Thread has been deleted
Last comment
Brawl Stars
 | 
Germany ChRiZOwow 
Brawl Stars is the best mobile game for casual players. It is always fun and not P2W like most other games. My favourite brawler is Darryl, because I like his super and shotguns. Whats ur opinion?
2022-11-07 13:57
Topics are hidden when running Sport mode.
Mobile gaming is cringe
2022-11-07 13:59
#2
JW | 
Netherlands whycrycry
pekka better
2022-11-07 13:59
16yo_m0bile_ph0ne_g4m1ng_fl3xerzz__
2022-11-07 13:59
I lose my shit when someone plays shit like this. So cringe
2022-11-07 14:01
1 reply
#17
 | 
Denmark Mister_A
you dont have to watch
2022-11-07 14:08
Mobile legends better
2022-11-07 14:02
Most stressful game ever created
2022-11-07 14:02
5 replies
#11
 | 
Brazil sumihiro
it's the type of game you know who is a children on your team just by looking how they play also, it's always the fucking el primo carrying all the gems ulting on enemy's base and throwing the game on the last seconds
2022-11-07 14:06
4 replies
well i feel you, but that doesn't really happen if you play at atleast 600+ trophies
2022-11-07 14:08
2 replies
#28
 | 
Brazil sumihiro
i don't play for a while but i think i have like 14k+ trophies
2022-11-07 14:17
1 reply
i meant 600 on a brawler, not on your account, cuz the total trophy count doesn't really change anything
2022-11-07 14:18
YESSSSS this piss me off so bad
2022-11-07 14:40
My phone barely lasts me a day with the normal usage
2022-11-07 14:05
i luv brawl starts i got 19k trophies add me mens #2LGP0J2J9
2022-11-07 14:05
1 reply
#37
 | 
Germany ChRiZOwow
I sent friend request. My name is habits with SK gaming picture mens
2022-11-07 14:41
can someone recommend some good android games to play
2022-11-07 14:05
8 replies
gta san andreas
2022-11-07 14:10
6 replies
i finished that on pc dont wanna go through whole thing once again especially on phone which that type of games are hard to play
2022-11-07 14:11
5 replies
dead cells then
2022-11-07 14:12
4 replies
#33
NAF | 
Canada Bak2BED
It’s available on mobile?
2022-11-07 14:35
3 replies
Idk about android but it’s on iOS 100%
2022-11-07 14:36
2 replies
#38
NAF | 
Canada Bak2BED
Wow that’s cool I never knew. I play on pc but didn’t know it was on mobile. Does it cost money? I have iPhone
2022-11-07 14:42
1 reply
Yeah it’s 8 euros or something like that
2022-11-07 14:45
#23
 | 
Sweden Akoulad
Rocket League Sideswipe, Surivor.io
2022-11-07 14:11
I remember playing during class in high school, I used to hide inside the bushes with the wrestler guy
2022-11-07 14:06
1 reply
el primo B)
2022-11-07 14:07
well idk about casual i can call it casual at the lower range, but as you go higher you can find some really sweaty shit and some very high-skill-ceiling characters like mortis, stu etc. i've been really into stu last 2 days lol, but my fav must be spike lol
2022-11-07 14:07
3 replies
#31
 | 
Croatia Pagan44
Exactly this
2022-11-07 14:20
stu is my fav character with star power its op af
2022-11-07 14:22
#48
 | 
Germany ChRiZOwow
Darryl can be very fun in Brawl Ball, but in other modes u get crushed in the current meta
2022-11-24 21:38
lmao who brainwashed you "not p2w"
2022-11-07 14:07
3 replies
well it's not :/ donate in BS can def speed up the process but it won't make you deal more damage or shit like that but if you just play casually-consistently then you will get everything anyway
2022-11-07 14:16
#39
 | 
Germany ChRiZOwow
You just ahve to play a lot
2022-11-07 14:42
1 reply
XXDDDDDDDDDDDDDDD
2022-11-07 19:57
#15
 | 
Latvia theFOUR
mobile gaming is cringe
2022-11-07 14:07
Navi pro bs team
2022-11-07 14:07
average 10yo hltv user
2022-11-07 14:09
Clash Royale much better. Brawl Stars was great at the beginning, but later they added too many OP brawlers for sweaty kids, and it's barely playable. And Clash Royale is not P2W at all these days. If you're not going pro, or above 6000 trophies, you can easily enjoy it without spending a penny. Or just buying 1/2 pass royales for like 5 euro.
