Thread has been deleted
Last comment
Good or Bad. IMO San Andreas is looking so good
2021-10-23 14:50
Topics are hidden when running Sport mode.
any trailer?
2021-10-23 14:52
6 replies
5 replies
what a joke even modders doing better
2021-10-23 15:40
1 reply
ahaha no doubt it is
2021-10-24 19:40
looks like fortnite XDDddd
2021-10-23 15:55
2 replies
#85
 | 
China Yao_Ming
yeah fits the main gta demographic
2021-10-24 11:39
#90
 | 
United Kingdom julz!
yeah that graphic rework is lazy as shit lol
2021-10-24 12:33
Liberty city stories ONE LOVE!) And GTA 4 with niko bellic! (the best PLOT of all GTA)
2021-10-23 14:52
mafia 1 remaster >>>
2021-10-23 14:52
13 replies
#7
 | 
Russia Evil_DaviD1
+1 But sad that they didn't improve open world in Mafia 1.
2021-10-23 14:53
2 replies
maybe they will do in the next game
2021-10-23 14:55
you can not improve open world when you make remaster... They usually change only graphic part of the game and some things with interface...
2021-10-23 15:01
#20
rain | 
Czech Republic Guczy
u are such an idiot
2021-10-23 15:06
4 replies
u are such an idiot
2021-10-23 15:17
????? whats wrong
2021-10-23 15:23
1 reply
#66
rain | 
Czech Republic Guczy
theres a bit difference between remaster and a remake :')
2021-10-23 15:48
flag doesnt check out
2021-10-23 15:24
That's because mafia 1 is a REMAKE not a remaster.
2021-10-23 15:24
I guess we can't really compare them because they served different purposes: Mafia definiteve edition was clearly intended to make graphics similar to current graphics (or at least as close as possible) GTA definitive edition is supposed to make graphics better but at the same time keep that cartoon/old school looks and feeling. IMO it will be nice and maybe even better than huge graphics 'overhaul'. You will still feel like you are playing good, old GTA but with bearable graphics. Also controls gonna be from GTA V so shooting etc will not feel as bad/random as in Vice City/SA for example
2021-10-23 15:26
2 replies
GTA SA has excellent shooting wdym? About Vice City however, yea that game's shooting is awful. The only thing keeping GTA 3's shooting from being dogshit is that the M16 is way too fun to use on PC with an unlocked frame limiter, that shoots like 100 rounds in 0.3 seconds or something.
2021-10-24 01:39
1 reply
GTA SA excellent shooting :D In 2021?
2021-10-24 11:35
That's a remake, not a remaster. It's a brand new game with the same title and relatively close story. GTA Trilogy is more like Mafia 2 remaster. The difference is Mafia 2 was a 2010 game so the graphics were good enough to polish a little and end up looking up to date. But GTA Trilogy's graphics are so old to be just polished and make it look like a 2021 game. So they either had to start from all over(remake) or just leave the idea of making the game modern and commit to the old graphics. I personally prefer this remaster approach instead of making a brand new game out of them, these games have an iconic and nostalgic spirit that can't be carried with graphics from 2021. There is also another plus for making this trilogy remaster instead of a remake, it won't delay GTA 6 development.
2021-10-23 15:39
#4
 | 
Russia Evil_DaviD1
Not terrible, but not good tho. I hope that next remasters (like RDR1) Rockstar will make on new engine from Red Dead Redemption 2.
2021-10-23 14:53
1 reply
R* said that they've wanted to protect the old on GTA Trilogy because if they didn't they would be forced to remake them. RDR's remaster wouldn't go that path because the graphics in that game are new enough to look up to date with some graphical tweaks.
2021-10-23 15:42
I saw mods made by the community and apparently looks as good as the remaster youtu.be/keMprAdNifM
2021-10-23 14:57
4 replies
too much GTA V Vibes
2021-10-23 14:58
1 reply
+1
2021-10-23 15:31
the problem is this is GTA V, it is no longer GTA vice city... this is just skins thrown on top of the GTA engine. if i wanted to play GTA V i'd play GTA V.
2021-10-24 16:00
thats gta v not vice city
2021-10-24 16:02
#8
KQLY | 
Other aidter
could be better
2021-10-23 14:53
#9
 | 
Asia M@GNU5
if they only rework that fucking mission in vice city where you are using rc chopper to blow building, I'll reconsider
2021-10-23 14:55
10 replies
it's actually easy?
