16:15
23rd of February 2013
 
Match over
Maps
Mirage
Rewatch
Top player in match
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
Past 3 months Player Diff
Rating 1.73 0.73
Kills / round 1.11 0.42
Deaths / round 0.32 -0.37
Assists / round 0.32 0.18
First kills / round 0.16 0.06
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
World 4444 
esc easy
2013-02-22 12:32
#3
Poland neqs 
Polish stream: pl.twitch.tv/ESCGaming :)
2013-02-23 12:57
good stream :)
2013-02-23 13:45
#13
 | 
China Specster 
if you want an awesome stream, join this one viewers!
2013-02-23 14:58
:)
2013-02-23 16:01
ajajajajaj
2013-02-23 15:34
redsnk? copy paste of rattlesnk? :D
2013-02-22 14:05
the mole BTW
2013-02-23 12:59
#6
 | 
Slovakia radeoNko 
rape
2013-02-23 13:46
gg esc
2013-02-23 13:48
#8
North America KyneS 
GOGO ESC #1
2013-02-23 13:58
esc easy, thats why im going to watch for navi's first game on lan
2013-02-23 14:07
ESC >
2013-02-23 14:57
gl, ESC.
2013-02-23 14:57
Match postponed xdd
2013-02-23 15:06
for how long?
2013-02-23 15:08
he is trying to be funny
2013-02-23 15:13
Esc in every single match online made it postpined xd
2013-02-23 15:19
ESC easy
2013-02-23 15:13
Fucking organizers. They do not want to agree to match streams from neq's... Interruption is prolonged, because the guys all the time talking about it.
2013-02-23 15:15
Lol niech poprostu wbije na gotv i zrobi streama, wczym problem?? Obejrzalbym na gotv ale na tablecie siedze...
2013-02-23 15:23
problem w tym, że oni nawet tego mu zabraniaja, sam sie dziwie ze maja do tego prawo, dziwne to
2013-02-23 15:30
Mad Catz org retards dont allow streaming matches. WTF
2013-02-23 15:16
where the fuck is rahim?
2013-02-23 15:16
any other stream ?
2013-02-23 15:17
why polish guys can not watch polish stram? Why Neqs can not stream ESC games? sick for me... and why other can stream?
2013-02-23 15:18
Probably neqs is not yet official streamer for ESC. The talks are advanced, but that's not all.
2013-02-23 15:22
#25
World nequ 
PLEASE POLISH STREAM ESC GAMMING MATCH PLEASE!!!!!!
2013-02-23 15:22
Great Job Mad Catz CS:GO Invitational organizers. Try to be orginal, not allow to stream POLISH team by POLISH caster for POLISH people. Stream so fuckin games like Na'Vi for Ukrainian people, where 90% poeple dont know english. Great !
2013-02-23 15:22
Learn English 3rd world cunts.
2013-02-23 15:25
gtfo
2013-02-23 15:27
lmao @ portugal. go find a job you poor kid.
2013-02-23 15:29
hahah you're pathetic. If you had any knowledge than you could write shit like this, but go fuck urself
2013-02-23 15:28
#36
 | 
China Specster 
it's not about enlgish, it's because there is only 1 game streammed and not ESC. Polish streammer let us to watch all ESC games. U talk about Poland 3rd world? haha bro Portugal, sadly, is even worse.
2013-02-23 15:29
so, only 1 match can be streamed at once ? I have no cs:go on computer ffs
2013-02-23 15:31
LMAO at polish rage! Yeah it's a shithole here right now, but still not as shit as in Poland.
2013-02-23 15:39
#58
 | 
China Specster 
rage, rage was yours writing that shit. Portugal is full of shit, I live 400km from Portugal and we both know how it looks like.
2013-02-23 15:44
I was trolling when I wrote that but from what I understand, you're polish with a Swiss flag, living in Spain. So basically an emigrant who probably cleans pools for a living, trying to make Portugal look bad? Okay!
2013-02-23 15:46
He doesn't have to do this, becouse you make Portugal look bad by writting here
2013-02-23 15:53
#65
 | 
China Specster 
Well, you are a bit confused. And how did I try to look Portugal bad? lol I love Portugal, been there serveral times. But one thing is the economy or the goverment and other is the poeple and culture. And you seemed the be the one who tried to look bad Poland. but I see, you are a troll, so hf.
