Thread has been deleted
Last comment
rate 1v4 clutch
based | 
Italy Nelex5000 
youtube.com/watch?v=59MRMdB7GrQ was it good, rate it out of 8
2022-07-05 15:34
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Romania claudiu848
0/8
2022-07-05 15:34
#2
 | 
Hungary Leviax
nice clutch pasha
2022-07-05 15:35
1 reply
was thinking the same thing lol, jackz does that weird flick thing too
2022-07-05 16:51
#3
 | 
Finland Pukki_Goat
2/8
2022-07-05 15:36
#4
 | 
Brazil EU1234321
old mirage pog 3/8 bot enemies how old is this clip?
2022-07-05 15:38
16 replies
july 22nd 2017, its pretty old i gotta say
2022-07-05 15:37
2 replies
#11
 | 
Brazil EU1234321
and how could you hear the enemy's grenade radio calls like in 1:13 and 1:07?
2022-07-05 15:39
1 reply
i had to record it with hlae because the original recording was in 30 fps, unlucko. that's why it says demo on the bottom right!
2022-07-05 15:39
#26
 | 
Czech Republic Starold
Bot enemies? Lmao
2022-07-05 16:01
12 replies
right? it's all lvl 10 :D imgur.com/a/g7l0mpK
2022-07-05 16:16
1 reply
#71
 | 
United States MangQo
not in 2017
2022-07-05 19:32
The clutch is okay, but yes the enemy is bot. Kinda useless peeking, the CT can't even kill him from ramp meanwhile the terrorist didnt even know where to look...
2022-07-05 16:16
6 replies
just a bad day for them i guess haha i mean it happens to the best of us to miss easy shots yk that's how most clutches are made, maybe you assume the enemy isnt gonna clutch so u feel free to throw one kill and think that the enemy still doesnt have a chance it happens even at majors! so what can u do :D
2022-07-05 16:18
1 reply
#48
 | 
Czech Republic Starold
''it happens even at majors!'' +1 can confirm xd
2022-07-05 16:20
#42
 | 
Czech Republic Starold
youtube.com/watch?v=2kSxsDNDH-w bro it's from major...
2022-07-05 16:18
3 replies
What the hell Maybe I was living under a rock, but I didnt know that you can make these fake POV things... Anyway, they still made a huge f*cking throw. And useless peeking/bad aim is still true no matter who failed.
2022-07-05 16:22
2 replies
#51
 | 
Czech Republic Starold
yeah it's true that they played it like bots.
2022-07-05 16:24
1 reply
#55
 | 
Brazil EU1234321
thats what I said
2022-07-05 16:46
#54
 | 
Brazil EU1234321
yes? literal bots single peeking and missing all possible shots wtf was the guy in ramp doing the guy at triple single peeking with 10 hp or smth the others are "okay" ok i saw the clip and immortals bots
2022-07-05 16:44
2 replies
you should have never trusted holly woooood!!
2022-07-05 16:48
1 reply
#66
 | 
Brazil EU1234321
I trust everybody what bad could happen nice troll btw never seen the original highlight i honestly think that pasha was overrated
2022-07-05 17:14
hello pasha
2022-07-05 15:37
#6
 | 
Fiji Kuroki
level 4/10
2022-07-05 15:37
#8
 | 
Finland alivexhd
4 1v1s, 1/8
2022-07-05 15:37
map -6 points sticker on ak +2 points ak skin -2 points highlight -4 points (too long and boring, not highlight worthy) aim positioning +6 points knife swinging +2 points virtus.pro wins the round +6 points 4/8 edit: virtus.pro wins the rounds means you play in stack of 5, -4 points for that new rating: 0/8
2022-07-05 15:42
1 reply
immortals lose the round +8 points 8/8
2022-07-05 15:46
#10
 | 
Russia super_rat
0/8 plant, 0.5/8 enemies
2022-07-05 15:38
3 replies
yeah honestly idk what they were doing haha
2022-07-05 15:45
#25
 | 
Czech Republic Starold
All enemies were lvl 10s
2022-07-05 16:00
1 reply
can confirm! imgur.com/a/g7l0mpK
2022-07-05 16:08
1 reply
yea, it was such a pasha movement that it had to be him
2022-07-05 16:03
didnt watch but nice clutch
2022-07-05 15:46
#17
 | 
Israel michnass
8/8 made me laugh
2022-07-05 15:47
LOL. I heard the airplane in your vid, thought it was in real life. I put away my headset and also heard a plane cuz i live near the airport
2022-07-05 15:48
#19
 | 
Germany sniffy1997
4:3 bäh
2022-07-05 15:49
5 replies
i used to play 1024 768 in that clutch but it's so blurry, had to switch over to 1280 960 tbh its much better i cant aim on 16:9, it's too narrow.
