07:10
30th of July 2010
 
Match over
Maps
Rewatch
Lineups
Unranked
 Rita
 xiaoE
 prom1se
 virgo
 Savage
China
Rita
China
xiaoE
China
prom1se
China
virgo
China
Savage
Unranked
 foaiwo
 RB
 forget
 atmo
 Twins
China
foaiwo
China
RB
China
forget
China
atmo
China
Twins
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
go tyloo.raw
2010-07-29 17:43
Savage pic is epic. Rofl
2010-07-29 17:51
#3
Ozons | 
Netherlands Ozons
tyloo easy
2010-07-29 19:57
TBA > all
2010-07-29 20:12
Very, very, very easy for TyLoo.raw who will be very motivated when they now have the chance to prove themselves on an international stage.
2010-07-29 23:09
#6
 | 
Reunion Malala1488
start at... now?
2010-07-30 06:28
tyllo!!
2010-07-30 06:51
TyLoo.raw, rly nice line $:
2010-07-30 06:52
go xiaoE! show some pistol skills please!
2010-07-30 06:57
miss cyx :|
2010-07-30 07:14
love tyloo.raw nicknames <3
2010-07-30 07:14
Stream???
2010-07-30 07:15
0-6 atm, nice match
2010-07-30 07:16
forgetawp :o
2010-07-30 07:17
who is twins? =S =P
2010-07-30 07:18
#16
 | 
Brazil Akaerri
21/3 lol forget
2010-07-30 07:19
this guy is fu..ng insane , what a reflex with awp :o
2010-07-30 07:19
forget awesome awp lol
2010-07-30 07:19
How come I have never heard of this forget? He is simply one of the most amazing awp I have ever seen in my whole life!
2010-07-30 07:19
2 replies
he did amazing shots, but its just the first time you saw him playing. you need to see more to say things like that.
2010-07-30 07:22
1 reply
That's for sure. What I'm saying is, I've never seen frod or markeloff perform this well with the awp :S He seems to be even better than cogu, if I could consider only this match do compare...
2010-07-30 07:25
freakin hope im wins this one :)
2010-07-30 07:21
xhair and res forget ?!
2010-07-30 07:23
Seems his colt just doesn't get close to his awp :S
2010-07-30 07:24
forget J settings? Well, spain has cs teams? hmmmmmmmmmmmm
2010-07-30 07:28
lol brazilian fanboys are more fucking annoying than polish kids, i cant believe it
2010-07-30 07:26
4 replies
keep your complains with you, bro :)
2010-07-30 07:29
such an adult. congratulations for your grown up post...
2010-07-30 07:29
freesty1er, u don't know what 'fanboy' means. ;d
2010-07-30 07:33
theres a major difference between fanboys and enthusiasts
2010-07-30 07:47
calm down...kid is sick ok...but this wont be enough to beat tyloo =)
2010-07-30 07:27
forget is playing amazing!
2010-07-30 07:28
9-6 that's comeback :o
2010-07-30 07:28
again bad movement..
2010-07-30 07:31
savage > forget =P
2010-07-30 07:32
no clue what you people find good in forget
2010-07-30 07:33
this guy is bad , what a noob :D
2010-07-30 07:35
WTF was that? :D
2010-07-30 07:35
lots of fails
2010-07-30 07:35
I've never seen a player being so good with an awp and so bad with assaulters...
2010-07-30 07:36
Jungle Savage zy GoodRifle the 4 greatest sniper in China
2010-07-30 07:36
15:6
2010-07-30 07:37
tyloo.raw 15:7 im
2010-07-30 07:38
he`s not that bad with assault
2010-07-30 07:38
15:8
2010-07-30 07:39
nt IM
2010-07-30 07:39
I can only imagine how loud the crowd must be in the venue. Either that or the players are deaf...
2010-07-30 07:39
gg tyloo.raw 16:8 im
2010-07-30 07:40
forget nice ct side!
2010-07-30 08:10
err its not on the stream ?
2010-07-30 08:22
Login or register to add your comment to the discussion.