06:10
30th of July 2010
 
Match over
Maps
Rewatch
Lineups
Unranked
 Gux
 GeT_RiGhT
 cArn
 dsn
 f0rest
Sweden
Gux
Sweden
GeT_RiGhT
Sweden
cArn
Sweden
dsn
Sweden
f0rest
Unranked
 foaiwo
 RB
 forget
 atmo
 Twins
China
foaiwo
China
RB
China
forget
China
atmo
China
Twins
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
no chance for fnatic:D
2010-07-29 17:43
3 replies
i think that IM will win this tournament... ;)
2010-07-29 18:22
2 replies
i too )
2010-07-29 21:52
16-2 rofl !
2010-07-30 06:25
easy for IM
2010-07-29 17:43
Inner Mongolia gl =)
2010-07-29 17:44
www.hltv.org/?pageid=233&eventid=611&leagueid=2296 JOIIN ;D
2010-07-29 17:44
Who the fuck are Inner Mongolia?
2010-07-29 17:50
2 replies
I can bet its a low skilled team :)
2010-07-29 17:53
Swedes, Please note that your tone.
2010-07-30 06:04
easy for fnatic
2010-07-29 18:27
16-0 if fnatic wins both pistolrounds.
2010-07-29 18:27
go prostyle mongolia newTEAM glhf :pp
2010-07-29 18:32
o, dat ol' good TBA lineup, dangerous yo
2010-07-29 18:34
easy for fnatic!!
2010-07-29 18:35
#14
 | 
Sweden Traitorz0r
TBA > GeT_RiGhT TBA > f0rest TBA > cArn TBA > dsn ? > GuX Emmm... oh, yeah! TBA > GuX!
2010-07-29 19:19
normally the match would be mousesports vs. fnatic... makes me so sad :*( www.youtube.com/watch?v=GykS0d_wl2Y&feature=player_embedded
2010-07-29 20:28
3 replies
i totally agree
2010-07-29 21:08
ffs CRYBABY
2010-07-30 05:56
1 reply
you are a fucking faggot
2010-07-30 06:29
gonna wake up at morning to see this
2010-07-29 21:48
6 replies
That is not okey, wake up 5am. We know already that fnatic will rape em all :D
2010-07-29 22:23
5 replies
I like to watch rapes. :)
2010-07-30 00:25
3 replies
O_O
2010-07-30 04:19
2 replies
Giggidy
2010-07-30 04:25
Hahaha:D :D
2010-07-30 18:02
but still want to see fnatic
2010-07-30 01:02
I woke up 5am today, I just told myself the night before: "I'm gonna wake up 5am" and I did, lol. Note to self: "Wake up 6am."
2010-07-29 21:51
3 replies
nice i'll try it today :X
2010-07-30 01:09
2 replies
Damn it didn't work this time :/
2010-07-30 10:02
1 reply
didn't work for me too, i just wake up 5 minutes ago
2010-07-30 10:05
hate stream :/
2010-07-29 21:54
goood luck fnatic
2010-07-30 00:41
cArn <3
2010-07-30 00:58
why not going to have HLTV ?
2010-07-30 01:42
this should have been mousesport versus fnatic but mousesport got replaced by Im :(
2010-07-30 01:48
yesterday i didn't sleep, but today i'll go to sleep, an set up my alarm clock at 6am ;) ^^
2010-07-30 02:03
Anyone from china that can confirm how good im actually is?
2010-07-30 02:31
5 replies
im=wnv<9ez<ex.wNv<tyloo.raw<tyloo
2010-07-30 02:53
IM is a non-professional team,but top5 in china.TyLoo>tylooRaw>9eZ=wNv=IM
2010-07-30 02:54
3 replies
non-pro team but pro player rb and twins from Ourstory forget from ex-wnv.gm (my friend since chilldhood : ) foaimo from ex-im atmo- unknown..
2010-07-30 03:01
Sounds like an easy match for fnatic then :P
2010-07-30 03:05
1 reply
that's true :(
2010-07-30 03:06
#32
 | 
Singapore Nephalith
f0rest should go nuts all day for the sake of his fellow king. RIP cYx-dA-KiNG
2010-07-30 02:45
fuckin fnatic with the easiest group imaginable, i hope wNv and Tyloo.raw beats their ass, which won't happen but i think Tyloo.raw has a shot if they play their best to beat them.. and this match is a joke, they should've got Lunatic-Hai to come tho china real quick
2010-07-30 03:56
3 replies
You crazy man.
2010-07-30 05:48
i told u guys, this guy hates fnatic
2010-07-30 05:50
1 reply
i do know man, i despise fnatic, they're a great team and have a top3 player in f0rest(who i love), they have GuX which i like alot as well, and gtr is a frag machine but i don't like him..and the have one of the smartest igl's of all time, i've just always hated them sense they became fnatic..actually i liked the times with they had megatoN and that's about it.. fnatic hater for life :D i know some people hate other teams just has much as i despise fnatic lol.
2010-07-30 06:57
Im will crush fnatic, you heard it here first. ;)
2010-07-30 04:22
FNATIC! go f0rest :D
2010-07-30 04:41
no discussion RIP cyx
2010-07-30 05:17
1 reply
stfu fanboy
2010-07-30 06:13
go im
2010-07-30 05:45
waste of time ..
