Thread has been deleted
Last comment
astralis staehr
 | 
England VERTIGO_BEST_MAP 
-mistr +staehr and now this team will be solid tier 1 again. Lets be real It seems unlikely they will get rid of xyp9x but It'll have to be sjuush or valde if they want a solid upgrade/replacement but that probably isnt gna happen bcus of buy outs etc and Astralis don't spend money ever haha.
2022-12-06 17:35
Topics are hidden when running Sport mode.
stopped reading at sjuush leaving heroic
2022-12-06 17:43
6 replies
Curious
2022-12-06 17:43
3 replies
2 replies
Other than the money it isn’t that big cuz they alr qual for world final but yeah they just won an event why would he leave
2022-12-06 18:24
1 reply
#60
 | 
Norway FubarIno
Danish people and leaving after winning big *coughs* kjaerbye *coughs*
2022-12-06 21:10
''that probably isnt gna happen bcus of buy outs etc and Astralis don't spend money ever haha.''
2022-12-06 19:21
+1 Let Heroic stay with this lineup And dont bring Konfig
2022-12-06 21:13
#3
 | 
Egypt Ozymandius
why would sjuush go from top 1 team to barely top 20? why?
2022-12-06 17:44
2 replies
#15
 | 
Poland Suvkha
astralis in the current state isnt even top 20
2022-12-06 17:56
To quote: It'll have to be sjuush or valde if they want a solid upgrade/replacement BUT THAT ISNT GONNA HAPPEN
2022-12-06 21:14
tldr: mistr noob xypa mega noob +staehr +sjuush/valde
2022-12-06 17:44
4 replies
Wtf, It's four lines of text
2022-12-06 18:17
2 replies
But short lines ;)
2022-12-06 18:19
1 reply
I meant the main post, that it's not really that long :D
2022-12-06 18:21
Zyphon
2022-12-06 18:24
#5
 | 
Germany Teuton1813
Xyp is fine, he is good enough for this team and his performance increased in the last two months. Bring in Staehr for MistR and send Glaive as an intern to good IGLs so he learns something (new).
2022-12-06 17:44
#6
 | 
Europe Khanan
Nice theory but sprout already denied to sell him, so no
2022-12-06 17:45
17 replies
#10
 | 
Romania bLaZe_420
They could sell him in the player break if astralis actually want to pay for him and not troll with farling and mistR as "trade" offer.
2022-12-06 17:51
15 replies
#11
 | 
Europe Khanan
I’m not surprised Astralis is broke. They have constantly bought players that didn’t pay off.
2022-12-06 17:53
14 replies
device is the first player they ever bought lol
2022-12-06 17:55
13 replies
#16
 | 
Europe Khanan
Proof? :) “lol”
2022-12-06 17:56
12 replies
blameF and k0nfig let their contract run out with coL before they joined astralis, farlig did as well when FPX disbanded. They did purchase Lucky for a minor fee to tricked though, what proof do u want lmao look into things before u speak
2022-12-06 17:58
11 replies
#20
 | 
Europe Khanan
That’s not proof that’s just your opinion. He doesn’t know what proof is, hltv moment 😂
2022-12-06 18:01
10 replies
#23
 | 
Romania bLaZe_420
Astralis are actually quite stingy and #17 is correct
2022-12-06 18:06
5 replies
#27
 | 
Europe Khanan
#16 :)
2022-12-06 18:08
4 replies
#29
 | 
Romania bLaZe_420
hltv.org/news/32742/k0nfig-blamef-join-a.. do you see any transfer fees being mentioned?
2022-12-06 18:13
3 replies
#31
 | 
Europe Khanan
#13 #16 man you’re so smart :)
2022-12-06 18:16
2 replies
#42
 | 
Romania bLaZe_420
You have problems
2022-12-06 18:34
1 reply
#43
 | 
Europe Khanan
I have asked for proof that device is the only player they ever bought, nothing special “you have problems” 😂 . And you’re pathetic
2022-12-06 18:35
jUst yOuR oPiNiOn. Literally go watch and news about astralis transfers ever. Meanwhile u provide 0 proof for any of ur own dumbass takes lmfao
2022-12-06 18:28
3 replies
#41
 | 
Europe Khanan
? I didn’t say anything special, nobody asked for proof? You’re weird bro :)
2022-12-06 18:32
2 replies
lmao are you a real person?
2022-12-06 21:12
1 reply
#63
 | 
Europe Khanan
Are you ?
2022-12-06 21:13
They only denied to trade him for farlig
2022-12-06 18:08
#7
 | 
Denmark Luk9x
People still thinking Valde is an upgrade xD
2022-12-06 17:48
you sign staehr over mistr, good. but what about xyp and gla1ve? these two are deadweight as well
2022-12-06 17:48
-xyp -glaive -mistr +staehr +konfig +natosaphix
2022-12-06 17:51
12 replies
Please log out for actually suggesting that natosaphix should join the team. Literally gade would be better than him, especially as an igl if anyone remembers that Hyenas project that had potential imo.
