Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Netherlands PawnyCS
legend
2022-05-19 19:32
1 reply
Its normal panic player Will do some miracle
2022-05-19 19:36
#2
 | 
United States mcoutsane
Absolutely legendary round
2022-05-19 19:32
I LITERALLY JUMPED OUT OF MY CHAIR WTF WAS THAT
2022-05-19 19:32
1 reply
SAME LMAO
2022-05-19 19:32
#4
 | 
Asia harxDy
THIS IS CSGO LETS GO BOIS
2022-05-19 19:32
Good player but nothing special, is hltv full of gold novas?
2022-05-19 19:33
15 replies
#7
 | 
Fiji Watamelon
Flair
2022-05-19 19:33
#8
REZ | 
Belgium w4lt3r
Shut the fuck up
2022-05-19 19:33
3 replies
Mean, did I offend a gold nova?
2022-05-19 19:48
2 replies
#20
REZ | 
Belgium w4lt3r
just enjoy the play lmao it was good
2022-05-19 19:49
1 reply
It was good but nothing to be hyped about
2022-05-19 19:50
not even gold nova probaly silvers.
2022-05-19 19:34
#11
 | 
Denmark Saithz
Literally exposing your own GN status with this comment KEKW
2022-05-19 19:34
3 replies
Fun fact, I've never been gold nova. My lowest rank after 10 matches was LE in 2014
2022-05-19 19:49
2 replies
#26
 | 
Denmark Saithz
LUL LE in 2014 = SilverElite in 2022 NT
2022-05-19 19:59
1 reply
Great logic, gold nova
2022-05-19 20:06
even as a navi fan myself you gotta appreciate that was a sick clip
2022-05-19 19:35
2 replies
No its just panic moment do some miracle its normal
2022-05-19 19:36
Good clip but nothing to be hyped about, this major has been dry so far in terms of highlights tho
2022-05-19 19:49
it's full of malcontents that's for sure, kinda reminds me of Poland
2022-05-19 19:35
actually 8/8
2022-05-19 19:37
#9
kennyS | 
France Jaune
best player in the world
2022-05-19 19:34
Doesnt matter, faze probably lost..((
2022-05-19 19:37
bot
2022-05-19 19:37
holy
2022-05-19 19:51
xiter
2022-05-19 19:51
GOATKY!!!!!!!!
2022-05-19 20:07
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United States
Cooper-
749 viewers
Top streams
All(9)
Casters(4)
Streamers(4)
Organizers(1)
United States
Cooper-
(749)
United Kingdom
ESL TV
(376)
Brazil
Jogando Junto
(266)
Canada
stanislaw
(260)
Brazil
mch
(174)
Argentina
infocsarg
(63)
Canada
JKranny
(42)
Canada
DAVEY
(28)
United States
Swisher
(19)