Thread has been deleted
Last comment
BIGGEST SCAM IN CYBERSPORT HISTORY
 | 
Israel sur5tromming 
Liquid leading 2-1 and were starting to dominate at Overpass, suddenly for ~5 seconds, in full screen on ESL stream showing oSee as MVP of the tournament, then miraculously Liquid lost all eco rounds against Vitality by one tactic - push banana and be killed by zywoo. That was so funny to see, how few of Liquid players was specially throwing up the game. Every single time, when Vitality were prepared for taking site, Liquid again miraculously just leaved all positions and threw rounds, even strange 2v1 against zywoo. Vertigo. Vitality were winning 10-1 until directions from above and Liquid make a comeback to 13-11 by oSee triple kill at force round against full-buy round, and after that Liquid again lost to pistols, but it wasn't even rush Scamtality just do 2 entry kills by shitty pistols and A site. Naturally, Liquid lost this match because ESL showed by chance future MVP of the tournament and it won't be fair if Liquid will win after this sudden fuckup by ESL, xD. I wonder how they will host a tournaments after that. I won't even talk about NAVI and ggbet corrupt deals and how 1xbet (who was sanctioned by ESL) still sponsoring them. XD. Valve must strictly forbid any participation of bookmakers in CS events.
2022-10-03 01:05
Topics are hidden when running Sport mode.
didnt read + vitality betta
2022-10-03 01:06
3 replies
Actually, don't even bet, just had to watch this biggest matchfix at CS story
2022-10-03 01:09
2 replies
Here comes those delusional malding bettors who think tier 1 is rigged xD get a life bro there is no such thing as rigged in such level games. Everyone wants to win its much more valuable. Only nonamers like forsaken would things like that very stupid people.
2022-10-03 02:06
1 reply
#89
 | 
Romania JUSTREDq
+1 And I think he lost his bet
2022-10-03 02:38
Vitality should won easly 3:1 but they threw hard mirage
2022-10-03 01:06
0/8
2022-10-03 01:06
#5
 | 
North America minte
That's a very nice story sur5tromming, now it's time to take your Haloperidol.
2022-10-03 01:07
didn't read + ratio
2022-10-03 01:07
off the meds again
2022-10-03 01:07
Yeah, I agree with you. I guess ESIC already should make an investigation about the participation of bookmakers in cybersport (especially, CS:GO) and ESL actions
2022-10-03 01:08
16 replies
1 reply
Hahahahahha
2022-10-03 14:10
#20
 | 
France Barburo
Forgot to switch ?
2022-10-03 01:10
5 replies
Lol , i cant breath XD!!!
2022-10-03 01:23
1 reply
2022-10-03 01:55
AHAHHAHAHAHAH HA HHAHAHA HA HAHHAHA
2022-10-03 01:55
LMFAO
2022-10-03 01:58
LMAOOOO
2022-10-03 14:10
XDDDD
2022-10-03 01:12
at least someone agrees. oh wait
2022-10-03 02:12
1 reply
Lol
2022-10-03 14:11
xd
2022-10-03 02:40
LMAO BEST JOKE OF THE YEAR
2022-10-03 14:12
hahaha this has to be a joke
2022-10-03 14:13
omg now you look so stupid and pathetic ahhaahahahhahahahah
2022-10-03 14:15
#135
 | 
Canada firtlast
why is the most elaborate troll on Earth making his rounds on hltv?
2022-10-03 14:26
sounds like mad bettor
2022-10-03 01:08
1 reply
True
2022-10-03 14:11
#11
 | 
France 72snack
take your meds bro
2022-10-03 01:08
14 replies
Yeah, that's hard to hear the TRUTH, Vitality should lose 3-1, but ESL suddenly show future MVP (oSee) and ordered Liquid to lose the game. You don't even know that 95% of all cybersport players (T1-1.5 teams) sign devil's contract and sell their soul. Nobody (in Vitality), except for Zywoo did more than 100 kills for all maps, and they randomly win. Yeah-yeah, son, you don't know how works our life, wish you'll meet God sooner or later, and will understand that all of things in our sinner life except for keeping the biblical commandments and honest work will sentence your soul to eternal torment
2022-10-03 01:18
13 replies
wtf is this rant bruh
2022-10-03 01:38
1 reply
That's not a rant. I'm trying to tell the TRUTH to average professional CS fan that you won't be a star player (or even play at T1.5 to look like more legit than T3-4 teams who honestly make matchfix and don't afraid of it), without deal with the devil. But HLTV users can't even read it, due to small IQ, but I more inclined to this answers made by bots
2022-10-03 01:42
I hope you get sent to eternal torment.
