18:00
14th of August 2014
 
Match deleted
Maps
Best of 1
Dust2
Titan
18
(11:4; 4:11) (3:7)
Cloud9
22
Rewatch
Top player in match
Spencer 'Hiko' Martin
Past 3 months Player Diff
Rating 1.30 0.30
Kills / round 0.85 0.18
Deaths / round 0.55 -0.12
Assists / round 0.10 -0.03
First kills / round 0.15 0.05
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Past matches
Head to head
4
Wins
1
Overtimes
3
Wins
#1
India _gog_ 
n1 gl titan you can do this, all the way to the final
2014-08-12 17:54
Why does it say 55/45 odds on the lounge? They were 65/35 in favor of Titan at the beginning?
2014-08-13 20:12
It was 53-47 for c9 this morning
2014-08-13 21:36
odds are all ways changing until the match start obviously
2014-08-14 14:28
odds change... if EVERYONE bets on one team they will be 100% ...
2014-08-14 17:35
kennys is beast
2014-08-15 00:50
#GoTitan #GokennyS <3 ..
2014-08-12 17:56
according to my phone its in 3 min lold
2014-08-12 17:57
Titan #believe! Gogogo!
2014-08-12 17:57
C9 all the way.
2014-08-12 17:57
#56
 | 
Russia rassvet 
shroud is nuts, GOGO c9
2014-08-14 12:41
Go Titan !!!
2014-08-12 18:31
CLOUD9 EZ PZ GOGOGO
2014-08-13 14:37
#GoTitan
2014-08-13 18:47
50-50
2014-08-13 18:48
Easy for titan.
2014-08-13 18:49
i thinking kennis go get 30 kills and win game to titan :) i hope too
2014-08-13 18:53
ez4H$machine
2014-08-13 18:55
sgares more sexy then ScreaM Cloud9 ez win confirmed.
2014-08-13 18:56
nop x
2014-08-13 19:17
wtf r u saying sean is sooo hawt x
2014-08-13 20:14
scream has better hair x
2014-08-13 20:15
even so, sean and semphis are hotter than ex6 and scream
2014-08-13 20:16
Scream make up boy :/
2014-08-14 00:19
Seangares best looking player WORLD
2014-08-14 13:40
#15
 | 
Chile Cristoff 
#GoC9
2014-08-13 19:05
#16
method | 
United States f0xes` 
Please win Titan. No fat Americans out of groups please.
2014-08-13 19:14
says american :/
2014-08-13 20:14
stfu arg faggot 0wned by germany
2014-08-14 17:29
lol faggot
2014-08-14 18:10
Gogo n0thing
2014-08-13 19:19
haha shrouds picture is the one of him eating the burrito at esea lan
2014-08-13 20:16
BURRITO U DA REAL MVP
2014-08-13 20:18
Clearly a man of wealth and taste.
2014-08-14 19:02
Let's go C9!
2014-08-13 20:28
titan
2014-08-13 20:33
c9
2014-08-13 20:50
30+bomb for kenny
2014-08-13 20:54
C9 for sure
2014-08-13 21:23
#32
 | 
Lithuania disesion 
where is meteos? kappa
2014-08-13 21:29
lel
2014-08-14 16:07
Titan eZ
2014-08-13 21:32
Go titan 16-13
2014-08-13 21:37
TitanFall 08 - 16 Hiko9
2014-08-13 21:37
Titan > Cloud9 It is the hardest match to predict. Both teams are willing to pass the group stage and desire to start the tournament with a win. It will be a very close match and everything will be decided by who will feel less pressure. Titan started to get some confidence by winning top teams, but who knows what will happen on the biggest event of the Summer. The same situation is in Cloud9&#8242;s team, will shroud perform well in front of the huge audience of spectators? Despite the fact that it is extremely hard to predict the winner our guess is that kennyS will carry his team to the victory.
2014-08-13 22:12
n0thing to drop 40 frags on Titan
2014-08-13 22:12
The fanboy in me would be so happy
2014-08-14 00:54
#98
 | 
Norway namsayin 
at least he's a player that can do it :P hope c9 win
2014-08-14 17:05
SHROUD9 CLOUD KAPPA
2014-08-13 22:40
shrouds picture is priceless.
2014-08-13 22:41
Cloooooooooooud! :)
2014-08-13 23:08
SmithZs is sleeping in that pic?
