Thread has been deleted
Last comment
ugliest expensive skin
shox | 
Brazil debbynha 
what expensive skin for you is the most ugliest? for me its the ak 47 fire serpent 900$ for that shit???????? insane
2021-09-19 17:04
Topics are hidden when running Sport mode.
awp silk tiger
2021-09-19 17:05
4 replies
agree that it's way too expensive, but it's a good skin overall
2021-09-19 17:06
Table cloth skin
2021-09-19 17:07
+1
2021-09-19 19:42
-1 i like that one
2021-09-20 10:52
WHITEout
2021-09-19 17:05
2 replies
why racist men
2021-09-19 17:06
1 reply
#5
OK | 
Peru TheJuan
dragon lore
2021-09-19 17:06
5 replies
dl really? My top 5 favorite
2021-09-19 17:13
4 replies
#15
OK | 
Peru TheJuan
looks terrible on low settings and 800x600 res
2021-09-19 17:13
3 replies
#26
 | 
Tunisia LenkonFTW
in what world would you own a DL and play on 800x600
2021-09-19 17:25
1 reply
chinese gold farmers xD
2021-09-19 19:57
#82
 | 
Hungary Leviax
the whole game looks like ass on those settings, what do you expect
2021-09-19 20:16
golden koi ak xray snakebite m4 awp containment breach
2021-09-19 17:06
2 replies
+1 awp containment breach
2021-09-19 20:30
+1 for ak and awp
2021-09-20 10:53
case hardened blue gem
2021-09-19 17:07
4 replies
+1
2021-09-19 17:08
+1 "hey look my skin has 3 more blue pixels than urs, +100euro"
2021-09-19 17:08
+1 all case hardened looks shit imo
2021-09-19 20:30
1 reply
Except the true true blue gems but still 100.000+ USD unless you're oil prince or chinese billionaire it's too way overpriced
2021-09-19 20:32
ak fire serpent
2021-09-19 17:10
8 replies
#17
 | 
Yugoslavia tiky99
+1
2021-09-19 17:19
+1
2021-09-19 17:22
it's too rare, so it has to be expensive. if it was $200 for a ST FT it would make a lot more sense, i'd probably have one
2021-09-19 17:27
2 replies
come on, every skin which is rare expensive, its not execuse ffs, there are skins which are even more rare than fucking fire serpent and its fucking ugly
2021-09-19 17:41
1 reply
meh just buy a non st and resell it when you get bored of it.
2021-09-19 19:38
+1
2021-09-19 19:51
+11111111111
2021-09-19 20:12
+111
2021-09-19 20:30
#16
 | 
Asia Blitzer
ak fire serpent by far
2021-09-19 17:13
ak wild lotus
2021-09-19 17:21
3 replies
this. the skin is so dull with the weird colours. ngl i would prefer uncharted over it.
2021-09-19 17:28
2 replies
idk if dull is the right word for this one, it's very vibrant
2021-09-19 20:05
I know a man of culture when I see one :D
2021-09-19 20:06
dragon lore I never understood why it is so expensive, it even looks like a normal skin
2021-09-19 17:23
2 replies
because it's ultra rare and one of the only reds to come out in a map collection and because of that it cemented itself as the most iconic skin in csgo, arguably. and that even adds more value
2021-09-19 17:28
1 reply
ah it makes sense
2021-09-19 17:30
m4a1-s Knight
2021-09-19 17:23
1 reply
#132
 | 
United Kingdom fal36
Dragon lore trade up skin so its price is tied to dlore
2021-09-22 18:41
#23
 | 
Germany SL3ID3R
akihabara accept
2021-09-19 17:23
AWP Medusa AWP Fade Deagle Hand Cannon AK Panthera onca AK Jet set AK Xray AK Hydroponic(Would be sick if it was all green and white skin) M4A1-S Welcome to the Jungle Maybe something else
2021-09-19 17:24
3 replies
#53
 | 
Czech Republic _VetriX
all of them are cool af except awp fade wtf
2021-09-19 17:54
#59
 | 
United States gweees
ak fire serpent, P90 grim is cooler
2021-09-19 19:46
welcome to the jungle isn't that bad as the rest but it's a pretty good list
2021-09-19 19:53
#25
 | 
South Africa Starlightt
Butterfly fade is really ugly
2021-09-19 17:25
AWP Fade Fire serpent
2021-09-19 17:27
2 replies
+1
2021-09-20 10:54
+1
2021-09-20 11:05
Basically anything m4a1
2021-09-19 17:32
#33
 | 
Europe Daddy!
Fire Serpent, Awp Fade, Gungnir.
2021-09-19 17:35
4 replies
#36
 | 
Sweden daddyfalt
gungnir is ugly????????????????????????????????????????? are u on drugs?
2021-09-19 17:37
Gungnir ugly bro? wat
2021-09-19 17:40
#60
 | 
United States gweees
Gungnir is my 2nd favorite awp
2021-09-19 19:47
I'm not a big fan of gungnir either
2021-09-20 10:55
Fire Serpent, Wild Lotus, Panthera Onca.
2021-09-19 17:36
1 reply
#112
 | 
Netherlands poeya1
nah panthera onca is very nice
2021-09-19 20:41
there are so many skins that are ugly but sooo expensive fire serpent wild lotus awp fade just to name a few
2021-09-19 17:37
#37
 | 
Ukraine VoidWave
gungnir awp fade
2021-09-19 17:39
#39
 | 
Australia boblao
AWP MEDUSA, IT SUCKS SO MUCH!!!