2022-12-06 17:54
11 replies
#14
 | 
Europe Khanan
Also he is trolling suggesting they take back a player they have fired a few weeks ago
2022-12-06 17:55
7 replies
I don't know if he's trolling or not because after dev1ce's first match against tricked, a lot of people, especially on youtube, were suggesting that astralis get k0nfig back and they'd be the number 1 team again lol.
2022-12-06 18:05
6 replies
#22
 | 
Europe Khanan
People are delusional . No team takes back a player they have just fired, especially not Astralis.
2022-12-06 18:02
4 replies
might depend on the performance of konfig at abu dhabi
2022-12-06 18:07
Also, I remember seeing someone reply to one of the comments suggesting that they get k0nfig back by saying that he's really inconsistent, and they responded to that reply by going full copium mode saying that the reason why k0nfig's inconsistent is because astralis kept on changing the awpers, despite the fact that k0nfig has always been inconsistent post-North lol.
2022-12-06 18:52
2 replies
#50
 | 
Europe Khanan
Yea K0nfig is inconsistent, it’s just the same shit that happened to him irl. I’m sad to say this but, someone stable doesn’t have a fist fight outside a club with so much at stake to lose
2022-12-06 18:54
this fact of his inconsistency favors konfig joining a roster that hasnt changed in a while ( e.g heroic ) . Its always tough to adapt to lots of roster changes ( different playstayle, in game roles and so on )
2022-12-06 21:09
I did not see the video. no troll intended. glaive and xyp are behind their prime performances, so glaive and xyp are basically the problem
2022-12-06 18:06
natosaphix is literally way better then any astralis academy player. I dont know if they can really afford a third new player, gade could be an option
2022-12-06 18:12
2 replies
Maybe natospahix is better than any astralis academy player since he's always good against low-tier teams, but the problem with him (which has been a problem since 2019) is that he'll play well against tier 2 and lower-tier teams, but the minute he faces tier 1 teams, he disappears.
2022-12-06 18:34
1 reply
if astralis won`t change anything they will drop down further so they will play t2 teams for sure. so natosaphix can build up confidence, stamina and resilience again. gade disappeared against t1 teams in BIG as well
2022-12-06 21:04
device blameF valde gla1ve Staehr that would be the best astralis roster they can build . valde is good in xyp9x roles,its just the fact that he play star role in ence and he isnt good enough
2022-12-06 18:02
3 replies
#34
 | 
Antigua and Barbuda qezar
-gla1ve +Snappi Also mby -valde +k0nfig. But valde also good option
2022-12-06 18:21
2 replies
LMFAO
2022-12-06 18:48
1 reply
#53
 | 
Antigua and Barbuda qezar
at this point Snappi > Gla1ve
2022-12-06 19:17
sprout already said Staehr isn't for sale tho
2022-12-06 18:15
2 replies
#56
 | 
Serbia Ljannister
Sprout org suck and they can't do anything about it
2022-12-06 19:26
#66
 | 
Germany yannxbr
i waited for this answer for wayyyyyyyyyyyy too long
2022-12-06 21:15
#35
kennyS | 
Sri Lanka Emu1
Bring back gade and kjaerbye to Astralis
2022-12-06 18:21
1 reply
Could work
2022-12-06 21:12
astralis is a dead ship
2022-12-06 18:37
astralis is doomed because they need -xyp - mist- glaive
2022-12-06 18:50
#58
 | 
Netherlands arTvamp
Its a team problem. Not a device blamef problem. Astralis just need konfig dupreeh or steahr.
2022-12-06 21:08
#67
 | 
Netherlands youhua
es3tag to astralis
2022-12-06 21:16
#68
 | 
Netherlands arTvamp
True or es3tag
2022-12-06 21:40
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
7792 viewers
Top streams
All(27)
Casters(15)
Streamers(9)
Organizers(3)
Brazil
gaules
(7792)
United Kingdom
ESL TV
(3386)
United Kingdom
smooya
(1285)
Albania
xhoci
(828)
Other
Champion of Champions 2
(727)
United States
Cooper
(337)
Canada
jasonR
(293)
Brazil
cogu
(274)
Brazil
KHTEX
(271)
Brazil
Jogando Junto
(194)
Brazil
BTSBrasilFPS
(193)
Brazil
mch
(187)
Sweden
emilio
(187)
France
1pv
(183)
Russia
OverDrive
(179)
Brazil
Apoka
(131)
Poland
tudsoN
(114)
Brazil
bt0
(100)
Brazil
kabrafps
(71)
Brazil
JokerBR
(63)
Poland
Hermes
(39)
United States
JoJo
(37)
United States
freakazoid
(34)
Peru
Lobockz
(25)
Poland
MINISE
(21)
United States
stamina
(7)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(4)