Thread has been deleted
Last comment
+15 outside
fake | 
Finland OgUser95 
Omg so hot summer is here :D
2022-05-13 11:44
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Albania snNickers
+30 yesterday in Switzerland. Kinda hot yes
2022-05-13 11:44
3 replies
ok
2022-05-13 12:07
very hot 🥵
2022-05-13 12:13
Holy shit another Swiss Person on HLTV other than Swiss_Person
2022-05-13 15:04
#3
 | 
Netherlands PawnyCS
finland be like
2022-05-13 11:44
global warming
2022-05-13 11:45
1 reply
geo-engineering
2022-05-13 15:03
damn i cannot take it
2022-05-13 11:46
+25 but wet af
2022-05-13 11:47
1 reply
ok
2022-05-13 12:06
bruh, 28 in poland yesterday, today its 23
2022-05-13 11:48
2 replies
#38
 | 
Yugoslavia Pagan44
Same here yesterday, today's like 27
2022-05-13 12:23
storm inc
2022-05-13 12:43
I would be covered with a blanket and having a hot coffee if +15 outside
2022-05-13 11:48
2 replies
Im going swimming with friends :D
2022-05-13 11:49
1 reply
im going skiing with friends
2022-05-13 11:50
#10
 | 
Portugal RMOC
finland moment
2022-05-13 11:48
I wear 3 layers of clothes at 15 degrees, that's cold weather
2022-05-13 11:49
#12
tarik | 
Yugoslavia bleaq
30c already here and it's not even 12pm
2022-05-13 11:49
+18 here in "warm southern" Finland. Probably have to take my convertible out today :D
2022-05-13 11:50
30c this last 2 days it seems, ive been sweating hard. it seems like it cooled off today though.
2022-05-13 11:54
South facing windows with no ac, sweaty fuck summer here we come 😎
2022-05-13 11:54
2 replies
remember to drink ur glass_of_sour_milk
2022-05-13 12:05
1 reply
#71
 | 
Poland malymaly
Sour milk the bestest <3
2022-05-13 14:19
I will have to move further north if things keep going on like this
2022-05-13 11:56
#21
 | 
Turkmenistan Homo_Deus
It is 18 over here and it is pretty cool & rainy.
2022-05-13 12:03
1 reply
ok
2022-05-13 12:06
rn its like 17 outside its 19:00 doe
2022-05-13 12:05
#27
 | 
Europe ad3m93
20+ :D
2022-05-13 12:10
wtf how is 15 hot? That's so cold already.
2022-05-13 12:12
2 replies
#119
 | 
Norway Dogebro42
15 is hot imo
2022-05-13 17:50
15+ and I'm sweating buckets tbh
2022-05-13 18:07
I'd kill for 15°C weather. I want to move to Finland/Norway in the future cuz the best weather is -15 to 18°C. The best thing in cold weather is that you can warm up the air in your house buts it's hella hard to cool hot air. Especially if your PC is turned on, then it ads +5°C in Ur room at least.
2022-05-13 12:18
9 replies
If you like -15 to +18 then nordics are heaven to you Edit: but i would imagine poland has rhis type of weather? I could be wrong 🤔
2022-05-13 12:30
3 replies
Global warming made that during summer we have 35°C
2022-05-13 12:40
2 replies
Damn thats rough... Sleeping in this type of heat is pain
2022-05-13 12:48
1 reply
#74
 | 
Czech Republic Evis1337
35 °C maybe 1-2 days a year in central europe
2022-05-13 14:54
Are you drunk? Is way easier (and cheaper) to cool the air from 30 to 22-24ºc with and A/C inside than the amount of gas or whatever you'll need to burn to be hot inside if outside is at -15ºc
2022-05-13 12:29
4 replies
I dont think a/c is normal in poland and thats prob why
2022-05-13 12:30
A/C is 1. Expensive and sometimes hard to build in some buildings 2. It's rly unhealthy
2022-05-13 12:40
2 replies
I forgot to check the flag :D But nowadays A/C are not that unhealthy (some have inbuilt air purifier) and they are not that expensive, maybe you have different architecture or something, but for 6-700€ you can have a good one installed, a little less if you want a cheap chinese one. I mean, it's moneys, but once you install it you'll have it there for a lot of years, plus they work great if you need some quick heat on the room in winter or those days where it's not enough cold to start using main heating but you have some cold on late hours or first in the morning while sitting on computer or something.
2022-05-13 12:56
1 reply
#75
 | 
Czech Republic Evis1337
a/c in a country where you need it 2-3 weeks a year?
