Thread has been deleted
Last comment
Replace karrigan
 | 
Latvia FreedomFighter07 
Its just a karrigan cycle. Shit when joins the team -> Team starts to becoming good -> Peak of the team (atleast top3) -> Few tournament wins -> Back to shit again
2022-09-27 21:24
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
He is just tired of winning everything
2022-09-27 21:24
20 replies
They will fail getting grand slam
2022-09-27 21:25
15 replies
#7
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
LOL still 5 more chances after this
2022-09-27 21:27
13 replies
Yea unlucky they went to shit just before securing last tournament win
2022-09-27 21:28
12 replies
how much did you lose?
2022-09-27 21:31
11 replies
Betting on faze when they are absolute favorites? You have to be out of your mind lmfao. Faze is the team that you only bet on only if they are underdogs. They can win vs anyone and lose vs anyone
2022-09-27 21:33
10 replies
so why are you so mad then?
2022-09-27 21:39
6 replies
where
2022-09-27 21:40
5 replies
All the trash talk..
2022-09-27 21:41
4 replies
Didn't know people needed a reason to dislike Faze, lol.
2022-09-27 21:48
3 replies
Why would you dislike anything without reason? Just makes 0 sense
2022-09-27 22:03
2 replies
+1 lmao
2022-09-27 22:10
I meant "a rational reason". Hate is irrational. You're the one assuming someone hating on Faze only has to do with them losing money betting when it can just be them just not liking their colors or something like that.
2022-09-27 22:32
1.65 Absolute favorites Pick one
2022-09-29 22:39
2 replies
Look at the dates you smiley face :)
2022-09-29 22:38
1 reply
i'll leave a note for the boss, he runs the hltv account
2022-09-29 22:40
#48
 | 
United Kingdom Leftie
aged well, gg ty
2022-09-27 23:08
grandslam??
2022-09-27 21:26
3 replies
#9
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
2022-09-27 21:28
2 replies
Why they just don't try to get it now. And then rest..
2022-09-27 21:35
1 reply
#29
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
I believe they would love to win IGS in big fashion its not so memorable in front of 100 people winning IGS at katowice > winning IGS at malta resort
2022-09-27 21:39
not wrong
2022-09-27 21:24
top 1 = shit?
2022-09-27 21:26
5 replies
Homie there is 0 competition in the scene rn. Just look at top 5 LOL Mouz (LOL), astralis (even bigger LOL), liquid with a standin and war affected navi who just swapped their IGL
2022-09-27 21:28
4 replies
looking at hltv rankings 5head
2022-09-27 21:29
1 reply
name your top 5 then lol The statement still stands that there is no real competition and good teams
2022-09-27 21:29
+1 exactly what I said about Navi winning a major and people shat at me
2022-09-27 21:35
1 reply
NOOOOO navi winning is our beautiful narrative of s1mple overcoming his toxicity and finally winning a major final, you can't just discredit it!!!!
2022-09-27 22:04
Bro not karrigan is the problemc epl is the problem here Just look at 5-3 round when faze have deagle they are 5v3 instead of wait and refeag each other they are rushing 1 by 1 Faze didn't do that all year but on epl
2022-09-27 21:26
karrigan is the most overrated bot in CSGO right after aleksib. Getting hardcarried his whole career
2022-09-27 21:29
10 replies
#17
 | 
India DG_1998
+1 gla1ve true goat igl not botrigan.
2022-09-27 21:34
2 replies
every IGL is 50000% trash that is getting carried. Except people like blameF and Jame, true goats.
2022-09-27 21:35
W take
2022-09-27 21:38
#24
 | 
France ignorefAN
Hooxi goat
2022-09-27 21:36
6 replies
hooxi is the biggest fraud with aleksib. Both destroyed G2.
2022-09-27 21:40
5 replies
watch him go 0-30 in playoffs. Absolute trashcan.
2022-09-27 21:41
4 replies
#34
 | 
France ignorefAN
Watch him get 100 points for my fantasy, win EPL, and every other event this year (major winner hooxi)
2022-09-27 21:45
3 replies
haha you are so funny I bet you browse reddit r/funny all day. haha hooxi giga chad LOL LMAO GIGA CHAD HAHA!!
