Thread has been deleted
Last comment
b1t top 10
SkippeR | 
Serbia ezforSKIPPER 
Okay guys b1t is the best player in navi after s1mple, honestly he’s just better than elec currently and he’s so young and talented omg HE MUST BE TOP 10 IN 2021 s1mple>b1t>elec>perfecto>boombl4
2021-09-24 17:06
Topics are hidden when running Sport mode.
around 10-13th
2021-09-24 17:06
15 replies
is he better than elec for you?
2021-09-24 17:07
9 replies
not yet, but he is unbelievably good in his role.
2021-09-24 17:07
electronic has higher impact in key rounds, both are really good. hard to judge
2021-09-24 17:08
no he is young he has better aim but playerwise is elec better
2021-09-24 17:11
3 replies
+1
2021-09-24 17:28
I told him to aim a bit higher
2021-09-24 17:55
1 reply
ok Loba
2021-09-24 18:49
#87
 | 
Nepal sasukeee
not yet, but if he continue to perform like this, he will definitely will
2021-09-24 17:31
#105
 | 
CIS ShimonSS
elec is still better because of all the experience that he has
2021-09-24 17:51
#143
 | 
India V1R33X
electronic has got so much experience on his side but b1T is the best among all the young players imo. the only competition to him is flamez
2021-09-25 08:32
#48
B1T | 
Ukraine devitt
interz>b1t
2021-09-24 17:21
4 replies
who asked
2021-09-24 17:30
2 replies
Me
2021-09-24 17:42
1 reply
youre a nobody
2021-09-24 17:50
get lost.
2021-09-24 17:36
scary how good this kid can be when he is actually experienced
2021-09-24 17:06
2 replies
2021-09-24 17:07
1 reply
I would put them equal, maybe elec still ahead. But b1t can prosper and be way better than elec is right now, maybe like elec in his prime
2021-09-24 17:09
#6
 | 
Ukraine Slavv_Boss
I think top 10 is a bit high. But I think he defo will be in top 15-20
2021-09-24 17:07
40 replies
if he at least repeats Cologne performance on major, top 10 will be secured
2021-09-24 17:11
5 replies
#15
 | 
Ukraine Slavv_Boss
+1
2021-09-24 17:11
2021-09-24 17:14
+1
2021-09-24 17:21
if he continues like that he is going top 7-10. Dude is a beast.
2021-09-24 17:25
Sure
2021-09-24 17:29
how guys? s1 sh1ro zywoo ax1 hob niko ropz b1t elec twistzz thsts top 10 for me 2021
2021-09-24 17:13
33 replies
#25
 | 
Ukraine Slavv_Boss
You know what, this actually seems kinda reasonable. But I think I would swap ropz and b1t in this case
2021-09-24 17:15
9 replies
ropz was insane but didnt win anything, maybe you have a point
2021-09-24 17:16
#32
ropz | 
Czech Republic y0fl0w
One having 1.17 rating against top 20, the other 1.06, yeah sure let's swap them lol
2021-09-24 17:17
7 replies
#41
 | 
Ukraine Slavv_Boss
Do hltv count only against top 20? Cuz im honestly unaware of this?
2021-09-24 17:20
6 replies
#45
ropz | 
Czech Republic y0fl0w
? the normal topX filter in the stat section means that the player played a match with ONE of the teams being in the filter limit but yeah, it's basically the same if you look up their stats AGAINST top 20 on their stats profile pages
2021-09-24 17:22
5 replies
#52
 | 
Ukraine Slavv_Boss
I think you misunderstood me, when they create top 20 for the year, do hltv count only vs top 20 teams? Or just general stats?
2021-09-24 17:22
4 replies
#59
ropz | 
Czech Republic y0fl0w
they normally mainly use a event-based filter, like only matches from "big" events count, mainly the ones which had a MVP award (plus things like major challenger stage and stacked play-ins like cologne/katowice this year)
2021-09-24 17:24
3 replies
#63
 | 
Ukraine Slavv_Boss
ight, in this case ofc ropz>b1t
2021-09-24 17:25
2 replies
#71
ropz | 
Czech Republic y0fl0w
I mean, b1t is really crazy lately, totally agree, but looking at his overall stats this year i doubt he has a chance for top20 atm, if he finishes the year playing like he does atm he'll be in but probably somewhere around 14-20 ropz should be somewhere bottom top 10 (7-10)
2021-09-24 17:27
1 reply
#75
 | 
Ukraine Slavv_Boss
As I said in #6 top 10 is way too high. Imo he does deserve to be somewhere around top 15 as you said
2021-09-24 17:27
In my opinion elige should be here and elec still should be higher than b1t.