2014-08-13 23:24
#45
 | 
Spain akproxx 
shroud pic made my life LOL
2014-08-14 00:38
#50
World wez- 
LOL. Can't believe HLTV actually put the shroud burrito picture in.
2014-08-14 03:42
KennyS's picture looks like someone is controlling his brain with a joystick. HACKS!
2014-08-14 04:38
its an ugly frenchfrog
2014-08-14 12:13
#52
United Arab Emirates LSN~ 
scream smash them!
2014-08-14 11:11
#53
solo | 
Switzerland CHEDEL 
all in for C9 ! go guys !
2014-08-14 11:39
USA USA USA > FRANCE.
2014-08-14 12:11
shroud picture haha
2014-08-14 13:04
Believe in C9! Come on guys!
2014-08-14 13:05
gonna be a good match! :D
2014-08-14 13:19
Odds are way off. Shroud9 will take this
2014-08-14 13:37
Titan wins easy!
2014-08-14 13:46
n0thing>kennyS
2014-08-14 13:50
lets go shroud give some headshots!
2014-08-14 14:30
Shroud ez
2014-08-14 14:37
FUCKING GO C9 GOFO
2014-08-14 14:41
Titan go ! NBK bestest
2014-08-14 15:19
Lets hope to see a standard map.
2014-08-14 15:32
gooo c9!!!!!
2014-08-14 15:35
gonna be a RLY good match
2014-08-14 15:39
2014-08-14 15:42
u lost bro i swear
2014-08-14 17:09
titan will win this event i hope!
2014-08-14 16:09
#78
 | 
Poland Marvelm 
GOGO C9!!
2014-08-14 16:13
Clowd nein ez skins ez lyfe, ty titan fangays. I BELIEVE THAT WE WILL WIN
2014-08-14 16:14
I
2014-08-14 16:14
I BELIEVE
2014-08-14 16:14
I BELIEVE THAT WE
2014-08-14 16:15
I BELIEVE THAT WE WILL WIN
2014-08-14 16:15
kennys will carry titan to victory ;)
2014-08-14 16:17
Cobble again??? O.O
2014-08-14 16:20
#87
Sweden L* 
Ez for Cloud9
2014-08-14 16:20
go c9
2014-08-14 16:20
c9 iz skinz iz lif
2014-08-14 16:28
c9 ez, KennyS is sick, he will play like a silver, he'sw weak now
2014-08-14 16:31
Pls C9! Let's go boys!
2014-08-14 16:36
tWo CaNaDiAnS eH
2014-08-14 16:44
ALL OR NOTHING 100 value on C9
2014-08-14 16:49
last match of today?
2014-08-14 17:03
Nope.. the loser of this game will meet the loser of dig vs vox in the elimination game.
2014-08-14 17:05
Titan <3
2014-08-14 17:05
Good % on C9 = smal bet on C9 :)
2014-08-14 17:09
#110
 | 
Netherlands xdanny 
my sexy boy kenny to rek this
2014-08-14 17:19
C9 or bust
2014-08-14 17:23
c9 ez
2014-08-14 17:24
c9 i put real money on you mother fkers, you better not let me down, :D <3
2014-08-14 17:24
haha c9 wil win bro dont worry i went all in too
2014-08-14 17:50
shit man i'm super nervous haha but i have been watching them play and also watching shroud stream and I am really confident in his play. I think they can pull this off.. huge ask but shit i put $100 on them, fuckit. LETS GO BABY
2014-08-14 17:52
BRO <3 !!!!!!!!! YOUR HEART RACING!!!
2014-08-14 19:33
i knew it draw or c9 i told ya bro we got this
2014-08-14 19:34
ye man, never had my heart race so much watching a cs game in my life, and that rates back many many years haha.
2014-08-14 19:38
haha but bro csgolounge made a mistake it should be 50/50
2014-08-14 19:39
Titan easy, Hiko and n0thing vs Titan..
2014-08-14 17:30
Titan might take this, they are better team and also they are in Europe not NA.
2014-08-14 17:36
hope to see a nice match with titan to win <3
2014-08-14 17:37
#119
 | 
United States brento 
if this game is on a stupid map then i'm done watching this tournament
2014-08-14 17:37
u will be done watching csgo, so?
2014-08-14 17:41
pls ban all these crybabies , its the map or whatever reason they find to whine and complain like stupid kids/morons,tired of seeing all the same retarded comments,one intelegent person or open-minded person will never whine like 90% of this stupid community ,which wants only dust2 to be played
2014-08-14 17:50
Well that made no sense.