2022-10-03 01:47
6 replies
Because I just revealed the biggest lie at professional CS scene???
2022-10-03 01:50
5 replies
you need to take your daily dose of olanzapine
2022-10-03 01:51
4 replies
I don't even know what is this, looks like you are a schizo not me
2022-10-03 01:53
3 replies
2 replies
No.
2022-10-03 01:55
Thats oBo
2022-10-03 05:53
#100
 | 
France 72snack
bro wtf, this is one of the weirdest shit i saw on that forum
2022-10-03 12:53
2 replies
Like what even is that
2022-10-03 14:14
1 reply
#144
 | 
France 72snack
i have no idea, i even screened the thread to keep a trace of that somwhere lmao
2022-10-03 15:41
What the f*ck did i just read
2022-10-03 14:12
how much bro
2022-10-03 01:09
1 reply
Prolly more than israel's gdp
2022-10-03 14:14
TL;DR 322?
2022-10-03 01:10
4 replies
#103
 | 
France 72snack
TL:DR he is absolutly insane
2022-10-03 12:59
3 replies
Who?
2022-10-03 13:17
2 replies
#111
 | 
France 72snack
OP
2022-10-03 13:18
1 reply
ok
2022-10-03 13:18
liquid was leading 2-1, just imagine it was BO3 and they won >:D
2022-10-03 01:11
2 replies
If it was a Bo3, the veto wouldn't favor Liquid on the first 3 maps. Well, maybe with the exception of Dust2 - 60-40 for Vitality.
2022-10-03 01:33
1 reply
hmm didn't think of that, probably ur right
2022-10-03 14:51
As ridiculous as this sounds, I wouldn't even be surprised if you're correct.
2022-10-03 01:10
common hltv schizo post
2022-10-03 01:10
Watchlist behaviour
2022-10-03 01:11
1 reply
Lmao
2022-10-03 05:53
I actually wont read. Boring either way
2022-10-03 01:11
On vertigo the comeback obviously happened cuz its CT sided af, tf did i just read anyway but i do agree betting organisations should not sponsor cs teams cuz its weird, like when u see navi ggbet its annoying
2022-10-03 01:14
1 reply
That's why Vertigo is the most playable map for T-side? Don't fool yourself, bro.
2022-10-03 01:20
take your meds and I'll enjoy my €3.2k
2022-10-03 01:15
5 replies
And I should be jealous because you received even less than janitor in Austria?
2022-10-03 01:21
4 replies
Nah lil bro, you just need to take your schizo meds.
2022-10-03 01:24
1 reply
I don't use anything. I'm completely healthy
2022-10-03 01:29
Show me a janitor in Austria who makes 3.2k in 7 hours
2022-10-03 02:51
1 reply
#134
 | 
Denmark JesusSG
Hello, average rich Austrian janitor here. My mop is made of gold
2022-10-03 14:25
Holy fuck cry is free
2022-10-03 01:22
great achievement by you to use 214 words and mean absolutely nothing, take ur meds pls
2022-10-03 01:24
6 replies
That means you shouldn't skip english classes
2022-10-03 01:27
5 replies
considering I used to give English classes, I can safely say my A1 level students who had 0 knowledge of CSGO could use 214 words and actually mean something sensible. if u wanna bait i get it but pls at least put more effort into it.
2022-10-03 01:29
4 replies
No, you can't. You have trouble with text reading
2022-10-03 01:35
2 replies
tell me this, how much money did you lose? your countryman won yet you are malding in HLTV, must be big money if you are this delusional.
2022-10-03 01:37
1 reply
7 hours of life of devoted CS fan to see this obvious matchfix. #46 - here I told why I can't be happy for him. I just lost the FAITH in this world, even T1 event can't be legit..
2022-10-03 01:44
That one was a straight violaton
2022-10-03 14:16
how much?
