Thread has been deleted
Last comment
EURO 2016
Portugal mikeb 
The official result of the EURO2016 scontent.flis1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-x..
2015-12-12 19:30
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
Portugal mikeb 
Easy for Portugal
2015-12-12 19:31
Will be eZ for Austria
2015-12-12 21:25
+1
2015-12-12 22:05
Well we are fucked
2015-12-12 23:43
RIP ALBANIA EDIT: RIP NORTHERN IRELAND EDIT: EASY ICELAND
2015-12-12 19:34
and rip sweden
2015-12-12 19:36
#17
 | 
Sweden mrarrogant 
and romania
2015-12-12 19:37
Hagi much better than Ibra :DDDDD
2015-12-13 14:53
yeah... just no. nt gypsy
2015-12-13 14:55
Retard.
2015-12-13 15:01
gypsyboi pls
2015-12-13 15:02
Yeah that's why I called you a retard, mr muslim rapist.
2015-12-13 15:03
#304
 | 
Sweden mrarrogant 
Nordahl much better than Hagi
2015-12-13 19:31
ez wales
2015-12-12 19:34
#7
tarik | 
Yugoslavia bleaq 
inb4 london out in groups
2015-12-12 19:34
#14
 | 
United States GeT_ReiCh 
inb4 England lose to Wales
2015-12-12 19:36
the fans would go crazy
2015-12-12 19:42
i remember once wales beat england in some rugby match and this crazy wales fan made a thread like "EZ WALES REKT ENGLAND BOYS XDDD"
2015-12-12 21:23
yeah what do you think what would happen in england they really lose against wales at the euro? :D its like germany losing against austria we are still talking about 1978 and the loss against austria
2015-12-12 21:27
we would probably cry since football is a really popular sport here :(
2015-12-12 21:27
read my edit :D
2015-12-12 21:28
What's the difference between Ireland and Northern Ireland?
2015-12-12 19:35
It's colder in Northern Ireland.
2015-12-12 20:10
#87
 | 
United Kingdom yumadbro 
omfg. HLTV nerd warning.
2015-12-12 21:40
NI = The British Empires first colony. The English planted a load of Protestants settlers in the 16th Century in the hope they would be able to slowly take control of the whole of Ireland after a few generations.. It didn't work and much of N.I. was still a war-zone until around 20 years ago.
2015-12-12 21:47
#152
 | 
Turkey sadixx 
NI: still sucking british cock Ireland: actually theyre sucking to.
2015-12-12 22:50
Its Ireland but Northen
2015-12-12 22:58
#10
 | 
Sweden mrarrogant 
i'm gonna bet 500 euro on CR7 as top scorer, gonna be easy money :)
2015-12-12 19:36
but he is a gay
2015-12-12 21:43
nice losing 500 euro lol, Portugall sucks.
2015-12-12 22:13
im sure polska is better
2015-12-12 22:21
Lewandowski dislike this
2015-12-12 22:58
im sorry who?
2015-12-12 23:18
the top 10 player in the world
2015-12-12 23:33
btw this guy is better this year then ur pussialdo, and he still can be happy while his teammate scores hehe :D
2015-12-13 00:23
Well, it is :).
2015-12-13 00:08
XDDDDDDDDDDDDDD
2015-12-13 00:16
i love how poortugese retards think that they have good team bcoz of ronaldo lol. nice 11 goals in 8 matches, we had 33. You will see, ronaldo will suck like always at big matches.
2015-12-13 00:21
You also had 3-4 retardedly bad teams in your group.. while Portugals group consisted of 1 shajt team. There is no point in trying to chest up because of scored goals when one of the groups are easier than the other. Lewandowski is a god. But so is Ronaldo. Simple as that.
2015-12-13 00:44
ofc, we acctually had just San Marino, while Portugall had Albania. I know that they are similar, but foxlander is salty as foxlander and he thinks that ronaldo is best on the world and he's not lol. Just trying too strong to make that troll think, but i think it's too hard.
2015-12-13 00:46
he is still the guy who holds the best player of the world award, whats your point?
2015-12-13 01:44
My point is that Ronaldo is ignorant and cant play well without Isco,James and Benzema around him, and cant play important games. And You still thinks that he will be top scorer, lmao dude
2015-12-13 01:49
you're just a fucking hater lol you have no arguments .. Your country is a shithole and u use ours as an excuse go clean some toilets kid
2015-12-13 04:41
lol, i just told you arguments, maybe go read them? penaldo in UCL vs psg - 0 goals, and with some shit teams - 9 goals and 2 penaldos. Vs Barca, Atheltic, Celta - 0 goals, vs some shit 14-16 teams - 6 goals. Please, im not hater but you, like every foxlander thinks that ronaldo is best, he is not.