2014-08-14 18:11
Why kennys face looks like he dont understand wtf is going on?
2014-08-14 17:52
That's his regular face.
2014-08-14 18:06
Unfair odds, going with c9 here. If it would be 50/50 i would go with Titan but 70 - 30? Cmon.
2014-08-14 17:55
me too
2014-08-14 18:02
Gz bruh!
2014-08-14 19:30
Looking forward to this!
2014-08-14 17:59
#128
Denmark une 
Should we not be able to watch this ingame? Can't find the gotv match under 'watch'? :S
2014-08-14 17:59
They are probably waiting on Titan to finish doing their hairs
2014-08-14 18:04
+1
2014-08-14 18:10
#142
Denmark une 
:-D
2014-08-14 18:11
uhh.. pls start?
2014-08-14 18:06
Hiko do what you did to NIP and navi to titan pls <3
2014-08-14 18:09
#135
 | 
Slovakia bukso 
dust2 :)
2014-08-14 18:10
c9 map
2014-08-14 18:10
+1
2014-08-14 18:11
#139
 | 
Slovakia bukso 
:) hope so
2014-08-14 18:11
#143
 | 
United States brento 
gogo meclipse
2014-08-14 18:16
#144
 | 
Germany Bongskie 
nothing lol :D Just before the second round he said that they gona lose next round anyways xD
2014-08-14 18:18
#145
 | 
United States brento 
eco'd gg
2014-08-14 18:18
ScreaM important kills 3hs
2014-08-14 18:20
WTF, where is the scorebot? O.o
2014-08-14 18:21
Who is ct?
2014-08-14 18:22
Titan are the eco gods
2014-08-14 18:22
shroud choke
2014-08-14 18:23
When? Seems like he went window, guessed (rightly) one was plat and one was box, so one tapped box to draw out plat for a spray down. All that after collecting two other frags at mid... Doesn't look like a choker at all, but don't let the lack of facts upset your cool story! ;)
2014-08-14 18:24
rofl u see him turned around sprayed the guy and then looked at the floor lmao choke
2014-08-14 18:29
/end of discussion, troll //Lol, Shroud just pulled a quad, including a triple during b retake. I get that he's unproven until this LAN, that was a fair criticism, but your comment was just bs.
2014-08-14 18:37
Doesnt 1v4 with 10 hp, obvious choke
2014-08-14 18:26
ikr, some people on this site...
2014-08-14 18:27
#152
 | 
Poland kingWZRD 
if im watching dignitas vs vox in game and here on stream do i have a chance to drop a box from both matches ?
2014-08-14 18:24
Score?
2014-08-14 18:25
#155
 | 
Poland Kamfeth 
Titan go go
2014-08-14 18:27
Pls someone tell sides and score im on phone traveling to uk :\
2014-08-14 18:27
lol kennys if he picked up the bomb instantly he maybe won the round
2014-08-14 18:27
Cloud are giving up some shit kills though, too expensive against a team like Titan that can play on little cash.
2014-08-14 18:28
score and sides please, no scorebot! Thanks!
2014-08-14 18:28
6 - 2 Titan, Cloud on CT first half D2 7 - 2 now...
2014-08-14 18:31
ty. i think worth a bet on vox in losers match :D
2014-08-14 18:32
scorebot pl0x x.x
2014-08-14 18:29
6-2 for Titan (t) and c9 on eco
2014-08-14 18:30
cloud9 being raped already, kenny hasn't even started awping
2014-08-14 18:30
Hiko sick 2 kills with 3hp... too bad he was late for the diffuse.
2014-08-14 18:30
kennyS and ScreaM hitting their shots which means bye bye Cloud9
2014-08-14 18:33
+1 ScreaM doesn't even get to fight that much, because the rest of his team sweeps up C9 before he spots anyone.
2014-08-14 18:34
XD 5-10 scream "hitting his shots xDd"
2014-08-14 18:47
Hiko vs titan
2014-08-14 18:33
'murica bestest
2014-08-14 18:33
o look, NA crumbling at a major LAN again.
2014-08-14 18:33
+1
2014-08-14 19:30
... foot in mouth
2014-08-14 19:37
+1
2014-08-14 21:58
#175
 | 
France cedd 
Titan looking really good !! very confident play, ex6 playing lurker roler and actually killing the rotation, very nice to see !!
