Thread has been deleted
Last comment
hello eu
 | 
United States qoietsammy 
I tried to fall asleep 4 hours ago and I'm 99% sure I managed to roll around and not sleep the entire time, so here I am, now fully awake at 1 am, waiting 3 hours for csgo matches to start. you all hyped or nah because I ain't tryna sleep anymore rn
2021-10-26 07:16
Topics are hidden when running Sport mode.
go to sleep for 2 hours man, u cant fight it.
2021-10-26 07:16
its 2 a.m. too, i'm waiting major cuz i'm not sleepy m8.
2021-10-26 07:17
1 reply
#4
 | 
United States qoietsammy
i was sleepy i just cant fall asleep lol
2021-10-26 07:21
hello
2021-10-26 07:21
i am so lucky that my college is online right now and here it will start at 1 pm
2021-10-26 07:24
1 reply
+1
2021-10-26 08:01
too excited to sleep, i took a nap earlier for it but not near long enough drinking a lager, toking lettuce, and making some coffee tho
2021-10-26 07:24
3 replies
#8
 | 
United States qoietsammy
my only class is in 10 hours so ill be good
2021-10-26 07:26
2 replies
ah thats good, I used to have a cool schedule where it was 4 classes 3 days out of the week then one the 2 days in between
2021-10-26 07:28
1 reply
#10
 | 
United States qoietsammy
I've got 3 and 1 in that same way right now. got a light schedule this semester because I came into college with a bunch of credit
2021-10-26 07:29
It's like when you know you are going on a holiday in the morning as a kid, just can't sleep no matter how hard you try)
2021-10-26 07:32
Hype yes but I did manage to get some nice sleep 👍
2021-10-26 07:42
Matches start when I'm in university I can't watch Riders match((
2021-10-26 07:45
2 replies
Can look at it ever once in a while in class) that’s what I do 👍
2021-10-26 07:46
Who cares about university :)
2021-10-26 08:05
#15
ropz | 
Estonia Infera
Morning, Ima ask myself off work early to catch mouzes game.
2021-10-26 07:46
#16
 | 
Finland uSnaj69
Howdy y'all! How's the life behind the ocean? KKona
2021-10-26 07:48
Wtf go sleep its challenger bo1 not gonna miss much
2021-10-26 07:55
Login or register to add your comment to the discussion.