Thread has been deleted
Last comment
Monthly HLTV Drawing Contest is BACK!!!
Maniac | 
Albania swiss_person 
I've decided I was gonna try and revive the Monthly HLTV Drawing Contest concept what was done by user Fule a while ago -> hltv.org/forums/threads/2403516/1st-mont.. The theme for this edition: Memorable Pro Plays! I will pick two winner, the nicest drawing and the funniest drawing, and they'll both get some skins. They will be picked at the end of the month, so this will give time for this thread to get enough participants. Also remember to put a warning if your drawing is NSFW Here's your canvas -> sketchtoy.com/ So ready your mice, tablets or greasy fingers and show me your best creations!
2022-12-01 13:49
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
HooXi | 
Finland FneXie
sketchtoy.com/70943483 POV: you Krimz (did this in school with my shitty laptops touchpad, not gonna win but was quite fun haha)
2022-12-01 13:57
4 replies
#3
 | 
Germany Germen
lol I drew the same moment
2022-12-01 14:01
1 reply
#4
HooXi | 
Finland FneXie
:D it was the first thing that came to mind for me
2022-12-01 14:02
very nice men!
2022-12-01 14:03
That's actually pretty good LOL
2022-12-01 17:39
#2
 | 
Germany Germen
2022-12-01 14:00
1 reply
already some competition in the s1mple noscope category I see :D
2022-12-01 14:04
#7
 | 
Germany FAN_BIG
sketchtoy.com/70943496 I am very bad at this
2022-12-01 14:12
1 reply
lol you got me with that one 8/8
2022-12-01 14:15
2 replies
very iconic mens
2022-12-01 14:18
expected no less from you :D
2022-12-01 14:22
#12
 | 
Germany FAN_BIG
sketchtoy.com/70943506 what about this one, 150€ laptop here
2022-12-01 14:22
2 replies
#15
 | 
Germany FAN_BIG
I know he was on NIP btw but yeah
2022-12-01 14:26
classic :D
2022-12-01 14:30
imgur.com/a/fjPysFu i dont know how to draw with mouse
2022-12-01 14:23
3 replies
it's ok men we're all in the same boat :D
2022-12-01 14:30
2 replies
except i dont know how to draw with hands either
2022-12-01 16:39
1 reply
it's still a good drawing! maybe try drawing with your feet tho, you never know you might discover a new talent :D
2022-12-01 16:41
2022-12-01 14:25
3 replies
#16
 | 
Germany FAN_BIG
niko deagle heaven? :DD
2022-12-01 14:28
a minimalist miss :)
2022-12-01 14:31
hahaha good one
2022-12-01 14:46
2022-12-01 14:36
1 reply
classic :)
2022-12-01 14:47
#21
 | 
Australia boblao
Had fun fcking i pictured it better but I'm just shit at drawing sketchtoy.com/70943529
2022-12-01 14:39
21 replies
very nice men!!!
2022-12-01 14:44
The effort on this one, respect
2022-12-01 14:54
not bad
2022-12-01 16:44
#42
rain | 
Libya Planum
We have a winner, noone's gonna put in the same effort lol
2022-12-01 16:55
7 replies
you can still win in the funny category... or do even better :)
2022-12-01 17:00
#44 is bringing in some real competition!
2022-12-01 17:06
5 replies
404
2022-12-01 23:50
2 replies
wtf it was just olofboost
2022-12-01 23:56
it was this sketchtoy.com/70943688 the user had the israel flag but I forgot their name maybe they got banned for something else and fully scrubbed
2022-12-02 00:06
#90
rain | 
Libya Planum
The detail on the ct's is top notch, but I think #21 still takes it by quite a large margin
2022-12-02 01:38
1 reply
true about the CT for me #87 might also be a contender
2022-12-02 02:53
#51
 | 
Germany tilted_up
' but I'm just shit at drawing' LAWL! Nailed it bro, 10/8 ! <3
2022-12-01 17:30
#62
 | 
United States byucatch22
cool drawing - but I'm confused about it being "Hunter". I'm assuming this is Niko and s1mple?
2022-12-01 19:04
1 reply
hunter is under in hut, it's the nametage through the wall I think :)
2022-12-01 23:57
#77
 | 
United States Zedsamcat
HOLY SHIT
2022-12-01 23:53
OUCH that one hurt. I give this one five stars, it's a beautiful drawing even if it hurts my heart haha
2022-12-02 02:58
woww
2022-12-04 13:38
was gonna draw this moment but I can't compete, GG
2022-12-05 21:12
damn!
