Thread has been deleted
Last comment
xantares, rain,twistzz, perfecto...
Europe TwiLLer 
2021-10-17 15:42
Topics are hidden when running Sport mode.
No one is gonna click that video with such a boring title
2021-10-17 15:46
23 replies
#3
 | 
Brazil 00Nation
what do you suggest then?
2021-10-17 15:49
7 replies
+leman
2021-10-17 15:58
Try "i can fit 3 dragon dildos in my ass"
2021-10-17 19:32
5 replies
yo wtf me too
2021-10-18 00:48
I aren't click that
2021-10-18 07:51
zywoo and s1mple buy double ended dildo
2021-10-19 16:53
#62
 | 
Brazil Khart
XDDDDDDD
2021-10-19 16:55
ok 🙂
2021-10-24 21:48
2021-10-17 18:02
5 replies
I have an idea about format of the video I think it would be funny and interesting if someone made video about bold plays For example, video title "Boombl4 is playing like fakin bish" and with funny music, you make compilation of his Zeus kills, knife kills, smoke pushes, trashtalk and stuff like this. Art, Stewe, S1mple, Yekindar, and other players have lots of such moments, would be great series. But, ofcourse, thre is possibility that I'm the only one who thinks it's good idea xD
2021-10-17 18:15
2 replies
if the title says "Boombl4 is playing like a faking bish" I have to watch that video no matter what.
2021-10-17 18:20
1 reply
+111
2021-10-19 16:57
"Moments" sounds lame and outdated. This title makes me think of some random silver 3 matchmaking highlights from 3 years ago which is not attractive to me. As a result, they get the least amount of viewers in your channel. Typical "insane pro plays of the week" would be better. Your most popular videos have names of pro players, because knowing what's gonna happen in the video people are willing to spend their time watching it. Plus your thumbnails suck, they are all basically the same and i dont even know whats written there because of small shrift and "bright on bright" colors. Just look at Virre's thumbnail designs. They look sick. Also the music: never put mumble crap, its sounds awful. just stick with instrumental as you usually do. There is still a lot to work with but that's my answer
2021-10-17 19:27
1 reply
Thanks! I will think about it
2021-10-17 20:30
Right, just look at vladopard’s video titles, they may seem stupid but you just wanna click on the video
2021-10-17 18:26
7 replies
true
2021-10-17 18:39
no matter the title, i wont give money to that scumbag.
2021-10-17 19:06
5 replies
why scumbag ??? Why do you hate me?
2021-10-17 23:44
4 replies
are you vladopard 🤔
2021-10-17 23:45
also no worries i was saying that about vladopard because of how many channels he has and all those clickbaits + ads
2021-10-17 23:46
1 reply
sorry 😌
2021-10-18 02:56
he was not talking about you
2021-10-17 23:53
I did I love Perfecto
2021-10-18 03:02
#2
 | 
Turkey TheJanus
trash video dont click
2021-10-17 15:48
2 replies
ok dude
2021-10-17 16:36
you make good videos but why are you so mad if someone doesnt like them
2021-10-17 18:23
4 replies
when
2021-10-17 18:37
1 reply
idk i have observed everytime someone writes any kind of flaw they noticed, he reacts snarkily or so it seems to me
2021-10-17 18:44
He invested all his time and passion into something and expected many people are gonna like it. But reality said no. Ego crushed. utter disappointment. Denial. Malding. Depression. Arent you an artist? You should know how it feels
2021-10-17 19:33
1 reply
i am hobbyist at this point but wanna go pro soon I love any kind of feedback I can get as long as its not worded by a piece of shit
2021-10-18 01:23
good video, ignore the re tards
2021-10-17 18:36
3 replies
thanks 💗
2021-10-17 22:57
no
2021-10-24 21:50
1 reply
i ignore you)
2021-10-24 23:25
Good job brother
2021-10-17 18:42
1 reply
thank you 🧡
2021-10-17 19:04
Pog twiller
2021-10-17 19:29
1 reply
thx
2021-10-17 22:45
#22
Hiro | 
United States Hiro26
nice man
2021-10-17 19:39
1 reply
thx
2021-10-17 21:44
Please stop posting these shitty stolen content - go make content on your own, rat.
2021-10-17 19:55
5 replies
what? 😮
2021-10-17 21:06
4 replies
You are composing clips of from other content creaters?
2021-10-17 22:14
3 replies
this videos is my videos
2021-10-17 22:19
2 replies
Since when are you rain and all the other pros that were featured? Also you realize ESL etc are content creators?
2021-10-17 22:23
1 reply
facepalm
2021-10-17 22:32
Never post your youtubechannel on HLTV. It usually results in negative ratings. It also tends to dragdown the watchtime of your videos, making them do worse than before.
2021-10-17 20:33
1 reply
I agree with you
2021-10-17 23:28
Good job
2021-10-17 23:52
1 reply
thx
2021-10-18 14:44
nice compilation but i dislike the song, it just doesn't fit.
2021-10-17 23:56
5 replies
"nice compilation" thx
2021-10-18 00:38
4 replies
If you don‘t wanna hear critics don‘t post your videos ;) there will always be ppl that dislike things you do. Source: trust me, I‘m a graphic designer!
2021-10-18 07:43
3 replies
Why do you think so? I listen to criticism
2021-10-18 13:23
1 reply
I read out too much stuff in a sarcastic way I think
2021-10-18 14:01
I read your message and said thank you
2021-10-18 13:26
#42
 | 
Turkey FASTEXTFOR
nice man👍
2021-10-18 00:44
1 reply
thx
2021-10-18 01:35
nice
2021-10-18 02:58
1 reply
thanks
2021-10-18 14:46
#50
 | 
Philippines flowster
cool video but there's 99999999999999999999999999999999999 others like this music is meh, you didn't even play around with it to make it fit with some of the frags you can't even hear the game sounds (barely) too warm (colors) but yeah you can do a generic edit no doubt about that
2021-10-18 03:04
Watched 5 sec until I heard that horrible horrible music. wtf man?
2021-10-18 03:07
1 reply
ok)))
2021-10-18 19:58
up
2021-10-18 20:16
#63
 | 
Turkey sedo7
Disliked for bad promo
2021-10-19 16:57
1 reply
ok, bro
2021-10-19 19:00
#65
 | 
Brazil Khart
Good video, try changing the title to something more appealing, you literally got the most generic title possible
2021-10-19 16:58
1 reply
ok, thank you 🙂
2021-10-19 18:08
#66
 | 
Denmark iranvir
I are clickn't that
2021-10-19 16:59
i sleep wen twilelr
2021-10-24 21:50
2 replies
Yes I know my videos suck 😥
2021-10-24 21:53
1 reply
I can't tell I have never watched one :)
2021-10-24 21:57
Login or register to add your comment to the discussion.