Thread has been deleted
Last comment
Why is he smoking cigarets if he can not smoke it mouthfuls? wannabe smoker
2015-02-05 12:06
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
NAF | 
Germany PhoenixD!!! 
Why you care what other people do?
2015-02-05 12:07
why do u care what other people do ? judging by your response u cares about other people too :D:
2015-02-05 12:09
wtf
2015-02-05 12:59
Damn dude you must be an english fake flagger
2015-02-05 13:49
Cuz putin wans 2 kno Putin fxy0 fanboi cromfnied
2015-02-05 12:10
?What are you why care do people
2015-02-05 12:09
??????????????are u why do people care ??????????
2015-02-05 12:10
axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax ))))))))))))))))))))))))))))))))))))
2015-02-05 12:12
Why does Vodka putin?
2015-02-05 13:36
Wtf are u care dude?
2015-02-05 12:11
care dude are u WTF?
2015-02-05 12:12
U kno u loev me U kno u caer
2015-02-05 12:15
russia sending nuclear missiles
2015-02-05 12:17
god job
2015-02-05 12:31
My anaconda dont My anaconda dont My anaconda dont want unless you got buns hun
2015-02-05 12:45
#4
 | 
Europe GytiZ 
Why russians drunk very much?
2015-02-05 12:09
r.i.p
2015-02-05 12:10
#11
France yvo 
Only idiots smoke cigarets
2015-02-05 12:13
only smoke cigarets idiots
2015-02-05 12:15
You are French, this makes no sense
2015-02-06 12:27
#46
France yvo 
I'm french, so i have to smoke ? nice logic ! en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_..
2015-02-06 12:36
russia is right though. fxy0 smoke cigarettes but he cant smoke for shit :D
2015-02-05 12:21
RUSSIA ALWAYS RIGHT
2015-02-05 12:22
That comment just confirms you're some 12-year old who thinks he's cool sharing a cigarette with 15 others after school
2015-02-05 12:32
no. that comment only confirms that he's russian and you obviously dont understand russians. xD
2015-02-05 13:33
why is russia a 5th world country?
2015-02-05 12:24
#18
Germany wzx 
idk ask Latvia
2015-02-05 12:27
#19
 | 
Europe midi 
how come baltics lost/sold/destroyed all engineering facilities provided by USSR and now crying that its not their fault?
2015-02-05 12:27
you dont even have flag greece, go pay debts ok?
2015-02-05 12:35
how many latvians speak russian?
2015-02-05 12:29
almost everyone, since 1/3 of our population is filled with 5th worlders.
2015-02-05 12:34
if we are 5th .then where is latvia ?
2015-02-05 12:40
2015-02-05 12:41
but these 5th worlders they are legit citizens of latvia ,aight?
2015-02-05 12:42
oh u must be proud of your average 100 points iQ ,sir
2015-02-05 12:43
dude are u there?
2015-02-05 12:49
u are pathetic
2015-02-05 12:55
me pathetic? haha, you would be the last person to judge, go put a carpet up to a wall or whatever you do.
2015-02-05 13:11
yep,u are
2015-02-06 12:16
French people...
2015-02-05 12:28
maybe he think that he smoking cigar ?:D
2015-02-05 12:30
link plz
2015-02-05 12:32
he wants to show on stream that he's bad boy xD, but he's failing so hard hahaha
2015-02-05 12:32
yep
2015-02-05 12:34
#31
France yvo 
Be bad, get cancer !
2015-02-05 12:41
GamerLegion
2.21
HAVU
1.64
MAD Lions
1.35
Renegades
3.04
Evil Geniuses
1.24
OG
3.90
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.