Thread has been deleted
Last comment
My eyes are bleeding
2021-12-04 17:17
Topics are hidden when running Sport mode.
Rain is the problem got all good positions still sucks ass
2021-12-04 17:18
26 replies
both are the problem. Their inconsistency is killing Faze.
2021-12-04 17:19
1 reply
#11
 | 
Finland thiccboi22
+1
2021-12-04 17:24
just got 3k on eco and won round lul
2021-12-04 17:19
2 replies
Doesn't matter...he sucks
2021-12-04 17:21
doesnt change the fact that he has been trash for a while now
2021-12-04 18:15
They both are a problem, this is so sad to see
2021-12-04 17:20
17 replies
One is playing glue got bad roles literally does what is asked still does okayish other has the roles to frag plays the best ct position still does okaish ...who is the bigger problem?
2021-12-04 17:23
16 replies
1.09 rating past 3 monrhs vs 0.94 past 3 months both ratings are okayish?
2021-12-04 17:28
15 replies
Ratings can be misleading ...all the casters and analysts always say .... Like all major rain was shit ...only the EG game boosted his rating ... And literally every Faze game rain has like 12 eco frags ...2-3 pistols and there he is with the rating ..sucking ass on gun rounds
2021-12-04 17:30
14 replies
HAHAHA its better to get the easy kills than to not get any to begin with. Olof is on 4 frags and super low adr and can barely hold his site. Do you deny that there are plenty of players who could do his role better?
2021-12-04 17:33
13 replies
I don't but I can also confirm that rain getting boosted .. put on position to frag has 1 more kill than olof at the end of the half
2021-12-04 17:36
12 replies
he also has 0.15 more rating than olof past 3 months. you know nothing about this game and are making excuses for olof being the flamie of his team.
2021-12-04 17:37
10 replies
I can confirm u don't watch the games...and don't understand roles
2021-12-04 17:39
6 replies
Lol, I have played more hours of actual competitive CS than you have mental age. You justifying why your favourite player isn't the problem when he clearly is, is just choosing to ignore facts.
2021-12-04 17:45
5 replies
I never said that he is not the problem .. I guess all you have done is played CS and not put time to school ..cuz English being your mother tongue still u have failed to clearly read that the talk was about being the "bigger problem"..
2021-12-04 17:54
4 replies
he is the biggest problem. He is THE problem for FaZe. Fucking dumbass. All you can do is criticise my English. Small cock move HAHAHA
2021-12-04 17:59
3 replies
Lol got offended 😂.. Yes now I can see you can't debate with a guy who hasent been to school..he gets offended when he is at wrong
2021-12-04 18:03
2 replies
you haven't proven shit tho lol ure just coping by blinding yourself into a sense of victory by ignoring my points and calling me dumb instead by criticising my English even though you're from India aka the "open bob" nation. lmao
2021-12-04 18:13
1 reply
Idk y are u so biased against Indians..while big tech companies are putting indian as CEO
2021-12-04 18:36
Also 2021.. rain 1.02 and olof 0.96 isn't a big difference considering roles
2021-12-04 18:10
2 replies
rain is an entry. he is stilll dogshit but not as bad as olof. entry is the hardest role
2021-12-04 18:12
1 reply
U are delusional ..in supporting Rain and ignoring the fact that he is dogshit anyone with those roles should put around 1.10+ rating for the year and not 1.02
2021-12-04 18:38
Mate, you are being too delusional at this point.
2021-12-04 18:44
#8
 | 
United Kingdom VeryUKCSguy
COPE
2021-12-04 17:21
flair lol olof is the biggest problem on the roster even though rain is inconsistent
2021-12-04 17:34
TRUE He isn´t bad aimwise , but is so dumb , doesn´t know when needs to take initiative , and when he takes he looks like he never played that situation, kinda clueless
2021-12-04 18:01
don't know why this bot didn't hang up his mouse years ago and give the reins to someone new. he's literally get_right v3 (jw get_right v2) ruining his legacy by dragging good teams down.
2021-12-04 17:19
3 replies
Look at the latest kariggan interview ..
2021-12-04 17:21
But if faze keeps asking him to play he surely must bring something they want?
2021-12-04 17:22
1 reply
faze org has a good history of good roster moves that really work out
2021-12-04 17:24
But I agree, he can’t hit anything this map
2021-12-04 17:24
i cant believe im saying that he was my favourite player for years bad he is throwing so hard right now
2021-12-04 17:24
olof not letting faze win :/
2021-12-04 17:25
#16
 | 
United States ArcHenry
Tried supporting olof on faze but this is just painful
2021-12-04 17:25
#17
JW | 
Sweden gNeJS
Listen to hltv confirmed with karrigan if you have any problem with Olof Being on the team.
2021-12-04 17:26
3 replies
can you give some tldr please? just main point
2021-12-04 17:30
2 replies
Check out youtube channel of hltv ...5 mins he talks about it ... The time stamp is in description
2021-12-04 17:31
1 reply
ok ty:)
2021-12-04 17:35
that's so sad
2021-12-04 17:26
#37
 | 
Bulgaria R34
olof god
2021-12-04 18:14
Login or register to add your comment to the discussion.