Thread has been deleted
Last comment
Vitality will win IEM fall
Perfecto | 
Canada DeFeCtO_ 
ZywOo will destroy other teams, we have the momentum rn I'll cry if they don't :'(
2021-09-25 20:14
Topics are hidden when running Sport mode.
get those tissues ready
2021-09-25 20:14
5 replies
u so savage
2021-09-25 20:16
4 replies
how dare you insult perfecto :(
2021-09-25 20:17
3 replies
it's my username for CS1.6 in 2013...
2021-09-25 20:18
2 replies
change it perfecto is lub
2021-09-25 20:18
1 reply
I can't
2021-09-25 20:20
Without navi ofc
2021-09-25 20:15
probably, depends on Kyojin and misutaa playing on LAN
2021-09-25 20:14
no the underdogs taking tournament #FaZeUp
2021-09-25 20:14
1 reply
FaZe also have good chance imo
2021-09-25 20:17
I won't cry but i will be pretty sad if they don't win.
2021-09-25 20:15
#7
 | 
Ukraine McSwell
Vitality will lose in finals, but zywoo will get mvp. It's EU RMR classic.
2021-09-25 20:16
7 replies
G2, FaZe lost their momentum, probably NIP would be the black horse
2021-09-25 20:17
6 replies
Who knows, maybe Astralis can go nuclear on LAN again. They almost were in the grand final of Cologne
2021-09-25 20:20
5 replies
yeah, and almost stomped G2
2021-09-25 20:20
4 replies
I still remember that damn 2v3 low hp on Inferno that G2 should have never won
2021-09-25 20:23
3 replies
the huNter pistol ace?
2021-09-25 20:23
2 replies
Nope, there was some 2v3 with NiKo+1 low hp afterplant situation on 13-14 or something like that. If Astralis had won it, G2 would have had no money to play the last round
2021-09-25 20:26
1 reply
OK, but my favorite was the KOVAC 2 v 5 on d2 B site defence
2021-09-25 20:26
No, navi won
2021-09-25 20:17
3 replies
Navi not in iem fall eu
2021-09-25 20:18
2 replies
Navi in iem fall cis
2021-09-25 20:18
1 reply
exactly
2021-09-25 20:19
#12
 | 
China HEIDASHUAi
They should since NaVi isn't in IEM fall EU
2021-09-25 20:17
Am I only one seeing threads about Vitality winning IEM Fall almost since start of 2021?
2021-09-25 20:19
1 reply
bruh
2021-09-25 20:19
NO CIS teams, EU teams actually have a chance for a t1 title
2021-09-25 20:19
#21
 | 
France MarioReL
I would like a G2 Vitality final and a win for G2 for them to get more confidence before the major
2021-09-25 20:19
1 reply
G2 beat vitality too many times... we should at least win once
2021-09-25 20:20
No, Botzoo wont win it
2021-09-25 20:21
If it's on LAN, I hope Astralis, Faze, G2, NiP, and Vitality show up in a big way.
2021-09-25 20:21
8 replies
G2 idk, but other ones, probably
2021-09-25 20:22
7 replies
#40
 | 
India bhas1213
i agree g2 and their map setups are so wack rn
2021-09-25 20:59
6 replies
they don't have a map pick that they are really confident about, but in the early 2021, they had a lot of choices - dust2/mirage (jan - march) - train/dust2/vertigo (april) - inferno/mirage/dust2/Nuke (may - july) but now, they don't really have a map that they are absolutely strong on (maybe mirage but idk cuz they still lost quite a lot on it)
2021-09-26 01:48
5 replies
#45
 | 
India bhas1213
ya they struggle on every map that break really messed them up
2021-09-26 01:52
4 replies
G2 is very unstable imo, they can be insane and outplay any team in any map and also be absolutely sh*t in any map
2021-09-26 01:56
3 replies
#47
 | 
India bhas1213
exactly to be stable they need a star awper
2021-09-26 02:04
2 replies
kennyS was a star AWPer (he was really god in mid 2020 to early 2021), but he is washed now, they could've get him back 3-4 months ago with a 6-man roster when he wasn't completely off track streaming valorant and doing random yt videos (non-cs content)
2021-09-26 02:06
1 reply
#49
 | 
India bhas1213
ya i feel like once you remove a player like him off the roster he wont come back
2021-09-26 02:10
+987654321
2021-09-25 20:22
ez for g2 and mouz
2021-09-25 20:26
1 reply
:'( l
2021-09-25 20:27
no chance for g2 no chance for mouz small chance for nip heroic onliners astralis and faze did good at cologne prob one of astralis faze and vitality will win
2021-09-25 20:35
who cars about IEM Fall EU?? CIS is better
2021-09-25 20:36
1 reply
and gambit will win IEM Fall btw
2021-09-25 20:37
There still can be an upset by mb nip or smth
2021-09-25 20:53
it's LAN and misutaaa was looking very shaky on LAN.
2021-09-25 21:10
Navi will win
2021-09-25 21:15
1 reply
it's eu rmr, navi is in cis rmr, otherwise we definitely have no chance
2021-09-26 01:49
Login or register to add your comment to the discussion.