2014-08-14 18:33
#176
 | 
Poland Marvelm 
C9 is just plain weak as fuck, shroud is a nobody on lan, anyone who can kill shit there is n0thing..
2014-08-14 18:33
:D
2014-08-14 18:36
=]
2014-08-14 19:30
#633
 | 
Poland Marvelm 
WELL, GOTTA GIVE THEM SOME CREDIT NOW, they pulled shit back, good to see as I was cheering for them, terrible start, but they've been better and better as the game progressed. n0thing really needs to step up later in the tournament though, seems like his game ended somewhere in the 10th round lol.
2014-08-14 19:32
Cmon c9 200value on you; !!!! Man up. Hiko unleash the inner donger
2014-08-14 18:33
Are you guys able to watch this on GOTV? i cant find it on there
2014-08-14 18:34
Ingame you can find
2014-08-14 18:36
US CS sucks.
2014-08-14 18:35
Are you sure lol
2014-08-14 19:17
Yep, and I don't inherently hate US or smth like that. I had hopes for coL, IBP etc. but they still need to step up seriously.
2014-08-14 19:24
goddamn shroud is trying his hardest to win
2014-08-14 18:35
holy shit semphis and seangares have been doing nothing so far
2014-08-14 18:35
HAhahahahaa have they been doing n0thing? thats kinky man! Cloud9 = Youporn
2014-08-14 18:36
#642
 | 
India h8or 
Lold
2014-08-14 19:32
Score please?
2014-08-14 18:36
shroud my man
2014-08-14 18:36
c9 cant hit any shots at all..
2014-08-14 18:36
C9 might not be so shit if they dropped semphis & sgares
2014-08-14 18:37
Titan is pushing mid every round going b split push, WTF Choke9 learn to fucking adjust retards
2014-08-14 18:37
shroud wow
2014-08-14 18:37
C9 cant hit any shot at all.
2014-08-14 18:37
Shroud needs a better team =/
2014-08-14 18:37
Score????,,
2014-08-14 18:37
11-3 favor Titan.
2014-08-14 18:38
HIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2014-08-14 18:39
jk
2014-08-14 18:39
holy fuck ...
2014-08-14 18:40
Hiko, so unlucky
2014-08-14 18:39
Aww unlucky hiko
2014-08-14 18:39
i would be crying
2014-08-14 18:39
NOOO HIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2014-08-14 18:39
lollll dat NBK unscope timing tho
2014-08-14 18:40
Hiko is such a good player.
2014-08-14 18:40
FUCK HOWWWWWWWWWWWWWWw
2014-08-14 18:40
11-4 c9 Kappa
2014-08-14 18:40
I cried , 1s ;-;
2014-08-14 18:40
I thought it was a boring tournament with no emotions and cool stuff Kappa lol dumb hltv kids..
2014-08-14 18:40
naaah wasn't close at all, normal clutch for me Kappa
2014-08-14 18:40
muricans spamming the twitch pay to speak chat yay!
2014-08-14 18:41
gratz ^^
2014-08-14 18:43
nice bet history but this one isn't over yet :p
2014-08-14 18:55
+1 ROFL
2014-08-14 19:12
HAHAHAHA THX FOR DA SKINS
2014-08-14 19:26
rofl
2014-08-14 19:29
so this guy celebrates C9 winning him skins but at the same time hates North American CS teams with a passion. Ironic isn't it?
2014-08-14 22:02
That's gotta be soul crushing
2014-08-14 19:43
#218
 | 
Singapore Nephalith 
Will Titan choke again?
2014-08-14 18:41
hahahaaha
2014-08-14 18:42
N0thin on Lan sucks
2014-08-14 18:44
loled, murica go away.
2014-08-14 18:45
shorud & hiko vs Titan... 4 rounds, not bad.
2014-08-14 18:44
6 rounds now, not bad
2014-08-14 18:47
hahaha the bizon
2014-08-14 18:44
The Comeback is real ?
2014-08-14 18:45
THE COME BACK IS FUCKING REAL COME ON C9 LOL
2014-08-14 18:46
gogogo c9
2014-08-14 18:47
fuck you semphis
2014-08-14 18:49
semphis is so fucking bad..
2014-08-14 18:49
oh semphis, wtf
2014-08-14 18:49
smithz op
2014-08-14 18:49
Rounds are sooo close
2014-08-14 18:49
239k viewers, amazing.
