Thread has been deleted
Last comment
Forza Horizon 5
r1qzor | 
Netherlands i_play_b_rotation 
I saw the trailers and car list, me is hyped af. Any buyers? I always love the intros and the game, but im afraid im gonna be dissapointed.
2021-09-16 11:18
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
Ale | 
Finland ksiBOB
Do u have wheel and shit
2021-09-16 11:20
13 replies
i have wheel and shit.
2021-09-16 11:20
11 replies
#6
 | 
Turkey ge4zy
Noice. I already bought the Ultimate. I didn't like the setting in fh4, but this mexico thing really makes me horny.
2021-09-16 11:25
3 replies
im not sure if im gonna preorder, i'd rather wait for the actual game to come out. Not bothering with the ultimate edition anyways, i can have enough fun with standard
2021-09-16 11:26
2 replies
#11
 | 
Turkey ge4zy
That's alright mens. I didn't see Mazda on the carlist. Makes me a little bit uncomfortable. :O
2021-09-16 11:27
1 reply
iirc it was the same last year idk why
2021-09-17 09:52
Forza Horizon is more for controllers imo you have other games for wheels (FM7 or Assetto)
2021-09-16 13:00
6 replies
I play all race games on wheel but ye its very arcade
2021-09-16 13:02
5 replies
especially since you spend a lot of time off road, or cutting through grass ect with lots of bumps It gets messy with a wheel
2021-09-16 13:07
4 replies
Yeah kinda, but i mean i cant stand having a wheel and then not using it
2021-09-16 13:10
3 replies
#74
 | 
Italy Skye620
Do you still play B rotation?
2021-09-17 12:50
2 replies
what do u think mens))
2021-09-17 13:19
1 reply
#80
 | 
Italy Skye620
I'll take that as a yes womens)) I usually play the same as I get left alone on B ct side
2021-09-17 13:31
Wheel and shit lmao.
2021-09-25 09:29
gta online is not better?
2021-09-16 11:22
4 replies
lmao
2021-09-16 13:02
#56
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
flag
2021-09-17 09:47
2 replies
why flag
2021-09-25 09:27
1 reply
#87
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
GTA IRL
2021-09-25 21:14
#4
 | 
Tunisia LenkonFTW
never knew it was coming out . but after watching the trailer im for sure buying it . looks dope
2021-09-16 11:22
honestly,even the crew is more fun than forza horizon
2021-09-16 11:24
1 reply
#7
 | 
Tunisia LenkonFTW
fuck no
2021-09-16 11:25
hopefully it doesnt get as old as quickly as fhorizon 4
2021-09-16 11:25
6 replies
+1 FH3 aged better
2021-09-16 11:26
5 replies
bought the ultimate edition of fh4, biggest mistake
2021-09-16 11:27
2 replies
F
2021-09-16 11:30
imagine playing car games in the first place
2021-09-16 11:30
#14
 | 
Turkey ge4zy
Did you also miss this Goliath Race? If i remember correctly there was just a spint race in fh4. We always used to grind like 10 Rounds or so in FH3 around the island. That was great. Hopefully this will be a thing in FH5.
2021-09-16 11:29
1 reply
Yes bro that was so much fun
2021-09-16 13:00
#12
 | 
United States GGtho
lol car games
2021-09-16 11:27
1 reply
#15
 | 
Turkey ge4zy
lol american navi fans.
2021-09-16 11:29
Ill buy it the second it releases.
2021-09-16 11:31
2 replies
#19
 | 
Turkey ge4zy
You can preorder mens if you want :D
2021-09-16 11:32
1 reply
Ahahah why u ruined it mens((
2021-09-16 11:34
hyped af i cannot wait for the game come out
2021-09-16 11:35
If you want to try it you can get 1 month of xbox game pass for 1$ and will be able to play it on release
2021-09-16 11:39
7 replies
Good advice!
2021-09-16 12:58
4 replies
#63
 | 
Serbia XD___
If you are gonna buy fh5 on steam and if its same like fh4 you wouldn't be able to connect data from that month you played on Microsoft store to your steam
2021-09-17 09:57
3 replies
ive always bought microsoft store edition so
2021-09-17 09:59
2 replies
#66
 | 
Serbia XD___
ok then go for it. I wanted to sell my knife to buy ultimate edition on steam but you cant play steam version on both pc and xbox, so I will be getting ms version too.
2021-09-17 10:16
1 reply
I mean steam doesnt give me advantage so why should i bother with it? Maybe ill go for it if its a lot cheaper
2021-09-17 10:46
1$ for new accounts
2021-09-16 13:03
1 reply
#57
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
Yeah ez scam
2021-09-17 09:47
got the premium edition a few days ago, the only franchise I know I can safely pre order
2021-09-16 12:59
#25
 | 
Australia B_Tannen
Definitely planning to, but I’ll wait for reviews etc before purchasing. I most likely will though, because the car list, map, and graphics are amazing.
