Thread has been deleted
Last comment
Vitality remains Zywoo 1v9
 | 
Brazil williamhsk1 
Changes after Major? If they don't beat Heroic today? "Bu-but they only have 3 months together" Imperial lineup is also 3 months and has the same score on the Legends Stage (Ok, Vitality doesn't have The Giga-Brain FalleN), but i expected more...
2022-05-17 06:04
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
CeRq | 
Australia NoLeS
Vitality vs Imperial will be the major final
2022-05-17 06:06
2 replies
#34
 | 
France Guilsz_
+1
2022-05-17 09:13
#54
 | 
France d0py
+1
2022-05-17 10:08
- misutaaa + yekindar
2022-05-17 06:07
16 replies
#3
 | 
Korea Piano
-magisk +jks
2022-05-17 06:09
5 replies
magisk is good enough to be a solid 3rd-4th star (if yekindar joins)
2022-05-17 06:11
Yeah let's remove Major MVP for an Australian star who never did anything big except that one time Karrigod got him a trophy win.
2022-05-17 08:17
3 replies
His last major was 3years ago nbk is is also major winner but he sucks now let's face it magisk is mediocre now
2022-05-17 10:37
2 replies
Magisk is still better than JKS.
2022-05-17 10:50
Dude that deagle ace? Magisk has been the best Vit player on the entire BO3 against Heroic
2022-05-18 04:43
#4
 | 
Brazil _Awper
That would be insane tbh, but I feel Vitality wants the french core.
2022-05-17 06:09
3 replies
Maybe but its not out of the realms of possibility. Vit were interested in ropz before he joined Faze so im guessing they were thinking of offloading misuta
2022-05-17 06:12
2 replies
#20
 | 
Brazil _Awper
Thinking about Ropz but with Dupreeh and Magisk too? Or before the danish?
2022-05-17 06:26
1 reply
Yeah, after Dupreeh and Magisk since thats the point where Vitality's open to the idea of international rosters
2022-05-17 07:33
Yeah, I can see Latvian, French and Danish people in one team, communication will be great :D
2022-05-17 08:00
5 replies
If yekindar speaks english which he can btw, then communication is doable
2022-05-17 08:01
4 replies
But still, French, Danish and Slavic English is different in pronunciation. But it would be awesome to have this talented entry-fragger in the org that I like the most.
2022-05-17 09:13
3 replies
Pronunciation might be the least important factor lmao
2022-05-17 09:43
2 replies
Sorry, accent more, and of course their english can't be fully developed without speaking it too much for some time, while playing in national teams.
2022-05-17 17:18
1 reply
Ye fair point.
2022-05-17 17:22
completely dumb to say that ! both are in differant situation, imperial, they are with 5 br players, who already played before together ( most part), on the other side, vitality, with a new langage, new players, new coach, with differant playstyle, they need more time, and not like 3 month without comp, which is the case, i would say maybe 6 or 9 month to be revelant, so before that don't expect to much, only improvements step by step, this major is a bonus.
2022-05-17 06:17
5 replies
#27
 | 
Uzbekistan R_Sick
Finally somebody with a reasonable reply
2022-05-17 08:04
delusional
2022-05-17 10:33
2 replies
comediaN fan KKKKKKKKKKKKKKKKK
2022-05-17 17:18
1 reply
Hahaha 8/8
2022-05-18 03:33
+1 Good argument. Also, Vitality faces a fucking hard road in this entire major since Rmr. I see future with this lineup
2022-05-18 04:55
#8
 | 
United States Loreyy
ok to be fair, Imperial have played together before, and have been very very successful. but still i see your point, I dont think the vitality changes are really gonna pay off. they gotta go back to an all french roster, but idk if there is enough talent in France to make them a top 5 team again
2022-05-17 06:14
1 reply
Only 3 of the 5 players were really victorious for a while together, Boltz played together with Fer and Fallen but it wasn't something very extensive and Vini was added to the lineup in those 3 months, ok there's the issue of off-game synergy and trust they have each other, but we are talking about Dupreeh and Magisk who were actively playing Tier 1 compared to Fer (who had not played Tier 1 game for a while) and Fnx (more than 2 years without playing Tier 1 game)
2022-05-17 06:19
#9
 | 
Canada zizzle21
bro they lost 2 bo1s havent lost a bo3 in either stage shitty bo1's both on same day don't mean shit any team can have a bad day and lose 2 bo1s
2022-05-17 06:14
4 replies
They didn't bring Dupreeh and Magisk to go through to the Playoffs 3-2 suffering (if they win)
2022-05-17 06:20
3 replies
#24
 | 
Canada zizzle21
they also didnt bring them in to play bo1's...
2022-05-17 07:57
2 replies
WTF that is a very stupid defence
2022-05-17 08:19
1 reply
#41
 | 
Canada zizzle21
wdym man lol
2022-05-17 09:37
zythrew is trash and will never compare to KennyS
2022-05-17 06:15
2 replies
kennys couldnt even be number 1 in his prime when the competition was get_right pasha and flusha LOL
2022-05-17 06:17
1 reply
#19
 | 
United States Loreyy
bro get_right pasha and flusha were rly fucking good when kennys was rly fucking good. not really that bad that kenny couldnt outrank them. all of them r legends
2022-05-17 06:24
it's tough to call usually vitality play 2v8 with dupreeh and zywoo fragging out sometimes with magisk (and this is more than enough) but in yesterday's nuke game, you'll say zywoo is why they won nuke but easily disregard apex and misutaa's contributions. Dupreeh slept though the entire map, Magisk woke up towards the end of the map and well...Nuke was 3v7 at the end of the day.
