Thread has been deleted
Last comment
ropz on hotel
 | 
Denmark kaybye_ 
2022-09-27 00:11
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
JW | 
Netherlands whycrycry
where are they? i forgor
2022-09-27 00:17
7 replies
Malta, Salini Resorts
2022-09-27 00:19
3 replies
how do u know it's salini
2022-09-27 22:28
2 replies
s1 said on twitter
2022-09-27 22:47
1 reply
oh ok ty
2022-09-27 23:30
#7
 | 
England pumk1n1
malta
2022-09-27 00:19
#8
 | 
Brazil Yung_Leann
Salini Resort, it looks ok to me idk.
2022-09-27 00:19
Lovin malta
2022-09-27 00:23
I see he's still baiting outside the game
2022-09-27 00:17
s1mple paid him to say that
2022-09-27 00:18
1 reply
because s1mple is king in csgo anyone need to agree with king word hahahhha
2022-09-27 07:05
cool
2022-09-27 00:18
#9
 | 
United States Thingamajig
Never did I think s1mple and a hotel would have beef
2022-09-27 00:19
20 replies
#10
 | 
Brazil Yung_Leann
Tbf hotel talked shit first.
2022-09-27 00:21
18 replies
#13
 | 
Sweden hayliN
What was the hotels statement?
2022-09-27 00:26
17 replies
#15
 | 
Brazil Yung_Leann
Idk, i'm just making shit up, don't mind me.
2022-09-27 00:26
6 replies
#17
 | 
Sweden hayliN
Are you an employee there? Spill the beans m8, I promise you won’t be fired.
2022-09-27 00:31
4 replies
"yung_leann" isnt an employee anywhere
2022-09-27 03:18
3 replies
Lmaooooooooooooooø
2022-09-27 05:44
#68
 | 
Denmark kaybye_
xDDDDDDDDDDDDDD
2022-09-27 07:11
kkkkkk
2022-09-27 13:08
#42
hades | 
North America minte
Based
2022-09-27 01:31
#16
 | 
Brazil Yung_Leann
Here's what on front page of reddit, didn't read it cus i'm lazy but apparently s1mple refused room cleaning lovinmalta.com/news/maltese-hotel-says-c..
2022-09-27 00:28
9 replies
i would be 50/50 on this but thanks to other players also saying they had a bad experience i think the hotel is talking bs
2022-09-27 00:38
1 reply
#19
 | 
Brazil Yung_Leann
lil bro is fucked when he comes to Rio, haha, i hope IEM book this hotel i.imgur.com/2CWFlWe.jpg its like 5 minutes away from where the major is goin to happen.
2022-09-27 00:48
lmao mold like that doesnt appear in 3 weeks wtf lmao
2022-09-27 00:55
5 replies
#26
 | 
Brazil Yung_Leann
Not trying to defend the hotel but if you live close to the sea humidity is high and mold spread way faster.
2022-09-27 00:57
4 replies
yes it spreads faster, not in 3 weeks. for crazy mold like that to apear you need months and months.
2022-09-27 00:58
2 replies
+1
2022-09-27 02:43
Thank you for your expertise.
2022-09-27 13:19
What the fuck? No, dude, Mould is formed by humidity but for it to form you need to have garbage ventilation and lack of sunlight for quite some time. Keep your windows open and mould should seldom appear, if any.
2022-09-27 01:26
#94
 | 
Poland miedzianek
lol 2 different rooms, look at the colour of walls/ceiling
2022-09-27 23:52
hahaha that sounds funny af hotel vs s1mple imagine, s1mple more skill ez win xD
2022-09-27 00:26
that's pretty sad that ESL doesn't get them prestige clean hotels :O
2022-09-27 00:25
3 replies
Bad production and also bad hotels? Fuck, ask saudi arabia for more money ffs.
2022-09-27 00:53
This is probably a one-off For Kato and Cologne these guys get some really swanky hotels
2022-09-27 03:46
1 reply
no doubt, but why are players complaining now? Are they too spoiled or is it actually that bad
2022-09-27 22:27
#21
 | 
Europe jigglep33k
"S1mple also did not inform the hotel about the mould, they were notified through seeing his posts and allegedly fixed the issue within 15 to 20 minutes." yeah fixing mold within 15 to 20 minutes. bullshit.
