Thread has been deleted
Last comment
Mouz
i am | 
Australia A_JKS_FAN 
Fuck I hate supporting this team Sometimes they look so solid, and sometimes they look like bots
2022-05-03 16:21
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Hungary DwEofficial
maybe with time they will be consistent and look solid always who knows
2022-05-03 16:22
1 reply
They need time, most of them havent experience in highest lvl of cs. Very good talents just need to grind and time
2022-05-03 16:45
I still hate them for not even getting to major challenger stage
2022-05-03 16:28
12 replies
Hate the system, they had pretty stong opponents. Others who qualified got a much easier route to the major.
2022-05-03 16:31
11 replies
+1
2022-05-03 16:33
Well they couldnt beat the best so they are not ready anyway
2022-05-03 16:34
2 replies
It's not just about winning the whole thing, just making the major would've been a huge achievement
2022-05-03 16:37
1 reply
stickers :(
2022-05-03 18:54
#15
 | 
Netherlands Dvid
+1 im still mad
2022-05-03 16:35
1 reply
same tho :D
2022-05-03 16:42
spirit's path to the major: asg, endpoint, anonymo, sinners mouz path to the major: og, faze, vitality, vp yeah cool system
2022-05-03 16:41
8/8
2022-05-03 17:36
#39
Calyx | 
Turkey zane_
lmao ef had to play vs faze,vita,fnatic,og and dignitas. Is this easy route you are talking about?
2022-05-03 17:46
1 reply
#45
 | 
Finland AliSabid
fnatic and dignitas yeh, og kinda as they are super inconsistent
2022-05-03 18:49
#46
 | 
Slovakia xaboff
Fr :(((((
2022-05-03 18:52
#3
 | 
Iceland Voidsphere
Yeah, they really lack consistency but that's kinda understandable given there's four very young talents and an IGL still trying to figure EU out. Anyway, there's progress at least.
2022-05-03 16:23
15 replies
That's true
2022-05-03 16:26
#7
 | 
United States kami917
IGL still trying to figure EU out is a big kekw considering how long he’s been in EU…
2022-05-03 16:29
13 replies
unfortunately yeah
2022-05-03 16:33
#14
 | 
Iceland Voidsphere
Honestly, I still think he's getting way too much hate considering the circumstances. He's a part of the EU scene for quite a while now, yeah, but there hasn't been a solid line-up with acoR and now they're trying to make it work with the youngsters, which will take some time, too.
2022-05-03 16:35
11 replies
#24
 | 
United States kami917
but he doesn't really bring anything to the table, lacking experience to lead 4 young guys, slightly below average individual performance, poor tside calls, no dynamic ct side setups, i mean all around this mouz teams looks a bit loss too often. I have hope because i know how much raw talent and potential they have but i don't think dexter is the igl that can truly tap into it
2022-05-03 17:22
10 replies
#25
 | 
Iceland Voidsphere
Who would you sign then?
2022-05-03 17:24
9 replies
#26
 | 
United States kami917
i'd bring NBK back and have him call
2022-05-03 17:25
8 replies
Definitely, honestly I cannot be worse. Or the igl of mouz not and bring back jdc to the academy, he is not ready. Bring a veteran instead
2022-05-03 17:33
7 replies
#32
 | 
United States kami917
NBK is a pure upgrade from dexter imo, he’d prolly get JDC in good shape. People forget what NBK has done and the player he has been over the years. Every team he gets kicked from gets worse
2022-05-03 17:35
6 replies
The mouz coach was biased toward the academy. You cannot rely on 3 young players and a poor igl. Cloud9 have at least Hobbit. frozen is not really a veteran.
2022-05-03 17:39
1 reply
#41
 | 
United States kami917
+1 exactly, hobbit was the perfect pickup for gambit youngsters making the transition to the main roster
2022-05-03 17:51
#38
 | 
Iceland Voidsphere
I bet they'll manage to get this scenario: NBK leaves, they gonna kick/bench dexter, they have no one to IGL, they promote siuhy who'd just be another inexperienced player, yeah.
2022-05-03 17:43
3 replies
#40
 | 
United States kami917
I wouldn’t be surprised tbh
2022-05-03 17:50
Unfortunately, I think so too. No one is bad or dont deserve a chance. It is the same thing for col. You can see the mid rounds, the improvised calls are not working. The talent is there, but not the structure. Prime example 3 v 3 on t side vertigo. 30 sec left, they run to the other bombsite, syrson plus tabsen are waiting patiently.
2022-05-03 19:32
1 reply
#51
 | 
Iceland Voidsphere
Yeah, I agree. And in Katowice you could clearly see the profit of NBK calling midrounds. Oh well, I'm just so tired of it, actually...
