Thread has been deleted
Last comment
VINI BENCHED
nEGRo | 
Brazil Aquaarius 
Guerri just confirmed rn twitter.com/guerri/status/14639350679742.. Liquid VINI is real FalleN or Saffee to Furia? (or HEN1 back?)
2021-11-25 19:22
Topics are hidden when running Sport mode.
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo BINI :(((((((((
2021-11-25 19:23
6 replies
ur name lol
2021-11-25 19:27
4 replies
ur name lol
2021-11-25 19:33
your name is better LOL
2021-11-25 19:42
your name is way better LUL
2021-11-25 20:00
1 reply
bro
2021-11-25 21:53
#13
 | 
Brazil LMZILLA
ALELUIA BRO, WHEN I SPOKE - VINI + SAFFEE THEY CALLED ME DELUSIONAL but they dont know anything about cs, i guess :D
2021-11-25 19:31
#2
 | 
North America drac0z
nvm i cant read
2021-11-25 19:25
SAFFE NA FURIA, but why Vini, ik drop is insanely good but why Vini?
2021-11-25 19:23
8 replies
Then who would it be? lol
2021-11-25 19:32
1 reply
drop should be the first option but Furia does want new blood on the team and they believe on drop developement, he just on the start of the career
2021-11-25 19:33
#15
 | 
Brazil LMZILLA
maybe bc he is the worst in the team?
2021-11-25 19:32
3 replies
no kkkk art and drop are worse
2021-11-25 20:27
2 replies
#95
 | 
Brazil LMZILLA
yeah yeah, get out furia hater
2021-11-25 20:34
1 reply
an?
2021-11-25 20:42
maybe because $$$$$$$$$$ from liquid?
2021-11-25 19:44
Yeah, wanna find out if drop will perform as good as VINI on his role
2021-11-25 21:49
NA CS is literally dead LMAO
2021-11-25 19:24
6 replies
he's from BR CS
2021-11-25 19:42
1 reply
and hes about to join an NA team
2021-11-25 19:49
not from the advertisment perspective
2021-11-25 19:45
#108
 | 
United States gweees
Liquid definitely pays better than Furia
2021-11-25 21:38
2 replies
yeah pays for trash
2021-11-25 21:38
1 reply
#119
 | 
Brazil Yamat01
He is the best support player in NA nowadays. Liquid is doing the obvious picking him.
2021-11-25 21:54
i dont believe he will end up in liquid for a second hes not good enough imo...
2021-11-25 19:24
2 replies
#44
 | 
Brazil _pedrin
He is a support player, will play Grim roles
2021-11-25 19:54
#120
 | 
Brazil Yamat01
He is the best support player in NA atm.
2021-11-25 21:54
If FalleN joins FURIA might aswell disband the team. Hopefully it's just saffee/hen1/zevy to FURIA and drop to support
2021-11-25 19:25
4 replies
they want saffee
2021-11-25 19:30
#36
 | 
Albania realmenzz
+Hen1 after 6 months -Hen1 he wants to play cs 1.3 with his brother
2021-11-25 19:45
+1
2021-11-25 21:49
WTF ????? One of the people I was looking after in Furia was VINI ...
2021-11-25 19:25
#10
 | 
Brazil wazask1
2021-11-25 19:29
#11
B1T | 
Russia lo0u
Man, Furia went downhill so fast. They completely lost their identity after Hen1 left for the dumbest reason ever. That team was so fun to watch. Now if Fallen joins, you might as well disband the team. Man is a legend but I can't understand what he and Cold have, that wherever they go, they cause drama and roster problems.
2021-11-25 19:29
6 replies
everyone from Furia want Saffee
2021-11-25 19:43
5 replies
#121
 | 
Brazil Yamat01
Hen1 is better, but I hope saffee fits
2021-11-25 21:55
4 replies
i don't think Hen1 is better than Saffee at this moment
2021-11-25 22:53
3 replies
#129
 | 
Brazil Yamat01
He is.
2021-11-25 22:59
#130
 | 
Brazil Yamat01
You can't consider they time in 00meme
2021-11-25 22:59
1 reply
I'm considering the moment and the performance, of course in general Hen1 has more history and etc, but at the moment the saffee is much better, and how would I judge if one player is better than the other without even having seen the performance current of it? what am I going to do? consider the times of 1 year behind him with the times now? I'm considering recent performances and not old championships and Hen1 was incredibly inconsistent at 00meme
2021-11-26 00:17
#16
 | 
Estonia v1dic
brazil cant speak english at all ?