2022-11-07 14:10
2 replies
when was the last time you played it? there is pretty much no OP brawlers now, current balance is kinda good
2022-11-07 14:12
1 reply
IDK, a few months a ago. Maybe it's better now
2022-11-07 14:15
once i've downloaded this game in school after that i launched it at high volume in the middle of the lesson so each student in the room could enjoy brawl stars intro. i almost got kicked out of class but anyway i hated chemistry teacher back in 2019
2022-11-07 14:19
#35
 | 
Brazil Impieri
best mobile game indeed idk my favorite, maybe emz... i try get 750 trophies in everyone :)
2022-11-07 14:38
#40
 | 
Germany ChRiZOwow
I have 30K trophies lmao
2022-11-07 14:43
4 replies
#42
 | 
Russia 0_0
Have you ever seen a thing called "grass"?
2022-11-07 14:50
2 replies
#43
 | 
Germany ChRiZOwow
No what is that? I only know inside (((
2022-11-07 15:00
1 reply
#45
 | 
Russia 0_0
Same man ((( I play hoi4 5+ hours a day, I wish I knew what a "woman" is ((
2022-11-07 19:51
34k here B)
2022-11-07 15:08
This game became grindy shit after making it easier to get trophies. I had like 5 brawlers in rank 20 before it was made literally free and the matches actually felt like they mean something back then.
2022-11-07 19:54
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Other
BLAST Premier
41435 viewers
Top streams
All(53)
Casters(36)
Streamers(7)
Organizers(10)
Other
BLAST Premier
(41435)
Other
BLAST Premier (YouTube)
(17652)
Russia
sL4M
(9271)
Vietnam
500Bros
(3003)
United Kingdom
Champion of Champions
(2622)
Germany
99Damage
(2179)
United Kingdom
ESL GG
(1877)
Other
ohnePixel
(1751)
Spain
Pitu Herranz
(1506)
Serbia
ArenaEsport (YouTube)
(1239)
Portugal
RTP Arena
(1148)
Portugal
advncesic
(916)
Sweden
HeatoN
(804)
France
KRL
(685)
Brazil
nak
(668)
Canada
jasonR
(653)
United Kingdom
ESL TV
(642)
Russia
Maincast
(451)
Russia
SGL
(366)
Brazil
BTSBrasilFPS
(294)
Other
Champion of Champions 2
(247)
United Kingdom
psp1g
(246)
Brazil
nahzinhaa
(232)
Other
Champion of Champions 3
(232)
Hungary
Esport1 TV
(228)
Other
Champion of Champions 4
(198)
Denmark
7ri
(196)
Ukraine
1mpala
(179)
Brazil
Jogando Junto
(177)
Romania
Werty
(160)
Sweden
Luddiie
(138)
Thailand
ViperDemon
(130)
Poland
ESL TV
(122)
Latvia
GOEXANIMO (YouTube)
(121)
Brazil
bt0
(114)
Serbia
Fortuna (YouTube)
(105)
Denmark
wonderbai
(92)
Czech Republic
ECLOT TV
(91)
Serbia
ArenaEsport 2
(81)
Russia
FRAG
(67)
Brazil
mch
(62)
Brazil
Liminha
(58)
Ukraine
Maincast
(52)
Germany
TheLuchs4363
(51)
Denmark
mertz
(51)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(38)
Latvia
GOEXANIMO
(31)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(27)
Australia
viridian
(23)
United States
FishTheHusky
(23)
Slovakia
REPUBLEAGUE B
(17)
Germany
Daniel
(7)
Other
ACE
(1)