2022-07-05 15:52
4 replies
#23
 | 
Germany sniffy1997
ok but nice clutch
2022-07-05 15:57
3 replies
Ok but that was Pasza vs Immortals, kekw
2022-07-05 15:59
2 replies
#28
 | 
Germany sniffy1997
wtf
2022-07-05 16:05
1 reply
2022-07-05 16:14
Nice Pasza!!
2022-07-05 15:56
that's a pasha clutch against immortals lol
2022-07-05 15:56
pasha you are so good
2022-07-05 16:07
rank ? enemies seem dumb af
2022-07-05 16:08
6 replies
all lvl 10s! that's what happens in 2k elo haha :D imgur.com/a/g7l0mpK
2022-07-05 16:09
2 replies
lmaao n1n1 anyway :D
2022-07-05 16:10
1 reply
thanks))
2022-07-05 16:11
#39
 | 
Czech Republic Starold
I think they are lvl 10s youtube.com/watch?v=2kSxsDNDH-w
2022-07-05 16:17
2 replies
oh ofc its vs br brain hahahah he got me tho
2022-07-05 16:19
1 reply
kek
2022-07-05 16:20
1/8 old mirage 2lvl enemys and bad crosshair placements
2022-07-05 16:09
my mate just found out how to make fake pov and manipulate killfeed with hlae
2022-07-05 16:17
1 reply
hey if it works it works
2022-07-05 16:19
4/8 other team threw
2022-07-05 16:19
#46
 | 
CIS ksyingo
2022-07-05 16:19
1 reply
pretty good aim tbh but the enemies were overpeeking and just very unaware well played to capitalize on their mistakes!
2022-07-05 16:21
pasha always gets 8/8
2022-07-05 16:28
6/8 could have been better if enemies were better
2022-07-05 16:29
#57
 | 
Poland Wairusss
nice play bro you should go pro
2022-07-05 16:49
1 reply
soon!
2022-07-05 16:50
this is why ur hardstuck
2022-07-05 16:51
1 reply
why :(
2022-07-05 16:53
For a sec I thought, why does this look so familiar hahaha. Good clutch though 12/10.
2022-07-05 16:59
#64
 | 
Turkey HyPeRExE
5/8
2022-07-05 17:03
WP R8 my 1v5 Ace clutch youtu.be/6VEAdzEAEsY
2022-07-05 17:09
2 replies
gamesense: 5/8 video quality: 2/8 64 tick and 32 tick playback, 1/8 aim/movement 4/8 overall i would say 5/8 clutch wp
2022-07-05 17:25
also nice ak
2022-07-05 17:29
Bro hasnt clutched a round since 1900's
2022-07-05 17:32
pashas crosshair placement kinda sucked
2022-07-05 17:37
#72
 | 
United States MangQo
enemies are so bad boosted bots
2022-07-05 19:34
1 reply
:D
2022-07-05 21:28
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United States
Cooper-
845 viewers
Top streams
All(12)
Casters(7)
Streamers(4)
Organizers(1)
United States
Cooper-
(845)
Portugal
zorlaK
(632)
Brazil
danoco
(313)
Brazil
lucas
(264)
United Kingdom
ESL TV
(210)
Brazil
Liminha
(178)
Brazil
nahzinhaa
(178)
Brazil
Jogando Junto
(152)
United States
Merabella
(132)
Argentina
NikoM
(112)
Brazil
Apoka
(86)
Argentina
nikoz
(71)