2021-11-25 19:32
25 replies
The org is Brazilian, the players are Brazilian, the fans are Brazilian, It was posted on the twitter of Guerri himself (who is Brazilian). If you want a statement in English wait for a statement to come out on HLTV
2021-11-25 19:38
23 replies
#26
 | 
Estonia v1dic
yea but if u make roster move u should speak it in english cuz cs is international game .... and btw furia disband soon anyway u cant beat eu
2021-11-25 19:40
22 replies
Eu almost can't even beat CIS
2021-11-25 19:44
21 replies
#39
 | 
Estonia v1dic
hahah first time ever CIS is the best in the world but when was the last time brazil doing something back in SK gaming times ? :D uu im sad of u guys switch to valurant
2021-11-25 19:46
20 replies
i dont remember the last time estonia did something, also Furia > OG
2021-11-25 19:53
7 replies
#45
 | 
Estonia v1dic
oo and i dont remeber time when brazil rekt ropz :(
2021-11-25 19:54
6 replies
last time was on major
2021-11-25 19:56
5 replies
#48
 | 
Estonia v1dic
and they achive what ? nothing
2021-11-25 19:56
4 replies
just like OG and ropz
2021-11-25 19:57
3 replies
#50
 | 
Estonia v1dic
and they are still much better than furia .. furia doesnt have even right players no awper no entry fragger no nothing thats how it goes ... look even neymar cant achive nothing in football thats how bad brazils are :)
2021-11-25 19:58
1 reply
u see? even without the right players they are better than og and ropz sdihduahduhu
2021-11-25 20:06
#122
 | 
Brazil Yamat01
Brah stop losing time with this kid
2021-11-25 21:56
yeah same, i dont remember the last time that OG made something on Lan
2021-11-25 19:53
2 replies
#46
 | 
Estonia v1dic
when furia made something in lan :D? ok stupid brazils :D
2021-11-25 19:55
1 reply
2019
2021-11-25 21:42
#51
 | 
Brazil Bronly
bro you cheer for a meme team just stop notail probably will disband this failed adventure that is og in csgo and you can go back to cheer for some estonian or other asian team omegalul
2021-11-25 19:59
8 replies
#53
 | 
Estonia v1dic
and what is furia ? not even meme team xd :D
2021-11-25 20:00
6 replies
#55
 | 
Brazil Bronly
Furia have more GDP than your country made by slaves owned by urss
2021-11-25 20:01
5 replies
#56
 | 
Estonia v1dic
hahaha look at ur country man xd poor ppl all over the country :D im sad mby u try smuggel some drugs in eu :D
2021-11-25 20:02
4 replies
#57
 | 
Brazil Bronly
man, you live in a country with 1.3kk people and 90% of the population manage to be poor with rotten teeths stop talking to me, i will give you a penny so you can buy a bread, this fucking beggars from poor europe jesus christ
2021-11-25 20:05
3 replies
#58
 | 
Estonia v1dic
wtf u dont know anything about estonia :D thats why u and all of brazil are low iq :D get some education :D u aRE SLAVEs :D
2021-11-25 20:05
2 replies
#61
 | 
Brazil Bronly
you are being disrespectfull, i will call your russian owner so he can put some limits on you
2021-11-25 20:06
1 reply
#63
 | 
Estonia v1dic
russian owners :D and i call america and they blow u shit up :D i want to go america there is better life pls help me im poor shit in slum
2021-11-25 20:07
#54
 | 
Estonia v1dic
asian team :D wtf brazil u guys rly are so dumb thats why fallen is best igl in brazil
2021-11-25 20:01
#25
 | 
Brazil _pedrin
Why dont we?
2021-11-25 19:38
Fallen would probably have conflicting decisions with Art, just like he had with Stewie2k... For me the best option would be either Hen1 (which would probably go along with Lucas1 to replace Drop's place) or Saffee and Drop moved to role support
2021-11-25 19:32
4 replies
new complexity: - fallen -cold -vinni - ? - ? obvius?
2021-11-25 19:44
3 replies
VINI is going for the TACO NA team route I believe.
2021-11-25 20:07
2 replies
maybe, that would be cool aswell
2021-11-25 21:21
#125
 | 
Brazil Yamat01
More probably that he goes to Liquid, but this is a nice theory
2021-11-25 21:57
Bad move, why not drop drop instead?
2021-11-25 19:33
2 replies
#21
 | 
Brazil Zireael11
+1 literally an academy player, he's not bad but it would be much more reasonable
2021-11-25 19:35
1 reply
Yeah...
2021-11-25 21:56
they chose drop over vini? I've seen bad decisions but that is another level
2021-11-25 19:36
#23
 | 
Estonia v1dic
error 404 who cars na cs ? they are bad
2021-11-25 19:37
Liquid's commission appearently loves wasting money
2021-11-25 19:42
#32
 | 
Brazil syncme
Its either Hen1 or Saffee. Please.
2021-11-25 19:44
Lucas1 and hen1
2021-11-25 19:45
This is confusing. Vini of all players?
2021-11-25 19:45
#41
NiKo | 
Brazil MarcGP
I believe Lucas1 and Hen1 back to Fúria..
2021-11-25 19:52
#76
 | 
Russia Demolicius
-drop +LUCAS1 +HEN1
2021-11-25 20:15
Imagine having drop in the team and not droping drop
2021-11-25 20:22
#84
 | 
Brazil Nicolito
FURIA Options +FalleN +Cold (in talks) +Saffee +Chelo? (in talks with Saffee only) +HEN1 + LUCAS (prob not because LUCAS bad HEN1 want to play w/ brother)
2021-11-25 20:25
1 reply
#127
 | 
Brazil Yamat01
Why chelo? Even drop is better.
2021-11-25 21:57
#103
 | 
Brazil Khart
Im sad dude
2021-11-25 20:47
#111
 | 
Norway BijeaN
Worst player in Furia by FAR.. not a surprise really.. also Liquid are making a mistake if they pick him up lmfao.
2021-11-25 21:44
2 replies
#112
 | 
Brazil _pedrin
He is a good support, would be way better than Grim. I dont think he is the worst player, just play the worst positions and roles
2021-11-25 21:46
lol
2021-11-25 21:57
#115
JW | 
Sweden EntonXD
benching vini without recruiting an actual awper...
2021-11-25 21:52
Other report said that drop was leaving and they were looking at other options, among the top contenders being chelo
2021-11-25 21:56
Login or register to add your comment to the discussion.