Thread has been deleted
Last comment
Based HLTV user?
FL1T | 
Netherlands Bongstar 
What do you think about this user guys? | imgur.com/a/Rjtwewg | imgur.com/a/pVkkArT He says that he is 1000000 times more liked than me on forums and I wanted to know if it's true. Btw it's his profile: hltv.org/profile/1529738/khanan Is he good?
2022-05-17 17:09
Topics are hidden when running Sport mode.
Bump.
2022-05-17 17:12
2 replies
he cried because somebody said that "paris is dirty". so i assume he's french.. that would explain a lot.
2022-05-17 17:16
1 reply
He started raging at me because I made fun of Brazilian twitter behavior. He is just a very frustrated individual.
2022-05-17 17:18
profile= 404 BRUH
2022-05-17 17:12
3 replies
Free him he didn't deserve it!
2022-05-17 17:22
2 replies
he is my new god
2022-05-17 17:31
yes it was
2022-05-17 17:34
404 profile? Anyway, those messages are a tad weird.
2022-05-17 17:13
#4
fnx | 
Brazil shoyera
Bongstar = based khanan = who
2022-05-17 17:13
1 reply
+1
2022-05-18 07:52
imgur.com/a/AmJSWDv imgur.com/a/qE4bXxB I've met this clown too, he's an angry no-lifer.
2022-05-17 17:13
3 replies
'I'm still not banned', kkkkkkkkkkkk.
2022-05-17 17:15
enjoy the L, just an insect
2022-05-17 18:07
1 reply
LUL
2022-05-17 18:27
#6
B1ad3 | 
Hungary AbiP1e
who?
2022-05-17 17:14
1 reply
Exactly.
2022-05-17 17:15
#9
 | 
Guatemala feerzein21
"BONGSTAR" XDD haha props on the funny nickname
2022-05-17 17:15
1 reply
Thanks I guess.
2022-05-17 17:16
imagine knowing hltv users xdd i only know there is a guy called i_car and astralis 6 majors, everyone else is just a nonamer
2022-05-17 17:22
9 replies
#15
 | 
Brazil Madamrocas
Name does not checks out
2022-05-17 17:23
I don't know him, I just wanted to ask if it's worth to friend with him? His messages seem interesting.
2022-05-17 17:24
1 reply
i mean this guy is weird from what i've seen
2022-05-17 17:52
#24
Xyp9x | 
Poland f3nce
Jonty is also well known although haven't seen him around recently
2022-05-17 17:29
1 reply
oh yeah, i forgot 'bout him
2022-05-17 17:52
+1 some people treating hltv like it's facebook
2022-05-17 17:29
3 replies
No no no I don't wanna shit on him! I want you all guys to help him to get rid of his sociophobia.
2022-05-17 17:35
2 replies
it's ok if you want to date him; facebook used to be a dating site too
2022-05-17 18:05
1 reply
No, he is my friend! Sadly, sociophobic, that's why I ask.
2022-05-17 18:06
Who are you and who is this guy?
2022-05-17 17:25
1 reply
I'm Bongstar, he is Khanan and I think it was very friendly from him what he wrote to me. Nice to meet you!
2022-05-17 17:27
#18
 | 
Denmark NipoCS
i dont know any of you.
2022-05-17 17:26
1 reply
Now you do!
2022-05-17 17:27
what no p does to a mf
2022-05-17 17:26
2 replies
peas?
2022-05-17 17:55
1 reply
you're both bad.
2022-05-17 17:27
wtf is wrong with him lmaooo what did you do to that incel
2022-05-17 17:28
3 replies
He said in one thread 'expected from Pronounce (i don't remember exactly name of that user)', then one guy asked him '????? context' or smth like this and then he answered 'just destroying most toxic user on hltv'. And then I told him to look up for his own acts, and then argument started which ended up like you saw in these imgur links.
2022-05-17 17:30
2 replies
well if he was refering to the guy named "pronouns", i could understand why he dislikes him then. But still, this guy looks absolutely crazy lmao
2022-05-17 18:00
1 reply
His threads are kind of cringe, but he's nowhere close to dislikeable. He doesn't hate anyone.
2022-05-17 18:25
#25
 | 
Europe chillhase
You summoned Johnathan E.
2022-05-17 17:29
2 replies
I hope this guy sees it from log out page. He should be happy right now that I am, his friend, mentioned him.
2022-05-17 17:32
lmaooo +1
2022-05-17 18:00
Lmao
2022-05-17 17:32
Can confirm you are cringe etc I dont know about that guy tho
2022-05-17 17:34
2 replies
+1
2022-05-17 17:58
1 reply
Sneak dissing.
2022-05-17 18:07
he seems like an anime protag "You're like a demon, I'm the arch angel"
2022-05-17 17:36
never heard of him
2022-05-17 17:53
who?
2022-05-17 17:58
wp bro u got him banned wp u snitched on internet to get somone banned hope ur proud bro wp
2022-05-17 18:00
1 reply
I just care about him. He has his problems and I have my ways to recover him from it.
2022-05-17 18:13
#49
 | 
Finland Eestu
The most sane HLTV user.
2022-05-17 18:08
who?
2022-05-17 18:30
Me I'm not finished
2022-05-17 18:30
Imagine creating a thread about this lmao
2022-05-18 07:43
i want to meet this person IRL
2022-05-18 07:47
#58
 | 
United States 130IQ
All I know is the best users are AppledMathematics and Pronouns
2022-05-18 07:53
Lovely start to the day!
2022-05-18 07:56
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
11849 viewers
Top streams
All(16)
Casters(12)
Streamers(2)
Organizers(2)
Brazil
gaules
(11849)
United Kingdom
ESL TV
(2393)
Argentina
FiReLEAGUEtv
(1269)
Brazil
Gamers Club
(800)
Russia
watchfulTV
(794)
United States
Cooper-
(773)
Brazil
mch
(375)
France
1pv
(311)
Brazil
Apoka
(214)
United States
Swisher
(221)
Brazil
Jogando Junto
(138)
Canada
launders
(107)
Brazil
JokerBR
(64)
Brazil
nahzinhaa
(40)
Spain
Brandineli
(39)
United States
stamina
(5)