Thread has been deleted
Last comment
Twistzzzzz
Twistzz | 
Asia LiuCrystal 
enough sleep now wake up you have to carry against NAVI PS : BAITF DESTROYED JKS CAREER
2021-09-26 20:14
Topics are hidden when running Sport mode.
i will watch highlights now, missed it. hopefully baitF got totally rekt and can be seen smashing his desk. jks to liquid btw
2021-09-26 20:16
7 replies
#13
 | 
Argentina SantiMedia
and -who?
2021-09-26 20:21
6 replies
sTeWiE, oBvIoUsLy -Speaking for every person who has never watched a Liquid game before
2021-09-26 20:21
5 replies
#17
 | 
Argentina SantiMedia
Lol i forgot him, my bad
2021-09-26 20:22
not stewie, grim
2021-09-26 20:46
2 replies
so you have never watched a Liquid game either interesting
2021-09-26 20:49
1 reply
he is an anchor and will replace grim on CT turret spots like pit inferno. I'll admit I haven't looked into T side roles too much
2021-09-26 20:50
#29
 | 
Lithuania TraX_LTU
idk man as someone who has seen a number of recent Liquid games stewie seems like the weakest part of Liquid so if anyone does eventually get replaced in Liquid it would probably be stews
2021-09-26 20:59
whats the instagram of the female analyst?
2021-09-26 20:16
7 replies
#4
 | 
Denmark Alphamon
bonk
2021-09-26 20:17
2 replies
dude
2021-09-26 20:19
1 reply
#30
 | 
Denmark Alphamon
BONK
2021-09-26 21:52
2021-09-26 20:20
2 replies
#14
 | 
Argentina SantiMedia
flag checks out
2021-09-26 20:21
thanks dude ;)
2021-09-26 20:22
hahhhaahhaa
2021-09-26 20:21
#3
 | 
Brazil PEDROKJONAS
nope, NAVI gonna win
2021-09-26 20:17
4 replies
It's not about winning. Twistzz will carry but NaVi will win :)
2021-09-26 20:18
3 replies
#7
 | 
Brazil PEDROKJONAS
ok.. go Twistzz head shot machine
2021-09-26 20:19
1 reply
Twistzz against bit it will be a joy to watch :)
2021-09-26 20:20
thats happened twice vs navi this year but today broky looks on form if both of htem turn up this could be spicy
2021-09-26 20:20
SAVE JKS SEEING HIM SAD SADDENS ME FFS
2021-09-26 20:20
#19
 | 
United States weaboo
faze dumb thinking their dust 2 is good
2021-09-26 20:46
4 replies
shhhhh
2021-09-26 20:47
Seems like they wanted to try it after they've fucked clownplexity being 7-14 down.
2021-09-26 20:48
2 replies
#25
 | 
United States weaboo
they got lucky tbh
2021-09-26 20:49
1 reply
Naaah coL just threw it.
2021-09-26 20:53
PS : BAITF DESTROYED JKS CAREER Yes. Es3tag's as well.
2021-09-26 20:49
xD
2021-09-26 20:49
#27
 | 
Finland r1CEsT1CK
Hope he plays better against navi
2021-09-26 20:51
Login or register to add your comment to the discussion.