16:45
5th of September 2010
 
Match over
Maps
Rewatch
Lineups
Unranked
 niko
 kHRYSTAL
 threat
 Xizt
 FYRR73
Sweden
niko
Sweden
kHRYSTAL
Sweden
threat
Sweden
Xizt
Sweden
FYRR73
Unranked
 karl
 tb
 GoodRifle
 alex
 xf
China
karl
China
tb
China
GoodRifle
China
alex
China
xf
Past matches
No past matches on record
No past matches on record
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
hf lions =)
2010-09-05 16:07
4 replies
THREAT GREAT!
2010-09-05 16:19
3 replies
yEAH !
2010-09-05 16:37
:)
2010-09-05 17:13
Do you have erotic dreams about threat? Your every post is about threat.
2010-09-05 18:34
gl Lions, <3 xiZt !
2010-09-05 16:08
Tyloo i think
2010-09-05 16:09
go lions
2010-09-05 16:09
gl Lions
2010-09-05 16:09
Go Lions!
2010-09-05 16:10
go LIONS!
2010-09-05 16:10
whats the time in china?:D
2010-09-05 16:10
8 replies
8 hours +, so just a few minutes into monday.
2010-09-05 16:13
6 replies
6 hours+
2010-09-05 16:16
5 replies
My timezone piece of shit size +7 hours cet, +8 gmt. I guess it's wrong then..
2010-09-05 16:18
4 replies
It actually depends on where in China you're looking at. Considering it's taking place in Beijing, it should be 7 or 8 hours.
2010-09-05 16:20
3 replies
Nvm, this whole thing with the time zones got me confused. Its half past then in Beijing right now www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=33
2010-09-05 16:28
one timezone in china
2010-09-05 16:24
1 reply
right
2010-09-05 17:36
22:22
2010-09-05 16:22
poor play from alex:( and i had him in my dreamteam :<
2010-09-05 16:11
LIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONS PLZ !!
2010-09-05 16:11
TyLoo played 8 maps in a row :) Lions will win it. *open bets :P
2010-09-05 16:11
lions! threat Go!
2010-09-05 16:12
tyloo tired :D
2010-09-05 16:12
GL TYLOO !
2010-09-05 16:12
open dream team !!!
2010-09-05 16:13
5 replies
rofl..
2010-09-05 16:28
4 replies
rofl ?
2010-09-05 16:28
3 replies
why should they open dream team now?
2010-09-05 16:30
2 replies
when start semifinals they dont open dt... that is stupid ... and now not ... on sec was open it... but on this **** tournament not...
2010-09-05 16:31
should have opened before semis atleast..now its all luck
2010-09-05 17:16
gl win
2010-09-05 16:15
gl lions
2010-09-05 16:16
tyloo were playing for 3 hrs, now 30minutes to relax, and another 2-3hrs to play :D
2010-09-05 16:16
Lions... purely because Tyloo would be completely exhausted right now... 8 maps played already.
2010-09-05 16:17
2 replies
lol true... sadly i was hoping for this game to be for 1st place :(
2010-09-05 16:21
they probably practiced harder so they must be used to playing a lot of maps..
2010-09-05 16:29
TyLoo, 95% sure
2010-09-05 16:18
Lions goodluck guys ! khrystal & niko & fyrrte <3
2010-09-05 16:18
Go lions Go Threat
2010-09-05 16:20
go lions ! <3 khrystal niko threat fyrrte xitz !
2010-09-05 16:29
Lions > TyLoo ;x
2010-09-05 16:29
any stream?
2010-09-05 16:30
So match will start now ?
2010-09-05 16:30
I think that TyLoo win, 2:1
2010-09-05 16:31
Lions Lions Lions <3 fyrr
2010-09-05 16:35
Omfg the match is late im so surprised.........
2010-09-05 16:36
#46
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
where is the stream?
2010-09-05 16:36
GOGOGO LIONS
2010-09-05 16:37
go alex, go tb!
2010-09-05 16:37
Rooting for TyLoo! Go TyLoo!!!!
2010-09-05 16:37
stream??
2010-09-05 16:40
#52
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
it says that this event would be streamed entirely and why is this 3rd place decider not being streamed?
2010-09-05 16:43
*DEAD* LIONS nikohao * QPAD : ni ha0 m4 xDDD
2010-09-05 16:45
GL LIONS!!!!
2010-09-05 16:45
Tyloo,go go go!!
2010-09-05 16:45
hope for TyLoo <3
2010-09-05 16:46
*DEAD* tyloo tb : computer FPS 50
2010-09-05 16:47
#58
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
lol... :x but anyone has streaming going on or what?
2010-09-05 16:48
gl tyloo
2010-09-05 16:48
stream?
2010-09-05 16:50
"Third match decider" :D:D:D:D
2010-09-05 16:50
gl both
2010-09-05 16:54
stream!!?!
2010-09-05 16:56
go lions
2010-09-05 16:59
score @1 half ??
2010-09-05 17:00
1 reply
3-0 for tyloo
2010-09-05 17:04
go Lions Xizt !!
2010-09-05 17:02
tyloo is so tired this day that lost
2010-09-05 17:02
whut the fuck up~ i can not connect to hltv sever
2010-09-05 17:02
Lions captain really bad
2010-09-05 17:03
go Lions!!
2010-09-05 17:04
lol @ tb
2010-09-05 17:05
tb!
2010-09-05 17:13
haha nice tb
2010-09-05 17:13
tb :D
2010-09-05 17:13
tb nice
2010-09-05 17:13
tb is amazing!
2010-09-05 17:13
tb is so sick
2010-09-05 17:14
tb tb tb tb tb tb
2010-09-05 17:16
khrystal vs tb :pPpPp
2010-09-05 17:16
Will be a great game!
2010-09-05 17:17
2 replies
yeah you were right ;)
2010-09-05 20:52
1 reply
As always!:D
2010-09-05 21:08
looks like tb vs khrystal to me instead of tyloo vs lions
2010-09-05 17:17
GoodRifle ownd !
2010-09-05 17:22
tyloo GoodRifle killed LIONS nikohao * QPAD with awp tyloo GoodRifle killed LIONS fYRRt=E * QPAD with awp tyloo GoodRifle killed LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY with awp tyloo GoodRifle killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with awp n1 <3
2010-09-05 17:19
Lions better avoid going wherever GR is.