2015-12-13 10:00
did ronaldo even played with Villareal? didnt really saw him :/
2015-12-14 18:30
eh... Are you really from Poland? Because some1 who is polish and interested in football would've known about their own countrys group. Think again, No San Marino in your group.
2015-12-13 14:45
lel, i ment gibraltar XD
2015-12-14 19:11
EZ for France
2015-12-12 19:36
nt but u are out from the group stage
2015-12-12 19:36
lold edit : still laughing
2015-12-12 19:37
with giroud as nr 9 we will win the euro Kappa
2015-12-13 01:36
eZ for Albania man.. We cri everitim :(
2015-12-13 14:54
Romania will top the group against le baguettes
2015-12-12 19:37
#26
 | 
Spain rezpekfull 
nt niculae
2015-12-12 19:47
:D :D :D
2015-12-12 19:59
nt Nainggolan
2015-12-12 22:05
???
2015-12-12 23:05
#228
gas | 
Portugal AllJews 
Nainggolan is Belgian..
2015-12-13 01:29
:D
2015-12-12 21:22
ez for us turkey no problem croatia no problem GG
2015-12-12 19:40
#45
 | 
Canada Ayton 
2008 :)):)):):))))
2015-12-12 20:32
i wanna ask a question 2 u, who is he? fotocdncube.fanatik.com.tr/images/news/6..
2015-12-12 21:45
2015-12-12 23:21
that was 5 years ago ....
2015-12-12 23:29
so? we have better players now
2015-12-12 23:31
like who ?
2015-12-12 23:33
like hakan calhanoglu, like arda turan(he is better than previous status)
2015-12-12 23:36
in qual 1-1 i think its gonna be 3-1 for us and 2-0 vs croatia
2015-12-12 23:38
this is football bro. we are not a better team than czech republic but in 2008 0-2 to 3-2 in 15 minutes. its a weird game.
2015-12-12 23:44
we are better team than czech republic now lol
2015-12-13 01:21
we have so better players than cz but ok
2015-12-13 16:47
look at spain vs slovakia spain too have better players and lose
2015-12-13 17:08
bad argument
2015-12-13 17:15
lol im stupid 7 y ago
2015-12-12 23:32
hahah nt
2015-12-13 16:46
EZ Rode Duivels
2015-12-12 19:42
let's hope bro
2015-12-12 23:34
Germany / Ukraine / Poland That is probably the worst combination we could get xD. Should be good tho xD
2015-12-12 19:49
#73
Ukraine bia 
Since 2008 Ukraine has 3 wins against Poland and 1 draw. I don't think we will have any problems with them.
2015-12-12 21:30
#98
 | 
Germany larsmeister 
But with us ;)
2015-12-12 21:44
;D
2015-12-12 21:47
Poland has been stronger than ever tbf, I wouldn't say it's going to be an easy game. I still thinkg we'll get through,
2015-12-12 21:55
lol u sayin u wont have any problem cause u won 3 matches in the last 8 years? we have a very different team right now and we are stronger than ever, anyway, good luck i hope we can make it out of groups together :D
2015-12-12 23:22
that would be fucking great, but i think thats immposible :D. Gl Ukrainians, but please check quals results :)
2015-12-13 00:27
#28
 | 
Russia Reph 
ty for Slovakia and Wales in group
2015-12-12 19:50
Slovakia will beat u easily lol
2015-12-12 20:07
#37
 | 
Russia Reph 
we have Dzyuba lol nokappa
2015-12-12 20:12
Wales are one of the group favorites man..
2015-12-12 21:53
#31
 | 
Russia Drinkins 
EURO 2016 is a joke. Only 2 matches are decent. Spain vs Horvatia, Italy vs Sweden. Thats all. Tier2 LAN
2015-12-12 20:03
#33
 | 
Russia Drinkins 
Plus Russia will play in most muslim city in Europe-Marselle. Fuck this shit!
2015-12-12 20:06
#38
 | 
Turkey sadixx 
m8 ur a russian. Nobody like russians. wtf are u talkin about . be thanksful cause of theyre accept u in their city .u fuckin smelly russian. cyka blyat.
2015-12-12 20:15
#39
 | 
Russia Drinkins 
mad cuz muslim from Marselle? :DDD
2015-12-12 20:19
#41
 | 
Turkey sadixx 
no!! mad cuz i hate all (russian noobs) who thinkin russia is a god. U all suck dude . U have a shit country pls dont talk about other countries fucksake
2015-12-12 20:21
#42
 | 
Russia Drinkins 
Where you did read something "about other country"? You are blind like polando guy above you. Another brainwashed guy, who even not able to read carefully few words. :DDD
2015-12-12 20:27
#48
 | 
Turkey sadixx 
omg really?!!! actually ur all brainwashed by putin m8 gg gl hf.
