18:00
10th of April 2014
 
Match over
Maps
Inferno
Rewatch
Top player in match
Jesper 'JW' Wecksell
Past 3 months Player Diff
Rating 1.51 0.51
Kills / round 1.03 0.36
Deaths / round 0.70 0.03
Assists / round 0.07 -0.06
First kills / round 0.17 0.07
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Past matches
Dust2 16 - 12
Inferno 16 - 5
Season 12 - 16
Inferno 10 - 16
Mirage 16 - 7
Inferno 16 - 11
Train 15 - 15
Mirage 12 - 16
Train 10 - 16
Train 14 - 16
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
3
Wins
#1
Poland tfg 
ez jw
2014-04-09 21:16
nah, jw ez ladder suicides no life fnatic got about a 5% chance to win this
2014-04-09 21:21
middied im so tired of your comments, you say for example (in this case) that fnatic is going to lose big, just because you want people to put their bet on the opposite team (with most %). Even though you know that in this case Fnatic has a much bigger chance than 5% of winning. Why is he doing this? It's because he want people to put their bets on the team with most percent as I said earlier. So he can put his bets on the team with low % and he will get more money out of it if they win. Sad to see people trying to scam others like you... If you see his comments on other matchmaking just remember he has something going on.
2014-04-10 18:14
nah fnatic is screwed. 5% chance. happens once in 20 matches.
2014-04-10 18:16
you still dont give up? realise, your cover has been blown
2014-04-10 18:34
yeah? based on what? VP still got this ez, fnatic bettor are gonna lose their skins. I can't see your point.
2014-04-10 18:36
HLTV user says fnatic has 5% chance to win, second user calls him a scammer. Only in HLTV :{D
2014-04-12 10:27
fnatic easy , they are strong these days
2014-04-10 00:04
Strong enough to get 2 rounds from Titan. That's an achievement!
2014-04-10 15:24
that was nip :D
2014-04-10 17:44
#36
BnTeT | 
Poland Freezak 
jW blowfish
2014-04-10 11:21
VP 16-12 ez skins ez life
2014-04-09 21:16
VP ez skins ez life
2014-04-09 21:28
#6
 | 
World VeryNiceFap 
fnatic top3 :D :D :D
2014-04-09 21:38
lol in your dreams.
2014-04-09 21:41
dat hillarious rofl. boy needs to get real
2014-04-09 21:55
Important game for both teams. Hope it will be a good match.
2014-04-09 22:05
VP > fnatic
2014-04-09 22:10
vp will take this one. gl fnatic!
2014-04-09 22:17
i would like to see de_train
2014-04-09 22:45
fnatic +swag7
2014-04-09 23:58
fnatic easy , they are strong these days
2014-04-10 00:04
Go VP
2014-04-10 00:10
If VP win they will able to go on the Grand Finals in Ukraine. So it means - VP gonna win.
2014-04-10 00:36
Going hard on this one! VP will take this without any problem. ez skins ez life = ez moeny ez biaches. oi57.tinypic.com/3505h0y.jpg
2014-04-10 01:44
dudz, i'm almost as mad as you, but GOGO VP fr.tinypic.com/r/2r57wcg/8
2014-04-10 06:30
the guy above you didn't bet.. see his SS. its fade. that means the bot didn't send him trade offer. and when it did, he declined it. just to fool others
2014-04-10 07:00
VP Ez
2014-04-10 05:42
#33
 | 
Taiwan SCVready 
VP ez skins ez life
2014-04-10 09:03
VP ez skins ez life ez girls ez cars ez drugs ez everything JWorst % denoobwalk gonna get pwned so hard
2014-04-10 09:36
#38
BnTeT | 
Poland Freezak 
jW blowfish
2014-04-10 11:21
vp ez neo is 1.6 neo bend the spoon
2014-04-10 11:08
16:10 for VP!
2014-04-10 11:41
#40
 | 
Poland trancemeister 
VP 16-11
2014-04-10 11:43
Fnatic can reach the finals aswell. They are proffesionals, they can put some few bad results behind them. I think they will win and will be cheering for them. Their A-game is better than Virtus.pro's A-game. gl
2014-04-10 11:51
You can have your opinion. IMO their A game is VP B/C game. HF :)
2014-04-10 12:31
I don't know how to respond to that.