2021-09-19 17:39
AWP | Fade without any doubts, it just looks awful on that AWP
2021-09-19 17:40
1 reply
#70
 | 
Bangladesh Santho
No
2021-09-19 19:55
dragonlore
2021-09-19 17:40
Fire serpent
2021-09-19 17:41
#45
 | 
Sweden pawn73
anime aug
2021-09-19 17:41
1 reply
What anime is so cool uwu
2021-09-20 11:07
#47
 | 
South Africa CRMN1
For AK probably x-ray; AWP easily Silk Tiger and pretty much every case hardened skin for any gun.
2021-09-19 17:43
ak Vulcan
2021-09-19 17:49
Awp fade for sure
2021-09-19 17:50
dragonlore
2021-09-19 17:50
1 reply
#115
 | 
Finland runENCE
kkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-09-20 09:41
Fire serpent , Awp fade n any case hardened
2021-09-19 17:53
fire serpent, case hardened, fade, gungir, red laminate, black laminate, m4a1 knight, m4a4 howl
2021-09-19 17:57
7 replies
gungnir really? What you don't like about that skin?
2021-09-19 19:50
3 replies
too expensive for that design
2021-09-19 20:34
2 replies
I mean, dlore or prince are worse than that tbh, but only my opinion
2021-09-19 21:12
1 reply
i like them, but they are overpriced
2021-09-19 21:13
black and red laminate are not expensive skins
2021-09-19 20:07
2 replies
but overpriced and i wanted to write that down
2021-09-19 20:35
1 reply
fair enough
2021-09-19 20:40
ak fire serpent, ak wild lotus, ak case hardened
2021-09-19 19:45
1 reply
#125
 | 
Germany tilted_up
Add the X-ray and we‘re done here with ugly overpriced AK skins
2021-09-20 11:05
because look of skin doesnt creates the price
2021-09-19 19:48
Fire serpent, silk tiger, Dlore, jet set, Akihabara Accept, Hand Cannon, Stained Glass,
2021-09-19 19:49
awp fade horrible skin
2021-09-19 19:49
#65
 | 
United States PP_Bizon
fire serpent 100% the worst for me, the serpent looks like it has an IQ of 2. Otherwise maybe the wild lotus, I like the look but it costs wayy too much. That awp silk tiger in #1 is also really ugly.
2021-09-19 19:50
Fire Serpent
2021-09-19 19:51
Fire serpent Awp fade Ak case hardened StatTrak FN deagle Printstream
2021-09-19 19:53
2 replies
case hardened is amazing.
2021-09-19 20:23
1 reply
On knifes & F-S-yes On ak-no
2021-09-19 20:26
#71
 | 
Brazil diGzN
awp graphite. literally a solid color skin
2021-09-19 19:56
4 replies
U TAKE THAT BACK RN >:(
2021-09-19 20:09
2 replies
#86
 | 
Brazil diGzN
no can do chief
2021-09-19 20:22
1 reply
WHY U DO ME LIKE THAT MENS(((
2021-09-22 18:39
yeah thats why its so cool for crafts
2021-09-20 10:56
fire serpant
2021-09-19 20:07
#77
 | 
Finland Karri
awp medusa by far
2021-09-19 20:09
d lore is trash
2021-09-19 20:10
#81
 | 
Poland Hanse
dlore and this new AK holy fuck
2021-09-19 20:12
negev anodized navy
2021-09-19 20:18
fire serpent
2021-09-19 20:21
medusa
2021-09-19 20:22
#87
 | 
United States Jeebur
AK-47 X-Ray AWP Silk Tiger M4A4 In Living Color AUG Akihabara Accept
2021-09-19 20:23
awp lightning strike AK panthera onca
2021-09-19 20:24
I own a extremely low float desert eagle blaze (top 100), way overpriced
2021-09-19 20:27
6 replies
Why? It’s rate so makes sense right?
2021-09-19 20:29
5 replies
yeah but it is not a very beautiful skin, i get that it is rare though
2021-09-19 20:30
4 replies
It looks nice + it’s clean which is enough (and rare)
2021-09-19 20:31
3 replies
i have a kind of hate/love relationship with it, not gonna part with it though :)
2021-09-19 20:31
2 replies
Hate? Why hate mens)
2021-09-19 20:32
1 reply
ok gonna appreciate it more from now on :()
2021-09-19 20:34
i mean fire serpent is overpriced but its not shit tbh
2021-09-19 20:28
Its rare and old mens , some people do think it looks decent
2021-09-19 20:29
#96
 | 
Finland Worfy
In terms of cost to looks ratio I would say the AWP Gungnir. It's not too ugly per se but I wouldn't pay more than 100$ for it.
2021-09-19 20:29
The AWP Gungnir and the AUG Akihabara Accept.
2021-09-19 20:31
2 replies
the awp isnt that shit tbh, but agree with the aug
2021-09-20 10:51
1 reply
My problem with the AWP is mostly that it’s just too bright on the screen for my liking. I don’t own one ofc but have used community servers with !ws where I can look at it.
2021-09-20 12:57
Dragon lore
2021-09-19 20:34
racist
2021-09-19 20:38
Empress
2021-09-20 10:52
awp prince
2021-09-20 10:55
#124
 | 
France MarioReL
AWP Fade top1 ugliest rare skin ever All Neo Noir skins, i can see why it's loved but i dont like them All of the "weeb" skins like the AUG or the AWP i cant remember the name of.
2021-09-20 11:04
imo almost all marble fades are dogshit, looks like something made by a child and still super expensive. Then there's a bit more recent gun skins that have too much going on like empress, emperor, prince etc. I don't necessarily hate them, and I see why people would like them but just not for me cus I usually go for simpler and smoother designs in skins.
2021-09-20 11:06
Awp Fade
2021-09-20 11:08
Login or register to add your comment to the discussion.