2015-12-12 20:44
#49
 | 
Hungary Shaperz 
+1 only brainwashed monkeys hate on russia, cuz only thing they hear from western media is putin did this, putin did that and they actually believe it.. putin is actually the only person on earth I would vote on.. people don't realise that putin is only hated in western media because what he does is against the western liberal new world order illuminati jewish scum
2015-12-12 20:55
#52
 | 
Russia Drinkins 
=)
2015-12-12 21:19
You're braindead
2015-12-12 21:39
#92
 | 
Turkey sadixx 
omg that russians realy stupid :D
2015-12-12 21:43
how is playing in Marseille a disadvantage for Russia compared to any other french city ?
2015-12-13 01:37
muslim city ...
2015-12-13 04:44
first, it's not, second, how would it affect their national team ?
2015-12-13 17:07
#93
 | 
Estonia swag420weed 
More like Italy vs Zlatan
2015-12-12 21:43
#40
 | 
Sweden Trojka03 
Italy and Belgium, lol RiP us.
2015-12-12 20:20
Belgium will win euro 2016, rip england exit in groups as per like all their other sports
2015-12-12 20:29
A: France, Switzerland B: England, Wales C: Germany, Poland D: Spain, Croatia E: Belgium, Italy F: Portugal, Austria 4 best out of 6 groups: Russia, Czech Republic, Sweden, Iceland
2015-12-12 20:32
nt Platini
2015-12-12 20:34
Romania? no chance my friend
2015-12-12 20:44
Tell me one player from Albania and Switzerland without google it. And we play first game so...
2015-12-12 21:17
Popek Monster, Borixon, Alibaba
2015-12-12 21:22
expected from poorlack
2015-12-12 21:23
expected from poorlack
2015-12-12 21:27
expected from toilet cleaners,them albanian toilets must be good
2015-12-12 23:46
idc about albania but med packs are stronger than you Switzerland? Shaqiri
2015-12-12 21:23
+1
2015-12-12 20:56
#186
 | 
Guatemala KlassiKer 
Polak and dont even sayin that Hungary will win? rofl that fakeflag
2015-12-13 00:09
ez 4 charisteaas
2015-12-12 21:19
another sport england is bad at. UK Scene bad everywhere
2015-12-12 21:20
germany ukraine poland northern ireland dis gon be gud
2015-12-12 21:22
Maybe Poland will finally pass the group hahah.
2015-12-12 21:24
#74
Ukraine bia 
Ukraine did not lose to Poland since 2001, we have only wins and few draws. I do not see any problems :)
2015-12-12 21:32
germany vs northern ireland dis gon be gud
2015-12-12 21:33
#80
 | 
Germany Chris Walker 
ez northern ireland
2015-12-12 21:36
Just tell Kutscher to break Lewandowskis legs
2015-12-12 22:11
rofl
2015-12-13 15:01
I did not misstype the name of the cs go player. There is a Ukranian defender with this name. :-D
2015-12-14 11:24
Poland will fuck You up.
2015-12-13 00:05
#248
Ukraine bia 
Do you want to bet money with me? =)
2015-12-13 11:24
I never gamble or bet, we will see but iv been watching qual matches and comparing 2001-2014 to this year Polish team is stupid, they have best team since 1970's
2015-12-13 14:18
#307
Poland n1u 
But now we have muuuch better team than one, two or three years ago.
2015-12-13 21:31
EZ PROLAND
2015-12-12 21:27
#72
 | 
Ukraine lancee 
eZ for Ukraine
2015-12-12 21:29
#94
 | 
Germany larsmeister 
Germany 10:0 Ukraine
2015-12-12 21:43
#105
 | 
Ukraine lancee 
sure, we'll see
2015-12-12 21:48
#121
 | 
Germany larsmeister 
Yes ;)
2015-12-12 22:03
Why not 7:1 ?
2015-12-12 21:50
#118
 | 
Germany larsmeister 
Brazil > Ukraine? :D
2015-12-12 21:59
England down in quarters
2015-12-12 21:34
Zlatan will play?
2015-12-12 21:35
yeah
2015-12-12 21:46
ez Swedenlando
2015-12-13 00:21
Nah, our team is bad except Zlatan. Belgium and Italy will beat us.