2021-09-24 17:16
3 replies
#36
 | 
Ukraine Slavv_Boss
Agree bout elige, but about elec and bit is questionable. B1t has been popping off every single event. Elec had a slow start in 2021
2021-09-24 17:18
2 replies
Depends on major i guess
2021-09-24 17:19
and b1t didnt even play it, thats myb the reason why elec will be higher than him, but b1t>elec
2021-09-24 17:23
+kscerato -twistzz
2021-09-24 17:18
12 replies
kscerato? just because of epl groups?
2021-09-24 17:22
4 replies
no, hltv.org/stats/players?startDate=2021-01.. just 1.16 de KD and 1.14 de rating 2.0 hahaha
2021-09-24 17:26
3 replies
did he win something? guerri>kscerato
2021-09-24 17:29
2 replies
and??? top20 is about individual performance too, last year elige got top10 with 1 trophy....
2021-09-24 17:33
1 reply
And Elige was significantly better than kscerato has been and he’s also been way better this year.
2021-09-26 05:20
Impossible
2021-09-24 17:22
6 replies
and kscerato has 0 so no trophy for our brazilian boy LMAO jkjkjkjk but kscerato shouldnt be top10, top20 okay
2021-09-24 17:34
4 replies
for sure top10, sorry.
2021-09-24 17:53
3 replies
farming NA for 2 years bro
2021-09-25 06:55
2 replies
and twistzz?
2021-09-25 17:53
1 reply
This year,he's been soley EU,
2021-09-26 04:57
I don't think Gambit will have that many players in top10 but the prediction looks pretty reasonable
2021-09-24 17:22
1 reply
they will have 3 players in top 10, maybe nafany in 10-20 but it will be hard, myb if he performs nice rest of the year
2021-09-24 17:24
Top 1-5 is default, the names are set. Top 6-10 kinda debatable whom to include. Niko and electronic definitely there. Ropz maybe too, but not sure because mouz don't have too many maps played and playoffs appearances. Twistzz is a beast but i don't know if it will happen for him to be in the top 10 since faze not good placing this year. B1t could be top 10 if he keeps this performance.
2021-09-24 17:35
#117
 | 
Ukraine bvs_
what about Jame/Yekindar?(check this out btw: hltv.org/stats/players?startDate=all&eve..) Jame has MVP+few evps and to my surprise he had only 1 tournament with rating below 1.10. Yeah, not many ppl like his style but he is definetely top10 player in my books. s1 zywoo sh1ro ax1le hobbit niko elec Jame some1 from heroic ropz(only won 1 rmr, and stats not on the level of 2017 s1 who was placed 8(with 1.24 rating)
2021-09-24 21:18
1 reply
Blame? (yes I know he baits and he’s not that good but hltv doesn’t care) K0nfig? Elige? So many players are better than those you mentioned…
2021-09-26 05:19
#8
 | 
Norway 2kayn
When, where? Cant see it ))
2021-09-24 17:08
4 replies
you’re blind then :D
2021-09-24 17:10
1 reply
#115
 | 
Norway 2kayn
2021-09-24 20:50
internet explorer
2021-09-24 17:11
1 reply
#116
 | 
Norway 2kayn
2021-09-24 20:51
#10
 | 
Romania Horia_Sima
such a good player, not flashy like s1mple or zywoo but doing his job every match, kinda like krimz was in fnatic era
2021-09-24 17:10
1 reply
well he’s not an awper so he cant be flashy like them cuz all the best players are an awpers
2021-09-24 17:12
#12
s0m | 
Kyrgyzstan ple!
AHAHAHAHHAHAHAHAH
2021-09-24 17:11
#19
ropz | 
Estonia k_k
s1mple so good he makes others look better than they actually are :)
2021-09-24 17:14
1 reply
s1mple make opponents look like silvers
2021-09-24 17:15
He's insane. Ukrainian ropzicle.
2021-09-24 17:14
I think electronic has harder roles and still has a higher impact B1T is a monster CT side player though
2021-09-24 17:14
Rocking his flair since his Navi Junior years 😎
2021-09-24 17:15
1 reply
you’re the real goat sir
2021-09-24 17:16
B1T is a monster but not defo top 10 player. maybe in the near future but for now a solid top 15. and elec is much better player overall than b1t
2021-09-24 17:16
3 replies
#18 ?