2022-09-27 00:53
4 replies
They just painted over it lol
2022-09-27 00:58
its not even that, its clear that they either knew about the mold and didnt care or they dont even do cleaning after each visitor. Or the hotel is already on the decline completely and they dont do checkups on rooms that they havent given out for months.
2022-09-27 01:00
And then sent him back to the same room. Not a great look for the hotel.
2022-09-27 01:30
they fixed the issue like this: put s1mple in new room without mould
2022-09-27 22:28
the funny thing is that s1mple never mentioned the hotel's name until now so they could have just apologized in private and nobody would have known
2022-09-27 00:55
#24
 | 
United States zovint
ropz deserved for baiting and s0mple deserved for being toxic to sdy teammate and woro2k
2022-09-27 00:56
1 reply
woro who ? crying on twitter everyone know s1mple like that but this woro crying and tweet trashtalk in twitter sad
2022-09-27 07:06
s0mple says hotel is bullshit -> HLTV circlejerk throwing pitchforks in the air ropz says hotel is bullshit -> HLTV circlejerk forms a line to suck ropz balls
2022-09-27 00:56
10 replies
s1mple has too many haters man
2022-09-27 01:10
7 replies
The same people that hate on him and call him toxic are the same people that should probably take a look in the mirror before being so quick to judge others.
2022-09-27 01:31
He's a pathetic man child with an ego. He plays video games for a living and thinks he's cool. Deserves all the hate he gets for being a chubby nerd with no value other than moving his wrist faster than other nerds. Stop idolizing CSGO players. They aren't special.
2022-09-27 05:30
5 replies
Based
2022-09-27 06:12
Now that's a 0/8 if I've ever seen one
2022-09-27 06:13
1 reply
Wdym, it's an 8/8, very good trigger discipline
2022-09-27 07:23
#72
 | 
Puerto Rico Dragoark
the same bullshit statement could be created for every sports player
2022-09-27 07:53
real
2022-09-27 22:52
#69
 | 
Denmark kaybye_
ropz more reliable source than s0mple
2022-09-27 07:15
P1mple fat captain levi cringe anime hairstyle greasy unkempt appearance vs polished bowling ball butters stotch hair lookin ass mf
2022-09-27 07:44
spoiled kids
2022-09-27 00:57
12 replies
Is it really too much to ask to not get black mold in your hotel room?
2022-09-27 00:58
10 replies
do they rly have no one to ask about that but to go on twitter with that?
2022-09-27 01:01
7 replies
I mean yes, but they wanted to speak out so others don't get into same situation ig, I honestly don't know why they took it to Twitter
2022-09-27 02:49
5 replies
mold in a room is just unacceptable
2022-09-27 05:28
4 replies
I agree, and I also don't believe mold like that is just fixed in 15 minutes like they claim
2022-09-27 05:42
3 replies
#84
 | 
Czech Republic Evis1337
it can be literally fixed in 10 minutes
2022-09-27 13:32
2 replies
Out of vision, yes. Getting rid of it? No.
2022-09-27 20:24
1 reply
#86
 | 
Czech Republic Evis1337
you can kill the mold in 10 minutes, usually it takes a bit longer
2022-09-27 20:25
No hotel room should ever be moldy. Maybe you are used to moldy rooms because you live in Montenegro
2022-09-27 06:05
Tbf he had ants in his room because he didn't clean it and didn't want ppl to come inside. The guy is not really a nice customer... but black mold is dirty too...
