Thread has been deleted
Last comment
my new super movie!
Denmark DA[n_n]Y 
youtube.com/watch?v=Yhfy01a42ZU i hope you'll enjoy it, i really liked it and it is my final movie :)
2011-11-22 13:08
#1
Ukraine flane 
I thought it would will be fun, but... so no bad
2011-11-22 13:37
+1, and enemies are total noobz :C
2011-12-12 00:41
this is sparta
2012-04-24 20:06
No, this is Europe..
2012-06-02 01:57
Sparta is Europe :D
2012-08-06 02:08
Aw snap. You revealed the biggest secret of the world. Illuminati comming for you.
2013-08-19 18:02
lol?
2013-08-19 20:45
._.
2013-08-19 21:17
:teamfacepalm:
2013-08-20 01:18
exactly wat i thought while watchin!
2012-08-05 09:56
and the killer is totally CHEAT
2012-08-13 15:15
#2
 | 
France -huhu- 
very nice pistol skill :)
2011-11-22 14:04
Again ? Pls go quit retarded! all most frags are aimbot as well..
2011-11-22 14:14
The other thread got deleted don't know why :) and no! no aimbot :D
2011-11-22 14:23
HAHHAHAHAH rofl!!! I can hear that you do not know who Danny is :-DDDDDDDDDD ROFL!
2011-11-22 14:24
Danny is not known, maybe online, not LAN at all so stop ur bullshit.
2012-01-01 18:24
#96
Denmark jiG^ 
BAKKI please stop before you write something you will regret
2012-08-05 03:35
regret what?
2012-08-05 05:07
...something you write obviously.
2012-08-07 19:29
#130
 | 
Azerbaijan Talley 
2012-08-12 23:16
ahhahahahahahaahha see who's talkin !!
2012-08-13 15:30
So who is he?
2012-01-01 18:31
A danish semipro gamer :-)))
2012-01-01 18:34
semipro?! HAHAHAHAHAHAHAHA no he's not! He's a rather good CS player, but hes no where near being semipro.
2012-03-22 11:36
What I meant by semi-pro, was that he is not pro. But he is just below the edge of the pro, therefore semi-pro. He is good, but he will never play in a topteam in denmark, that we can agree on.
2012-03-22 11:41
Sorry but i dont agree with you. He is nowhere near pro, and no where near the edge either.
2012-03-22 12:13
a player who could tease the big teams in Denmark but never made it past that :)))))))
2012-01-02 22:46
He isn't cheating. Period.
2012-05-08 03:40
not aimbot
2012-06-02 01:05
hahahahah +111111 xD
2012-08-13 15:15
myupload.dk/showfile/1047935a748a.wmv/ download link if anyone wants
2011-11-24 19:45
that link is from any demo?
2012-01-01 18:34
that's the movie if someone wanna download it instead of youtube it
2012-01-02 14:56
#7
 | 
Belgium FnX^ 
i wanna see u in dm cause this was crazy sick stuff man :)
2011-11-24 19:50
+10 was going to post exactly same
2011-11-24 19:55
#10
 | 
Belgium FnX^ 
:p
2011-11-24 19:57
the very last frag part at a is kinda awesome IMO
2011-12-08 23:40
#94
Brazil Dote 
I will make a movie with your .dem lol :D Really liked your frags, would be a nice movie!
2012-08-05 02:07
is that a new thing? i mean to record while playing DM :D?
2011-11-24 21:59
#12
 | 
Belgium FnX^ 
:p yea just play in deathmatch and just record like regular demo , like the aim btw :)
2011-11-25 17:25
+1
2012-06-02 01:06
nice low enemys lol 1st i tough u played against bots lul
2011-11-24 19:53
#13
India h8or 
INSANE kills. WOW. <3
2011-11-25 17:32
aww :3
2011-11-26 18:01
If it's not with aimbot gj then.
2011-12-08 23:45
i swear on my mothers LIFE that i don't cheat :)
2011-12-10 11:29
--' if you have one ofcourse
2012-08-13 15:18
that very first action was hilarious
2011-12-08 23:54
then you should watch my old movies, lolmovie 1 and 2 :D
2011-12-09 00:27
gonna check them, lolled at the first fail haha
2012-08-08 00:58
link? oww, i find it :D
2012-08-15 13:04
So sick <3 Like :)
2011-12-10 11:56
Hercules!
