Fnatic in D2 = Sucks.. Ez for Dignitas
2014-08-06 22:19
Uhh the old fnatic yes, the new fnatic no.
2014-08-07 06:57
fnatic 16 : 11
2014-08-07 08:58
good man, man with brains! :D
2014-08-07 12:51
close enough
2014-08-07 21:11
lel look at their d2 stats. they still suck
2014-08-07 11:37
#98
MODDII | 
Europe chespiZ 
fnatic much better w/o schneider :)
2014-08-07 18:19
JW carry
2014-08-07 11:35
hard :D
2014-08-07 15:04
Fnatic WIN Dignitas = SUCKS!!! .|.
2014-08-07 21:06
d2 +aizy +online of course dig
2014-08-06 22:49
fnatic ez
2014-08-06 22:51
ez4nip
2014-08-06 23:18
+1
2014-08-06 23:40
#12
World tasw 
titan win ez
2014-08-06 23:20
Why is Dignitas in favor?
2014-08-06 23:33
They raped VP so sweety on dd2 just a few days ago.
2014-08-06 23:45
cant say rape if they lost Bo3. and they didnt actually win DD2 so hard it can be called rape :)))))
2014-08-07 08:09
they won dd2, just lost the match
2014-08-07 08:13
Cause VP is one of the best D2 teams in the world xD
2014-08-08 06:24
Ye it doesn't make sense.. fnatic crush everyone and equal Titan.. Yet dignitas are favored way above them :/
2014-08-07 08:36
Anders cast plx?
2014-08-07 00:30
#36
mason | 
Tunisia mason~ 
+1
2014-08-07 07:25
dignitas take this :)
2014-08-07 02:14
2014-08-07 02:25
2014-08-07 05:56
#37
mason | 
Tunisia mason~ 
update your nvidia driver
2014-08-07 07:26
that is Nvidia Experience not the driver
2014-08-07 10:35
all skins lose ahahaahh
2014-08-07 08:36
God Xyp9x take it!
2014-08-07 05:57
dig starting ct side?!
2014-08-07 05:58
Damn dignitas is gonna win this even tho i hope for fnatic
2014-08-07 07:02
dig <3
2014-08-07 07:37
Dignitas easy. I think they are currently the best team in Europe. Good Luck Dig!
2014-08-07 08:12
flusha will take this easy
2014-08-07 08:32
stupid english
2014-08-07 09:02
sorry, i wasn't aware that i had to construct my sentences to the standards of my polish brothers. x
2014-08-07 09:57
i have faith i.imgur.com/iRTktgX.jpg I am up a Grand anyways with these winnings lol
2014-08-07 09:45
Just wonder if fnatic has a chance here. Does someone got more info about this match? Will very appreciate some...
2014-08-07 09:44
% is high because dignitas beat titan and they destroyed vp on dust 2. Im betting on fnatic because they beat nip and looks like flusha favorite map. Dignitas lost to nip 2 months ago on dust 2, but thats 2 months ago.
2014-08-07 09:46
fnatic easy win. They in bootcamp and olofm + krimz in team. They are so good with the new team on dust_2. 85% - 15% Fnatic - Dignitas
2014-08-07 09:59
#53
Slovakia JCgo 
I agree with you. Fnatic destroy em ez. Bootcamp FTW!
2014-08-07 10:06
85-15? -_- more like 50:50 espcially on dd2
2014-08-07 13:07
Bootcamp source plox?
2014-08-07 15:07
imgur.com/kMKxUwe my bet though!
2014-08-07 10:03
you have balls :D i hope fnatic win as well
2014-08-07 19:13
dignitas home side ?
2014-08-07 11:02
l would go low-medium bet on fnatic, because they really are good team and they could easily beat dignitas because its bo1 and the odds are low on fnatic so more skins ez lyfe :)
2014-08-07 11:21
Polish and English Analysis of this match facebook.com/csgoloungeanalysysandtips
2014-08-07 11:23
16-6 ez4dig
2014-08-07 11:37
Think Fnatic wants the revenge on dig today, they wont throw this one away. I think fnatic will take this, it will be a close match but fnatic will end up on top. I think i will go all in on fnatic. :)
2014-08-07 12:50
#69
 | 
World endo09 
I think Fnatic wants the revenge on dig today, they wont throw this one away. I think Dignitas will take this, it will be a close match, but they will end up on top. I think i will go all in on Dignitas :) ^^ fixed previous post
2014-08-07 13:16
+1 Dignitas is for sure better than fnatic on teamplay and individual skill . fnatic just had luck on GFINITY3 . All-in on DIGNITAS
2014-08-07 13:59
They do have a better teamplay, no doubt about that but if flusha, pronax and JW has a great day i think they have true chance here.
2014-08-07 14:53
Haha +1 for creativity but we will see ;)
2014-08-07 14:49
DevDupXyp 16-12 FnaticW
2014-08-07 14:15
16-14 Fnatic Win
2014-08-07 14:20
fnatic sucks at D2 Aizy is gonna win this game
2014-08-07 15:20
putting 100 on fnatic to win this, peace all you haters.