2014-08-14 18:50
SO IDIOTS WHERE ARE YOU KNOW WHO SAID SHROUD IS ONLINER ONLY? FUCKING FAGGOTS KEEP HIDDING
2014-08-14 18:52
Sup Shroud, focus on winning instead of shitposting on hltv.
2014-08-14 18:54
gg
2014-08-14 18:54
cmooonnnn c9!!!!!!!!!
2014-08-14 18:54
I expected that cloud9 will put up a fight against Titan. In their history americans most of the time used to play well against Titan
2014-08-14 18:55
14-10, gogo titan
2014-08-14 18:55
c9>ibp on lan
2014-08-14 18:55
#249
 | 
Germany Bongskie 
woooooo first match with 10-10 + score yaaaaaa
2014-08-14 18:56
gg shitg@res.
2014-08-14 18:57
Seriously, did he really think Titan would buy that one man wrap around? ffs...
2014-08-14 18:57
Score?
2014-08-14 18:58
15-13 titan
2014-08-14 19:01
Okay.. NBK
2014-08-14 18:59
Okay HIKO
2014-08-14 19:00
#256
 | 
Switzerland Sylleo 
Damn, would've been so clutch
2014-08-14 18:59
#257
 | 
Singapore Nephalith 
Damn, the choke is not real. :o
2014-08-14 18:59
Cmon draw! Too much on a card
2014-08-14 19:00
Wow, I don't know if that was good or bad!
2014-08-14 19:00
wtf
2014-08-14 19:00
you got to love cloud9, they are equally strong to titan
2014-08-14 19:01
Nah. c9 won both pistols if I remember right
2014-08-14 19:04
c9 threw like 5 rounds. it should have been over
2014-08-14 19:08
MERICA
2014-08-14 19:01
please c9 game of the century please
2014-08-14 19:01
15-14 is this real
2014-08-14 19:02
pls c9
2014-08-14 19:03
#267
 | 
Spain Ornitorrinco 
how can c9 win the hardest round and lose the easiests ones...? omfg...
2014-08-14 19:02
they throw for skins Kappa
2014-08-14 19:04
Okay... So.. Bye Titan
2014-08-14 19:02
Cmon c9
2014-08-14 19:03
never more c9! lost 2 much money for you ..
2014-08-14 19:03
Why does gares always do the same thing, in the same order, at the same point of every round? Doesn't he realise his opponents might communicate this type of info to each other?!?
2014-08-14 19:03
#273
 | 
Singapore Nephalith 
Spoke too soon. lol
2014-08-14 19:04
C9 > IBP
2014-08-14 19:04
the comeback is real
2014-08-14 19:04
throws are real, just leave a open
2014-08-14 19:04
#278
 | 
Switzerland Sylleo 
The tension is real
2014-08-14 19:04
#279
 | 
Sweden Unitcalvert 
15-15 hahha
2014-08-14 19:04
crazy match
2014-08-14 19:04
come on C9! lets go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-08-14 19:04
15-15
2014-08-14 19:04
yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhh buddayyyyyyyyyyyyyy
2014-08-14 19:05
Titan doesnt have what it takes to win when it matters the most
2014-08-14 19:04
Titan choking. Nothing new.
2014-08-14 19:04
3 awp and auto? wtf?!?
2014-08-14 19:04
#288
 | 
Germany Bongskie 
finaly a good match
2014-08-14 19:04
OT
2014-08-14 19:05
pyth playing for nbk confirmed
2014-08-14 19:05
c9!! go go
2014-08-14 19:05
nbkkkkkkk
2014-08-14 19:05
come ooon cloud ! btw wtf nbk doing :D is he drunk ?
2014-08-14 19:06
#295
 | 
Slovakia bukso 
GREAT MATCH :))))))))))))))))))))))))
2014-08-14 19:06
#296
 | 
Switzerland Sylleo 
massive momentum for c9
2014-08-14 19:06
#297
 | 
Singapore Nephalith 
The choke is indeed real. XD And n0thing may not frag a lot, but he gains a lot of map control for c9. Amazing.
2014-08-14 19:07
the most entertaining match today 15:15 nice comeback by coL OverTimes
2014-08-14 19:06
GG!
2014-08-14 19:06
LETS GO CLOUD!!!
2014-08-14 19:06
#301
 | 
Poland tentego 
titan retards hahaha 15-11 2v4 and 15-15
2014-08-14 19:06
#314
Switzerland BVz 
polish kid...