2015-12-13 04:48
easy for ISIS
2015-12-12 21:35
EZ FOR US
2015-12-12 21:36
ez for croatia
2015-12-12 21:38
POLAND > Germany =D
2015-12-12 21:38
#89
 | 
Germany larsmeister 
Nice Joke :D
2015-12-12 21:41
just let him dream for once
2015-12-13 00:16
my prediction final! Portugal/Spain and Germany
2015-12-12 21:38
Portugal ? i dont believe it..
2015-12-13 04:46
Though one for Belgium but we will rise :D
2015-12-12 21:41
#90
 | 
Germany larsmeister 
Germany EZ <3 Sane EZ <3
2015-12-12 21:42
RUSSIA WTF NOT FROM THE EURO
2015-12-12 21:42
Belgium bestest
2015-12-12 21:46
romania is luckier but we'll surely go out in the groups just because ayy
2015-12-12 21:49
#308
Poland n1u 
Belgium? Most overrated eam ever
2015-12-13 21:33
We'll see :)
2015-12-15 19:09
#120
f0rest | 
Lithuania TaigoN 
Portugal will win EURO 2016, Ronaldo 11 tournament goals.
2015-12-12 22:02
Ronaldo is unable to play good when playing for his country in an important tournament :-D
2015-12-12 22:17
#130
f0rest | 
Lithuania TaigoN 
this time it will be different my friend
2015-12-12 22:17
all money on germany.
2015-12-12 22:12
Could be a mistake :-D No more Lahm => No more structure
2015-12-12 22:15
We took out pronax from fnatic, but they still perform. Lahm isnt the entire team, he was just the leader from defense to mid. Forwards know what they doing, and Neuer knows his job.
2015-12-12 22:19
A: France, Switzerland B: England, Russia C: Germany, Ukraine D: Spain, Czech Republic E: Belgium, Italy F: Portugal, Austria
2015-12-12 22:22
#136
 | 
Turkey Mustafa- 
D: Spain, Turkey u newbie
2015-12-12 22:25
#146
 | 
Turkey sadixx 
D:Spain,Spain,Spain,Spain,
2015-12-12 22:44
#151
EAZY | 
Czech Republic baylife 
nt
2015-12-12 22:48
#153
 | 
Turkey sadixx 
actually that team shittiest czech team in ur history.
2015-12-12 22:53
lol u never seen lopata in match
2015-12-12 23:36
kebab go fuck yourself Spain, Croatia Turkey is trash team you will see.
2015-12-12 23:23
remember euro2008 mr. tie
2015-12-13 00:48
its almost 8 years. turkish team got weak. remember 2011 3-0 croatia - turkey :D
2015-12-13 01:08
yeah but crotia was more powerful at 2008. also turkey play more effectively in tournament match than elemination groups match
2015-12-13 01:19
#134
 | 
Brazil rmarques 
fnatic will win
2015-12-12 22:22
I will give you the name of the posible winners of the cup Spain, Germany or Belgium. Make your bets, thank me later.
2015-12-12 22:25
Dont think Belgium, insane players but no experience I would say its spain again
2015-12-12 22:30
Same goes for Spain, half of the players next Euro will be no experienced players at all. Germany is the best national team right now.
2015-12-12 22:31
Hard to predict Germany, we are always struggling in testgames before tournaments because Löw is testing about 1000 players from 12-20 years in test period :-D
2015-12-12 22:34
90% of your lineup gonna be the same as the one seen in the last world cup :D
2015-12-12 22:36
Ye but we have to replace Lahm, Klose and Mertesacker
2015-12-12 22:43
And here Xavi ;_;
2015-12-12 22:47
Yes, Xavi + Iniesta best central midfield duo in football history
2015-12-12 23:13
#234
 | 
Spain Arhlex 
+1
2015-12-13 01:40
NA didnt even qualify Kappa no Kapp (Keepo)
2015-12-12 22:31
+1 its boring... everytime its a european team which wins the Euro... The other continents are so bad ...
2015-12-12 22:37
NA football EleGiggle
2015-12-13 01:19
Yes because his next vacations are in Syria and he will have a meet and greet with ISIS leaders while russian bombs going down on them...
2015-12-12 22:46
You just took the words right out of my mouth!
2015-12-12 22:55
ez ireland
2015-12-12 22:48
Lots of interesting groups! ez Wales
2015-12-12 22:48
Group D Croatia and Spain - Czech (3rd) Turkish kebab trash will lose 0-3 :D
2015-12-12 23:24
#262
EAZY | 
Czech Republic baylife 
nt
2015-12-13 14:57
#283
 | 
Turkey powergs 
nt Semih Senturk
2015-12-13 16:44
I love how people here underestimate Poland after the qualifiers :D
2015-12-12 23:25
#189
 | 
World breezy0 
Austria can surprise!