2010-09-05 17:21
stream any1?
2010-09-05 17:22
live stream?
2010-09-05 17:22
great awp GoodRifle!
2010-09-05 17:22
goodrifle(awp) = win
2010-09-05 17:22
1 reply
+1
2010-09-05 17:22
nice play by Goodrifle. He is amazing with awp.
2010-09-05 17:22
but GoodRifle is good too
2010-09-05 17:22
somebody seen that awping???
2010-09-05 17:23
#97
fer | 
Japan koutan
GoodRifle!and tb great
2010-09-05 17:23
amazing awp of Goodrifle...
2010-09-05 17:23
this is exactly his best awp position, just like forest on train :D
2010-09-05 17:23
this map is for Tyloo
2010-09-05 17:25
tylooo !
2010-09-05 17:25
No Awp[GR] no win vs EG
2010-09-05 17:27
pinsamt....
2010-09-05 17:27
wow...tyloo was that good?
2010-09-05 17:28
LIONS THREAT-nu-koer-vi! killed tyloo tb with m4a1 LIONS THREAT-nu-koer-vi! killed tyloo karl with m4a1 tyloo alex killed LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY with ak47 LIONS THREAT-nu-koer-vi! killed tyloo xf with m4a1 LIONS THREAT-nu-koer-vi! killed tyloo alex with m4a1
2010-09-05 17:28
XIZT HAHA NICE:P
2010-09-05 17:31
threat is so good, xizt too, hope to win lions ! In the middle xizt got 3 so spectaculary :P
2010-09-05 17:32
1 reply
xizt need to kill more!! and threat needs to die less!! :D
2010-09-05 17:44
problems too?
2010-09-05 17:37
cmon tyloo
2010-09-05 17:37
tb is so sick
2010-09-05 17:38
Niko omg:q
2010-09-05 17:40
GO GO GO TyLOO!
2010-09-05 17:40
THREATONATOR~
2010-09-05 17:41
wow what a failure
2010-09-05 17:42
n1 round :D
2010-09-05 17:42
lol what a deagle round
2010-09-05 17:42
dgl :)
2010-09-05 17:43
hahhaa today is DGL day :D
2010-09-05 17:43
15-15
2010-09-05 17:44
wth lions :o
2010-09-05 17:44
15-15
2010-09-05 17:44
gg, 15-15 khrystal, tb 4mvp
2010-09-05 17:44
LoL, overtime! Great match! So intense!
2010-09-05 17:44
overtime
2010-09-05 17:44
nais play Tyloo!
2010-09-05 17:44
DRAW :) overtime GO tyloo
2010-09-05 17:44
TyLoo= mouse
2010-09-05 17:44
what is lions doing...
2010-09-05 17:44
Fail lions.. 2 times long!
2010-09-05 17:44
1 reply
yes FAIL
2010-09-05 17:45
chinese = cowards
2010-09-05 17:45
14 replies
swedes = whiners
2010-09-05 17:45
13 replies
France guys = Fags
2010-09-05 18:23
12 replies
shut up kid... Oh you're 14, it all makes sense now..
2010-09-06 13:44
11 replies
14 year old and still im more clever than u will ever be.
2010-09-06 14:24
10 replies
had you been intelligent you would have at least got the meaning of my post. Since it's too hard for you I'm gonna explain... : He called chinese people cowards by only judging a chinese team, so I insulted all the swedes instead of him so that he understand what's wrong with that is it alright or do you need further explainations?
2010-09-06 14:40
9 replies
How do you know if he only called the team cowards? Mr smarthead
2010-09-06 14:49
8 replies
how do you know I wasn't talking bout the swedish team? if you do not put "teams", or "players" or whatever after the noun, then you're talking about all that's chinese.
2010-09-06 14:53
7 replies
I know u didnt talk about the swedihs team cuz they didnt whine. :) And no, you dont have to put "teams" or "players" after the word.
2010-09-06 15:59
6 replies
yes you have to. If you say "chinese = noob" then all chinese ppl or even all that's chinese is insulted, in this case (considering he's good enough in english and did this on purpose) he insulted chinese ppl and not only TyLoo in particuliar
2010-09-06 18:09
5 replies
Well, tbh you see it in ur way and I see it in my way. Peace m8.
2010-09-06 18:33
4 replies
words have a meaning, see it the way you want that's just not what they mean.
2010-09-06 19:08
3 replies
Could be the other way too...
2010-09-06 19:49
2 replies
ok if your goal is to be wrong but to say the last word then I'm gonna be kind and leave it to you gg! & gd evening
2010-09-06 19:53
1 reply
Haha your so random.
2010-09-07 16:02
- -
2010-09-05 17:45
#135
 | 
Pakistan MrHassan
Bad tactics by Lions 2 as 2 mid 1 b No one watching A Long when bomb is planted Lions realise oh they have reached the bomb site BAD tactics always same tactic at least 1 should watch long.
2010-09-05 17:45
Such a smart move by our tactical master threat. They demolish you at long with dgls, and what do you do next round, put two men on long? Nooo, leave it wide open. So, so bad.
2010-09-05 17:46
3 replies
Agreed, what the hell were they thinking... They could've won the map that round.
2010-09-05 17:51
2 replies
Overtime is more exciting, so good job. :D
2010-09-05 17:51
1 reply
Yes but my bet is suffering :(
2010-09-05 17:52
GoodRifle is on fire
2010-09-05 17:49
goodrifle is so terrible with awp <3
2010-09-05 17:49
2-1 tyloo ?
2010-09-05 17:51
Good"awp"Rifle !
2010-09-05 17:52
NIKO REACTIONS OF A CHEETAH WTF8!
2010-09-05 17:53
tb is crazy really
2010-09-05 17:54
TyLoo wins =DD
2010-09-05 17:54
omg = or tyloo win :S
2010-09-05 17:54
he he = again ??
2010-09-05 17:55
LOLOLOLOLOL OTs ftw
2010-09-05 17:55
18-18 :b
2010-09-05 17:55
lions not out yet :)
2010-09-05 17:55
omg nice match :D
2010-09-05 17:56
18-18 omg xd!