2014-08-14 19:07
reunion...
2014-08-14 19:08
As if stuff like that did not happen before, moron.
2014-08-14 19:30
why is titan so naive at times
2014-08-14 19:06
BEST CSGO MATCH IN ESL SO FAT. LOVE IT <3
2014-08-14 19:06
#Titanfall gogo C9
2014-08-14 19:06
#306
 | 
United States ferdog 
OVERTIME!!! THIS GAME TOO GOOD <33333
2014-08-14 19:06
#307
 | 
Spain Ornitorrinco 
30 rounds - 10 frags the bird voice guy.
2014-08-14 19:06
n0thing?
2014-08-14 19:07
no he means draco malfoy. LAN KING!
2014-08-14 19:08
what a comeback, gogo c9!!
2014-08-14 19:06
#309
f0rest | 
Sweden Krovvy 
FINALLY SOME FUCKING REAL COUNTER-STRIKE!
2014-08-14 19:06
If Smithzzz had an AK, I think he could've done it.
2014-08-14 19:07
nbk, pls.
2014-08-14 19:07
GO C9 GOGOGO
2014-08-14 19:07
Whoa!! cloud9 have earned a new fan.
2014-08-14 19:07
WTFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!! amazing!
2014-08-14 19:07
Not even funny anymore.
2014-08-14 19:07
Wow, what a game!
2014-08-14 19:07
#318
 | 
Austria db42 
what a game, finally something exciting happening
2014-08-14 19:07
#319
 | 
France cedd 
titan threw that 15-11 round hard ;_; leggo overtime
2014-08-14 19:07
C9 deserve this, so unlucky
2014-08-14 19:07
OMG this is so scary! cmon C9 win this!
2014-08-14 19:08
Pls someone waste ur few minutes of life and help us humans on cellphones to see score
2014-08-14 19:08
16-16
2014-08-14 19:09
1 - 0 Titan, first half of OT C9 on CT now, second half of OT 18 - 16 C9, one round from victory (Titan not done yet though)
2014-08-14 19:17
now this is what i call a great match!!
2014-08-14 19:08
at his own request
2014-08-14 19:08
Holy shit, what a game at evening, go cloud 9 :)
2014-08-14 19:08
#327
 | 
United States brento 
great game!
2014-08-14 19:08
gogogogogogogogogogogogog c9 u can do this =DDDDDDDDDDDDD
2014-08-14 19:08
scream <3
2014-08-14 19:09
AIMBOT ACTIVATED ON SCREAM
2014-08-14 19:09
#336
 | 
France cedd 
scream dat 3k
2014-08-14 19:09
dat 3k by scream.. big play
2014-08-14 19:09
Scream gross
2014-08-14 19:10
#339
 | 
United States brento 
gg
2014-08-14 19:10
awesome match
2014-08-14 19:11
omfg semphis shot on kennys
2014-08-14 19:11
and once again leave a open...
2014-08-14 19:11
NA team do have crazy aims man
2014-08-14 19:11
semphis the IGL is a monster
2014-08-14 19:13
anders is warm confirmed n1 hltv
2014-08-14 19:11
the throws are real
2014-08-14 19:12
Strong! Wtf are Titan doing?!
2014-08-14 19:12
#347
 | 
Chile Cristoff 
what a game
2014-08-14 19:12
OMFG CLOUD9 I LOVE YOU
2014-08-14 19:12
NIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2014-08-14 19:12
best retake evaaaaaaaar
2014-08-14 19:12
HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3HIKO <3
2014-08-14 19:12
lol so retarded titan
2014-08-14 19:13
Hiko just lost 5 pounds from that clutch
2014-08-14 19:13
+1 hltv confirmed
2014-08-14 19:14
:DDDD
2014-08-14 19:15
#355
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
what a play from c9,saving those flashes for the anti retake just perfectly,amazing
2014-08-14 19:13
hahahaha titan save b fail again
2014-08-14 19:13
WTF TITAN -.-
2014-08-14 19:13
if only nothing was fragging
2014-08-14 19:13
i was thinkin' same :)
2014-08-14 19:14
n0thing 13 frags everyone else over 23 lol
2014-08-14 19:13
#370
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
ye and 12 assists
2014-08-14 19:14
n0thin is nothing on lan lol
2014-08-14 19:14
#693
 | 
Poland hillock 
no.