2014-08-07 15:46
Samma här! Finns en stor chans att dom tar det och när %en är så låg för dom så är det lätt värt.
2014-08-07 16:06
bästa insats kan du möjligen göra med den enorma skillnad .. Mycket säker på fnatic just nu. Lycka till :)
2014-08-07 16:30
Tack så mycket och lycka till själv! :)
2014-08-07 17:13
Match- Dignitas. vs. Fnatic. (Bo1) CS Lounge odds(aprox.): 70% vs. 30%. Personal odds: 58% vs 42%. Advised bet: Low Fnatic because of odds Risk: High (8/10) Side comment: Dignitas is fantastic team, just the way they performed at G3 was amazing, like freaking Juggernauts, very great team. Fnatic performed very good too, so I see them winning this match especially that its Bo1 and its De_Dust2 were Dignitas are good(they will can choose side too!) , but I think its more Fnatic map. So pretty close match lets see how it will go. REMEMBER: BET AT YOUR OWN RISK, IF YOU LOSE DON'T BLAME ME, I'M ONLY GIVING AN OPINION, ANYTHING CAN HAPPEN To see my all predictions check my profile for link to my facebook page
2014-08-07 16:25
Match- Dignitas. vs. Fnatic. (Bo1) CS Lounge odds(aprox.): 1023% vs. 4%. Personal odds: 82% vs 420%. Advised bet: Low Fnatic because of odds Risk: High (8/10) Side comment: Digitnatis is a team of people who playwith their hands and feet and fnatic have tables where the screws haven't been adjusted in a while. Dignitas have wooden tables though so the risk that they could get splinters during the game is very high. In case of these things happening aizy will accidentally buy a tec9 on ct side thus promting fnatic to def.win because aizy was cheating. REMEMBER: BET AT YOUR OWN RISK, IF YOU LOSE DON'T BLAME ME, I'M ONLY REPOSTING SHIT FROM REDDIT, ANYTHING CAN HAPPEN Please go on exhazies facebook because he's a giant faggot. His sweet 16 is coming up though so be nice.
2014-08-07 17:44
lol, xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD made my day. Edit- OMFG I'm still laughing xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2014-08-07 18:48
Dig ez
2014-08-07 17:23
aizy skins aziy life!
2014-08-07 17:29
dupreeh is love,dupreeh is lyfe. win me skins boi
2014-08-07 17:31
GOO FNATIC <3
2014-08-07 18:16
fnatic ez pz
2014-08-07 18:29
CW gonna win both of them. ez skins ez life
2014-08-07 18:31
cw ?!?
2014-08-07 20:05
fnatic ez because dd2 :)
2014-08-07 18:50
fnatic. ezi pizi XD
2014-08-07 19:54
#105
 | 
World cobrastrike 
GOTV?
2014-08-07 20:01
ez fnatic
2014-08-07 20:03
#108
 | 
World cobrastrike 
LIVE musicbox at hitbox.tv hitbox.tv/realCOBRAstrikegaming
2014-08-07 20:06
lel
2014-08-07 20:13
Olofm, holy fuck.
2014-08-07 20:18
ACe?
2014-08-07 20:20
No, Fnatic had planted on A and it was olofm 1v2 with 11-20 hp (can't remember) and he picked up a USP and got some sick shots.
2014-08-07 20:21
damn.. WAS watching VP titan..time to watch this now..
2014-08-07 20:24
I try to keep 2 streams open most of the time, hahaha :)
2014-08-07 20:26
yeah but that match was awesome and intense...with kenny almost dropping a 40 bomb.. :P SO i hadent started watching this yet xD
2014-08-07 20:32
#111
REAL | 
Norway duffz00r 
In OLOFM we trust <3
2014-08-07 20:20
OLOOOOOOOOOOOOOOF
2014-08-07 20:20
scorebot someone please???
2014-08-07 20:22
4-2 for Fnatic Terror
2014-08-07 20:26
2014-08-07 20:30
Olofm finally playing well...but online... :/
2014-08-07 20:32
#123
 | 
Korea saddummy 
i'm so dissapointed in aizy..
2014-08-07 20:35
they gonna destroy cph wolves when aizy been kicked
2014-08-07 20:36
aizy so bad :/ 3-9..he needs to really step up...
2014-08-07 20:36
aizy bottomfragging as usual FeTiSh, why kicking cajunb? You might win G3 with cajunb...
2014-08-07 20:38
#130
 | 
Korea saddummy 
cajunb was being a cunt, and hes not the same as he was from before.
2014-08-07 20:41
-aizy +trace
2014-08-07 20:41
#136
mason | 
Tunisia mason~ 
why ? cuz aizy played bad once they should kick him ?
2014-08-07 20:48
U know he was the worst player at Gfinity? Only above the fm esports members.
2014-08-07 21:15
Dignitas could have won a couple of rounds more...but well...7-8 in favour of dignitas..HT...
2014-08-07 20:41
Score?
2014-08-07 20:43
That pistol round though.