2010-09-05 17:56
hot hot hot match match match [WIN]Lions - Tyloo [LOSE]
2010-09-05 17:57
TYLOO c'moN
2010-09-05 17:58
omg XF :X:D
2010-09-05 17:58
FYRRTEEEEE
2010-09-05 17:58
fail
2010-09-05 17:58
fyrrteeeeeeeeeeeeeeeeee awp :D
2010-09-05 17:58
XF very bad this round...
2010-09-05 17:58
hltv is dead xD
2010-09-05 17:58
NICE RIFLE :D
2010-09-05 18:00
goodrifle fucking awp
2010-09-05 18:00
nice lions, nice
2010-09-05 18:00
omg GoodRifle !!
2010-09-05 18:00
goodrifle amazing
2010-09-05 18:00
GoodRifle is so wicked with his awp!
2010-09-05 18:00
GoodRifle
2010-09-05 18:01
money on the first round in extra time .. full money ( 16000 ) the money player has ?
2010-09-05 18:01
4 replies
10000
2010-09-05 18:02
5500$ or 5550$ or 5555$
2010-09-05 18:02
10k
2010-09-05 18:02
10k
2010-09-05 18:02
2-1 tyloo :S
2010-09-05 18:01
amazing awp
2010-09-05 18:01
stream?
2010-09-05 18:01
GOODRIFLE WIN !!
2010-09-05 18:02
yeah goodrifle is awesome, he gets awesome backshots with the awp
2010-09-05 18:02
Oh niko that was sick
2010-09-05 18:04
khrystal great shots
2010-09-05 18:06
21-21 HAHAHA
2010-09-05 18:07
GoodRifle always holds the same position, they still run into his crosshair every round
2010-09-05 18:07
tb big role again.
2010-09-05 18:07
21:21?
2010-09-05 18:07
:D
2010-09-05 18:07
both sides used all their tax now :D
2010-09-05 18:07
lol how many overtimes? :D
2010-09-05 18:07
hahahahahahahahaahh this game never END :P lionsssss
2010-09-05 18:07
hahahahaha
2010-09-05 18:08
n1 game
2010-09-05 18:08
it's midnight in China and they are going to drawdrawdrawdrawdrawdrawdraw
2010-09-05 18:09
xf so bad so bad lost round beacause he couldn't take down fyrr
2010-09-05 18:10
alex should've waited longer :p
2010-09-05 18:11
1 reply
+1
2010-09-05 18:21
Lions wil win
2010-09-05 18:11
chinese time 12:12 am
2010-09-05 18:12
1 reply
swedish. 18:13
2010-09-05 18:13
okay TB is retarded for not taking the AUG/bull... who agrees??
2010-09-05 18:12
1 reply
-1
2010-09-05 18:14
3-0 4lions <3
2010-09-05 18:13
Nice FYRR73!
2010-09-05 18:13
ffs TyLoo!
2010-09-05 18:13
fyrrrr sicknes!
2010-09-05 18:13
they are at this map since 15:30 OMG now it's 17:15 :O
2010-09-05 18:13
*** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo alex with a headshot from ak47 *** *** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo tb with a headshot from ak47 *** *** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo xf with a headshot from ak47 *** *** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo GoodRifle with a headshot from ak47 ***
2010-09-05 18:13
This reminds me of fnatic vs Again in the WGC 2009,I wanted to win and win fnatic -.- Again! hopefully not repeat it go LIONS !
2010-09-05 18:13
*DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : no aircondition x((
2010-09-05 18:14
*DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : no aircondition x(( *DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : fucking hot in here atm *DEAD* LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS : always this sweaty in china wth?
2010-09-05 18:14
i want tyloo win ,but they are too tired ,play from 10:00AM to 01:00,15 hours
2010-09-05 18:14
2 replies
same with lions
2010-09-05 18:17
1 reply
How can it be the same for lions ? If lions played one day earlier than tyloo..
2010-09-05 18:18
no aircondition x(( *DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : fucking hot in here atm *DEAD* LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS : always this sweaty in china hah,so give up Lions
2010-09-05 18:15
1 reply
Chinese seem rude not giving a shit about Lion's question. Or maybe they are ignorant with English :D.
2010-09-05 18:21
GG lions win <3
2010-09-05 18:15
YES!!!
2010-09-05 18:16
nice game
2010-09-05 18:16
What the time of end = =? Just first map!!!
2010-09-05 18:16
1 reply
2h
2010-09-05 18:17
finally first map is over yesss
2010-09-05 18:16
#218
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
nice :D
2010-09-05 18:16
Such a nice game so far :P GG Lions!
2010-09-05 18:17
gg
2010-09-05 18:17
haha sick game=D
2010-09-05 18:17
#224
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
lets hope nuke or train
2010-09-05 18:17
is end or second map?
2010-09-05 18:18
FUCKING GREAT LIONS !! NOW THEY ARE PLAYING GOOD, if they lose no one care because they are playing well.
2010-09-05 18:18
fucking great match so far gg lions
2010-09-05 18:19
tyloo going to win
2010-09-05 18:19
next map ?
2010-09-05 18:19
25:21 o_O close
2010-09-05 18:19
alex is not playing so good 4 tyloo imo :>
2010-09-05 18:19
de hell
2010-09-05 18:20
inf :(
2010-09-05 18:20
Lions go go go :D
2010-09-05 18:20
lol tb is goin mental
2010-09-05 18:21
Go go go Lions !!!!!
2010-09-05 18:21
de_inferno. GL LIONS
2010-09-05 18:22
Really good job tb and GoodRifle.. Some decisions of threat seemed strange to me.. If Tyloo wasn't so tired, they could have win this match..
2010-09-05 18:23
inferno in favour of lions
2010-09-05 18:23
Tyloo ,they are tired!They play 13hours yet!!!!!!!OMG!!!!!Sleeping!!! Tyloo GL
2010-09-05 18:25
ahah 25-21 , nice :D
2010-09-05 18:25
Karl from tyloo isn't good right?
2010-09-05 18:25
so wet.
2010-09-05 18:26
LIONS nikohao * QPAD : im so wet atm *hehe* :SSS
2010-09-05 18:27
3 replies
You know how I know you're gay?
2010-09-05 18:28
2 replies
i'am not gay but you are a dumbass for sure
2010-09-05 18:30
1 reply
lol
2010-09-05 18:52
lol good convos
2010-09-05 18:27
niko is so epic i love him hahahaha
2010-09-05 18:28
*DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : seriously its so hot in here *DEAD* LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY : got a sweatmustach
2010-09-05 18:28
LIONS \m/
2010-09-05 18:28
tyloo gl nimen shi hao yang de !!nimen zhe xie za zhong lao wai !!!