2021-09-24 17:16
2 replies
its kinda hard to swallow that sh1ro is a top 2 contender tbh. i haven't feel any aura that screams "TOP 2 PLAYER" at him tbh
2021-09-24 17:19
1 reply
idk , hes my favourite player, and he is 2/3 but i would give him 2 cuz he won 4big events +1 mvp + #1 for a long time
2021-09-24 17:21
rating 1.06 in 2021, calm...
2021-09-24 17:16
1 reply
LMAO EVERYTHING CHECKS OUT, DONT BE JEALOUS b1t>cold all day all night
2021-09-24 17:17
B1T is 100% in top5-10 this year
2021-09-24 17:17
3 replies
i am sure he wnt be top 5, but 10 sure, btw #18
2021-09-24 17:17
Impossible. Too low rating
2021-09-25 08:17
just no...
2021-09-25 08:36
homie is so accurate
2021-09-24 17:18
#42
 | 
Spain Nepomu
Not better than elec, elec is so impactful it doesn’t show in stats
2021-09-24 17:20
not elec level yet
2021-09-24 17:20
IF he keeps it up for the rest of the year, maybe.
2021-09-24 17:20
If he finds more consistency, this guy will be a killer machine
2021-09-24 17:21
Good but not as good as flamie was
2021-09-24 17:22
1 reply
xDDDDDD
2021-09-24 17:22
#56
 | 
Bangladesh Santho
Nope, he has some great games and then boombl4 lvl games
2021-09-24 17:23
2 replies
that really isnt the truth
2021-09-24 17:25
1 reply
#77
 | 
Bangladesh Santho
okay you don't have to trust me mens)) Just go check his stats 1.20-1.80+ then 0.6-1.0 and rollercoasting like that Also electronic tend to have really consistent and good finals/very important games (like last BO5 where he carried 3 maps vs Vitality and NaVi won)
2021-09-24 17:30
b1t top 6-8 2021
2021-09-24 17:23
1 reply
+1 #18
2021-09-24 17:25
#60
 | 
CIS dimolio
b0t > godmie
2021-09-24 17:24
#61
 | 
Norway mYRTcool
Not better than BERRY tho
2021-09-24 17:24
lol you so wanna suck bits dick
2021-09-24 17:25
electronic gave him his role for this you can't see him with many murders !electronic is one of the best aimers in the world !
2021-09-24 17:25
#69
 | 
Turkey Teecanbre
b1t top 10 confirmed
2021-09-24 17:26
If he keeps this good performance till end of year then yes
2021-09-24 17:26
Rating 1.08 for 2021. He's good, but not even the top 20
2021-09-24 17:26
2 replies
dont disrespect my gambit boys with your stupidity brada
2021-09-24 17:30
1 reply
What is "stupidity"? Open the statistics and see for yourself. For 2021 b1t - 1.08. The same electronic by the way - 1.13
2021-09-24 17:33
ATM he is playing like a top 5-8th player but overall for the year i would have him just outside top 10. Unless he keeps this form up for rest of year and at the major then maybe he sneaks top10. Dude is a god yeah he has insane aim and hs rate, but what impresses me most is actually his decision making and gamesense you would think he has been playing tier 1 for years
2021-09-24 17:29
3 replies
+7
2021-09-24 17:31
Sorry but tournament wins etc will push him easily in top 10. So far 3 Navi players and 2 gambit players save in top 10.
2021-09-24 17:32
1 reply
no, tournament wins wont push 1.07 with 1.01 impact player to top10 at all. learn how that ranking works
2021-09-25 08:37
Imagine s1mple trying to get #1 but then b1t takes his place
2021-09-24 17:29
4 replies
imagine mir is your favourite player
2021-09-24 17:30
3 replies
Any problem with being fan of him? I'm not a fan only because he is demolishing the scene I'm a fan because he is such a congenial guy. You have to meet him irl
2021-09-24 17:32
2 replies
jk bro, i met him in a real life, very quiet and humble guy
2021-09-24 17:35
1 reply
yeah but imo he is exaggerating sometimes He should reduce his insanity. Always demolishing the enemy gets boring after some time ;/
2021-09-24 17:43
I will say he isn't better than electronic. Electronic proved himself in so many years and meta changes. B1t not and you see with flamie that this is more important than to be very good at one time.