2022-09-27 21:46
2 replies
#37
 | 
France ignorefAN
Someone's cranky! Go suck on your bottle and come back after your nap
2022-09-27 21:52
1 reply
imagine being a hooxi gigachad npc. pathetic
2022-09-27 21:57
I thought that their winning period was over after major (when they lost blast and dallas) but they won Cologne?
2022-09-27 21:32
#19
 | 
Poland Roxin
he borke that cycle with this Faze lineup
2022-09-27 21:35
He just wants to make their IGS winning way more dramatic. By winning Rio Major, the last iem event this year. #hopium
2022-09-27 21:35
Right now I'm not seeing a Karrigan failure, just utter laziness from every single one of them except from Rain
2022-09-27 21:36
1 reply
The problem with faze is that there's no trash talkers on that team, just a bunch of nice guys. So that's where you remove rain and sign stew, and faze will never lose to navi or C9 again since stew will be telling simple that he sucks, and C9 that they're a bunch of onliners. twitter.com/stewie/status/11472443617695.. Proceeded to destroy Navi immediately after this tweet.
2022-09-30 10:33
#25
Xyp9x | 
India NinX
Easy part starts now for FaZe Hard Part for CoL next.
2022-09-27 21:36
I hope he will be replaced after this season
2022-09-27 21:38
#42
 | 
United States Relunk
Thats a really good record thanks, not many IGLs win 4 tournaments in 6 months
2022-09-27 22:13
How about no.
2022-09-27 22:32
nt karrigan
2022-09-27 22:32
Yeah lets replace top 2 (arguably top 1 igl) of all time with someone like Azr please
2022-09-27 22:33
without karrigan no tournaments at all
2022-09-27 22:33
#49
 | 
Scotland 4ngu5
aged well.
2022-09-27 23:09
1 reply
really did
2022-09-29 22:36
#50
 | 
Portugal OwnedBro
0/8 bad bait
2022-09-27 23:09
*faze lose 1 map* KicK bOt KaRrIgAn!!!!
2022-09-27 23:09
2 replies
not rly, they barely won against EG lol
2022-09-29 22:36
1 reply
bro they are literally one tournament from a grand slam how can you retards say to kick him?
2022-09-30 04:11
Maybe you are a shit? Have you ever tried to think so?
2022-09-29 20:51
bump
2022-09-29 22:36
#62
 | 
Europe monerap
Agree with "cycle", same thing happened with Mouz as well. BUT, replace him with WHO? Any IGL at Faze level?
2022-09-30 10:38
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
Champion of Champions
4749 viewers
Top streams
All(35)
Casters(20)
Streamers(3)
Organizers(12)
United Kingdom
Champion of Champions
(4749)
Sweden
GeT_RiGhT
(2261)
Russia
MPKBK
(1844)
Portugal
RTP Arena
(1491)
Other
Champion of Champions 2
(1404)
Russia
RuHub
(1146)
United Kingdom
ESL TV
(935)
Other
DEFINE
(807)
Denmark
Copenhagen Flames TV
(595)
Russia
Champion of Champions 2
(503)
Russia
SGL
(484)
Other
FISSURE
(462)
Denmark
Bubzkji
(458)
Denmark
wonderbai
(446)
United Kingdom
ESL TV B
(417)
Brazil
Jogando Junto
(289)
Russia
Champion of Champions
(233)
Spain
the real fer
(204)
Finland
natu
(163)
Sweden
Luddiie
(150)
Brazil
BTSBrasilFPS
(113)
Ukraine
Champion of Champions
(102)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(100)
Other
Champion of Champions 3
(93)
Ukraine
Champion of Champions 2
(75)
Brazil
mch
(71)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(50)
Bulgaria
eSports Bulgaria
(47)
Other
raw
(45)
Germany
Segalson
(38)
Brazil
gaules TV
(24)
United States
JoJo
(20)
United States
FishTheHusky
(12)
Germany
TheLuchs4363
(8)
Other
ohnePixel
(0)