2010-09-05 18:28
1 reply
nihao
2010-09-05 18:48
feels like i have taken a shower with my clothes on :PPPPP
2010-09-05 18:28
GOGOGO
2010-09-05 18:29
*DEAD* LIONS nikohao * QPAD : feels like i have taken a shower with my clothes on :PPPPP LOL =DDDDD
2010-09-05 18:30
khrystal saving the mp5, lol
2010-09-05 18:32
go go LIONS !
2010-09-05 18:32
GOO LIONS! <3
2010-09-05 18:34
xf omg
2010-09-05 18:35
tyloo ze inferno kings
2010-09-05 18:39
I know that fyrtte has good days and stuff like that but i think lions lineup will be a lot stronger when they have delpan instead of fyrtte.
2010-09-05 18:42
3 replies
yeah, i was thinking the same thing
2010-09-05 18:49
ANY lineup in the world would be better with addition of delpan :P
2010-09-05 18:58
1 reply
Word, delpan is one of swedens best player.
2010-09-05 19:45
LoL Karl shut my mouth
2010-09-05 18:48
fyrrt3 is good whit awp, Delpan is great. fyrrt3 is great whit ak/m4, Delpan is good.
2010-09-05 18:51
7 replies
more like fyrtte is great with awp, delpan is god fyrtte is good with ak/m4, delpan is awesome
2010-09-05 18:53
6 replies
more like fyrrte are awesome, delpan suxx donkeyballs
2010-09-05 19:05
5 replies
then you havent seen delpan
2010-09-05 19:09
4 replies
Delpan hasnt learned anything about teamplay... He goes hero EVERY round...
2010-09-05 19:14
3 replies
teamplayer or not he´s a madfrager and you need that kind of player in your team.
2010-09-05 19:18
1 reply
they have that in xizt , they need fyrr73 for entry fraggin , in which he is really really good .... i think LIONS will go far if they keep this lineup .... nothing against Delpan , i believe he is class
2010-09-05 19:28
sure, but if it works why should he stop it?;d hes so confident and his enemys are always afraid
2010-09-05 19:19
12-3 ... Nice tyloo :D
2010-09-05 18:52
eh khrystal/fyrte :/
2010-09-05 18:52
come on Lions -_- win this shiit
2010-09-05 18:54
1:00 AM in China. Poor them. Why organization didn't postponed to tomorrow?
2010-09-05 18:57
Lions, come back how they play agains't Fnatic. They need to rest.
2010-09-05 19:00
TyLoo c'moNE! :D
2010-09-05 19:03
Beijing is a beautiful city. I represent the Chinese welcome you.
2010-09-05 19:03
*** LIONS THREAT-nu-koer-vi! killed tyloo GoodRifle with a headshot from ak47 *** What a headshot :)
2010-09-05 19:04
Come back Lions
2010-09-05 19:04
fyrrte have the round :(
2010-09-05 19:06
LOL how long have tyloo been playing today...
2010-09-05 19:06
2 replies
long time :(
2010-09-05 19:20
1 reply
thank god 2nd map didnt go into overtime again :D
2010-09-05 19:27
Score ? 15-10 tyloo ?
2010-09-05 19:08
1 reply
tyloo has 14
2010-09-05 19:11
fyyrte is great delpan is dick :)
2010-09-05 19:08
kHRYSTAL bombfrag MVP :p
2010-09-05 19:09
Ovanligt att Threat aldrig pangar
2010-09-05 19:11
1 reply
threat = podbot typ
2010-09-05 19:12
nice match
2010-09-05 19:12
Tyloo is too tired, compete all day. And now is 1:12am in China.
2010-09-05 19:12
3 replies
yep, lions have been sleeping all day, not playing a single game :)?
2010-09-05 19:17
1 reply
They played only against fnatic :)
2010-09-05 19:18
zZZzz 1 am is so terrible
2010-09-05 19:18
overtime again? :D
2010-09-05 19:13
fuck go lions TIE TIEEEEEE
2010-09-05 19:14
16-14 NICE!
2010-09-05 19:17
SHIIIIIIIIIIIIIIIT
2010-09-05 19:17
niceeeeeeee
2010-09-05 19:17
ul Lions.
2010-09-05 19:17
damn
2010-09-05 19:17
gg .. its now 1-1
2010-09-05 19:17
tyloo won :)
2010-09-05 19:17
great matchs
2010-09-05 19:17
FU TYLOO :S
2010-09-05 19:17
Now they gonna play at same time them Fnatic vs EG i think.
2010-09-05 19:17
nice match :+) it looks like khrystal and fyrte step up on tt !
2010-09-05 19:18
this is madness
2010-09-05 19:18
may be this map will extend to 2:am :D. Disadvantage for Tyloo.
2010-09-05 19:18
nextmap?
2010-09-05 19:18
lol another map thats like how many hours of cs for tyloo, awesome matches so far though.
2010-09-05 19:18
gg
2010-09-05 19:18
kHRYSTAL bombfrag and threat easyfrag...
2010-09-05 19:18
wow
2010-09-05 19:19
uh.......... It's terrible~_~..
2010-09-05 19:19
*** tyloo tb killed LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY with a headshot from famas *** *** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from famas *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with ak47 *** tyloo xf killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 sick last round by TB
2010-09-05 19:19
FUCKKKKEEEN SHIIIIT!!!!!!!!!!
2010-09-05 19:19
nuke
2010-09-05 19:20
Can somebody update/write score from thirdmap when they start, ty
2010-09-05 19:20
fucking n00b match!!!
2010-09-05 19:20
i want to see fnatic vs lions on nuke xD
2010-09-05 19:20
1 reply
oh yea baby
2010-09-05 19:22
My eyes!!!
2010-09-05 19:21
tb is amazing, xf too..
2010-09-05 19:22
All players ready agit.
2010-09-05 19:23
gogo~ TyLoo... xD
2010-09-05 19:23
NO noob.where teams
2010-09-05 19:24
i see the hltv morn than 12 hours,or my god.