2021-10-23 15:06
5 replies
#23
 | 
Asia M@GNU5
no
2021-10-23 15:09
3 replies
yes
2021-10-23 15:15
It is literally the easiest thing ever just don't be a braindead fuck who plays with default controls
2021-10-24 01:40
1 reply
#86
 | 
China Yao_Ming
woah pro
2021-10-24 11:41
+1 lol
2021-10-23 15:22
One of the easiest missions ever. You're just bad.
2021-10-23 15:25
1 reply
+1
2021-10-24 01:41
The rc missions in gta sa were so annoying too
2021-10-23 15:28
lol, It was difficult when I was a child, when I played it when I grew up I did it the first time
2021-10-24 01:38
they all look good to me. huge improvement over the originals.
2021-10-23 14:56
looks cartoonish, I don't like it.
2021-10-23 14:56
14 replies
it is meant to, keeping the spirit of 3D gta's
2021-10-23 15:01
7 replies
if it looked like GTA V I would buy/play it.
2021-10-23 15:10
+1
2021-10-23 15:25
idk i didnt find 3d era cartoonish, surely not in the same way that characters look in this new one. they remind me of that barbie song for some reason xaxaxa
2021-10-23 15:27
2 replies
it wasnt so poligony so people refer to it as cartoonish, but the emphasis was on the world and gameplay instead of graphics.
2021-10-23 15:42
1 reply
i dont talk about the graphics either, i only talk about the characters. they are simply bad #64
2021-10-23 15:45
3D era GTA games were actually going for realism and they executed it really really well imo. Back then they were limited by the hardware of the PS2, now that they aren't, they decide to go for this, fortnite graphic style. Wtf?
2021-10-24 01:42
1 reply
#88
 | 
China Yao_Ming
gta sa is one of the worst looking ps2 ers games
2021-10-24 11:42
It's a remake from a game that was made before u where born, what do u expect?
2021-10-23 15:29
5 replies
I am problably older than your father stfu kiddo
2021-10-23 15:50
4 replies
"if it looked like GTA V I would buy/play it." looks like your childhood was GTA V and not GTA SA/VC time, nobody that lived that era would say that
2021-10-24 01:41
3 replies
no, ı meant ı am used to nowdays standarts
2021-10-24 14:26
1 reply
play GTA V then nonce
2021-10-24 16:01
+1 People that grew up with with gta vc/sa don't care about graphics, they play it for the nostalgia.
2021-10-24 15:55
good.
2021-10-23 14:56
GTA IV best GTA
2021-10-23 14:59
2 replies
San andreas better
2021-10-23 15:31
1 reply
GTA IV best Gta
2021-10-23 15:31
#16
 | 
Ukraine WomenLover
Would have looked better with GTA 5 graphics,also sucks that they will release it on weeb nintendo switch console but not on PS VITA -_____________-
2021-10-23 15:00
4 replies
lmao kids only bought the PS Vita to watch porn in the toilet.
2021-10-23 15:03
3 replies
#21
 | 
Ukraine WomenLover
I bought it 6-7 years ago because of Uncharted and God Of War Series :[,btw major porn sites have stooped supporting PS VITA browser lol
2021-10-23 15:06
2 replies
lmao you would know
2021-10-23 15:11
1 reply
#27
 | 
Ukraine WomenLover
;p
2021-10-23 15:13
1.6 remaster please(
2021-10-23 15:11
1 reply
No.
2021-10-23 15:26
It's literally shit, the sims graphics level. The models looks like plasticine. I don't understand why people like to eat shit.
2021-10-23 15:15
1 reply
You don't need to understand it. Just don't buy it.
2021-10-23 15:27
Nice
2021-10-23 15:16
+reflection +shadow +increase saturation
2021-10-23 15:19
Since ive played all those games before ill pass this remake. Maybe ill buy them in a serious discount just for my collection. But whoever havent played them is a great opportunity to experience some of the best GTA games ever
2021-10-23 15:21
Its ok but theyre asking too much for it.
2021-10-23 15:22
good. It keeps it nostalgic))) but the price is very high so i will prob get it free on piratebay
2021-10-23 15:25
1 reply
is piratebay still a thing?