2022-05-13 14:55
Still cold wtf
2022-05-13 12:18
4 replies
+1 15 is like freezing cold already lol. 34 to 36 is when it starts to get hot for me. A bit lower if humidity is really high
2022-05-13 12:42
3 replies
Haha funny how its so different, +15 is perfect hoodie weather imo
2022-05-13 12:48
Once i go to japan and at exactly 12 pm the temp is around 14 like wth this is heaven, well be grateful i guess
2022-05-13 13:08
subtropic gang
2022-05-13 15:01
#33
ele | 
Finland krep
If only birch pollen didn't make me unable to breathe I could maybe go outside
2022-05-13 12:19
41 degree here lmfao
2022-05-13 12:20
1 reply
Bruuuuuh, youre built different
2022-05-13 12:31
+15 is optimal tbh... but anything over 22/23 is a pure bullshit
2022-05-13 12:20
literally impossible to be outside
2022-05-13 12:20
gimme 15 degrees god
2022-05-13 12:29
1 reply
+1
2022-05-13 17:25
#42
RpK | 
Croatia Mikylm
29+ here :D
2022-05-13 12:30
6 replies
Dang, i miss croatia.. but your trafffic was mental xD
2022-05-13 12:34
5 replies
#46
RpK | 
Croatia Mikylm
I wish i could visit your country, especially lapland :D fun fact : my city is either 35+ or -10
2022-05-13 12:38
4 replies
Damn didnt think you could go to -10, i once dated a girl shortly one summer, she was from Slovenia and said the weather difference between Croatia and slovenia was like night and day despite being so close :D
2022-05-13 12:39
2 replies
#72
RpK | 
Croatia Mikylm
That is true Especially in my region of the country called Slavonia, its just insane how much temperatures can vary
2022-05-13 14:50
1 reply
that's normal if your city has terrestrial climate
2022-05-13 15:59
same
2022-05-13 12:45
1 reply
#92
 | 
Norway TheDEA
Nordic weathermens)) are hot
2022-05-13 17:27
22
2022-05-13 12:46
#59
 | 
Poland Astoner55
+20c here, it's nice, I wish the weather would stay like this for the whole summer, I really hate when temperature reaches +25c and above, and our summers can easily have +35c... fuck mens I want winter bacc((
2022-05-13 12:50
5 replies
+20 is t shirt weather and +15 is hoodie weather, best thing about summer imo are the blue skies and the sun shining :D
2022-05-13 12:52
4 replies
#64
 | 
Poland Astoner55
Agreed, everyone likes some blue sky and sun shine, I just wish the +20c tshirt weather could stay at +20 instead of rising to +35 ;( Because for me +25 is already melting weather
2022-05-13 12:57
3 replies
Oh yeah for sure.. over +25 and its a bitch to sleep..
2022-05-13 13:07
2 replies
#67
 | 
Poland Astoner55
+1 mens, maybe I will move to finland because I always liked colder climate)))
2022-05-13 13:17
1 reply
Come, theres a decent amount of poles here, in the summer we all sit in the grass by the river that goes through the City and drink beer while listening to music 😎
2022-05-13 14:16
#60
 | 
Serbia Ljannister
33 here, gimme that 15
2022-05-13 12:52
bruh 47C rn, 15 is like winter for us
2022-05-13 12:57
We are all gonna die
2022-05-13 13:26
20 in denmark bro it's over
2022-05-13 14:51
#76
DG | 
Namibia aimdemon
Finland moment
2022-05-13 14:56
We're going to reach 30° next week((
2022-05-13 14:56
5 replies
go to beach then xd
2022-05-13 14:57
4 replies
Maybe, but sun hits hard there
2022-05-13 14:59
3 replies
wanna go together?
2022-05-13 15:00
2 replies
Ew no
2022-05-13 15:00
1 reply
reported expected from lettuce lover racista
2022-05-13 15:13
24 here
2022-05-13 14:57
wth, that's cold af man
2022-05-13 15:05
1 reply
+1 wtf is that, Im wearing sweater at +15
2022-05-13 17:39
45c over here in india gg
2022-05-13 15:10
#93
 | 
Russia Lovely_VI
+5
2022-05-13 17:29
32 here lmao
2022-05-13 17:31
+30c Siberia, Krasnoyarsk
2022-05-13 17:32
bruh i freeze when it's 15 here wtf
2022-05-13 17:32
19 here
2022-05-13 17:33
it's 33 here with 90 percent humidity at 10:30 AM
2022-05-13 17:36
5 replies
Florida or what?
2022-05-13 17:41
4 replies
coastal texas
2022-05-13 17:44
3 replies
Man I love humidity, I need this right now. My skin is dry and cracking, and no amount of water and lotion is effective enough.