2010-09-05 19:25
OH MY KHRYSTAL WHAT A PLAYY
2010-09-05 19:26
nice round by khrystal
2010-09-05 19:26
kHRYSTAL LOL =)
2010-09-05 19:26
kHRYSTAL is on fire !
2010-09-05 19:26
Worst pistol round ever.
2010-09-05 19:26
fail
2010-09-05 19:26
KHRYSTAL
2010-09-05 19:26
gogogo ,tyloo - -
2010-09-05 19:26
khrystal da chAmP
2010-09-05 19:26
KHRYSTAL :O :O :O nice !
2010-09-05 19:26
tyloo = Lions , very good match
2010-09-05 19:27
wow
2010-09-05 19:27
almost fail by Lions
2010-09-05 19:27
so close by tyloo
2010-09-05 19:27
omg hahaha tb rotfl
2010-09-05 19:27
hahahaha
2010-09-05 19:27
Now China 1:30 very tired
2010-09-05 19:29
2 replies
19:30 :d
2010-09-05 19:29
1 reply
I say is Beijing time
2010-09-05 19:36
alex crazy jump jaja
2010-09-05 19:30
Amazing match!
2010-09-05 19:30
lions win =)
2010-09-05 19:31
amazing match omg
2010-09-05 19:32
tyloo too tired to play,omg
2010-09-05 19:32
nuke = Lions :(
2010-09-05 19:32
6-0 to lions tside .....
2010-09-05 19:34
de_nuke became t side map !
2010-09-05 19:34
Nuke = no goodrifle with awp :)
2010-09-05 19:34
1 reply
and no niko and no fyrr73 xd
2010-09-05 19:36
What´s the scores on nuke atm? :)
2010-09-05 19:36
8-0 to lions tside
2010-09-05 19:36
1 reply
ty :)
2010-09-05 19:42
stream?
2010-09-05 19:36
Tyloo as t are so good de_nuke.
2010-09-05 19:37
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 ooo wtf
2010-09-05 19:38
nice ,tb.
2010-09-05 19:38
WHAT THAT FUCK TB :|
2010-09-05 19:38
tb is azum
2010-09-05 19:38
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 NAJS!
2010-09-05 19:38
omg again TB !!!!!!!!!!!!!!!!
2010-09-05 19:38
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 MY GOD.
2010-09-05 19:38
wow tb sap
2010-09-05 19:38
tb
2010-09-05 19:39
TB hahahaha. lol!~
2010-09-05 19:39
*** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo karl with a headshot from ak47 *** *** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 SICK SICK SICK CHNS HERO :d
2010-09-05 19:39
tb lol
2010-09-05 19:39
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 FRIGGEN AWESOME.. tb won the first round on nuke for tyloo
2010-09-05 19:39
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1
2010-09-05 19:39
*** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a1 *** *** tyloo GoodRifle killed LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY with a headshot from m4a1 lol :))
2010-09-05 19:39
** tyloo tb killed LIONS fYRRt=E * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS nikohao * QPAD with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with a headshot from m4a1 *** *** tyloo tb killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with a headshot from m4a SICKKK !
2010-09-05 19:39
lions almost there
2010-09-05 19:40
LOL ROUND
2010-09-05 19:42
tb is a MONSTER OMFG!
2010-09-05 19:43
tyloo goooooooo
2010-09-05 19:43
tyloo picking it up
2010-09-05 19:45
11 4 PLZ!
2010-09-05 19:45
hf lions10-ty5
2010-09-05 19:45
10-5 >.<
2010-09-05 19:46
10-5
2010-09-05 19:46
i hope Lions, take 1st round.
2010-09-05 19:46
where is fyrrte? :D
2010-09-05 19:47
11 map in 1 day, Tyloo is too tired
2010-09-05 19:48
khrystal plays good?
2010-09-05 19:48
1 reply
yes
2010-09-05 19:50
LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo xf with usp *** LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY killed tyloo GoodRifle with a headshot from usp *** *** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo tb with a headshot from usp *** LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo alex with usp LIONS fYRRt=E * QPAD killed tyloo karl with usp
2010-09-05 19:49
kHRYSTAL did a good job closing the door :)
2010-09-05 19:52
COme on Lions ! Just a few more roundsssssssssss !!!!!!!!!
2010-09-05 19:52
14-5
2010-09-05 19:55
Wow the hp on the tyloo guys, 3,4 and 5, so lucky
2010-09-05 19:55
gg
2010-09-05 19:55
3 4 5 HP haha
2010-09-05 19:55
3,4,5 hp :D
2010-09-05 19:55
3.4.5.28 HP Good!
2010-09-05 19:56
nice hp tyloo tb (5) tyloo xf (4) tyloo karl (3) and win round ;o
2010-09-05 19:56
what if this goes to a draw again?
2010-09-05 19:57
1 reply
Overtime until there's a winner? :P
2010-09-05 20:00
by the score i doubt it
2010-09-05 19:59
:( go lions just two more rounds.
2010-09-05 20:01
fucking awesome match
2010-09-05 20:01
the best bo3 of this year
2010-09-05 20:02
score?
2010-09-05 20:04
Amazing
2010-09-05 20:05
15-12 :(
2010-09-05 20:07
TYLOO,PICK UP,PLZ
2010-09-05 20:05
14-11
2010-09-05 20:05
O,14-12
2010-09-05 20:05
tyloo gonna win this thriller it seems
2010-09-05 20:06
omg tyloo gogogo :D
2010-09-05 20:06
14 - 12, 4-0 for Lions and Tyloo win last 7 round, but very close rounds ALL !!
2010-09-05 20:06
only 2 rnds lions.. 2 FUCKIN RNDS !!
2010-09-05 20:06
15-12 omg
2010-09-05 20:06
15 12
2010-09-05 20:07
niko and his smoke's, are the king playing whit the smoke.
2010-09-05 20:07
1 reply
lol if your english isnt good why do you try to write complicated sentences ?? simply saying "niko makes use of smokes very well" will be enough, no?
2010-09-05 20:11
sick match
2010-09-05 20:07
15-13 c'mon tyloo
2010-09-05 20:08
15 13 OH MY LIONS WIN PLLZZZZZZZZZ
2010-09-05 20:08
finish?
2010-09-05 20:09
gogo threat
2010-09-05 20:09
OH MY GOD 15 14
2010-09-05 20:10
15:14 TYLOOO!!