2015-12-13 00:18
#206
 | 
Turkey Mustafa- 
Rip spain Turkey will win this tournament
2015-12-13 00:45
sorry dude but the last time i saw kebab at an euro was 2008 and they met their masters :>
2015-12-13 01:18
#218
 | 
Turkey Mustafa- 
stfu u dont know football we have arda turan
2015-12-13 01:21
google.de/search?q=turan&espv=2&biw=1920.. german touran>turkish turan btw i never heard of that nonamer
2015-12-13 01:22
#226
 | 
Turkey Mustafa- 
nt nazi nobody cares your shitty cars
2015-12-13 01:27
You know what is really funny? Turkey celebrated their qualification for a tournament than Germany they fucking wc-title. Btw mouz>SpaceSoldiers
2015-12-13 01:29
#237
 | 
Turkey Mustafa- 
lmao don't cry
2015-12-13 01:42
dont be upset if you go out in groups
2015-12-13 02:05
if you use c4 then yes
2015-12-13 01:22
i give you a secret there are three possible results of a match.
2015-12-13 00:52
like always in group with our neighbors Germany hehe
2015-12-13 01:12
hehehe btw pls nerf lewandowski too op and if he is nerfed then france is germany sided :>
2015-12-13 01:17
how dafuq turkey and czech republic are at the same group? we were also at the same qualifier group lol
2015-12-13 01:23
dont forget croatians :)
2015-12-13 01:37
Lets go Ireland! What up now Swedes??? Kappa :D
2015-12-13 01:28
#235
 | 
Spain Arhlex 
not ez for spain :((
2015-12-13 01:40
already waiting for the day poland gets rekt by germany)) all those salty tears))) delicious.
2015-12-13 01:41
You will see tears if Germany somehow lose our lose against Germany is calculated and no will be suprised :D
2015-12-13 13:44
#247
NEO | 
Poland Drakon10 
Go Poland! Go Portugal!
2015-12-13 10:02
Don't worry guys we are gonna win ez..Lord Dodel gonna rek dem
2015-12-13 11:32
=)))))))))) LORD DODEL MORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
2015-12-13 14:59
petr cech: Should have a friendly with Turkey in March as we haven't played them for ages this is also same for crotia vs turkey
2015-12-13 14:48
any1 is from Albania on this site? If yes [*] Albania on Euro Finland noobs Kappa
2015-12-13 14:55
#275
EAZY | 
Czech Republic baylife 
NoKappa
2015-12-13 15:07
ye kappa
2015-12-13 15:07
russia
2015-12-13 14:57
Lets go Belgian Red Devils!! Hazard to shine once again like he did for the past 4 years.
2015-12-13 15:08
inb4 spain wins again
2015-12-13 15:13
Rip Italy :D Belgium & Zlatan will pass :)
2015-12-13 16:31
#286
 | 
Turkey powergs 
If we learn how to defence then we can go quarter or even semi But Germany obv most favorite team then Belgium and Spain
2015-12-13 16:47
Croatia vs. Spain: 1-2 or 1-1 Croatia vs. Czech Rep.: 2-0 Croatia vs. Turkey: 3-1 I'm from future.
2015-12-13 16:48
#293
EAZY | 
Czech Republic baylife 
#dream
2015-12-13 17:09
#298
EAZY | 
Czech Republic baylife 
so what? :D 5years old match
2015-12-13 17:26
hah i was talking about this year stats :(
2015-12-13 18:01
we will destroy poland so fucking hard and i will be so happy about it (like my grandpa 70 years ago)
2015-12-13 16:51
EZ FOR ESPANA mdfkerz
2015-12-13 16:55
hungary - austria 3-0 hungary - iceland 8-0 hungary - portugalia 16-0
2015-12-13 16:56
easy Netherlands ohhh w8
2015-12-13 17:11
Sweden pls Zlatang0d pls carry
2015-12-13 17:32
Well :'(
2015-12-13 17:42
#310
EAZY | 
Czech Republic baylife 
[*]
2015-12-13 21:38
Fanboys Everywhere. Poland ez Kappa
2015-12-13 17:45
Russia will be on 2nd place in group, and than will win euro
2015-12-13 21:35
Will HundeN play for Denmark? Allin den.
2015-12-15 19:14
SKADE
1.51
Nemiga
2.44
Hard Legion
1.25
EXTREMUM
3.94
forZe
1.15
Copenhagen Flames
5.20
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.