2021-09-24 17:30
#95
 | 
Brazil _pedrin
I dont think so because of his inconsistent start of the year and he still has some off games. But, if he keep this form (for me a top 10 player form), and do great in major, so 100% he will be top10. I dont think he is better than elec, electronic is a more impactful and wiser player. And, thats my opinion, i prefer perfecto, because he plays hard roles perfectly
2021-09-24 17:38
Next year maybe
2021-09-24 17:36
No, there were rounds he singlehandedly lost against vitality. He is aim god but not top 10 yet
2021-09-24 17:37
Elec has better stats
2021-09-24 17:41
Twistzz >B1t
2021-09-24 17:43
3 replies
in your dream
2021-09-24 17:46
2 replies
check flag :D
2021-09-24 17:55
1 reply
flag checks out
2021-09-24 18:10
definitely not top10 yet, he prob will jump into top20 around 17-19 place tho. but hes top10 material and ofc hes not better then elec that is delusional
2021-09-24 18:01
there's a major and few LANs hopefully left. too early to put him in top 20 even.
2021-09-24 18:37
elec better then b1t and its not even close. b1t is playing like 2015-2016 flamie right now. We will see if he descend as him though.
2021-09-24 18:55
#114
 | 
Finland dvlx
b1t is getting attention for flashy plays but electronic more consistent
2021-09-24 18:57
Idk mens but he's rly solid How long has he been on navi for?
2021-09-24 21:26
2 replies
Since April. So 5 months now.
2021-09-25 09:01
1 reply
that's surely taken into consideration but i'd love to see him in the top20
2021-09-25 20:06
B1t is goat he will get top #1 with s1mple electronic boombl4 zeus perfecto flamie edward guardian.....
2021-09-24 21:43
1.07 on the year. Literally no chance unless he destroys the rest of the year.
2021-09-25 06:57
7 replies
#124
 | 
Sweden ShageN
he joined NAVI not at the beggining of the year... he has 1.12-1.16 in NAVI which is far enough to be in top5-10 this year
2021-09-25 07:01
6 replies
Doesn't matter it's a 2021 award. He's not a top 10 player and it's not even close. In fact just go look at who was the tenth best player last year. It was Syrson with a 1.12 and a 1.21 impact rating. Meanwhile Bit's impact hangs around 1.01. I think he's going to be a star player. But not right now. He's like a 2016 Elige without the massive impact numbers.
2021-09-25 07:05
5 replies
#128
 | 
Sweden ShageN
man, all time i click on NAVI's matches I see B1T is with +10 / +20 KD and 2nd/3rd best after S1mple with B1T they won almost everything and became top1 team of 2021
2021-09-25 07:10
4 replies
Well if he continues going +10 and +20 the rest of the year he has a shot at top 20. His impact his quite low however. Which makes sense considering he's playing with Simple and Electronic who are multi-kill gods.
2021-09-25 07:11
3 replies
To be honest, b1t is unbelievably aggressive. This makes sense since he has s1mple to cover him which allows him to take an insane amount risks. So while his impact might be a bit less, he is playing his role very well and on Overpass CT side, the guy simply cut off A site on his own. OG had no chances of going into the A site unless they somehow killed b1t...
2021-09-25 08:25
2 replies
I get why you guys like him trust me. I'm justt saying he's not a top 20 player. Go back to the last LAN year and look at Ethan's stats in the #20 spot. It's not really my opinion he's not top 20 his numbers just aren't top 20. I don't know how else to put this.
2021-09-25 14:06
1 reply
Yeah I get it. And there are players who deserve it as much as him. But let's see. 3 more months to go :)
2021-09-25 17:43
1.08 in 2021 while being set up as a star player Meanwhile Perfecto is 1.04 as a support And Electronic is 1.12 as entry B1t is decent, but don't overrate him
2021-09-25 07:04
4 replies
#129
 | 
Sweden ShageN
no one overrates him, he is 2nd best player in the team after S1mple ... and NAVI are top1 team of the year atm
2021-09-25 07:11
3 replies
How can he be 2nd best player when elec is there ? With better stats while playing harder role
2021-09-25 07:14
2 replies
#133
 | 
Sweden ShageN
electronic is very inconsistent despite he has higher rating for sure. B1T's frags are bringing trophies to NAVI
2021-09-25 07:15
1 reply
Electronic 67% maps with 1+ rating B1t 58% maps with 1+ rating Electronic 1.11 impact B1t 1.01 impact That's about consistency and important frags
2021-09-25 07:21
Idk how people can say hes not a top10 contender. At the age of 18 he puts up insane performance, sometimes rivaling or even exceeding s1mple, all he needs is to find a bit of consistency and he can easily be top5 by next year.