2010-09-05 20:10
epic game
2010-09-05 20:10
lions 15:14 tyloo
2010-09-05 20:11
threat <3333333333333333333333333
2010-09-05 20:11
15-15 YES:D
2010-09-05 20:11
omfg what a game
2010-09-05 20:11
15-15 amazing comeback
2010-09-05 20:11
15 15 xD
2010-09-05 20:11
No not again
2010-09-05 20:11
ahaha omg 15-15
2010-09-05 20:12
15-15 OMG
2010-09-05 20:12
NICE COMEBACK TYLO!!!!!!!!!!!!!
2010-09-05 20:12
overtime :3
2010-09-05 20:12
THIS IS THE BEST MATCH!
2010-09-05 20:12
15:15 omg
2010-09-05 20:12
uhhaaa=)
2010-09-05 20:12
omg 15-15
2010-09-05 20:12
TIE oh my god amazing bo3 amazing play by both team's.
2010-09-05 20:12
Another OT!
2010-09-05 20:12
TYLOOO IS BACKK
2010-09-05 20:12
WTF!!! what a match
2010-09-05 20:12
lol 15-15 this never ends :)
2010-09-05 20:12
omg amazing comeback from tyloo. this game has been so long and intense holy shit!
2010-09-05 20:12
#483
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
lol they were 14-9 and now its 15-15
2010-09-05 20:12
:DD
2010-09-05 20:12
It feels like watching a final match! =D So INTENSE!!!!
2010-09-05 20:12
amazin match.
2010-09-05 20:12
OMFG
2010-09-05 20:12
If it would be my choice, i would give both teams 3rd place :D
2010-09-05 20:12
2 replies
+1
2010-09-05 20:13
+1
2010-09-05 20:13
WTF THIS MATCH !
2010-09-05 20:12
this is fucking amazing. GO LIONS WIN THIS SHIIIIIIIIIIT!!
2010-09-05 20:12
this match is more interesting than the final i think :>
2010-09-05 20:13
1 reply
NO .
2010-09-05 20:15
i doubt that the final will be this intense hehe great match
2010-09-05 20:13
time in china +8 or +10 on GMT ?
2010-09-05 20:13
they where 14 - 4 and now 15 15 :| And now the time it's not a excuse really?
2010-09-05 20:14
very nice battle going on, best match in this tournament so far
2010-09-05 20:13
Greatest Match of CS history guys ???? :D greatest Bo3 i think
2010-09-05 20:13
2 replies
no the best was sk vs blank wcg swe but this is one of the best
2010-09-05 20:16
#524
 | 
Netherlands K1NGBOAZ
SK vs team3D that was sick aswell :D
2010-09-05 20:18
over time
2010-09-05 20:13
what a awesome match!!
2010-09-05 20:14
2 overtime matches and a 16-14 match. One of the best neck-and-neck matchups in a long time.
2010-09-05 20:14
1 reply
I dun think it's a great game, Lions' defence and retake are totally awful!
2010-09-05 20:15
IT IS 2:15AM I CHINA,OMG
2010-09-05 20:14
#503
 | 
Sweden Vilseledd
they're playing pretty late local time :P
2010-09-05 20:14
amazing match !!!
2010-09-05 20:14
I think this is the best match in cs history. Great play by both teams, gl tyloo in the overtimes :)
2010-09-05 20:15
go ogogogogogoogogog tylgogogogogogogogogogogoo
2010-09-05 20:15
cmon Lions
2010-09-05 20:16
CLOSE hope lions can make it!
2010-09-05 20:16
goo lions..
2010-09-05 20:16
HOLY SHIT!!! LOL how the fuck can tyloo play so well after playing so many maps today... just amazing.. EPIC game! best BO3 of this year :D
2010-09-05 20:16
Go Lions!!!!!
2010-09-05 20:16
02:15 omg It's too late for bed
2010-09-05 20:17
What's the time in China now? Like 2 AM I guess :D
2010-09-05 20:17
1 reply
CET time plus 6hours (zzz)
2010-09-05 20:24
Beijing time 2:17 The late game
2010-09-05 20:17
AMAZING MATCH,NICE WORK TYLOO!!!
2010-09-05 20:17
this match reminds me some matches between fx and fnatic xd
2010-09-05 20:17
This is insane !!
2010-09-05 20:18
yes,i am very tired.i sit the computer almost 14 hours.
2010-09-05 20:18
Karl play really well last two map's, this team's are amazing.
2010-09-05 20:18
1 reply
+1 go tyloo,gl lions
2010-09-05 20:20
lol 21:16 in Ukraine
2010-09-05 20:19
tyloo win this
2010-09-05 20:19
TyLoo tawi!!!
2010-09-05 20:20
gogo tylooo!! ns 1- 0
2010-09-05 20:20
haha .-.
2010-09-05 20:20
My god!!!!Nuke China's time 2:19 Online,2509 people! Tc draw(Tyloo vs Lions) CS Nice! Tyloo Nice! China Nice! CS is a kind of spirit
2010-09-05 20:20
omg tyloo kar..... ns
2010-09-05 20:21
2:0 TYLOO win 99%
2010-09-05 20:21
tyloo karl killed LIONS fYRRt=E * QPAD with m4a1 tyloo karl killed LIONS THREAT-nu-koer-vi! with m4a1 tyloo xf killed LIONS XIZT'CAMBODIA * MAXFPS with m4a1 tyloo karl killed LIONS fYRRt=E * QPAD with m4a1 tyloo karl killed LIONS kHRYSTAL * KASPERSKY with
2010-09-05 20:21
good match :)
2010-09-05 20:22
2:1 nice threat
2010-09-05 20:22
One of the longest games Ive seen lol Anyone know if theres going to be overtime? They changed map?
2010-09-05 20:22
threat nicee <3333 the best match ever now i gona post on my profile
2010-09-05 20:23
i think the airconditioner may get working again so lions want to stay longer.
2010-09-05 20:23
1 reply
It wont :(
2010-09-05 20:23
match of the year 2010? =) 2009 fnatic vs again 2010 lions vs tyloo
2010-09-05 20:23
2 replies
ag vs fn only 1maps,but today it is 3maps.omg
2010-09-05 20:26
1 reply
and?