2021-10-23 15:35
san andreas goat gameplay vice city goat vibe soundtrack especially 3 kinda meh in comparison but still very fun
2021-10-23 15:26
1 reply
Vice City vibe was so good
2021-10-23 15:27
#43 second paragraph Gooood imo
2021-10-23 15:26
Everything looks good except the new character models
2021-10-23 15:28
7 replies
#57
 | 
Russia RogueDecay
main character model in Vice City is a complete joke, if they release it this way I won't even buy it on torrent.
2021-10-23 15:32
1 reply
+1
2021-10-24 01:36
yeah the characters are the worst offenders. idk why people keep saying that r* went for a 'comic design' since it doesnt come off like that. for me it simply looks like whoever did the models couldnt portray human features in an okish way. i mean look at this: i.imgur.com/92YHFwo.png some models like sal and umberto look good tho (minus the wax hair)
2021-10-23 15:44
4 replies
True, the only good models are Umberto and Salvatore, the other ones just trigger uncanny valley so hard. I mean what the fuck is this? prnt.sc/1x78781
2021-10-24 01:35
3 replies
#77
 | 
Poland xMBTx
This is Kendl. She is sucking only 1 dick (CV's), so CJ should be happy about it
2021-10-24 01:42
2 replies
She literally looks like a Barbie in this scene LMAO
2021-10-24 01:43
1 reply
#79
 | 
Poland xMBTx
She gotta be hot for a thug like Ceasar. He wouldnt mess with a 49er
2021-10-24 01:44
For a remaster it looks as best i can look without losing the feel of the original games. People just want to complain about something. Personally I'm more interested to know if there are any gameplay changes as I'm not a graphics whore.
2021-10-23 15:29
1 reply
they made controls more like gta v, with radio and weapon wheel for all 3 games, also checkpoints for missions like gta v
2021-10-24 16:04
#54
 | 
Russia RogueDecay
I remember playing San Adreas and it felt like I'm in real life, now when I look at this graphics I want to vomit.
2021-10-23 15:31
#61
 | 
Russia Kurok4
What a trash
2021-10-23 15:41
2 replies
0/8
2021-10-24 16:14
1 reply
#108
 | 
Russia Kurok4
looks like sims
2021-10-24 19:37
#80
 | 
Poland xMBTx
This game is not for everyone, mostly for ppl who played it when it was released In my opinion rockstar is selling u the emotions of playing this trilogy with upgraded graphics and thats it. Dont expect nothing more. I think its a fair deal, if u dont like it dont buy it Im excited to check it one day :)
2021-10-24 01:49
#82
 | 
Philippines flowster
SA looks good, the others look hella cartoony but I never cared about 3 and VC anyway you'll probably gonna be able to mod these games anyway tho
2021-10-24 11:36
It's much better than I expected graphic wise so I am excited to play it I just hope they will improve the gameplay
2021-10-24 11:36
#84
 | 
Belgium Golllum
character models IS ASS!
2021-10-24 11:38
1 reply
true
2021-10-24 15:56
Top down gta bestest (gta 1 & 2) :()
2021-10-24 11:41
#89
 | 
North America go1x1n00b
textures certainly look better than it was. but kinda looks cartoonish (like valroant). Not like the original dark corridors and realism (like csgo)
2021-10-24 11:44
1 reply
#92
 | 
Poland xMBTx
originals were also cartoonish
2021-10-24 14:28
milking more money
2021-10-24 15:56
crack gta sa and install enb mods free and better graphics
2021-10-24 15:58
#98
ropz | 
Romania Laskof
people are so dumb, they dont know the difference between remake and remaster, they were expecting rdr2 graphics, they set their expectations too high even tho rockstar said they are keeping the original vibe and style of the game people saying you can get same graphics with mods are even dumber, show me a gta 3/vc mod that looks like the remaster
2021-10-24 16:00
1 reply
exactly
2021-10-24 16:14
i like that they kept the atmosphere of the games. also this is clearly a remaster not a remake, you expected rockstar to build 3 different games on unreal engine from the ground up? lmao
2021-10-24 16:02
i love it
2021-10-24 16:05
1 reply
same
2021-10-24 16:13
good af
2021-10-24 16:06
Login or register to add your comment to the discussion.