2014-08-14 19:42
shroud playing really good :) glad for him
2014-08-14 19:13
worst b retake ever :\
2014-08-14 19:13
throw for skins confirmed xD
2014-08-14 19:14
I declare Hiko the Master Clutch Elite.
2014-08-14 19:13
Holy hell Cloud9 are putting up a fight
2014-08-14 19:13
Titan never going tunnels 2k14
2014-08-14 19:13
Its too dark and dirty for sexy french bodies.
2014-08-14 19:15
#373
 | 
United Kingdom veiN_ 
I love how people are calling titan retards but cloud9 are just a strong opposition
2014-08-14 19:14
GO, FUCKING GO C9!
2014-08-14 19:14
HAHAH here you are cheering for "amerifats" Bet you too would like to move here. Fucking leeches. You are like the Mexico of EU.
2014-08-15 13:59
i watch hiko stream, i don't care what nationality is, because is very good (i think the only good cs player in america ahaha) so yeah, i'm with C9! IBP < C9, disband IBP pls
2014-08-15 14:24
nice throw Titan, fock u
2014-08-14 19:14
dat retake :D ... 3v5 and all retake through doors/window ?
2014-08-14 19:14
Krv flaky laimesiu 200value jei c9 win. Pls rasyk rez man
2014-08-14 19:14
18-16 c9 laimi
2014-08-14 19:17
is it first to 21?
2014-08-14 19:18
1st match so far where both teams are playing equally well wheres all the previous matches had 1 team eliminating the other without even giving the other team 2digit rnds...
2014-08-14 19:15
pochemu didov ne zashitil!?
2014-08-14 19:21
Oh lawd! What am I watching!!
2014-08-14 19:15
GO AMERICA! OBAMA!
2014-08-14 19:17
#389
 | 
Ukraine gungrave 
shroud soooo BAD
2014-08-14 19:18
shroud retarded
2014-08-14 19:18
what happened?
2014-08-14 19:20
dont blame a person who has his 1st BIG LAN appearance for something u could fail yourself if u were a pro player only known online...
2014-08-14 19:22
no, that round was retarded he basically checked everywhere but kept checking the same spots over and over and started shooting at the fucking ground. either run fucking short or do something atleast, try a def, not just stand and look around like a fucking moron
2014-08-14 19:31
+1
2014-08-14 21:28
what a game! edit: yeah, lurppis - ESL sucks, huh? :P
2014-08-14 19:19
shroud loool
2014-08-14 19:18
#393
 | 
Bulgaria bUHALOVIC 
TOO MUCH PRESSURE
2014-08-14 19:19
Fuck my ego!! I'm allin on Titan :'(
2014-08-14 19:19
It would be so easy, if were n0thing on fire!
2014-08-14 19:19
n0thin todays is nothing lol
2014-08-14 19:20
n0thing but die too fast
2014-08-14 19:21
Wow, what a game! //rest need to pick it up
2014-08-14 19:20
D-d-d-d-double overtime
2014-08-14 19:19
omfg.. shroud ggwp...
2014-08-14 19:20
n0thing hasn't been himself =/
2014-08-14 19:20
best bo1 in a major ever!
2014-08-14 19:20
Pretty much! :D
2014-08-14 19:20
BEST MATCH SO FAR
2014-08-14 19:20
Go home, TITAN! LOW
2014-08-14 19:20
MY HEART MY HEART CAN'T HANDLE THIS STOP
2014-08-14 19:20
#405
 | 
Switzerland Sylleo 
MOAR MOAR
2014-08-14 19:20
Double overtime? wow its so fucking close
2014-08-14 19:20
"Such bad games at ESL" - lurppis hero of HLTV.org
2014-08-14 19:20
ahahaha, good one !
2014-08-14 19:20
#425
f0rest | 
Sweden Krovvy 
Until this one game, yeah it was awful.
2014-08-14 19:21
Well, yeah. Before this the games were pretty fucking shit.
2014-08-14 19:21
first and probably only good game of an entire day of matches, he has the rights to say that
2014-08-14 19:21
lurppis was born in a bed of salt and for his whole childhood he was fed nothing but salt, on top of that he had to work 36 hours a day in a finnish salt mine. Can you really blame the guy for being pure salt now?
2014-08-14 19:22
#408
REAL | 
Norway duffz00r 
FUCKING SICK
2014-08-14 19:20
One of the best game ever !