2010-09-05 22:10
2:2
2010-09-05 20:24
tyloo xf killed tyloo tb with a headshot from ak47
2010-09-05 20:24
*** tyloo xf killed tyloo tb with a headshot from ak47 ** haha what happened there?
2010-09-05 20:24
*** tyloo xf killed tyloo tb with a headshot from ak47 ***
2010-09-05 20:24
SCORE ?
2010-09-05 20:25
3;2 lions
2010-09-05 20:26
AMAZING KRHYSTAL !!!
2010-09-05 20:26
lions take this :(`
2010-09-05 20:27
3:3
2010-09-05 20:27
2-1 again
2010-09-05 20:28
hahah ns tyloo imba match!
2010-09-05 20:28
omg
2010-09-05 20:28
so sick...
2010-09-05 20:28
awesome match
2010-09-05 20:28
OGMMOGMGOMGOGM HAHAHAHAH BEST MATCH EVER
2010-09-05 20:28
lol
2010-09-05 20:28
18-18
2010-09-05 20:28
incredible
2010-09-05 20:28
they should toss a coin ;)
2010-09-05 20:28
omg omg extra time no.2 !!
2010-09-05 20:28
How many overtimes? your predictions guys)
2010-09-05 20:29
funny niko :D
2010-09-05 20:29
what a match Oo
2010-09-05 20:29
Wow such a sick match
2010-09-05 20:29
wtf karl DIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2010-09-05 20:30
omgomg ns try GREAT!!!
2010-09-05 20:30
omg karl don't lucky =((
2010-09-05 20:30
1:0 lions
2010-09-05 20:30
1 reply
keep update overtime :)
2010-09-05 20:32
nt karl
2010-09-05 20:30
OMG DONT WALLSHOTS AND PLANT THE BOMB FUCK U KARL
2010-09-05 20:31
1 reply
maybe u should give him a phone call.
2010-09-05 20:36
bad luck karl, bad luck
2010-09-05 20:31
faak tyloo WAKE UP!
2010-09-05 20:31
m tired now....freaking match though!
2010-09-05 20:32
2-1 :)
2010-09-05 20:33
great match gh.. 2-1
2010-09-05 20:33
this match is great =)
2010-09-05 20:33
lol epic, this match is going on forever :D 3 overtimes on the first map, 14-16 2nd map and already 2nd overtime on the first map aswell ^^ rooting for lions!
2010-09-05 20:34
these guys over me never rly saw a good match its just like both teams were payed to play that even. its just about the refrag
2010-09-05 20:34
2010-09-05 20:34
1 reply
haha :D
2010-09-05 20:36
Great match all through! Both teams are playing great. I hope Lions win, but I think Tyloo is stronger :(
2010-09-05 20:34
1 more 4 lions;;;;;s
2010-09-05 20:35
3:2
2010-09-05 20:36
tyloo never willing to go quietly
2010-09-05 20:36
hahaha tb ns!
2010-09-05 20:36
3:3 !!!!
2010-09-05 20:38
goshh not again/!!!!!
2010-09-05 20:38
omg :D
2010-09-05 20:38
haha
2010-09-05 20:38
BEST MATCH :d
2010-09-05 20:38
OMG end it please :\
2010-09-05 20:38
2 replies
+1
2010-09-05 20:38
+2
2010-09-05 20:42
OMG 21-21 so crazy...
2010-09-05 20:38
i think is now 21:21 :D
2010-09-05 20:38
21-21 very sick match
2010-09-05 20:38
score? :D
2010-09-05 20:38
BEST MATCH INTHE WORLD 15-15 14-16 15-15 soon will be 2012
2010-09-05 20:39
1 reply
no.
2010-09-05 20:48
wtf is going on
2010-09-05 20:39
n1 karl !!!
2010-09-05 20:39
BEST MATCH EVER!!!
2010-09-05 20:41
Finish Please.
2010-09-05 20:41
1;1
2010-09-05 20:41
endless overtime
2010-09-05 20:42
playing since 16.45 hahaha, they should have had a big cup of coffee :D
2010-09-05 20:42
1 reply
yes, i want to,when finish i must have a good rest.
2010-09-05 20:44
DEAR GOD MAKE IT STOP!
2010-09-05 20:42
1 reply
www.youtube.com/watch?v=JGuKCj26ClE&feature=fvw I got, you want It just, don't stop! :D
2010-09-05 20:56
is there going to be overtime after an overtime?
2010-09-05 20:42
2;1 lions
2010-09-05 20:43
Lions win i think now =(
2010-09-05 20:43
now lions win for sure... sorry tyloo :)
2010-09-05 20:43
OMFG OMFG OMFG
2010-09-05 20:43
fyrtte good with riffle
2010-09-05 20:43
seriously wath a match.
2010-09-05 20:43
i think lions win
2010-09-05 20:43
TAKE IT NOW LIONS! GOGOGOGOGOGOGOGOOGOG NU KÖÖÖÖR VI!
2010-09-05 20:43
now lions win :p
2010-09-05 20:43
they are playing about 4 hours...
2010-09-05 20:43
time in china? 3.00AM? omg XD
2010-09-05 20:43
1 reply
:o
2010-09-05 20:43
resultat?
2010-09-05 20:44
best match ever
2010-09-05 20:44
once again :@
2010-09-05 20:44
best match, closest macth, longest mnatch I have seen
2010-09-05 20:44
3:1
2010-09-05 20:46
gg lions..;s
2010-09-05 20:46
it is 2:45am in china.
2010-09-05 20:46
it will be over soon
2010-09-05 20:46
Too slow tyloo , TOo Slow!!
2010-09-05 20:46
the chinese don't think tooo much:|. retarded play..
2010-09-05 20:46
LOL let's just run down 47seconds and not even plant
2010-09-05 20:46
3:2
2010-09-05 20:47
SHIET
2010-09-05 20:47
woowowooww xf
2010-09-05 20:47
lol if again draw . thn m goinjg :|
2010-09-05 20:47
24-23 omg...1over again?
2010-09-05 20:47
OH GOD
2010-09-05 20:48
who won ? :D
2010-09-05 20:48
lions won !
2010-09-05 20:48
GG
2010-09-05 20:48
GG LIONS nice match
2010-09-05 20:48
gg, sick match
2010-09-05 20:48
GG
2010-09-05 20:48
WOOOOHOOOO
2010-09-05 20:48
aaaw phew GG BOTH TEAMSS!!!!!!!