2011-12-10 12:00
really nice ;)
2011-12-10 12:37
#25
United Kingdom Oxna 
It's not aimbot just really good aim and the first action reminds me of what I did on piranesi not that long ago, jumping from the top of the castle to a CT walking through the gate and I managed to stab him and die it was awesome but no demo :<
2011-12-10 12:45
"It's not aimbot just really good aim" hahahahahahah u make me laugh go buy ur self clean glaces :DD
2012-08-13 15:19
there we meet aimbot again ...
2011-12-10 12:59
????
2011-12-10 17:03
ahahaa
2011-12-10 13:21
sick
2011-12-10 14:05
#30
 | 
Poland camarpl 
cool but it looks like your enemies got no reflex at all
2011-12-10 17:09
you're very good
2011-12-10 17:10
thanks
2011-12-11 23:27
Nice
2011-12-10 17:12
Nice frags you have to own pretty good internet connection.
2011-12-11 23:37
actuelly not! i always have ping 30-40 while all others have 4 - 20 :[
2011-12-12 00:36
Its not just the ping its jitter, network throughput and stuff like that.
2011-12-12 00:48
and pretty good intelligent aimbot too ;)
2012-08-13 15:20
nice kills, love deagle oneshot's just makes me laughs so hard :D
2011-12-12 00:45
it makes you laugh? haha :D it would be funny to play a game with you when you are onfire and oneshots freqvently ;)
2011-12-12 13:59
:D yeah why not do such game :O?
2011-12-12 14:42
nice deagle! It was sick : P
2011-12-12 00:51
Your crosshair ? (thanks)
2011-12-12 01:09
cl_crosshair_color "218 112 214" cl_crosshair_size "large" cl_crosshair_translucent "1"
2011-12-12 14:00
such a nice aim you got here :) gg ! I only have one question; is the music from Hercules ? :3 Edit : Okay that's fine, i've seen the really end of the movie.
2011-12-12 14:32
good you figured it out ;)
2012-01-01 18:03
had some fun watching this video xD ahah
2011-12-12 14:49
#47
United Kingdom Oxna 
danish fodder
2011-12-12 14:49
lol that is a big big compliment you gave me there! thank you
2011-12-12 17:03
Actually being FODDER is a disease.
2012-08-05 05:20
enemys omg)))
2012-01-01 18:10
the standard of ur opponents is like wtf.. and u r not that clean urself in some of the clips
2012-01-01 18:17
super? '-'
2012-01-01 18:20
Nice movie you got there! Definitely a very nasty deagle!
2012-01-01 18:58
haha danny :D
2012-01-01 19:46
:(?
2012-03-02 14:42
wow you're good man :D
2012-01-01 21:32
thanks buddy
2012-01-25 20:38
#65
Brazil th3W 
nice bro for a frap movie!
2012-03-02 14:55
sick frags but sometimes low enemys (no brain) GG
2012-03-02 15:28
Yeah it is almost all gather frags so the skills differs
2012-03-22 14:09
pistol master :D
2012-03-02 15:51
#68
f0rest | 
Romania 69sRs 
nice frag, gg
2012-03-02 15:53
Great!, good job btw, the guy you kill with glock in banana is fucking noob :p
2012-03-02 16:15
Yeah he is :(
2012-03-22 11:08
Good skill with Pistols nice :)
2012-03-22 11:31
thanks bro
2012-03-22 19:58
bro are you using 800x600 large?
2012-04-24 20:26
Yeah! cl_crosshair_color "218 112 214" cl_crosshair_size "large" cl_crosshair_translucent "1" 800x600
2012-04-24 21:37
I love deagle one shots.
2012-04-24 20:29
so funny movie you made there :)
2012-05-08 03:01
thanks :)
2012-05-09 01:23
2012-05-08 03:06
yeah! but danish disney songs are always better ;)
2012-05-08 13:01
ahah +1
2012-06-02 01:06
PUB? :D
2012-06-02 01:46
NOPE, chuck testa
2012-08-05 00:56
#95
dsn | 
India sRik 
omfg i use all my seven deagle bullets and sometimes i dont even injure an enemy at long range :O u have sick aim :) EDIT:medium range too
2012-08-05 03:28
aimbot :)
2012-08-05 04:26
enemies are retarded as fk...
2012-08-05 05:08
Enemies so low, but not bad :)
2012-08-05 05:12
I really need these inferno dem's... PLEASE will make nice movie of you DANNY
2012-08-05 05:34
Hm… Do you play IHL? I would like to see you play with EAC.
