23:00
23rd of February 2013
 
Match over
Maps
Dust2
Rewatch
Top player in match
Wiktor 'TaZ' Wojtas
Categories Player Diff
Rating 1.67 0.68
Kills / round 1.08 0.40
Deaths / round 0.42 -0.27
Assists / round 0.08 -0.05
First kills / round 0.21 0.11
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ESCC
2013-02-23 22:31
polish stream - pl.twitch.tv/prawus
2013-02-23 23:09
stream?
2013-02-23 22:36
stream?
2013-02-23 22:46
I think someone will stream it, ESC I think have their own stream now, no ? Maybe official stream? or will they go for VG vs Nostalgie
2013-02-23 22:49
yea they got. but they couldnt stream any of todays games ( no permission). kinda stupid situation i think, but what you gonna do. organisators didnt allow them to stream, and thats it
2013-02-23 22:52
Knochen will stream it... german cast ;)
2013-02-23 22:54
polish stream - pl.twitch.tv/prawus
2013-02-23 23:08
This fck delays are killing me.. I'm watching CS for years, but I cant get used to it..
2013-02-23 23:15
Will they play today ? :\
2013-02-23 23:20
is it live?
2013-02-23 23:47
yes.it's live
2013-02-23 23:51
Logix eco win, guns lose xd
2013-02-23 23:58
#15
Poland xudi 
pasha pc crashed :/ wtf daleyed all the time and this ehh
2013-02-24 00:03
Pasza pc crashed...game is paused..
2013-02-24 00:03
score?
2013-02-24 00:05
2013-02-24 00:06
result ?
2013-02-24 00:12
esc 14;8 logix
2013-02-24 00:17
fuck fuck fuckkkkk waste of time
2013-02-24 00:26
pasha crashed again.. this tournament is a fck disaster.
2013-02-24 00:29
woooow two pcs crashed... other than that we had a lot of nice matches & upsets etc. please think before posting
2013-02-24 00:33
yeah, and hours of delays
2013-02-24 00:34
a few matches were delayed.. and? tell me lan where are no delays lolol
2013-02-24 00:35
#32
Poland xudi 
a few matches deleys ?? all matches in group c 4hdeleyed ... now they must play 2group stage finish this hmm 4 a clock and at 10 start playoffs ?/ phi
2013-02-24 00:39
Does a normal look like that? Playing all night...
2013-02-24 01:13
Sorry, u know better. :) Even players are getting more frustrated with experience of 10 years of playing on lans. But u know better :)
2013-02-24 00:40
TaZ: Pasha crashed 4 times, admins are changing his PC... it will be a long night people! LOL
2013-02-24 00:33
so what's the score now ?
2013-02-24 00:33
It was 14-8 for ESC. Admins are changing pasha's pc, after that, match should go on.
2013-02-24 00:35
#29
Germany ynck 
14:8
2013-02-24 00:35
money after restart wasn't ok too
2013-02-24 01:10
ty guys
2013-02-24 00:38
#37
Poland xudi 
this is a joke i think :/
2013-02-24 00:46
#39
Poland weg 
fking joke :)
2013-02-24 00:59
Good night..
2013-02-24 01:04
GUYS!!! the teaching here in this event basically is DON'T BUY ALIENWARE PC's just build your own! Spending $2000 on a gaming computer that is not even capable of handling CS:GO what kind of joke is that? I bet all of you guys have decent pc's and are able to play without issues!
2013-02-24 01:05
alienware is shit, for money they want I can build way more powerful pc
2013-02-24 01:06
Dude I built my gaming rig for way less money than Alienware overrated crap! True story
2013-02-24 01:11
me 2, the truth is AW wants money for their shitty logo
2013-02-24 01:15
#47
Poland weg 
alienware logo > allll
2013-02-24 01:18
that's obvious
2013-02-24 01:35
pasha will crush them.
2013-02-24 01:20
why they cant agree on something, just give like everyone 16k or something and go... unless there is a different problem..
2013-02-24 01:24
who cares, it's a shit match anyway. esc so low compared to top tier sauce teams like vg. 16-3
2013-02-24 01:29
#51
Poland weg 
fuk u bob....
2013-02-24 01:34
lol always saying the same thing, who cares about that match? trying to create the source vs 1.6 assault is just childish. go play tetris kiddo
2013-02-24 01:37
+1
2013-02-24 01:38
funny it's childish when it's not the 1.6 community doing it
2013-02-24 03:40
gg finally it ended :D
2013-02-24 01:34
2 hours later, 16-8
2013-02-24 01:34
pasha needs to be nicer to his hardware, pasha biceps too big so better be nice to your pc!!!))
2013-02-24 01:39
Login or register to add your comment to the discussion.