2010-09-05 20:48
gg
2010-09-05 20:48
LIONS GG :X
2010-09-05 20:48
SICK MATCH OMG GG LIONS
2010-09-05 20:48
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LIOONSSSSSSSSSSS!
2010-09-05 20:48
YESSSSSSSSSSSSSS LIOOOOOOOOOOOOOOOOOOONS IM SO HAPPY FOR THEM !! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
2010-09-05 20:48
gg
2010-09-05 20:48
its psychic match, GG both teams
2010-09-05 20:48
GG LIONS BEST MATCH 2010
2010-09-05 20:48
crazy close match wp by both teams
2010-09-05 20:48
Nerdgasm
2010-09-05 20:48
gg lions
2010-09-05 20:48
at last
2010-09-05 20:48
Bad tactic last round :)
2010-09-05 20:48
GG--
2010-09-05 20:49
GG both teams, what a match really, one of the best i ever seen. wp lions :p
2010-09-05 20:49
GG Amazing game thanks Lions, thanks Tyloo
2010-09-05 20:49
Thank god it's finally done. GG LIONS
2010-09-05 20:49
GG,
2010-09-05 20:49
fuck :/
2010-09-05 20:49
What a game. Congratulations Lions!
2010-09-05 20:49
sick match i hv ever seen
2010-09-05 20:49
gg both teams , amazing match
2010-09-05 20:49
gg, i wish this was the final match :D
2010-09-05 20:49
what a game, really entertaining, good game both.
2010-09-05 20:49
F I N A L L Y!!!!! have a good night guys!!!!!
2010-09-05 20:49
gege lions :)
2010-09-05 20:49
best match
2010-09-05 20:49
25-23... GG GG GG tyloo
2010-09-05 20:49
GG .. one of the best match ever :D
2010-09-05 20:49
gg lions
2010-09-05 20:49
LIONS win :D
2010-09-05 20:49
ggwp
2010-09-05 20:49
too bad that tyloo plays like headless chickens when they are in the lead.. they should have won it..
2010-09-05 20:49
WTF TyLoo!!!!!
2010-09-05 20:49
Win wonderful Lose glorious
2010-09-05 20:49
What a game !
2010-09-05 20:49
nice match!!!
2010-09-05 20:49
#695
 | 
Algeria SHeTaN
end =) , gg both
2010-09-05 20:50
Yo X3 and NiP, I'm real happy for you, and I'mma let you CS, but LIONS vs Tyloo is the best CS match of all time. Of all time!
2010-09-05 20:50
3 replies
haha, made me lol
2010-09-05 20:50
hahaha
2010-09-05 20:51
hahahahaha nice one kanye, nice one
2010-09-05 20:52
Haha, imagine how many downloads the demo will get in the future.
2010-09-05 20:50
1 reply
Dunno about that, 3-4 hour on 1 game.
2010-09-05 20:52
THANKS EVERYONE- -!TYLOO JIAYOU!
2010-09-05 20:50
Close but gg Lions! :DDD
2010-09-05 20:50
Just amazing match..pure entertainment! ;) Well played both teams. You just gotta <3 CS!
2010-09-05 20:50
score ? lol
2010-09-05 20:50
best 3rd place decider ever? Or the best CS match ever? =D v GG.
2010-09-05 20:51
best game ever. :D
2010-09-05 20:51
GG!!! finally over :P -alex + savage 4 tyloo
2010-09-05 20:51
1 reply
alex is IGL.. they need him !
2010-09-05 20:53
TB GREAT PLAYER VOTED FOR HIM
2010-09-05 20:51
1 reply
#723
 | 
Australia Kitten.M
Agree...TB is an insane aimer...
2010-09-05 20:53
#708
 | 
Australia Kitten.M
lions won...wt a close match...jesus felt like it took forever
2010-09-05 20:51
what a match !!!!!!!!!!!
2010-09-05 20:51
#712
 | 
Netherlands jen5on
reminds me on this match: www.gotfrag.com/cs/demos/20737/
2010-09-05 20:51
#713
 | 
Algeria SHeTaN
its like a final
2010-09-05 20:52
one of the bestest game in the history of cs gg both
2010-09-05 20:52
very bad match. anyway tyloo WON.
2010-09-05 20:53
1 reply
xd dumbfuck
2010-09-05 21:25
this is great since i have 2 tyloo player and 1 lion in my dreamteam =D
2010-09-05 20:53
very very very very very Tough game GJ both teams
2010-09-05 20:53
what a match uhu! GG! tyloo ;(
2010-09-05 20:53
alex very good IGL but bad aim , -alex +savage TYLOO >
2010-09-05 20:53
1 reply
alex is da most experienced IGL savage cannot do this !
2010-09-05 20:55
niko!
2010-09-05 20:53
3:00 Is time to rest wonderful!!!
2010-09-05 20:54
GG LIONS.. deserved it
2010-09-05 20:55
THREAT the BEST!!!
2010-09-05 20:55
tyloo were playing today many hours its so tired! wp
2010-09-05 20:55
3 replies
And Lions haven't played today? ...
2010-09-05 21:08
2 replies
only 2 maps before this game... Tyloo already had played 8. total 11 maps.
2010-09-05 22:15
1 reply
They were warmed up. ;) I don't think it mattered.
2010-09-05 22:48
sorry for tyloo
2010-09-05 20:56
Overtime with score score below 30+ isn't a real overtime :P
2010-09-05 20:58
I'm actually impressed with threat, why didn't he shoot back at his opponents while in fnatic?!
2010-09-05 21:08
2 replies
There were good aimers like f0rest,dsn,GeT_RiGhT, so his job was to tell tactics and he couldnt take that many kills
2010-09-07 16:08
1 reply
Their caller is and have been for many years, cArn.
2010-09-07 16:28
who was the MVP ?
2010-09-05 21:12
5 replies
tb
2010-09-05 21:18
what is mvp?
2010-09-05 21:30
2 replies
Most Valuable Player.
2010-09-05 22:49
1 reply
thanks dude
2010-09-06 15:43
Check out the votes. FYRR73.
2010-09-05 22:49
omg score!
2010-09-05 21:34
as close as it cud have gone.... GG LIONS ftw ~ \m/
2010-09-05 21:50
see you later,tyloo
2010-09-06 13:55
Login or register to add your comment to the discussion.