2022-10-03 01:26
2 replies
7 hours of life of devoted CS fan to see this obvious matchfix
2022-10-03 01:36
2022-10-03 14:34
And, guys, just look --- This thread full of bots and will be hidden by hundreds of useless topics, because all afraid of the TRUTH.
2022-10-03 01:26
#39
 | 
France Guilsz_
I can't understand if it's a new copypasta? how much you lost? or simply if your took your meds?
2022-10-03 01:27
5 replies
Funny to see comments only from french users (bots), because it obviously matchfixed, and thread will be hidden by "fan" bots
2022-10-03 01:28
4 replies
#44
 | 
France Guilsz_
shouldn't you be happy an Israeli finally won a T1 tournament?
2022-10-03 01:29
3 replies
I should be happy for my countryman, but I can't because this win was achieved by ugly deception and connection with the devil
2022-10-03 01:31
2 replies
#48
 | 
France Guilsz_
I can't say if you're a baiter or just an actual insane person
2022-10-03 01:35
1 reply
As I can't say if you're a bot or same as all T1 CS players (sold your soul)
2022-10-03 01:37
sorry man it is not a match fix, its just NA choke.
2022-10-03 01:28
6 replies
he probably lost his monthly income that's why he's mad.
2022-10-03 01:37
5 replies
So funny to see how you're trying to tell lie to people just because you can't think critically
2022-10-03 01:47
4 replies
-thinking critically -posting nonsense depending on absolutely no facts choose one pls
2022-10-03 01:47
3 replies
Looks like you didn't even watch half of all match. At fourth map - Overpass, lie was shown clearly by showing oSee as a tournament MVP
2022-10-03 01:49
2 replies
nt watched every round of the match, go sleep now. and also stop gambling it's a life ending addiction. telling the same bullshit 1000 times won't make it correct.
2022-10-03 03:11
Seems like it's the first time you're watching a game. Shouldn't have bet with that little understanding
2022-10-03 13:54
Take your meds
2022-10-03 01:36
2 replies
#65
 | 
Croatia Pagan44
+1
2022-10-03 01:54
Full on schizo
2022-10-03 01:59
not surprised that this is coming from someone from that country
2022-10-03 01:57
9 replies
Why are you acting like you're a nazi? xD
2022-10-03 01:59
8 replies
why nazi? u are really on something, take ur meds
2022-10-03 02:00
7 replies
You told you're not surprised by this thread because of my country. You're a nazi or A0 level english speaker
2022-10-03 02:01
lmao, your comment was deleted. so not only me think that you're a nazi and antisemitic guy. you have no right to say you're know history, LOL. if you're playing games made by Paradox Interactive it doesn't mean that you are historian xD
2022-10-03 02:27
5 replies
Hello? Someone who doesnt like you or your country becomes instantly nazi? You have to stop getting bs inside your head, no wonder they educate all of you like that. "Hey i dont like you - ok you are nazi".. Get some education pls and stop acting like victim.
2022-10-03 03:33
4 replies
it said guy whose comment was deleted for hate xDDDD don't fool yourself, if you don't like Israel it's your problem but obvious matchfix in the final - fact.
2022-10-03 11:56
3 replies
im not fooling anyone, i think your education and things they put in ur head are delusional and crazy. Everyone who hates israel is nazi, its not bcs they just dont like the way you are, its bcs they are nazi. But if French guy hates Spain, its normal. Cmon dude, stop living in a dream. Matchfix - can u imagine how many rounds they played? How many hours? Nobody did matchfix
2022-10-03 12:55
2 replies
hate is not normal in any manifestation still play hearts of iron and think you're super historian xD
2022-10-03 13:04
1 reply
its not hate, its "i dont like". Thats not hate definitely. not super historian to know what kind of people you are and how you think, shame on u. but to make it clear for you, nobody in eu ever thinks about ur country, most of the people dont know ur country and nobody cares about ur country. Most of the time we speak about england / germany / spain / france / sweden / finland / italy / usa / russia. Thats the only countries people talk about, you are a noname same as kazachstan, nobody cares.
2022-10-03 13:06
Somehow more delusional than vac sucks subreddit
2022-10-03 01:59
sanest redditor
2022-10-03 02:02
#78
 | 
Ukraine rexyyCSGO
you know they do HUD for all possible scenarios, right? And sometimes they flash it
2022-10-03 02:03
2 replies
I kinda agree on the part that ESL matches were sometimes rigged, but.. i rarely found fixed matches on playoffs. I also watched last night grandfinal. But yeah, these organizers do prepare all MVP winner as a format just incase someone outperform another one. Dem fixes usually happened during the groupstage...