2022-12-17 02:19
new desktop background
2022-12-19 17:33
1 reply
draw us a desktop too men))
2022-12-20 00:01
2022-12-01 14:40
1 reply
at first I thought this was one of the Ts with a balaclava :D
2022-12-01 14:51
2022-12-01 14:40
2 replies
very nice touch of colour!
2022-12-01 14:46
nice man
2022-12-17 02:20
2022-12-01 14:45
2 replies
:D
2022-12-01 14:47
the clueless face is spot on
2022-12-04 14:21
#32
 | 
France Zywalrus
2022-12-01 15:04
1 reply
"this is fine 🙂"
2022-12-01 15:38
2022-12-01 15:17
2 replies
the top side view is really cool, well done!
2022-12-01 23:57
#91
rain | 
Libya Planum
This is a great way to view the clutch, good job!
2022-12-02 01:40
sketchtoy.com/70943610 cant draw straight line :/
2022-12-01 15:30
4 replies
looks sick!
2022-12-01 23:56
1 reply
sketchtoy.com/70943758 this one is done :D
2022-12-02 12:09
hahahaha this is amazing
2022-12-17 02:20
1 reply
Ty mens #106 is fully done
2022-12-17 10:30
Haha it's fun but I am no artist mens. Yuurih clutch on Ancient vs NaVi in Rio sketchtoy.com/70943631
2022-12-01 15:48
2 replies
it's ok men, it's the intention and participation that counts :D also nice to see more recent plays!
2022-12-01 16:06
#92
rain | 
Libya Planum
Top 3 for me so far, gj
2022-12-02 01:41
2 replies
but try Jame... you can see the save I remember a Jame save good work men 😎👍
2022-12-01 17:19
1 reply
Jame hold Bible
2022-12-01 21:25
nvm
2022-12-01 17:14
2 replies
men((
2022-12-01 17:17
1 reply
sketchtoy.com/70943695 this was the draw, but I put in the wrong thread, lol
2022-12-01 18:04
2022-12-01 17:38
1 reply
graffiti-worthy
2022-12-01 23:35
#54
mhL | 
Russia Ishii
2022-12-01 17:41
3 replies
this one is very good
2022-12-01 18:55
sheesh are you trying to win your col15 souvenir nova wallnut HR vs Epsilon back from me? O_O
2022-12-01 23:33
#93
rain | 
Libya Planum
If this had color it would've made my top 3, well done anyways
2022-12-02 01:42
#55
 | 
Denmark SSJona
2022-12-01 17:42
1 reply
sexy af
2022-12-01 23:34
sketchtoy.com/70943780 olof in flames
2022-12-01 18:54
1 reply
classic men))
2022-12-01 23:34
1 reply
THE JUMPING DOUBLE FROM COLD
2022-12-01 23:35
2022-12-01 19:33
4 replies
sheesh, very nice men!
2022-12-01 23:37
#74
Pogba | 
Netherlands Neox6
bro went insane for a 2 dollar prize
2022-12-01 23:45
#94
rain | 
Libya Planum
I remember watching that live, too bad it didn't result in them winning ;/
2022-12-02 01:43
winner
2022-12-03 14:22
#64
 | 
Algeria krt54
don't bully me man sketchtoy.com/70943829
2022-12-01 20:11
1 reply
very nice, I was waiting for someone to do this one :)
2022-12-01 23:36
#73
Pogba | 
Netherlands Neox6
sketchtoy.com/70943945 went hard on them skulls
2022-12-01 23:43
1 reply
good skulls ☠︎☠︎☠︎
2022-12-01 23:59
#75
Pogba | 
Netherlands Neox6
There is one more sketchtoy.com/70943950 obviously signed by me don`t copypasta my drawing
2022-12-01 23:47
1 reply
mmmmh 🤔🤨
2022-12-02 00:01
#85
 | 
Finland 5way
POV: You're s0mple about to miss an AWP shot that would've made the best clutch in the history of csgo sketchtoy.com/70943962
2022-12-02 00:09
1 reply
aug7 for the win 😎 siima = given, matto alta = pulled
2022-12-02 00:18
#87
Xizt | 
United Kingdom Gh9st
sketchtoy.com/70943992 i had some spare time olof burning defuse first came to mind but id figure someone already did that don't know if someone already did this didn't look at everyone's drawing
2022-12-02 00:48
3 replies
sheesh that's a really nice one men! I like the little sketch before too :D
2022-12-02 01:17
1 reply
#108
Xizt | 
United Kingdom Gh9st
thanks mens!