2022-05-13 17:45
2 replies
I'll trade you in a heartbeat lol
2022-05-13 17:46
1 reply
If only men(
2022-05-13 17:46
#100
 | 
Slovakia diviak
Not the dracula looking basement dwellers afraid of sun and warm. 30° is okay temperature if you are not fat fuck
2022-05-13 17:39
11 replies
Hahahahah 30 degree is actually very comfortable, as long as you have shorts and sometimes even no shirt on
2022-05-13 17:44
8 replies
#116
 | 
Slovakia diviak
Yeah, 35° starts to get too hot for me though
2022-05-13 17:46
7 replies
once 40 comes, I start to walk around house in underwear only
2022-05-13 17:47
wow you're so badass bro lmfao
2022-05-13 17:51
5 replies
#122
 | 
Slovakia diviak
Cringe animal
2022-05-13 17:52
4 replies
you're super cool for being able to stand outside in hot temperatures. A real guys guy
2022-05-13 17:58
3 replies
#131
 | 
Slovakia diviak
Put down the burger and you will enjoy it too, i never mentioned any extreme temperatures so i dont know what you are on about
2022-05-13 18:01
2 replies
you have an anime flair you are a certified badass
2022-05-13 18:03
1 reply
#133
 | 
Slovakia diviak
Ad hominem= i win ggez
2022-05-13 18:03
#124
 | 
Austria nairolf
Nah, 20°C is the best 25°C okay 30°C fucked
2022-05-13 17:55
1 reply
#127
 | 
Slovakia diviak
20° can be bit cold with wind
2022-05-13 17:56
We have global warming, we should literally change it to global cooling
2022-05-13 17:46
Yeah, 15 is like perfect temperature
2022-05-13 17:47
#120
 | 
Norway Dogebro42
13 here, perfect weather
2022-05-13 17:51
#123
 | 
Austria nairolf
30ish °C + not a single cloud in the sky yesterday I want to die
2022-05-13 17:54
I came here thinking it was about outsiders
2022-05-13 17:55
#126
 | 
Norway Don_Erik
+6
2022-05-13 17:56
perfect
2022-05-13 17:56
#129
 | 
Serbia DjapeZ
30+ degrees its crazy man
2022-05-13 17:57
Yesterday was 20c in Germany and I saw people walking around with jackets.
2022-05-13 18:49
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
ESL TV
84395 viewers
Top streams
All(57)
Casters(35)
Streamers(11)
Organizers(11)
United Kingdom
ESL TV
(84395)
Brazil
gaules
(80410)
United Kingdom
ESL TV B
(34834)
Russia
Maincast
(13571)
France
1pv
(10338)
Russia
Maincast 2
(6832)
Germany
99Damage
(4354)
United States
fl0m
(3969)
Serbia
ArenaEsport (YouTube)
(3050)
Other
ohnePixel
(2541)
Portugal
RTP Arena
(2521)
Brazil
mch
(2519)
Spain
ESL TV
(2012)
Argentina
forg1
(1946)
Poland
PAGO
(1909)
Brazil
gaules TV
(1813)
Brazil
Apoka
(1681)
Poland
IzakOOO
(1564)
France
kennyS
(1338)
Montenegro
Lobanjica
(1193)
Other
FURIOUSSS
(894)
Sweden
HeatoN
(790)
Portugal
fox
(730)
Philippines
Focus Fire
(674)
Poland
ESL TV
(638)
Slovakia
Y-Zone
(602)
Finland
Elisa Viihde
(588)
Ukraine
Maincast
(565)
Germany
99Damage 2
(553)
Poland
Saju
(442)
Czech Republic
PLAYzoneTV
(403)
Russia
zoneR
(396)
Hungary
Esport1 TV
(300)
Russia
watchfulTV
(297)
Other
EEF TV
(289)
Russia
watchfulTV 2
(285)
Romania
Digital Crusade
(262)
Poland
Majki
(243)
Slovakia
GuardiaN
(227)
Hungary
Esport3 TV
(194)
Ukraine
Maincast 2
(166)
Brazil
Jogando Junto
(145)
Ukraine
UESF
(117)
Other
IESF
(114)
Serbia
ArenaEsport
(101)
Norway
Gamer.no
(94)
Argentina
tutehen
(91)
Other
SCL B
(77)
Other
DonaSpock
(75)
Belarus
lollipop21k
(58)
Other
SCL
(47)
Bulgaria
spyleadeR
(44)
Turkey
Brosskiez
(42)
France
MGG
(39)
Netherlands
chrisJ
(25)
Russia
F5 Centre of Esports
(9)
Russia
svezhevyzhatyi_sound
(3)