Thread has been deleted
Last comment
Rich COME
Russia ty1ercs 
Rich european guys, how often you upgrade your PC? If you have like i7 8700k + GTX 1080 Ti, would you upgrade it for csgo?
2022-01-28 16:52
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Romania assdada
no
2022-01-28 16:52
#6
 | 
Finland kalza1
I update when I get bad fps in other games so I upgraded last year, I have a 3070, i7-10700k
2022-01-28 16:55
5 replies
Which other games? AAA?
2022-01-28 16:56
4 replies
#17
 | 
Finland kalza1
well forza horizon 5, escape from tarkov, sea of thieves, jedi fallen order, battlefields, call of duties I just play a lot of different games Before I used to play storygames and such on a ps4, but since PS5 came out and its so expensive, I decided to just play everything on my PC so that means I needed a better PC for some of the graphic demanding story or AAA games.
2022-01-28 17:00
2 replies
>rich guy >ps5 so expensive choose one
2022-01-28 17:13
1 reply
#30
 | 
Finland kalza1
I chose ps5 so expensive
2022-01-28 19:12
#19
 | 
Finland kalza1
now with a 3070 (I have a 1440p monitor btw) I can get around a 100 fps in any game I want.(atleast 70-80 for the more demanding ones)
2022-01-28 17:01
why would anyone upgrade for cs, it runs on microwave
2022-01-28 16:56
2 replies
I always heard, when 1st world players wrote here smth like (gtx 1080 ti is too old OMG). Mb they are just trolling
2022-01-28 16:57
1 reply
imo +150fps is enough to play at high level, idk. i have i7 2080ti, not gonna upgrade in a while.
2022-01-28 16:59
lol no. You have a great setup What about SDD and RAM ?
2022-01-28 16:56
4 replies
16gb and 256gb
2022-01-28 16:58
3 replies
Dunno what kind of SSD you have, but upgrading SSD seems to be the cheapest way to boost performance at the moment. You have a great setup. No need for changes. 256gb is really small though, other than that you're good.
2022-01-28 17:02
2 replies
#21
 | 
Finland kalza1
not even really to boost performance, but just to make life easier XD not having to uninstall and reinstall games when you wanna try a new one
2022-01-28 17:02
1 reply
Yes, but it does boost the overall speed when you use your computer, which is really nice. Yes for sure! not having to uninstall is preferable
2022-01-28 17:03
that is plenty for csgo
2022-01-28 16:57
#11
 | 
France Chylvain2
it depends if you can keep 250-300 fps no need to update
2022-01-28 16:57
tbh i only buy what i need, if u have a pc with those specs you dont need too much upgrades, maybe in next 2 years...
2022-01-28 16:57
upgraded from 2070 super to 3090 to play on odyssey g9
2022-01-28 16:58
Upgraded from 2080 to 3080 on release date for msrp, last year from 8700k to 12700k on release
2022-01-28 17:02
#22
 | 
France iT0ms
No the 1080ti is still very good
2022-01-28 17:02
if you're rich the only reason to upgrade is for longevity for future games, you're fine with what you got for CS. if you've got the money just get a 3080TI and 13900k(when it comes out)
2022-01-28 17:03
#28
 | 
Turkey sonbafrali
If I were jeff bezos's son I would use a quantum computer for cs go
2022-01-28 17:15
every 2 generations radeon hd 7850 -> gtx 960 -> gtx 1080 ti -> rtx 3060 (had to sell 1080ti pc for laptop cuz school)
2022-01-28 19:15
Upgraded from 1080ti to 3090 on release day (msrp). My rig is around 10k euros in total. Rich? Nah, but I don't complain or need anything
2022-01-28 19:18
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Other
Champion of Champions
1664 viewers
Top streams
All(15)
Casters(10)
Streamers(1)
Organizers(4)
Other
Champion of Champions
(1664)
United Kingdom
ESL TV
(702)
Poland
fines
(623)
Australia
SirBorris
(585)
Russia
Champion of Champions
(530)
France
KRL
(334)
Brazil
mch
(259)
Ukraine
1mpala
(249)
Denmark
VNG
(153)
Spain
the real fer
(144)
Other
leszklareN
(30)
Other
Champion of Champions (YouTube)
(12)
Germany
Fragster 3
(7)
Other
Allied Esports
(3)
Sweden
Luddiie
(1)