Thread has been deleted
Last comment
horror movies
Europe plstw 
hihi. is there a people who loves horror movies?)) What movies, impressed you so much? What's your favorutite one? and what "horror" movies are u waiting to see...? HERE WE GO!!!
2013-08-27 03:13
Really looking forward on the new Carrie movie looks good. I really like horror movies. Im not a big fan of gore stuff more a fan of twisted and wicked minds!!! :D
2013-08-27 03:20
The 1976 Carrie is one of my favorite movies. Can't wait to see the new one :P BTW in Russia it will be aired under name "Telekinesis".
2013-08-27 10:29
The Conjuring looks decent.
2013-08-27 10:31
Conjuring is horrible lol. so much bullshit happend in this movie i could not take it even a bit serious
2013-08-27 16:52
Toy Story
2013-08-27 03:37
#3
Europe plstw 
#jokeoftheyear
2013-08-27 03:47
the conjuring was amazing!
2013-08-27 03:55
#6
Poland Kuz. 
+1, the most scary horror i ever saw.
2013-08-27 04:05
ies!
2013-08-27 05:38
#12
 | 
United States criimson 
Really?? I want to go and watch it! I personally haven't heard anything but good comments for this movie :D
2013-08-27 07:18
looking forward!
2013-08-27 17:17
LOL why does everyone like this movie? :D i couldnt take it serious somehow
2013-08-27 17:25
#5
Poland Kuz. 
I like whole saga "Nightmare from elm street" Freddy Kureger rocks hard. :D I was scared by this movie when I was young but now its pretty funny. 10/10
2013-08-27 04:05
#7
Poland Baaq 
twilight
2013-08-27 04:18
ahahaha
2013-08-27 06:32
too scary imo
2013-08-27 09:24
+1
2013-08-27 17:43
2013-08-27 06:22
2013-08-27 17:18
watch japanese horror movies. easily the best :3
2013-08-27 10:23
just pointless bloodbath from what ive seen
2013-08-27 15:12
maybe you probably are one of those guys that just skip channels endlessly
2013-08-27 15:16
japanese and korean horror movies are the best indeed
2013-08-27 15:13
#51
Sunde | 
World sfu 
Some names please
2013-08-27 17:56
.____. You have so many... Don't make me search please :(
2013-08-27 20:42
Evil Dead (2013) & The Conjuring
2013-08-27 10:26
Grudge
2013-08-27 10:30
Original Evil Dead
2013-08-27 14:45
Sinister is nice
2013-08-27 14:55
Bad taste is pretty scary
2013-08-27 15:15
I prefer the classics which rely more on atmosphere than jumpscares and gore such as The Shining, Alien, Psycho etc.
2013-08-27 15:29
#27
fnx | 
Portugal lovessd 
Darkness falls watch it alone lights off and you'll get a good scare
2013-08-27 16:22
Spice World
2013-08-27 16:24
#29
 | 
France L96 
snuff 102
2013-08-27 16:36
The Thing, United Trash, Dead Snow, Hellraiser and everything from Peter Jackson! if someone wants to buy my dvd collection, msg me :P
2013-08-27 16:41
don't remember the name but there was a movie with a killer dick killing people in porn productions, scary shit.
2013-08-27 16:45
ROFL probably japanese. What are you seeing?
2013-08-27 17:10
A serbian film?
2013-08-27 18:54
lol no, there is no "killer dick" in that movie.
2013-08-27 19:32
but it was pretty sick movie...
2013-08-27 19:44
#32
Poland yaD' 
Movie from concert of Justin Bieber
2013-08-27 16:46
one of my favourites is "mirrors"
2013-08-27 16:52
Horror produced nowdays is meh... 70s & 80s are my favorite decades when it ocmes to horror.
2013-08-27 16:53
House at the End of the Street - rly nice movie ;d
2013-08-27 16:59
the only horror movies i find interesting are the ones so called ' based on a true story ' because you get that feeling that if it is a so called true story it supposedly can happen to you, as much as they might change the actual plot; but i would say ; The Rite The Haunting in Connecticut The Fourth Kind The Uninvited ( not based on a true story but still really good ) Devil Inside Inbetween others :D
2013-08-27 17:07
Damn, finally found the name of it again:) I've been asking people about "The Fourth Kind", like told them how it is, but none knew the name of the movie.. Thanks :) And yes, these movies u've mentioned are pretty good, worth a watch.
2013-08-27 17:21
yeah on the fourth kind where they show the real footage and then the acted part, some of those footages are really weirdly fucked up ;D ahah but np
2013-08-27 17:46
Noroi: The Curse
2013-08-27 17:07
latest Evil Dead impressed. in negative sense.
2013-08-27 17:14
A serbian film seriously, dont watch it :(((((
2013-08-27 17:24
An aging porn star agrees to participate in an "art film" in order to make a clean break from the business, only to discover that he has been drafted into making a pedophilia and necrophilia themed snuff film. WWTFFFFFFOKKKKKKKKKK :D
2013-08-27 18:48
yeah and that sounds better than the actual movie :(
2013-08-27 20:21
the conjuring , can easily hold on to the REALLY OLD horrormovies like blairwitch etc ;)
2013-08-27 17:35
Pulse
2013-08-27 17:44
harry potter and the goblet of fire when i was young like 9 years i got scared from this movie cuz my hallway looked exactly the same like lordhavenonoses his hallway ;P i coudlnt sleep i was like fuck this snake will come up here haha now i pretty much dont even get scared anymore from horrormovies , conjuring was idd pretty nice ;D
2013-08-27 17:53
insidious insidious 2 (hopefully its as good as the first) sinister the conjuring evil dead the strangers you're next (next on my watch list)
2013-08-27 18:41
Went to the cinema to watch The Conjouring, was such an amazing film. Mama is a good film, its not really scary its more creepy with a very interesting storyline imo
2013-08-27 18:42
Sinister and REC are my two favourites. REC 2 was also good.
2013-08-27 19:00
REC 2 was shit :/
2013-08-27 20:22
It was decent, Better than Rec 3 hahaha
2013-09-02 17:04
yeah but REC 1 was the good one :)
2013-09-02 17:22
"MAMÃ" creepy as fuck
2013-08-27 19:05
Sinister. F*cking badass movie !
2013-08-27 20:04
1-Drag me to hell 2-Let me in Wont regret it.
2013-08-27 20:31
American horror story series is better than any movie.
2013-08-27 20:33
Login or register to add your comment to the discussion.