2014-08-07 20:44
#133
mason | 
Tunisia mason~ 
n1 jw :D
2014-08-07 20:44
#134
 | 
Portugal maguire 
crazy pistol round
2014-08-07 20:44
mOE is streaming this match to end his 24hour stream hltv.org/?pageid=286&streamid=189
2014-08-07 20:49
9:11 score.... smth'n strange going on
2014-08-07 20:52
its freezed completely...:(
2014-08-07 20:53
game freeze?
2014-08-07 20:53
13-11
2014-08-07 20:58
Gg,lost last 25$. shit game by dignitas.fuck my life.
2014-08-07 21:00
Shitty Dignitas as always. Good bye 160$.
2014-08-07 21:00
Im not sure who's the shitty one here, the guy who bets 160 value on a 70% team or the team who didn't managed to take down a good team, on their best map.
2014-08-07 21:04
My english is on 80lvl and I can't discuss about this with you. I was hoping for that game from them that they showed on LANs in England in the first days.
2014-08-07 21:08
The lag is real
2014-08-07 21:01
why u do dis dignitas
2014-08-07 21:01
thrownitas
2014-08-07 21:02
Not throw. Dig is just terrible on maps where T's can get 7+ rounds.
2014-08-07 21:05
15-12 hahaH
2014-08-07 21:02
sick kills from olof
2014-08-07 21:04
How bad theyre playing omg
2014-08-07 21:04
seriously dignitas...rip skins
2014-08-07 21:05
#158
KRL | 
France Omarion 
olof <3
2014-08-07 21:05
i.imgur.com/ajLKpiH.jpg ez skins ez life 180 value on vp before :D
2014-08-07 21:05
#182
Czech Republic k! 
i want see screen!
2014-08-07 21:08
gg 16-12
2014-08-07 21:06
#165
neeve | 
Portugal neeve 
well rip my skins xD
2014-08-07 21:06
#166
Algeria en0 
60$ ez skins ez life thx dig fan boys
2014-08-07 21:06
stream start laging, fnatic start playing lol coincidence? anyway gj, fk those danish :P
2014-08-07 21:06
Fnatic 16-12 GG :)
2014-08-07 21:06
gg wp, shame about the slideshow
2014-08-07 21:06
36-15..??correct me if i am wrong for olofm
2014-08-07 21:06
THX DIGNITAS FANBOYS FOR ODDS.. HAHHA DIGNIATS CHOKE ON END
2014-08-07 21:07
YEEE HAHA love how everyone thinks fnatic is weak <3
2014-08-08 02:43
Ooooo yes 10x for skins
2014-08-07 21:07
thx for skins dignitas FANS
2014-08-07 21:07
ez skins :D dignitaZ FANBOYZZZZZZZZZZZ OUOUOO
2014-08-07 21:07
2 ez
2014-08-07 21:07
olof onliner confirmed
2014-08-07 21:08
gyazo.com/e2f021aec5dbc0149cc0fda94dd80a.. HAHAHAHHAHAHHAHA ez skins ez lyfeeeeeeeeee :DDD
2014-08-07 21:08
2014-08-07 21:09
#197
 | 
United Kingdom ELVIS^G 
yo man, sharing is caring you know :D
2014-08-07 21:15
#184
REAL | 
Norway duffz00r 
Thank's, nice game! I owe you some beers Olof
2014-08-07 21:09
thanks for the skins fnatic
2014-08-07 21:09
#187
 | 
Germany Bongskie 
how was olof this time ?
2014-08-07 21:11
olof online meister
2014-08-07 21:11
$108 value thanks a lot fnatic! I'm recovering what I lost past 2 weeks quite fast :O
2014-08-07 21:11
made 140 of this game ;)
2014-08-08 02:38
2014-08-07 21:11
thanks for the skins dignitas fanboooys ez skins ez life ;p
2014-08-07 21:13
imgur.com/XpWGtOk easy peasy lemon squeezy imgur.com/kTyjfBv
2014-08-07 21:13
2014-08-07 21:14
72 value ty olof
2014-08-07 21:15
Dignitas fucking noobs.... lost vs cs freeks just lol
2014-08-07 21:17
#203
REAL | 
Norway duffz00r 
haha go away!
2014-08-07 21:31
mad loser, get lost HAHAHA
2014-08-08 02:36
2014-08-07 22:09
fnatic sucks still worst team cs go !
2014-08-07 22:18
ty for skins
2014-08-08 00:30
i dont bet...
2014-08-08 00:54
GET CRUSHED IDIOT, bet 100 on fnatic PEACE OUT BOYYAAAAA
2014-08-08 02:36
fnatic is dogshit
2014-08-08 02:27
#217
 | 
Cyprus Swishh_ 
anyone knows the halftime score?
2016-05-21 11:57
#218
walle | 
Germany Fl0RR3 
7:8 in favor of dignitas
2016-05-21 12:04
#219
 | 
Cyprus Swishh_ 
ty
2016-05-21 12:13
#220
walle | 
Germany Fl0RR3 
You're welcome. They won the 8 rounds on their ct half.
2016-05-21 12:15
welcome back
2016-05-21 13:49
Login or register to add your comment to the discussion.