2021-09-25 07:08
10 replies
#130
 | 
Sweden ShageN
+1 B1T is 100% in top10 or even higher
2021-09-25 07:11
he might be top10 at this moment but no way on earth that he will make hltv top10 this year. just no
2021-09-25 08:12
8 replies
#146
 | 
Sweden ShageN
just why? it is not even the end of the year and he still has 1.12 - 1.16
2021-09-25 08:40
7 replies
its pretty simple... he has 1.07 rating with only 1.01 imapct and 71 adr which is pretty damn low. on top of that he has 1.06 vs top10/5 and 1.05 vs top20 and his consistency is also pretty bad with only 58.5% maps with 1.0+ rating. those are numbers and i highly doubt that he can boost them for top10 in 3 months... b1t is sick player hands down and currently i have him in top10. insane potential but its almost impossible that he will be top10 this year. to me literally 0% chance
2021-09-25 08:42
6 replies
#148
 | 
Sweden ShageN
1.07 rating just because he joined NAVI not at the start of the year, now check his numbers after that. they are better than electronic's 2021
2021-09-25 08:43
5 replies
that doesnt matter at all. its top20 from whole year and not top10 of players peak this year. thats how it works and thats why he wont be top10...
2021-09-25 08:43
2 replies
See this every year...At the end of the year people say omg X is so good and then bitch when they don't make top 10 like the first 6 months of the year didn't matter at all.
2021-09-25 09:00
1 reply
yea...recent bias is always strong in peoples predictions here. twistzz was the same
2021-09-25 09:01
also look at his actual event performance... hltv.org/stats/players/events/18987/b1t?.. 7 maps in irrelevant tournaments with navi juniors - bad blast premier - 4 maps - bad blast premier groups - 1 maps played - kinda irrelevant katowice - 1 map - also kinda irrelevant then he played full time in navi esl pro league - 0.99 - bad dream hack - 1.01 - average epic league - 1.08 vs mostly t2/3 teams, not top10 worthy at all blast - 1.02 - average starladder - 1.13 - good but only relevant opponent was there was gambit cologne - 1.22 - nuts esl - 1.04 - average blast groups - 1.17 so far - good i mean he had literally 1(2 at best) top10 worthy events this year. not gonna happen buddy. he will be glad for something between 15-20th spot
2021-09-25 09:10
1 reply
#159
B1T | 
Europe Gigska
+1
2021-09-25 10:05
Depends on his performance at the Major. Gonna be Top 20 for sure. Btw he's in good form, but he's not better than elec by any means.
2021-09-25 07:36
there is literally 0% chance that b1t will make top10
2021-09-25 08:12
If only he could keep his consistency
2021-09-25 08:15
#140
 | 
Turkey tazar
Top 10 difficult but he could be top 20
2021-09-25 08:18
yes, without being set up , he is getting the frags, hig gaming iq too
2021-09-25 08:20
I said to people give him time, in the begining people didnt want to wait him for develop, when he was 1.0 rating, but now i know i was right
2021-09-25 08:56
top 10 2022 seems very plausible
2021-09-25 09:00
#155
B1T | 
Europe Gigska
I'll be glad to see him even in top30 this year.
2021-09-25 09:10
1 reply
#157
 | 
Sweden ShageN
he is in top10 tho
2021-09-25 09:12
#158
 | 
Australia jd4ddy
He'll make it into top 20 for sure, but there are still many tournaments to go, anything could happen
2021-09-25 09:18
Electronic in his prime is scary af. Bit wont be even near him.
2021-09-25 17:59
#164
 | 
Iraq wmzgod
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
2021-09-25 18:03
#167
 | 
Lithuania ZipZap
my guess would be 10-13th still left a lot of to prove
2021-09-26 05:05
12 - 15 is my guess
2021-09-26 05:06
I think B1t is amazing but I dont know if he's top ten, but we still have another 3 months to see how he performs
2021-09-26 05:07
Login or register to add your comment to the discussion.