2022-09-27 01:02
1 reply
He isn't a nice customer but the hotel has mold problem and they are clearly not trying to fix it
2022-09-27 02:48
+1 those are the people that would never recover if they lost everything
2022-09-27 01:04
I worked in a very luxurious hotel meeting world celebrities every day and I can tell you that some of them are very dirty and disgusting and they really keep Do not disturb sign on the door for days and then crying their room was not cleaned. When we told them the room is not cleaned when DND sign is on the door they said "I forgot about the sign,you could ask me"....like wtf? Do not disturb mean do not fcking disturb so nobody gonna knock and ask you about cleaning. So if this is true and simple had it on the door then it's just his fault nobody else's.Another thing is that simple admitted that he was leaving rubbish outside so it doesn't stink in his room because somebody will clear it. Yeah,so it doesn't work like that. You are not allowed to leave rubbish on random places around the hotel because somebody will clean it. Throw your fcking rubbish on the correct place. And btw ants are not coming into your bed for no reason,just to be clear. Btw I don't understand the hotel statement that they asked him to vacant the gaming room because they are overbooked. If they gave it to him for free then sure no problem but if he paid for it then he can make a gym there if he want and they should not ask him to vacant it just because he don't live there
2022-09-27 01:17
4 replies
What about the mould? I had to deal with this crap myself a few times and its not something that appears in a week or you can get rid of in 15 minutes. I ask just out of curiosity, something is just fishy about that.
2022-09-27 01:30
3 replies
If it was there on check in then it's definitely unacceptable and it's something you need to report immediately on arrival. It means the housekeeper and supervisor did not do their job properly. In a luxurious hotels it works in a way that the housekeeper lady clean the room and then the supervisor has to check it after her and approve it. So this way there is a minima chance that something is not alright as housekeepers are paid dogshit money (minimal wage) and are overloaded with rooms to clean so they have to rush and ignore things. They don't report issued etc. That's on the supervisor tho because without her approval there is no check in into the room because the reception is not gonna hand out a room which doesn't have approved status in the system. But always when you find something that you are unhappy with then report it immediately and not days later because it's always gonna be on you
2022-09-27 02:01
"Mold growths, or colonies, can start to grow on a damp surface within 24 to 48 hours. They reproduce by spores - tiny, lightweight “seeds”- that travel through the air. Molds digest organic material, eventually destroying the material they grow on, and then spread to destroy adjacent organic material." Dude left food everywhere and probably took some nice long showers, beside that, they're in a very damp climate.
2022-09-27 13:19
1 reply
I thought s0mple said the mould had been there since the beginning. Tbh i have never seen such a big mold develop in that short amount of time but im not a specialist so theres no point in arguing.
2022-09-27 13:26
just come to argentina, the best country in the world
2022-09-27 01:32
expected, but these cavemen always find some way to talk shit about s0mple, no matter what's actual situation
2022-09-27 01:42
#54
 | 
Faroe Islands Lcebaby
hyatt cologne to 2star hotel in malta with mold xd xd xd
2022-09-27 05:37
Where are the S1mple haters now?
2022-09-27 05:40
1 reply
Show love for ropz But still call S1mple a liar
2022-09-27 06:53
boo hoo bad hotel :DD
2022-09-27 06:10
ROPZ SHOULD NOT GET A ROOM DIRTIER THAN 1920X1080
2022-09-27 07:07
2 replies
xd
2022-09-27 11:39
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2022-09-27 11:40
gotta be careful with those tweets since Malta tourism is sponsoring EPL, they might not be too happy
2022-09-27 11:50
#77
 | 
Brazil flytw4tp
watch him losing to Heroic and blaming the hotel
2022-09-27 13:13
#80
Kat | 
Czech Republic MorisbY
screen or fake
2022-09-27 13:20
ropz of all guys omg , didnt expect that
2022-09-27 13:22
#93
 | 
New Zealand kdeadly
if i were the manager id kick both of these guys out of the hotel
2022-09-27 23:34
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
2000 viewers
Top streams
All(15)
Casters(11)
Streamers(1)
Organizers(3)
Brazil
gaules
(2000)
Australia
ESL TV
(1554)
United States
Cooper
(892)
Russia
MPKBK
(845)
United Kingdom
ESL TV
(558)
Mongolia
MESA
(207)
Other
IESF
(102)
Brazil
Jogando Junto
(94)
Russia
VSCL TV
(57)
Brazil
mch
(31)
Brazil
Liminha
(25)
United States
FishTheHusky
(18)
Kazakhstan
PingerPro (YouTube)
(20)
Brazil
BTSBrasilFPS
(9)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(1)