2010-07-30 05:47
#46
 | 
Europe mlvz14
any stream 4 this match?
2010-07-30 05:48
ESL.TV
2010-07-30 05:48
A stream for this match would be nice :d
2010-07-30 05:49
impressive lineup in IM!
2010-07-30 05:50
2 replies
oh, I c what u did there
2010-07-30 05:51
1 reply
what shall we do with the drunken sailor? early in the morning
2010-07-30 05:56
Seems there's no stream for this one, the other 2 matches of fnatic will be broadcast.
2010-07-30 05:51
fnatic champion!!!!!!!!!
2010-07-30 05:51
#55
 | 
Australia Kitten.M
GL both teams...
2010-07-30 05:52
wow twins is with them..cool to see him =) remember him from the old newLife times together with apple =)
2010-07-30 05:52
hltv1.verygames.net:27050
2010-07-30 05:52
GL IM...
2010-07-30 05:53
hltv1.verygames.net:27051 lol
2010-07-30 05:54
foaiwo - i love myself?
2010-07-30 05:55
16:0 for Im
2010-07-30 05:58
www.hltv.org/?pageid=154&galleryid=2800&pictureid=15153#r981096 Respect for Harley.
2010-07-30 05:58
fucking pending
2010-07-30 05:58
I just hope “im” get 5 rounds
2010-07-30 06:03
#67
 | 
Brazil TikO!
lol Full Network!! ¬¬
2010-07-30 06:03
IN MEMORY OF CYX, A BIG PLAYER, R.I.P CYX <3
2010-07-30 06:03
6 replies
cmon dude, CARE, UR FROM BRAZIL
2010-07-30 06:05
4 replies
"Hey, have you heard the inda bombed pakistan, and there is gonna be a global nuclear war, that affects over billions of people?" "cmon dude, CARE, UR FROM BELGIUM"
2010-07-30 06:07
2 replies
stfu nerd
2010-07-30 06:26
1 reply
What have a I done to you. Fuck off troll.
2010-07-30 22:04
dude...wtf, have some feelings man!
2010-07-30 06:19
Shut The Fuck Up Dude!
2010-07-30 06:23
whats the ip?! i cant see it
2010-07-30 06:04
1 reply
hltv1.verygames.net:27051
2010-07-30 06:06
*** inner mongolia Rex killed fnatic.MSi Gux[m] with a headshot from ak47 *** *** inner mongolia Rex killed fnatic.MSi GeT_RiGhT ^_O with a headshot from ak47 *** *** inner mongolia Rex killed fnatic.MSi cArn with a headshot from ak47 *
2010-07-30 06:05
Carn is best in the world to underestimate. thats why i think it will be something like 16-10
2010-07-30 06:09
#75
 | 
Singapore Nephalith
This IM team.. is good. Rex with sick entry kills.
2010-07-30 06:06
gogo fnatic :D
2010-07-30 06:06
gl fnatic :D
2010-07-30 06:07
LOL, forget*. :D
2010-07-30 06:10
forget fail
2010-07-30 06:09
the fraging in fnatic is normally the other way around :D
2010-07-30 06:11
#82
 | 
Reunion Malala1488
LIVE ?
2010-07-30 06:12
2 replies
yes it is and halftime soon over. :P
2010-07-30 06:12
1 reply
#87
 | 
Reunion Malala1488
lol i saw the game starts at 6:10 then i dont give attention :X
2010-07-30 06:15
lol 20 sec rounds, where is the fun???
2010-07-30 06:12
stream ?
2010-07-30 06:13
1 reply
no stream right now
2010-07-30 06:16
Carn could have played like this at game gune instead, i thought it was pointless to have in DT since he went minus there but i guess i was wrong. :D
2010-07-30 06:15
serious?
2010-07-30 06:17
1 reply
yes but as role tac leader he went + but still its crap.
2010-07-30 06:19
#93
 | 
Singapore Nephalith
GTR and dsn.. sick teamwork. o_O
2010-07-30 06:22
1 reply
this is fnatic.. this is carn =DD carn = amazing brain *___*
2010-07-30 06:25
s2_ly is fucking dumb
2010-07-30 06:22
1 reply
indeed.
2010-07-30 06:25
Im lost in situation 2x5.
2010-07-30 06:22
#97
 | 
Brazil TikO!
easy!!
2010-07-30 06:24
sry, i missed the first half, was f0rest and gtr insane? what did i missed?
2010-07-30 06:32
4 replies
j.imagehost.org/0366/de_nuke0016.jpg
2010-07-30 06:37
3 replies
not working for me:P
2010-07-30 06:34
1 reply
Oh, now. Get Left had 6-0 in second half.
2010-07-30 06:38
thanks bro :)
2010-07-30 06:39
carn was insane or what? who was the best in fnatic, stats?:P
2010-07-30 06:33
1 reply
dsn is the best in fnatic in this game
2010-07-30 18:16
omg, how could i have been so wrong in my prediction? I really thought Im had a chance.
2010-07-30 07:30
Login or register to add your comment to the discussion.