuv1_
not here men, bad idea
2021-08-04 01:33
1 reply
many haters ? T_T
2021-08-04 01:34
Song seems a bit weird for a montage, no? Other than that i like it :) Though dont acknowledge the hate this community doesnt know that competition is good :c
2021-08-04 01:35
2 replies
ty bro. I think u can use any song for montage .
2021-08-04 01:37
1 reply
I really like the editing and the clips are good and fun to watch! Keep up the good work man :)
2021-08-04 01:39
easy report
2021-08-04 01:38
1 reply
why broooo
2021-08-04 01:41
Just did, nice video btw.
2021-08-04 01:39
1 reply
thanks man
2021-08-04 01:40
#12
 | 
United States julianwb
hltv.org/logout dont ever come back
2021-08-04 01:41
3 replies
don’t disgrace liquid fans
2021-08-04 01:41
2 replies
#22
 | 
United States julianwb
ntnt
2021-08-04 01:58
gtfo valarante
2021-08-04 15:03
Lol the audacity
2021-08-04 01:42
2 replies
;( u dont like montage videos ?
2021-08-04 01:44
1 reply
Actually I saw u video on vlr.gg but wasn't really expecting to u post here.
2021-08-04 02:12
Editing is really nice but music doesn't fit the slightest
2021-08-04 01:45
#19
 | 
Lithuania andy_
2021-08-04 01:52
1 reply
huuuh
2021-08-04 01:54
nice , but thats not for hltv.org men((((
2021-08-04 01:58
3 replies
i already got it ((( so toxic and child community
2021-08-04 02:08
2 replies
#27
 | 
Lithuania andy_
I got IP banned from vlr.gg for posting CS:GO related content, you're out there still with your thread up and complaining? lmao
2021-08-04 02:12
1 reply
yeah, he is a 40 yo grown man, respect him
2021-08-04 12:30
imagine dont have a demo replay system
2021-08-04 02:12
#25
 | 
Brazil Bactuga
Can someone send a CSGO Montage on vlr.gg and give me the link to the thread pls i wanna see it
2021-08-04 02:12
1 reply
Why would you?
2021-08-04 02:18
#30
 | 
China SwooksarV2
I like the edits. The music is unique and different which is a quality in its own way. Not bad not bad. But HLTV is not the site to post this though. . .
2021-08-04 02:19
1 reply
ty bro. Im a beginner in youtube i just trynna get as much new viewers from everywhere . I apologized in begin of my thread
2021-08-04 02:23
Uhhh wrong site for that. If you noticed, this site is for csgo, but there is a site for valorant if u want to share that with ppl who are more interested and won’t report u for posting a valorant montage.
2021-08-04 02:20
2 replies
but its off topic , rules dont prohibit it
2021-08-04 02:22
1 reply
I didn’t say it was. Just saying ur most likely gonna get a lot of toxicity towards u so just be aware about that. I’m glad that most ppl are being nice so far tho and even though I’m not a big fan of valorant good video mens))
2021-08-04 02:55
#34
 | 
Europe bevern
IDK why people hate? Its on off-topic? Why hate on a game that u dont enjoy. Other people still enjoys it? btw. Nice video man. I dont watch much Valorant but this one was good. Nice kills and edit!
2021-08-04 02:27
2 replies
ty very much bro. I dont pay attention on these kids , btw i need haters too XDXD
2021-08-04 02:36
1 reply
#38
 | 
Europe bevern
haha! yeah! Good work
2021-08-04 02:47
abusing broken guns, i see how it is, pretty good montage overall tho
2021-08-04 02:44
Good montage, elo?
2021-08-04 03:04
1 reply
not elo, PLAT 3 rank
2021-08-04 12:11
wtf Judge abuser reported
2021-08-04 12:13
Liked, subbed. My friend, keep it up ! ;)
2021-08-04 12:21
1 reply
ty bro
2021-08-04 13:27
xaxaxaxaxaxaxaxaxa
2021-08-04 12:25
no valorant here, reported
2021-08-04 12:29
6 replies
reported for reason : im toxic portugal kid
2021-08-04 13:22
5 replies
sure bro no one cares about your opinion anyway have a good day playing a kids game :)
2021-08-04 16:35
4 replies
sure bro no one cares about your opinion anyway have a good day playing a kids game :)
2021-08-04 17:17
3 replies
and you call me kid uh?
2021-08-04 17:18
2 replies
u kid dislike my video from all ur google accs
2021-08-04 17:23
1 reply
bro i didnt even watch the video, even if i watched i wouldnt do such thing it was only a joke bc most of the hltv people dont like valorant including me
2021-08-04 17:25
can't believe it was actually pretty good
2021-08-04 12:31
1 reply
thanks
2021-08-04 13:21
2021-08-04 12:35
#49
 | 
Estonia FancyFitty
Very cool montage, very bad game
2021-08-04 12:36
1 reply
XD ty bro
2021-08-04 13:21
Why come here though wtf, go to vlr.gg
2021-08-04 13:23
3 replies
im already there too bro
2021-08-04 13:26
2 replies
Ok well then why come here as well you know this is a CS forum
2021-08-04 13:28
1 reply
to get more new viewers
2021-08-04 13:33
#58
 | 
Romania Pirlinho7
WoW,sick edits but it would've been better with some cs xD
2021-08-04 13:34
1 reply
XD ty
2021-08-04 13:56
nice video, dont care about these hltv dumbs.
2021-08-04 14:01
1 reply
thanks bro
2021-08-04 15:02
weren't people saying the awp was bad in valorant? still looks pretty good
2021-08-04 14:03
DISLIKE ARMY ATTACK THIS VALORANT LINK IN HLTV
2021-08-04 15:04
1 reply
ty for active
2021-08-04 15:09
Desperate valorant fanboy? Ever seen people post cod montage in off topic? No nah
2021-08-04 15:08
1 reply
ok im desperate fanboy ,
2021-08-04 15:23
go on thespike.gg you will get more views also this is a CS news website not valorant
2021-08-04 15:25
Ok I watched it and here's what I think The edit is cool But damn the gameplay of valorant is just too slow for montages. Like you even had to speed up portions to make it look somewhat good. Montages need fast fluid gameplay not this slow gameplay where everyone moves painstakingly slow and you just can't feel the rush or adrenaline
2021-08-04 16:36
Login or register to add your comment to the discussion.