2022-12-02 23:38
Very nice man! Legendary clutch by Cadian, imagine rooting for Gambit back then in that bo5 (me xD). Train was pretty tough (just checked the score its 26-28 Heroic omg). And that Mirage... Cadian just sweeped 'em away.
2022-12-03 10:58
2022-12-02 01:21
sketchtoy.com/70944025 Not a good drawing but its really hard to draw with a mouse. And also not his best moment but it was good.
2022-12-02 01:48
1 reply
flair checks out :D nice drawing even with mouse tho :)
2022-12-02 02:48
#96
NAF | 
Canada Bak2BED
NOO I MADE A 1G SKETCH BUT CLOSED IT BEFORE SAVING ARGHHHHH
2022-12-02 02:00
1 reply
massive rip :(
2022-12-02 02:47
#97
 | 
United Kingdom Jonty04l32
Sketchtoy bring back memories. xD I was always really bad at it. It's a bump from me - Best of luck to everybody. :)
2022-12-02 02:03
1 reply
we're all bad at it men, you should give it a try anyways :)
2022-12-03 00:45
2022-12-02 02:49
2 replies
HE CANT KEEP GETTING AWAY WITH THIS
2022-12-02 02:51
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2022-12-04 14:18
#107
Spinx | 
Israel dBo
sketchtoy.com/70943688 - for some reason it got deleted
2022-12-02 14:08
2 replies
yeah wtf I don't know why maybe admins are LDLC fans :D
2022-12-03 00:44
1 reply
#112
Spinx | 
Israel dBo
True :D
2022-12-03 10:29
sketchtoy.com/70944738 who do i dm paypal address for prize money? B)
2022-12-03 00:57
1 reply
thank you bongo, very cool! I have messaged my good friend Jonathan E, he will take care of sending you the prize money 😎👍
2022-12-03 13:09
#115
 | 
Germany xSchons
2022-12-03 13:14
2 replies
nice to see some more underrated plays too! sick highlight btw
2022-12-03 15:15
#119
 | 
Sweden godofost
sketchtoy.com/70945214 underrated moment
2022-12-03 15:45
5 replies
men this hurts :( I was really rooting for saw, Jame fully destroyed a roster with one move :( great drawing tho!
2022-12-04 13:35
1 reply
#132
 | 
Sweden godofost
thanks man
2022-12-04 16:33
The peak and Worst Day of Portuguese cs :(
2022-12-04 14:33
2 replies
1 pixel, 1 millisecond. so sorry for ya'll D:
2022-12-23 15:06
1 reply
it was pretty heartbreaking, always sad to see the small national teams barely failing to qualify to a major :(
2022-12-23 15:31
wow i cant compete with these
2022-12-04 13:40
1 reply
you can try to win the "funny" category is you don't think your artistic skills will take it or just try to draw something for the fun of it :)
2022-12-04 16:34
tried my best: sketchtoy.com/70945996 this masterpiece is called "But look at the time" yes ik name checks out, hes the goat
2022-12-04 13:44
3 replies
very minimalist take on the most memorable NA CS moment of all time probably :D
2022-12-04 16:36
2 replies
i aint no artist bro but i tried :D
2022-12-04 16:57
1 reply
that's the spirit men 😎🤝😎
2022-12-04 16:57
2022-12-04 13:49
1 reply
nice!
2022-12-04 16:37
2022-12-04 14:03
sketchtoy.com/70946065 i guess it's decent
2022-12-04 14:16
4 replies
Can't believe no-one did this one yet, it's probably one of the top 5 craziest shots that happened this last major gj men 😎👍
2022-12-05 21:08
3 replies
My first one was 5 man stack vs Cloud9. Lemme find it
2022-12-05 21:47
sketchtoy.com/70946027 i didnt like it so i went for the funny section it's still truly a memorable play
2022-12-05 21:50
1 reply
haha that's a pretty cool one too tbh :D
2022-12-05 22:23
2022-12-05 21:44
3 replies
very nice men! tho probably a bit traumatic given your flag :(
2022-12-05 22:26
2 replies
no mens its apex so its ok) ty for thread)
2022-12-06 04:32
1 reply
np, I'm happy it's appreciated :)
2022-12-06 04:35
2 replies
2022-12-05 22:17
1 reply
Haha I remember this one :D Good memories as a kennyS fan
2022-12-05 22:27
2022-12-05 22:48
1 reply
graffiti-worthy for sure
2022-12-06 04:10
Had spare 30 minutes sketchtoy.com/70947384
2022-12-06 01:11
2 replies
very nice!