2022-05-17 06:16
I really can't see Vitality going anywhere internatonally with apEX, French team was great but its not working
2022-05-17 06:17
4 replies
#16
CeRq | 
Australia NoLeS
I definitely agree apex is the guy who is most difficult to make work in this roster. Dupreeh is a bit inconsistent, Magisk is playing good, but the real issue is apex calling style and also his play style where he throws away any team advantage by pushing forward mindlessly as soon as he gets a kill. For players like dupreeh and Magisk and coach like sonic who like playing for very slow map control apex style is way too loose
2022-05-17 06:19
3 replies
Dupreeh is actually the 2nd most consistent player in Vit currently. And yea i would agree that the styles apex brings with the astralis boys kinda clash phillosophically.
2022-05-17 07:34
2 replies
plus its a little difficult to have 2 entry fraggers, even if Apex supports (i dont watch vitaity games so idk)
2022-05-18 03:20
1 reply
Its actually better to have 2 players as entries before. They can switch with one another depending on map, confidence level, strats etc. Plus now Misuta's is joining the mix as an entry in some maps.
2022-05-18 04:40
is zywoo being misused by zonic/apex with this new team? last series was the only time I saw the scary zywoo 1v9 carry but since the danes came in feels like he's played more restricted, not making the same insane hero plays he used to.
2022-05-17 07:35
1 reply
Apex said in an interview that zywoo is not being selfish enough and they want him to bait to be the star but it s not in his playstyle
2022-05-17 09:30
#31
 | 
Australia B_Tannen
Hopefully they don’t qualify so changes are encouraged.
2022-05-17 08:24
4 replies
Suggest your changes.
2022-05-17 09:59
3 replies
#52
 | 
Australia B_Tannen
-misutaaa +NBK or Lucky or Bodyy
2022-05-17 10:07
2 replies
If they want immediate results yeah, Yekindar can also work. misutaaa is good but really needs experience for now, should make a full french academy team with him as their star tbh.
2022-05-17 10:13
1 reply
#58
 | 
Australia B_Tannen
true YEKINDAR would be sick. I saw that Vitality was committing loads of money to CS, so they can probably afford him.
2022-05-17 10:31
#32
 | 
Asia loveall
International rosters might seem good on paper but somehow they are not very good. Even zywoo sometimes looks lost in this roster.
2022-05-17 08:33
Vitality 2021 come back!
2022-05-17 09:19
Yeah, every team that don't win the Major should disband...
2022-05-17 09:23
2 replies
+1 what a bunch of fucking losers. 3 months together and they don't make at least semis in the toughest comoetition we have ever seen in CS:GO. Unacceptable.
2022-05-17 10:06
1 reply
XD
2022-05-17 10:39
apex is gonna carry them for sure!
2022-05-17 09:45
-misutaa +yekindar next major, if fail again, apex/dupreeh will have to go
2022-05-17 09:55
Misuta needs consistency in every single game his aim is insain great deagle player and can help Dupreeh in the entries, in the other hand maldpEX... A leader should change your mood not bring toxicity to the game, with Dupreeh more than enough, and what they need is a dedicated support player that knows how to set up flashes for zywoo and Dupreeh to create spaces and the first french man than comes to mind is Amanek who got duck by hunters passionate love for jacks, which is also killing G2 +yenkindar -jackz, this guy can bring so much to the team in all departments outside and inside the server and can help magisk to igl, for my that's the perfect fix for Vitality and G2 too.
2022-05-17 10:24
they won t change lineup as their main problem is communication in english.. just time is needed , all the players have contract for 2 years or more , like the org said it s a 2 years project.. they didn t expect to be good quickly unlike delusional average kid on here... it need a lot of time to be a consistant top 3 teams specially with just one top 20 player
2022-05-17 10:29
Misutaaa doent have talent to compete in tier 1 scene. Its been 2 fcking years now. But instead of growing his performance is falling day by day. His rating is 0.8 now wtf its out of range for young player. Its time to cut him off
2022-05-17 10:41
1 reply
Talent is obviously there, consistency however is not
2022-05-18 04:45
Can't beat anything Pitality is bad
2022-05-17 17:20
Patrick Ewing syndrome
2022-05-17 17:24
#76
 | 
United Kingdom HuzzyBoii
how is he 1v9 when he is the problem
2022-05-18 04:45
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
27741 viewers
Top streams
All(20)
Casters(14)
Streamers(4)
Organizers(2)
Brazil
gaules
(27741)
United Kingdom
ESL TV
(7877)
Montenegro
Lobanjica
(2160)
Argentina
FiReLEAGUEtv
(1586)
Belarus
leniniw
(1386)
Brazil
mch
(1079)
Other
FURIOUSSS
(831)
Argentina
nikoz
(721)
Russia
Dima
(514)
Brazil
Apoka
(470)
France
1pv
(416)
United States
Swisher
(395)
United States
Cooper-
(259)
Albania
xhoci
(170)
Brazil
Jogando Junto
(123)
Russia
watchfulTV
(122)
Brazil
Gamers Club
(86)
Brazil
nahzinhaa
(45)
Spain
Brandineli
(27)
Brazil
JokerBR
(18)