2014-04-10 12:53
You don't have to, you share your opinion, I share mine. :P
2014-04-10 13:34
#63
 | 
Poland venomstw 
VP A game places them to #1, but their A game is one,two times per year
2014-04-10 15:29
VP ofc
2014-04-10 12:25
Map?
2014-04-10 13:48
#50
 | 
Poland Fiziupiziu 
+1 Which map ?
2014-04-10 13:51
Who knows... veto before game.
2014-04-10 13:53
VP ez
2014-04-10 13:52
Virtus.dno will lose
2014-04-10 13:53
#54
 | 
Poland trancemeister 
trollercoaster
2014-04-10 13:59
#55
 | 
Greece her-1g 
+20 on fnatic. lets see what happens
2014-04-10 14:06
vp >
2014-04-10 14:21
fnatic ez
2014-04-10 14:25
MATCH: Fnatic -VS- Virtus.pro LEAGUE: Starladder MAP: unknown until 5 mins before the match. This match for sure will be close, it's an important match for both teams because it may lead them to the Starladder LAN Finals, so they will fight until the end for sure. Both Fnatic and VP are capable to grab a victory here, we are speaking about DH Winter winners and EMS Katowice champions, so not two random teams. We have good odds on CSGL for Fnatic, but the VP overall shape is probably a tiny bit better. VP is playing quite stable but not at the Katowice level anymore, from the other side Fnatic keeps achieving amazing wins together with no-sense fails. OUR ODDS: 45% VP - 15% tie - 40% Fnatic. But please note that CSGL odds are 2.0 for Fnatic and 0.47 for VP, so worth gambling on Fnatic than on VP since it should be a quite fair match. Anyway if you want to bet on low-risk matches, skip this one.
2014-04-10 15:11
bet on fnatic, thx for skins
2014-04-10 15:30
Fnatic is so unpredictable, no idea what to think about their current shape. gl hf
2014-04-10 15:32
Come on fnatic please! Potential reward: 27.33!
2014-04-10 15:38
2014-04-10 15:56
GOOOO VP <3
2014-04-10 16:01
#69
 | 
Sweden rezien 
Fnatic had a rough time the last 5 games while Virtus Pro got a really nice match vs titan (16-5) and LGB (16-12). I would put my bets on Virtus Pro. But it all depends on what map it is and who plays what side.
2014-04-10 16:25
guys, can you bet on cslounge? I always can't, only at the morning 06:00 or so, or at night, if not always says, bots are offline
2014-04-10 16:45
vp!
2014-04-10 17:02
i.imgur.com/Clcb5S4.png Virtus, believe! <3 GL guys! Whatever will happen with my skins i will still love u! :D
2014-04-10 17:13
ez skins ez life, VP easy peasy
2014-04-10 17:37
#77
 | 
United States brento 
go go fnatic
2014-04-10 17:54
0.60 value on fnatic if u loose that i come to your house and delete ur wow account schneider :P
2014-04-10 18:02
GOGOGOGOGOGOGOG FNATIC
2014-04-10 18:06
FNATIC GOGOGO
2014-04-10 18:06
#85
 | 
Poland venomstw 
rotfl
2014-04-10 18:18
#87
 | 
India h8or 
O.o
2014-04-10 18:30
#98
s1mple | 
Ukraine P0W3RRR 
he is cheering for Fnatic because its better for Na'Vi in the starladder standings if VP will lose
2014-04-10 18:38
value? ;d
2014-04-10 18:36
nice eco
2014-04-10 18:20
Hello Flusha!
2014-04-10 18:34
and people keep saying that flusha isnt a top5 player
2014-04-10 18:34
Flusha invisible? :D
2014-04-10 18:34
flusha great play but why didnt they kill him there was no smoke or what /? im confused
2014-04-10 18:34
Smoke definitely, just a GOTV glitch I guess.
2014-04-10 18:35
gotv glitch as said by eramas, I've seen them throw it, I'm sure.
2014-04-10 18:39
wtf smoke on pool?