2013-02-23 15:53
I'm not confused at all, I'm right about you being Polish, living in Spain and having a Swiss flag. We're suffering the same as everyone else is. Lots of corruption and incompetence. It's nice to hear you like Portugal, I've never been to Poland but I heard the girls there are amazing and from what I've seen, Poland seems beautiful.
2013-02-23 16:01
We've got work - you don't. So go on street and find something to do.
2013-02-23 15:44
Actually I do have a job but wtf LOL Poland's unemployment rate is at 14.2 % and from what I know it's rising quicker than here.
2013-02-23 15:48
In Portugal and in Spain more than 50% percent ounder 25 are unemplayed. So fck off and go watch you poor Portugal teams.
2013-02-23 15:58
Your English arouses me. I'm not even a fan of k1ck, but didn't they rape ESC?
2013-02-23 15:59
Yes, but everyone here knows, that ESC is weak on internet. Let k1ck go on LAN, than we'll see.
2013-02-23 16:07
So any stream for that match??
2013-02-23 15:24
3rdworlders mad
2013-02-23 15:25
igloo troll
2013-02-23 15:29
mad catz = fail
2013-02-23 15:26
im not a polish and also i kno english but i wanna watch that from polands which probably will be much more exciting
2013-02-23 15:28
let him show the match live escgaming
2013-02-23 15:29
more than 1000 people are waiting for polish stream. ESC Gaming stream. THAT stream: pl.twitch.tv/escgaming more than 1000 people are waiting for polish stream. ESC Gaming stream. THAT stream: pl.twitch.tv/escgaming
2013-02-23 15:29
you won't see it on polish stream, the organization has told to the stream owner that he can't stream matches from this tournamet lol
2013-02-23 15:30
can we watch this match on any other stream ?
2013-02-23 15:32
nie mam pojecia chyba tak, moze tu hltv.org/?pageid=286&streamid=342
2013-02-23 15:34
omg I'm afraid that there won't be any stream for esc... This is ridiculous
2013-02-23 15:37
#41
fancy1 | 
Korea dafNaY 
pl.twitch.tv/escgaming lol this stream chat is like the ultimate troll refuge.
2013-02-23 15:30
poland strong xD
2013-02-23 15:31
@ dafNaY There just missing you.
2013-02-23 15:32
wtf serwers still empty 94.23.227.126:28000 this IP doesnt even work
2013-02-23 15:33
FUCKING IDIOTS!!!!!! let him show the match live escgaming!!!!!!!! 1500people
2013-02-23 15:33
GO GO GO ESC!!!!!!!!!!
2013-02-23 15:34
when is it going to start?
2013-02-23 15:36
around 16cet
2013-02-23 15:40
hope so
2013-02-23 15:42
#55
World ntgd 
stream is boring
2013-02-23 15:39
err this csgo updates like every second
2013-02-23 15:51
NICE DELAY
2013-02-23 15:52
from 14:30 to 16:00. Great delay
2013-02-23 15:55
,
2013-02-23 16:07
This event is a fucking disaster.
2013-02-23 16:19
So is every CS:GO event. eSports won't ever go mainstream with the constant delays.
2013-02-23 16:21
This! It's so fuckin annoying!
2013-02-23 22:37
Nice 2h delay
2013-02-23 16:21
score ?
2013-02-23 16:46
not even started yet...
2013-02-23 16:47
7-1
2013-02-23 16:59
English stream twitch.tv/bainshie
2013-02-23 17:03
#82
f0rest | 
Russia goodjob 
rape
2013-02-23 17:05
gg, gl ESc in next match.
2013-02-23 17:12
Loord as always clutch master :) Knochen - polacy sa najlepsi - well said.
2013-02-23 17:12
#85
Poland Wand 
WP ESC, easy win looking forward to see match against Navi
2013-02-23 17:12
15-3
2013-02-23 17:12
gg GJ ESC!
2013-02-23 17:14
#88
f0rest | 
Russia goodjob 
neo 41%... ahaha thats why Neo was voted for best player of the decade
2013-02-23 17:59
Login or register to add your comment to the discussion.