2022-12-06 04:09
1 reply
appreciated much so
2022-12-06 04:22
pre-emptive bump for my NA timezone artists :)
2022-12-06 04:42
sketchtoy.com/70947471 im not gonna win but i just decided to draw every americans wet dream
2022-12-06 04:44
3 replies
is it that one play where he body-blocked the B tunnel on dust2 and burned like 3 people in his molotov?
2022-12-06 05:32
2 replies
Nah it’s his 15-14 4k vs faze on inferno
2022-12-06 19:14
1 reply
oooooh yeah mb I viewed the perspective wrong
2022-12-06 19:15
Bump for more artists
2022-12-11 22:21
You guys better draw something please don't make me bump this 3 times in a row :((((
2022-12-13 01:52
5 replies
#162
 | 
United States 1Tuurtle
I would but I dont really feel like it right now But hey free bump :)
2022-12-13 01:53
4 replies
ok no worries :) you still have till the end of the month so don't hesitate :)
2022-12-13 01:59
3 replies
#164
 | 
United States 1Tuurtle
I'd like to do a funny one but I just dont have the comedy juices flowing rn
2022-12-13 02:05
2 replies
fair enough, I feel ya it's not easy with the topic I gave too tbh
2022-12-13 02:06
1 reply
#166
 | 
United States 1Tuurtle
I could always do one of Junior's many Iconic plays
2022-12-13 02:09
#171
 | 
Finland Eestu
sketchtoy.com/70954916 The legendary 1G.
2022-12-13 03:28
2 replies
#173
 | 
United States 1Tuurtle
That's actually really good. I thought mine was good... Now I'm sad
2022-12-13 03:57
sheeeesh you put everything into it men!
2022-12-13 15:45
#172
 | 
United States 1Tuurtle
My favorite moment in CS history. The BLAST Paris Major Final The newly formed Soniqs Take on reigning champions Outsiders. Outsiders take Inferno 16-9 (Soniqs pick) Soniqs win Nuke 19-16 (Outsiders pick) The third and final map, Overpass. It's back and forth the whole time Soniqs hit 15, but they lose 3 rounds in a row, making the score 15-14, Outsiders on a full buy, Soniqs 4 pistols and a hero awp, saved the last round by Pwnalone. The T's rush B through tunnels, into the hero awp. Pwnalone starts with a double collateral awp wallbang through smoke headshot... I think you all remember what happens next sketchtoy.com/70954948
2022-12-13 03:46
5 replies
#174
 | 
United States 1Tuurtle
Apparently Outsiders permaban Nuke. What a blunder, they tried a counter pick. And that costs them the Major Ironic
2022-12-13 14:41
Play so good it travelled back through time!
2022-12-13 15:47
3 replies
#177
 | 
United States 1Tuurtle
Perhaps the most iconic final round in CS History to cap off the greatest underdog run of all time
2022-12-13 15:48
2 replies
A major run to surpass cloud9
2022-12-13 15:50
1 reply
#179
 | 
United States 1Tuurtle
The sequel that was better than the original. Was really happy when Optic announced they were signing the core a month later
2022-12-13 15:52
2 replies
I don't think I understand your drawing men((
2022-12-16 17:53
oooh ok stewie2k on B inferno
2022-12-16 18:18
damn every bump I get 1 more comment max, hopefully we get 2 this time :)
2022-12-17 02:11
2022-12-17 02:17
1 reply
nice, that's a classic highlight, good old days...
2022-12-17 02:40
sketchtoy.com/70959642 woahhh I wonder what NA choke this is from
2022-12-17 02:40
5 replies
we're entering NA HLTV times and you're already traumatizing them :(
2022-12-17 02:41
4 replies
Lol NA cs fans need to remember their past
2022-12-17 02:42
3 replies
NA CS can be your angle 😇 youtu.be/NykaT249w7U or your debil 😈 youtu.be/cjOVXdarUTs?t=14
2022-12-17 02:45
2 replies
80 percent of time its devil NA just doesnt win :((((
2022-12-17 02:46
1 reply
they might change that with blast, there's a good chance to have at least one NA beast in the final, maybe 1 + a whole NA team even
2022-12-17 02:48
12 days left to enter! I've gathered quite a few skins so hopefully the winners will find something of interest in their prizes :)
2022-12-19 15:43
cant draw right neow but sounds like a cool idea, bump
2022-12-20 14:16
#205
 | 
Germany ChRiZOwow
Being a team Liquid fan is hard. I remember betting on Liquid on csgolounge and they allready had 15 rounds the whole game. After this moment I thought to myself: "RIP skins" mens ((( I want my Assimov and gut knife vanilla back ((( sketchtoy.com/70963269
2022-12-20 14:38
1 reply
rip skins, unspeakable scenes indeed :((
2022-12-22 23:47
2022-12-22 23:57
8 days left! Stop clicking on random winter-break-induced bait threads and try your hand at drawing some memorable play! :D
2022-12-23 14:54
2022-12-23 15:14
3 replies
are these balls only for the commercial or can you actually post them on twitter?