2012-08-05 07:58
"og min mor" LMAO :D Nice movie anyways ;)
2012-08-05 09:48
nice frags ! keep going
2012-08-05 10:47
Scoreboard @ 0:52? Five enemies and score board for 2 ppl lol
2012-08-05 12:12
huh?
2012-08-12 22:32
config? thanks
2012-08-05 16:47
2012-08-05 23:46
good pistol
2012-08-06 00:14
I don't understand. one's recoil does not simply shake or go up...
2012-08-06 00:21
#112
MUTiRiS | 
Portugal KuNN' 
nice aim
2012-08-06 00:23
nice aimbot also horrible music.
2012-08-06 00:25
mad cus danish disney > swedish?
2012-08-07 23:42
2:05 ... what about that 3rd frag ?
2012-08-06 01:32
what about it?
2012-08-07 18:47
What about it ? Isnt it weird ? That movement of your cross ?
2012-08-07 22:39
No that's just how i aim :( i play with high sens with acceleration on, so sometimes i make some funny movements with the cross. Like this clip: speedyshare.com/pP4gc/eddy777.wmv this was my first time playing with a deathadder and it was like 2005'ish(sorry for bad quality it's a clip renderen from an old movie i made)
2012-08-07 22:59
"No that's just how i aim" hahahahahaha for sure when ur using an inteligent soft aimbot you can't controle ur crosshair in some averages, and we can see ur stupid aimb locking the playerz one by one, u can't shoot the other player till you finish the first stupid frag ... shame on you hahaha that's how he aims --'
2012-08-13 15:26
0:31 that proves that you are cheating lol Those 2 headshots are imposible to make at same time.
2012-08-07 19:27
2012-08-07 22:32
I won't even see what you linked. But you can't headshot 2 different spots with just one burst shot. Thats silent aimbot for sure
2012-08-08 00:47
It's a frag from karrigan who does the same thing... Im sure he's cheating too :D?
2012-08-08 00:51
They were in the same line, your enemies wasn't.
2012-08-08 00:59
no they arent :D?
2012-08-12 20:10
omg shut up noob
2012-08-12 23:52
Noob? im sure better than you but i don't need to prove it.
2012-08-13 01:24
Lol Break stay cool man it's only a bunch of stupid craps :D they just knew CS and some undetectable hax :D
2012-08-13 15:14
it happens alot online actully as the burst is broken on 30+ping
2012-08-15 12:02
Not at all.
2012-08-15 14:21
nice frags, big up mate, but enemies weren't like lanhighs :D
2012-08-12 22:51
Hah Danny.. your still using the knife fail on nuke, that scene says it all about who you are ingame.. Very entertaining :)
2012-08-12 23:39
Go 5n5
2012-08-12 23:49
what :D?
2012-08-13 14:19
Me mad too good aim, I'm invincible so go 5n5. :))))
2012-08-13 14:32
And i like when you talk about ennemies, like they are lows ... what about you using inteligent aimbot ? who's the real largest low ? ...
2012-08-13 15:23
hax
2012-08-13 15:36
I seriously pity the fools who think any of these frags are dirty. There is absolutely nothing unusual here.
2012-08-15 14:25
embarassingly bad enemies
2012-08-15 14:38
#162
forsaken | 
Slovenia dn1 
LOL, quoting DAnnY "a player who could tease the big teams in Denmark but never made it past that :)))))))" r u serious? your movie is made againts ulow bots from mIRC. the frags arent special aswell, except some wierd shots that were probably made with some hack.
2012-08-15 14:50
So ppl can't play mix?
2012-09-05 14:44
Nice frags,skills:)) . Don`t listen to these morons.
2012-09-05 15:09
thanks bro!
2013-08-19 17:55
lol :D
2013-08-19 19:25
haha
2013-08-19 20:45
#165
Albania p4v 
NOt BAD n1 . . .
2012-09-05 21:27
What is that game? Some old NES-emulator or what?
2013-08-19 20:54
haha LOL funny frags
2013-08-19 21:27
Insane frags dude :)) nice
2013-08-19 21:44
Thanks dude Appreciate It
2013-08-20 01:15
"inteligent aimbot" i remember having a laugh about this comments hahah
2013-08-20 01:21
Login or register to add your comment to the discussion.