2014-04-10 18:34
oh yeah watch neo with his new m4 skint hat he has won from the wizards game >
2014-04-10 18:36
#114
SolEk | 
Russia Firex27 
dont envy, envyy
2014-04-10 18:41
he have it for a long time before ems
2014-04-10 18:41
just joking bro :D
2014-04-10 19:04
VP is awful today.
2014-04-10 18:38
They were awful for a year. I doubt that its only today.
2014-04-10 18:40
jw best
2014-04-10 18:39
nice smoke taz....... let jw see the defuser
2014-04-10 18:39
Both of those smokes were awful. They should cut jw off instead of cutting bombsite only.
2014-04-10 18:41
well taz was the one who had the smoke, he couldn't get too close, as jw could have been peaking closer to the position taz knew of, that would've been risky imo, just smoke bomb site, byali defuse, taz wait arch like 2/3 sec then peaks to kill jw.
2014-04-10 18:43
Neo(or snax, dunno who else survived) had the second smoke, if I'm not mistaken. He threw it just on the bomb to defuse it and jw shot him through it. If he'd throw it closer to banana then taz could just watch jw passing that smoke.
2014-04-10 18:48
it was byali and taz, you sure they had 2 smokes ?I don't remember. btw you can climb the cart to see the bomb if you jump right ?I think this might be a reason why he didn't smoke there.
2014-04-10 18:51
I'm think that one of them threw that smoke onto a bomb and then jw shot through it. Maybe someone else can confirm this cuz I'm not 100% sure.
2014-04-10 18:53
vp loses stupid rounds and little details like lettng them plant on eco and so on
2014-04-10 18:39
pronax is worst them fifflaren and ceh9
2014-04-10 18:39
if pronax is not the smartest player in the scene he is at least in best 3
2014-04-10 18:40
THAN not them not then WORSE not worst not worser not badder Learn English, then type/speak.
2014-04-10 22:01
#214
suNny | 
Argentina Sunnie 
Yeah, I don't understand why everyone here use "then" instead of "than". It's the easiest rule in English language .. (On comparative sentences)
2014-04-11 20:29
jw best
2014-04-10 18:39
so much for the idiots calling jw's awp overrated
2014-04-10 18:39
neo lol
2014-04-10 18:40
7-7 and vp on ct side its probably a game for fnatic :<
2014-04-10 18:40
pronax soo bad
2014-04-10 18:40
#112
 | 
France rsi_rise 
This match is really nice! A lot of great actions
2014-04-10 18:40
agree
2014-04-10 18:44
amazing game so far
2014-04-10 18:42
SNAAAAAAAAAAAAX
2014-04-10 18:45
what is this every round a highlight !
2014-04-10 18:45
what a game, amazing
2014-04-10 18:45
"snax is love, snax is life"
2014-04-10 18:46
fnatic throw the game and fking pronax soo noob, and useless
2014-04-10 18:47
stop crying because of skins
2014-04-10 18:51
jw
2014-04-10 18:51
jw
2014-04-10 18:51
jw
2014-04-10 18:52
jw
2014-04-10 18:53
jw
2014-04-10 18:56
best
2014-04-10 18:59
*Beast
2014-04-10 19:04
JW is a fucking ninja
2014-04-10 18:52
Really this is just game of mistakes from both sides... I mean like BIG mistakes which are losing rounds for both of those teams
2014-04-10 18:53
is it only strange for me this match like fnatic wining every single close round or round that they shouldnt have won and still its 12:10
2014-04-10 18:53
I wonder vp making huge mistakes, such a experience team can't handle bombsite in won round
2014-04-10 18:57
VP all time loose rounds 1 vs 2 , 3 vs 3...
2014-04-10 19:01
fk 20 euro lost gg wp fnatic, vp lost too much stupid rounds in ct side
2014-04-10 19:01
don't talk too fast tyty
2014-04-10 19:08
polak mad about skins wolololo
2014-04-10 19:09
JW and flusha + random mistakes in single rounds made it into draw. #shame
2014-04-10 19:06
devilwalk is last everymatch lol people should flame him instead of Fifflaren, Fiffy > devilwalk
2014-04-10 19:06
hehe b8 hehe XDXD
2014-04-10 19:08
hes shit..