2022-05-03 19:34
I LOVE SEXTER
2022-05-03 16:24
Basically like old RNG - 100T lol
2022-05-03 16:28
1 reply
Yep lol
2022-05-03 16:38
mouz and entropiq most unpredictable teams
2022-05-03 16:29
1 reply
#23
 | 
Brazil LeeDrilly
or just trash
2022-05-03 16:52
HeartattackSports
2022-05-03 16:33
#16
 | 
Germany PxulRq
The org itself is just shit. Horrible roaster management, trash transfers
2022-05-03 16:35
the person who owns the team i play on is a delusional mouz fan
2022-05-03 16:43
- Bymas +NBK please
2022-05-03 17:25
It's a budget roster, I'm not sure what people expect. If anything they're overachieving for the level of spending.
2022-05-03 17:29
torzi has been bodied by almost every T1/T2 awp in the server, especially in games like mirage.
2022-05-03 17:34
5 replies
Don't blame torzsi, blame dexter. acoR got bodied by everyone the INSTANT he entered dexter's system. He just doesn't know how to use awpers.
2022-05-03 17:40
4 replies
yes yes igls are important and all but a players individual performance isnt solely trash because their igls are bad. they can still put up numbers
2022-05-03 17:41
1 reply
for sure, I'm just saying that with both awpers dexter has worked with in mouz, neither have worked out amazingly (at least so far) despite being incredible prospects.
2022-05-03 17:43
Its pretty easy to blame dexters system, but torzsi missed some really easy shots in the BiG game on vertigo, as an awper you need to be able to create that impact individually. Dexter has been sort of underwhelming but it was a poison chalice to try and replace Karrigan, any igl won't be able to go far with this team until the younger players develop.
2022-05-03 17:52
1 reply
Torzsi is new to being in T1 matches, so I don't really blame him. I agree that it wasn't all dexter's fault, but after IGLing in a T1 team for so long and having close to no success, it seems like it's time for him to get replaced.
2022-05-03 17:56
#31
 | 
African Union csarmani
losing to a team without their full roster,while they are qualified for the major aswell and you arent is sad af idk how he is still on the roster like are there really no good igls left that u have to keep dexter tf?
2022-05-03 17:34
#44
 | 
United Kingdom 110above
maybe if they had some more experience in the team they would be more consistent.
2022-05-03 18:43
2 replies
fr NBK would fit perfectly)))
2022-05-03 18:53
1 reply
#49
 | 
United Kingdom 110above
8)
2022-05-03 19:22
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
84313 viewers
Top streams
All(65)
Casters(47)
Streamers(8)
Organizers(10)
Brazil
gaules
(84313)
United Kingdom
ESL TV
(62737)
United Kingdom
ESL TV B
(25922)
Russia
Maincast 2
(19888)
Russia
Maincast
(9254)
Other
ohnePixel
(5296)
United Kingdom
ESL TV C
(4548)
Argentina
forg1
(4125)
United Kingdom
ESL TV D
(3918)
Albania
xhoci
(8163)
Russia
Maincast 3
(2949)
Czech Republic
eLEAGUE
(2914)
France
1pv
(2741)
Brazil
mch
(2323)
Portugal
RTP Arena
(2095)
Montenegro
Lobanjica
(2023)
Spain
ESL TV
(1971)
Brazil
gaules TV
(1797)
Romania
jaxi
(1532)
Turkey
berkriptepe
(1514)
Ukraine
Maincast
(1506)
Russia
sL4M
(1488)
Serbia
ArenaEsport (YouTube)
(1078)
United Kingdom
Richard Lewis
(1054)
Sweden
HeatoN
(984)
United Kingdom
ESL TV E
(945)
Germany
99Damage
(888)
Turkey
Brosskiez
(807)
Sweden
GeT_RiGhT
(756)
United States
fl0m
(755)
Poland
ESL TV
(751)
Spain
ESL TV B
(691)
Philippines
Focus Fire
(660)
Sweden
f0rest
(654)
Russia
Maincast 4
(630)
Finland
Elisa Viihde
(609)
Russia
CMART
(598)
Canada
jasonR
(516)
Russia
1WIN
(470)
Ukraine
Maincast 2
(435)
Russia
OverDrive
(432)
Brazil
Jogando Junto
(344)
Russia
1ceN1ce116
(282)
Other
Playtonia (YouTube)
(262)
Portugal
RTP Arena 2
(253)
Hungary
Esport1 TV
(207)
Brazil
velhovamp1
(193)
Poland
PLE
(130)
Poland
fines
(106)
United Kingdom
BanKsTV
(100)
Serbia
ArenaEsport
(69)
Finland
VILPE
(50)
Belarus
coffee
(58)
Brazil
00NATION
(52)
Ukraine
Maincast 3
(49)
Russia
Maincast 5
(42)
Russia
MPKBK
(41)
Australia
viridian
(26)
Brazil
JokerBR
(27)
United Kingdom
Jacky
(23)
Ukraine
Maincast 4
(21)
Ukraine
Maincast 5
(10)
Brazil
BTSBrasilFPS
(4)
Serbia
Kuvo TV
(4)
Poland
PLE (YouTube)
(4)