07:20
29th of July 2010
 
Match over
Maps
Rewatch
Lineups
Unranked
 alex
 xf
 GoodRifle
 tb
 wx
China
alex
China
xf
China
GoodRifle
China
tb
China
wx
Unranked
 buu
 muziwei
 teresa
 KingZ
 9.23
China
buu
China
muziwei
China
teresa
China
KingZ
China
9.23
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
tyloo, but gl Kingz
2010-07-26 22:41
tb wx xf and then like alex and GoodRifle, haha :D :D
2010-07-26 23:17
which player from 9'ez is the best?
2010-07-27 01:16
3 replies
KingZ was really good in the past , dunno if he is now :x
2010-07-27 02:08
k|ngZ is the most experienced player and muziwei is been called china`s next top star.
2010-07-27 04:56
muziwei
2010-07-28 12:50
TyLoo win!!
2010-07-27 09:55
seriously a guy with the nick "9.23" o.o
2010-07-27 10:44
Tyloo
2010-07-28 00:06
nice nick name "9.23" :DD
2010-07-28 09:10
"tb xf wx" nice nicknames ^^
2010-07-28 09:41
1 reply
Tb, xf, wx, but 9.23 is the best. ;)
2010-07-29 07:47
www.esl-world.net/masters/season5/shanghai/ Here's a link to live streaming esltv. They will stream all matches tomorrow and on in the tournament.. Enjoy guys! :DDD
2010-07-28 16:47
1 reply
:D
2010-07-29 07:09
92/8
2010-07-28 22:22
alex is so handsome :D
2010-07-29 07:04
2 replies
:D
2010-07-29 07:05
NO , Rita >Alex
2010-07-29 07:18
* Note this match will not feature HLTV no hltv?
2010-07-29 07:06
3 replies
* Note this match will not feature HLTV
2010-07-29 07:11
1 reply
n1 --
2010-07-29 07:15
video live
2010-07-29 07:14
alex is always likes a superstar
2010-07-29 07:07
boring
2010-07-29 07:10
they are playing or not?
2010-07-29 07:11
1 reply
no,but soon
2010-07-29 07:15
gogogo Tyloo !!
2010-07-29 07:11
go alex
2010-07-29 07:11
i think tyloo is the best in china . they had won WMF , i think they can go father .
2010-07-29 07:12
hltv1.verygames.net:27050 GO GO GO
2010-07-29 07:13
streaming?
2010-07-29 07:13
there are both teams - hltv1.verygames.net:27050
2010-07-29 07:13
hltv1.verygames.net:27050
2010-07-29 07:15
de_dust?
2010-07-29 07:17
1 reply
yeah ahah ths final = aztec xD
2010-07-29 07:18
shaguar.c.c this id is familiar,a ctbu man?
2010-07-29 07:23
1 reply
#47
 | 
North America druz
You're thinking of the Canadian shaGuar who hasn't played in awhile
2010-07-29 07:26
now living ? or training ?
2010-07-29 07:19
** [Cartrino] 9eZ - -! : ? ** [Cartrino] 9eZ - -! : ni bu yao kan dao ren jiu shi 1 suo zi
2010-07-29 07:20
5 replies
do you know how was he meaning?
2010-07-29 07:22
Do not shoot with all the 30 bullets when you see an enemy
2010-07-29 07:24
1 reply
-.- hei hei lao wai ma..
2010-07-29 07:26
Translate in english plz!
2010-07-29 07:26
1 reply
"Do not shoot with all the 30 bullets when you see an enemy." that's right
2010-07-29 07:28
INFERNO :)
2010-07-29 07:20
infer . haha .
2010-07-29 07:20
hltv1.verygames.net:27050
2010-07-29 07:22
1 reply
ty
2010-07-29 07:23
41# What he is saying ?
2010-07-29 07:23
hltv1.verygames.net:27050 tyloo 9ez live!!!
2010-07-29 07:25
hltv1.verygames.net:27050 > Note this match will not feature HLTV
2010-07-29 07:26
streaming fail?
2010-07-29 07:27
Note this match will not feature Steam! IP:hltv1.verygames.net:27050
2010-07-29 07:27
1 reply
i think u mean Stream* o.O
2010-07-29 07:34
easy for tyloo
2010-07-29 07:29
what a fucking admin omg
2010-07-29 07:31
lol they dont give restart? :P
2010-07-29 07:31
Admin is a master. He's amazing.
2010-07-29 07:32
2 replies
yeah, only one match playing in same time, but he've no time.
2010-07-29 07:33
1 reply
Need restarts? :D
2010-07-29 07:39
wtf is this heavyweight panzy of the world? this is not cs or MMA gtfo ESLstream lol
2010-07-29 07:32
boring
2010-07-29 07:33
there is no Suspense
2010-07-29 07:34
<Intel Extreme Masters Shanghai No 1> need restarts hahahah
2010-07-29 07:34
1 reply
...
2010-07-29 07:35
so easy
2010-07-29 07:40
tyloo has none awp player?
2010-07-29 07:43
3 replies
lets see in ct
2010-07-29 07:47
2 replies
GoodRifle
2010-07-29 07:50
1 reply
GoodRifle's awp is power.
2010-07-29 08:02
"failed to contact game server" wtf????? "this is china".. The organization worse than ever
2010-07-29 07:49
3 replies
it's your problem. don't say that
2010-07-29 08:05
2 replies
don't say that (c) yes it is my problems.. not your's.
2010-07-29 08:07
1 reply
.. good luck
2010-07-29 08:14
what does "Cartrino" means in 9eZ tag?
2010-07-29 07:50
3 replies
they r sponsor
2010-07-29 07:53
Cartrino was 9ez's sponsor
2010-07-29 08:07
1 reply
nice sponsor, i google catrino, no results
2010-07-29 08:15
9.23 quit cs pls
2010-07-29 08:01
1 reply
they were just got sponsor.don't hurt them. HAHAHAhAhAhAhA.
2010-07-29 08:09
lol .
2010-07-29 08:03
king stats?
2010-07-29 08:07
alex ftw
2010-07-29 08:07
KINGZ FUCKING MY DREAMTEAM...
2010-07-29 08:07
ridiculous aimers
2010-07-29 08:08
4/6
2010-07-29 08:09
Goodrifle's awp is nothing vs markeloff awp.
2010-07-29 08:09
2 replies
...ok ok .. ^_^
2010-07-29 08:13
think so
2010-07-29 08:16
Tyloo doesn't looks so good on de_inferno
2010-07-29 08:10
1 reply
yeah, it shows
2010-07-29 08:14
[Cartrino] 9eZ - -! . : 18 sui de fan ying ? <3
2010-07-29 08:10
2 replies
translate?
2010-07-29 08:13
1 reply
use a google translater ....who knows what they say
2010-07-29 08:15
#89 what did he say? =S
2010-07-29 08:11
4 replies
+1
2010-07-29 08:14
He said that 9ez - -! reflect the fast&#65292;like 18 years old &#65281;
2010-07-29 08:14
Quick response with 18years old. <3
2010-07-29 08:16
He said that 9ez - -! reflect the fast does not like 18 years old ..
2010-07-29 08:16
nice 9ez :D
2010-07-29 08:12
[Cartrino] 9eZ - -! THE BIG NOOB
2010-07-29 08:13
16-11
2010-07-29 08:13
who was playing good in 9ez?
2010-07-29 08:13
1 reply
teresa did great
2010-07-29 08:15
nt 9ez ..sad for them to bow out of the event....
2010-07-29 08:14
Login or register to add your comment to the discussion.