2014-04-10 19:09
XD
2014-04-10 19:09
#145
 | 
Brazil autismo 
gg
2014-04-10 19:06
OMFG FNATIC THROW jesus christ
2014-04-10 19:07
everytime vp does small or big comeback people say throw by the other team :D
2014-04-10 19:15
Easy kill for random people - hard kill for Devilwalk
2014-04-10 19:07
true..this game he didn't play as should be, it is like the worst time he played in his life xD
2014-04-10 19:09
ITS EVERYGAME LIKE THIS LOL
2014-04-10 19:11
+9thousand
2014-04-10 19:09
ggwp
2014-04-10 19:08
sick game not more to say !!
2014-04-10 19:08
the throoows
2014-04-10 19:08
actually a throw game!
2014-04-10 19:08
GG Well played
2014-04-10 19:08
#155
 | 
Kazakhstan Getlive 
wow, GG WP
2014-04-10 19:08
My skins :D
2014-04-10 19:08
throw throw throw
2014-04-10 19:08
#158
 | 
Poland dyzio65 
should be 16:8 for VP... only stupied mistakes cuz online..
2014-04-10 19:08
well no 8 but fnatic shouldnt have won atleast 3 rounds, remember when pasha pushed alone on mid and got killed on eco ( so instead of relativly easy round fnatic planted c4 and got mone) another action jw 1 on 2 - cts had smokes and could have killed him together maybe flusha also winin 1 on 2 with 3 or 4 kills total and so on
2014-04-10 19:10
lol I would report you for being retarded :D
2014-04-10 19:10
#205
 | 
Poland dyzio65 
you r retard if you think diffrent... it is obvious vp should won this
2014-04-10 21:04
:D mad2much
2014-04-10 21:27
draw,not bad. gg
2014-04-10 19:08
siik match :))
2014-04-10 19:08
devilwalk is so bad
2014-04-10 19:09
+1
2014-04-10 19:10
gg
2014-04-10 19:09
Fnatic are masters in throwing away a game...lol 15-13 to ct and still lost wow
2014-04-10 19:09
losing two rounds in a row, wow such throws
2014-04-10 19:10
but they made some stupid mistakes I would say too, and maybe no team can make no mistakes :/
2014-04-10 19:12
vp made also lot of mistakes
2014-04-10 19:19
nope, HR are masters in this
2014-04-10 19:10
sick game wp both.
2014-04-10 19:09
guys what happens to the skins? I don't bet much so I don't know.
2014-04-10 19:09
they get returned
2014-04-10 19:10
you get them back
2014-04-10 19:11
this feels great, usually it's the other way around when i bet. TWICE today amazing comebacks against all odds (and my bets!)
2014-04-10 19:10
sick game
2014-04-10 19:10
sick game, jw best
2014-04-10 19:10
fnatek you suck
2014-04-10 19:11
jw pig
2014-04-10 19:15
#193
BnTeT | 
Poland Freezak 
jW blowfish
2014-04-10 19:16
wow, greek people still here? thought u would've sold your computers by now
2014-04-10 19:25
^ lol you made my day :D
2014-04-10 19:29
fnatic the throw but still draw is legit
2014-04-10 19:29
lol they have luck that vp throw ct site again and gave them free 2-3 rounds
2014-04-10 19:33
or vp are lucky that fnatic did throw ?
2014-04-10 20:14
ehh ok can be like that too ^.-
2014-04-10 21:57
since schneider streams wow hes lacking HEADSHOTS :d
2014-04-10 19:33
jw shlusha and bots co
2014-04-10 19:40
As I expected fntic top 3 :)
2014-04-10 19:45
#204
 | 
Argentina thankzz 
match in youtube??
2014-04-10 21:02
fnatic makes so many stupid mistakes fkn face palm they do decent most of the time then they turn a switch or something and go full retard
2014-04-10 22:15
very nice play from both team neo vs pronax interesting
2014-04-11 07:41
Haha, mad poles are mad.
2014-04-11 14:39
Login or register to add your comment to the discussion.