2021-09-16 12:59
3 replies
Only thing i dont know i will like is the car sounds, FH3 and 4 had meh car sounds
2021-09-16 19:50
2 replies
#53
 | 
Australia B_Tannen
Yeah hopefully they’ve figured out the sound by now.
2021-09-17 01:55
1 reply
hopefully!
2021-09-17 09:51
I have h2,3,4 definitely buying a 5 to
2021-09-16 13:03
#33
 | 
Czech Republic Scalio
no forza horizon always delivered for me , iam buying
2021-09-16 13:07
me and all my friends buy it, forza 4 was very very good
2021-09-16 13:09
GT7>
2021-09-16 19:52
11 replies
Eh, completely different game. U can compare forza motorsport and GT7, but the other comparison makes no sense
2021-09-16 20:25
10 replies
why
2021-09-16 20:27
9 replies
Cuz forza horizon is a very different game, its open world for example with no career abd more freedom. Forza motorsport is GT's rival and is a compareable game
2021-09-16 20:28
8 replies
now that I see you can play on PC and not xbox exclusive, do you think I can run it with 2060 RTX?
2021-09-17 09:38
7 replies
Here's the minimum specs/recommended specs: Forza Horizon 5 Minimum System Requirements CPU : Intel i3-4170 / Intel i5 750 RAM : 8GB RAM GPU / Video Card : NVidia 650 Ti / AMD R7 250x Storage : 80 GB HDD space Operating System : Windows 10 version 15063.0 or later (64-bit) Forza Horizon 5 Recommended System Requirements CPU : Intel Core i7-5820K / AMD Ryzen 5 2600 RAM : 16 GB RAM GPU / Video Card : GeForce RTX 3060 Ti / Radeon RX 6700 XT Storage : 80 GB SSD space Operating System : Windows 10 version 15063.0 or later (64-bit)
2021-09-17 09:49
6 replies
I have everything except for SSD and rtx 3060. Sounds I will be mid-tier
2021-09-17 09:52
5 replies
Will be good enough! Have u seen anything of the game yet? If u have any questions lmk
2021-09-17 10:46
4 replies
is it like nfs most wanted where u just travel into towns then go into portals in order to enter tournaments?
2021-09-17 12:46
3 replies
no! You are at a huge car festival where u can race, do quests, and u have a lot of freedom!
2021-09-17 12:49
2 replies
thats what I mean isnt that the same lol
2021-09-17 13:01
1 reply
i mean kinda, just a lil more freedom
2021-09-17 13:19
i'll buy it when cheaper
2021-09-16 19:53
#39
 | 
Poland Tydan
Forza Horizon series = the best car games (after MW 2005 ofc)
2021-09-16 19:54
wait they released a car list?
2021-09-16 20:29
3 replies
#44
 | 
Hungary Shiron212
I might be wrong, but I think it's just an unofficial list of cars by the fans based on cars appearing in trailers/promo images/gameplays
2021-09-16 20:46
2 replies
theres some car list on steam, looked official to me
2021-09-16 20:49
1 reply
#52
 | 
Hungary Shiron212
Can't find it, but I've found this instead forzamotorsport.net/en-us/news/forza-hor..
2021-09-16 20:53
just sign xbox game pass
2021-09-16 20:47
imma buy it for sure, it looks awesome played forza horizon 4 and fell in love
2021-09-16 20:48
i most likely will but i got banned from fh4 for using a racist livery which i made when i was drunk af so i dont know if im banned from fh5 aswell
2021-09-16 20:48
2 replies
lmfao
2021-09-16 20:49
1 reply
yeah :( but from what i've asked online i shouldnt be banned because forza bans are very rarely hardware bans unless you cheated cars in with a cheat engine
2021-09-16 20:51
#49
 | 
Hungary Shiron212
Looking to upgrade my PC, but until then, I'm just going to watch the reviews and maybe I'll buy it
2021-09-16 20:49
#55
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
Xbox game pass day one release ez Already installed
2021-09-17 09:46
3 replies
what do u mean
2021-09-17 09:57
1 reply
#81
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
What
2021-09-17 14:48
#67
mertz | 
Denmark V1tus
Same gamepass gang
2021-09-17 10:20
FH5 was a massive disappointment when tested as press release version. The physics model is bad and all vehicles feel like canned beans (they all taste the same). Not to mention the physics model and controls are console controller crippled. Don't waste your money, there are better driving games on the market.
2021-09-17 11:00
4 replies
its a pretty fun simcade and the best open world racing game. also tons of customization which most people care about
2021-09-17 12:51
it looks similar to FH4 (and it basically looks like an updated map that's all) Did you try to turn off the assists?
2021-09-17 12:52
Sources pls, i want more info
2021-09-18 20:29
I believe you. I played the shit out of Fm up to FM4 and never ever touched horizon series. I have been replaying Gran Turismo 2 and 3 on ps2 lately.
2021-09-18 20:31
bad game
2021-09-17 11:01
#86
 | 
Canada Matomoto
If you have the Xbox Game Pass it comes with FH5 (and already has FH4) free
2021-09-25 09:29
Login or register to add your comment to the discussion.