2022-12-23 16:18
2 replies
I even read that in finnish accent
2022-12-23 16:32
1 reply
:DDD
2022-12-23 17:07
2022-12-23 15:40
1 reply
Classic, probably in the top 3 craziest csgo plays
2022-12-23 16:13
#213
 | 
Scotland Jameson_
2022-12-23 15:45
3 replies
ngl I'm kinda lost on this one
2022-12-23 15:49
2 replies
#215
 | 
Scotland Jameson_
2022-12-23 15:52
1 reply
Ah, classic pro play indeed! E for Effort
2022-12-23 15:55
#220
 | 
Czech Republic LidoOP
2022-12-23 16:37
1 reply
very nice rendition men))!
2022-12-23 16:47
sketchtoy.com/70966458 let me win pls
2022-12-23 17:09
1 reply
very cool and creative gj
2022-12-23 17:24
Last few days!
2022-12-29 12:56
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Turkey
ROOT
13398 viewers
Top streams
All(72)
Casters(53)
Streamers(12)
Organizers(7)
Turkey
ROOT
(13398)
Poland
IzakOOO
(10087)
Other
ohnePixel
(4719)
Brazil
gaules
(3456)
Other
SINNERS
(2854)
United Kingdom
Champion of Champions
(2256)
United States
fl0m
(2142)
Russia
zoneR
(2000)
Other
Eden Esports
(1757)
Turkey
Brosskiez
(1540)
Russia
Champion of Champions 2
(955)
Spain
Pitu Herranz
(702)
Russia
watchfulTV
(698)
United Kingdom
ESL TV
(682)
Brazil
Apoka
(636)
Poland
Saju
(513)
Belarus
leniniw
(472)
Brazil
wastzera
(438)
Brazil
bt0
(437)
Romania
Werty
(432)
Poland
HONORIS
(423)
Denmark
MSL
(389)
Argentina
NikoM
(365)
Canada
jasonR
(354)
Denmark
7ri
(330)
Other
MistGames
(314)
Other
Damage
(313)
Finland
pelaajat
(313)
France
SmithZz
(287)
Turkey
Levia
(277)
Brazil
mch
(217)
Brazil
Jogando Junto
(213)
United Kingdom
Vince
(213)
Argentina
infocsarg
(211)
Sweden
emilio
(204)
Ukraine
1mpala
(201)
Bulgaria
ToH1o
(165)
United Kingdom
Travis
(163)
Denmark
Dust2 TV
(159)
Hungary
Benccce
(158)
Other
Tiddler
(155)
France
BeHopGG
(135)
Brazil
JokerBR
(129)
Brazil
momentefps
(126)
Russia
PainEsports
(123)
Denmark
Fessor
(117)
Russia
aferaTV
(115)
Brazil
BTSBrasilFPS
(113)
Ukraine
PETR1K
(105)
Russia
1ceN1ce116
(99)
Iceland
Rafithrottir
(95)
Poland
Hermes
(88)
Russia
GrOm_0_ZeKa
(83)
Russia
handy
(74)
Czech Republic
Sampi
(69)
Germany
TheLuchs4363
(58)
Spain
FlipiN
(49)
Argentina
Gamers Club
(49)
Spain
ZaCkETiZOR
(42)
Canada
DAVEY
(35)
Poland
AVEZ
(35)
Brazil
nocontroletv
(33)
Denmark
bedyhr
(33)
Ukraine
Champion of Champions 2
(25)
United Kingdom
Ne0Kai
(20)
France
BeHopGG 2
(11)
Ukraine
Leo
(11)
Belarus
Nemiga
(10)
Azerbaijan
sugaR
(10)
Germany
frodo
(6)
Slovenia
MevliN
(5)
Argentina
nikoz
(1)