2022-10-03 02:14
yeah, they did HUD for 0.9 k/d sniper who can't actually take MVP except for shine at the final as a zywoo and even bettter
2022-10-03 02:29
#81
 | 
Denmark Kon10R
Criminal mind: Accusing others of the crimes he is committing himself. Did you just reveal to the world that you are cheating and stealing everything and everytime you can ??! 🤣🤣🤣🤣🤣
2022-10-03 02:11
2 replies
What did I steal? Maybe it's ESL stole final of their own tournament because of money
2022-10-03 02:26
1 reply
#91
 | 
Denmark Kon10R
You ask the guy in the mirror. He ALWAYS knows. Accusations ALWAYS make me go "hmmmm" ... You may wanna look up Klaus Schwab or WEF if you're looking for some REAL criminals! 😎👍
2022-10-03 02:47
No one of this guys didn't even try to be serious and get into the situation, just being salty trolls. I don't know they're so stupid or they're just bots
2022-10-03 02:33
1 reply
Lmao
2022-10-03 13:53
3/8 you actually tried
2022-10-03 02:49
Ohh bro you need a doctor.
2022-10-03 03:17
#102
 | 
France 72snack
i need to save that threat tbh, this is pure insanity on a whole other level, it's amazing
2022-10-03 12:56
what betting does to a mfer
2022-10-03 13:01
ahahha thats pure gold holy
2022-10-03 13:04
Stopped reading on 'miraculously'
2022-10-03 13:20
another mentally ill individual
2022-10-03 13:22
#115
 | 
Poland BAN_ANIME
bro stop betting and take meds,
2022-10-03 13:50
Hope I save this screenshot for when I have kids, I can show them what betting does to a person
2022-10-03 13:52
1 reply
#137
 | 
Denmark JesusSG
Lmao
2022-10-03 14:27
how much
2022-10-03 13:54
#125
 | 
North Macedonia AxiOS
I don't think this was a fixed match, but navi against endpoint was fixed.
2022-10-03 14:12
Go get checked babe
2022-10-03 14:16
#136
 | 
Denmark JesusSG
Cope Oh also, thanks for free money. Easiest predition of my life lul
2022-10-03 14:30
8/8 Great bait m8, people are falling for it
2022-10-03 14:45
#140
 | 
Slovenia marcelyx1
HOW. MUCH.
2022-10-03 14:49
You must've come from a hell of hereditary mate. Been a while since i read the dumbest thread like this. One of a kind for sure. Anyway flag checks out.
2022-10-03 15:00
> "cybersport" russian-speaker detected > tldr
2022-10-03 15:04
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
Champion of Champions
4164 viewers
Top streams
All(37)
Casters(18)
Streamers(13)
Organizers(6)
United Kingdom
Champion of Champions
(4164)
Russia
Aunkere
(2646)
Poland
PAGO
(2128)
Kazakhstan
AdreN
(1595)
Russia
RuHub
(1474)
Other
FURIOUSSS
(1437)
France
KRL
(1179)
Other
Champion of Champions 2
(979)
Other
Dktruman
(917)
United Kingdom
smooya
(800)
Romania
jaxi
(711)
Other
Champion of Champions 3
(569)
Russia
watchfulTV
(524)
United Kingdom
ESL TV
(517)
Canada
jasonR
(463)
Russia
SGL
(427)
Finland
natu
(272)
Poland
Saju
(258)
Brazil
BTSBrasilFPS
(243)
Portugal
fox
(212)
Poland
HONORIS
(211)
Brazil
kNgV-
(207)
Spain
the real fer
(179)
Portugal
hdstr
(126)
Brazil
mch
(107)
Denmark
mertz
(92)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(85)
Russia
almazer
(70)
Brazil
KHTEX
(69)
Brazil
Jogando Junto
(62)
Poland
fines
(55)
United States
JoJo
(37)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(26)
Ukraine
SlaxerCast
(26)
United Kingdom
ReTr00
(11)
Other
Tom Pickering
(6)
Denmark
SandeN
(2)