2014-08-14 19:20
Best match so far. No doubt
2014-08-14 19:20
Ffs c9 give me the skins already
2014-08-14 19:20
that match
2014-08-14 19:20
n0thing terrible this game :/
2014-08-14 19:20
#444
 | 
Switzerland Sylleo 
We should praise him for holding c9 back, it makes the match much more even :D
2014-08-14 19:22
c9 you're fucking killing me here, holy shit :(
2014-08-14 19:20
what a game!
2014-08-14 19:20
delay next game so that we can bet
2014-08-14 19:20
Pls Titan win this!! So nervous!!
2014-08-14 19:20
#421
 | 
Ukraine gungrave 
c9 throw
2014-08-14 19:20
Double OT! GoGo c9 i need my skins
2014-08-14 19:21
omg what a game!
2014-08-14 19:21
i can't take this anymore :((( 2nd overtime??
2014-08-14 19:21
Epic match!
2014-08-14 19:21
Best match i've ever watched. gogo c9
2014-08-14 19:21
This match .. omg..
2014-08-14 19:21
go go titans pleasssssssseeee
2014-08-14 19:21
crazy game.
2014-08-14 19:21
#436
 | 
France PouletFurtif 
WHATEVER THE SCORE WILL BE DAT MATCH DAT MATCH
2014-08-14 19:21
+1111111111111111111111111111111111111111111 Beatiful match.
2014-08-14 19:26
what a game!
2014-08-14 19:21
How not to play a 1v1 clutch: A short story by shroud. 1v1 - 20s left on bomb spends 15 seconds jumping about on long/ramp/site popping random shots/looking in places he's already seen. spends 5 remaining seconds jumping at where SmithZz has already prefired a shot holding mouse1. Have a beer on my brah. xxx
2014-08-14 19:22
intense match bro :)
2014-08-14 19:23
So did lurppis delete that dumb tweet by now?
2014-08-14 19:22
Loving this match.
2014-08-14 19:22
are tehy not playing on stage? no live footage from teams getting excited and stuff?
2014-08-14 19:22
they playing from nordica's hunters house
2014-08-14 19:28
#443
 | 
Singapore Nephalith 
Quality game. I'm loving it.
2014-08-14 19:22
lol CSGO get some emotions :) what a sick match
2014-08-14 19:22
#448
 | 
Slovakia bukso 
this is one of a sick match !!!!!!!!!!!!
2014-08-14 19:23
2nd OT
2014-08-14 19:24
#451
Bosnia and Herzegovina woR 
Cloud9 deserve to win titan playing so bad!
2014-08-14 19:24
lol dumbass, look at the score, Titan are playing just as good as Cloud9 noob... Only tiny errors by both sides will determine the winner here...
2014-08-14 19:27
are u fucking kiddin' me shittard?
2014-08-14 19:28
HIKOOOOOOOOooo
2014-08-14 19:24
Hiko.. ez :3
2014-08-14 19:24
scream dat slaughter wtf :D :D
2014-08-14 19:24
#455
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
where are sgares haters??
2014-08-14 19:24
#456
 | 
Poland tentego 
scream so close
2014-08-14 19:24
#457
 | 
Switzerland Sylleo 
holy shit, so close D:
2014-08-14 19:24
omfg
2014-08-14 19:25
ScreaM almost
2014-08-14 19:25
SCREAAAAAAM FUKKKK
2014-08-14 19:25
Scream monster
2014-08-14 19:25
scream not bad
2014-08-14 19:25
scream HELLO :D
2014-08-14 19:25
HOLY SHIT !
2014-08-14 19:25
#466
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Titan have given up now, gg
2014-08-14 19:25
dat comeback from c9 :D 10-15, next round 2vs4 and they will win this match ^^
2014-08-14 19:25
#468
 | 
Brazil LIPE1 
ScreaMy
2014-08-14 19:25
21 - 18 C9 (second overtime) C9 now on T side
2014-08-14 19:25
never change a loosing strat ! just keep pushing long well done
2014-08-14 19:25
c9 team I AM GOING TO FUCKING KISS ALL OF YOU I LOVE YOU
2014-08-14 19:25
#473
 | 
Singapore Nephalith 
This should close it. Unless c9 choke.
2014-08-14 19:25
holy shit I'm so glad I stayed up for this whole match
2014-08-14 19:26
#475
Bosnia and Herzegovina woR 
EZ SKINS EZ LIFE TY FOR SKINS TITAN FANBOYS! :D :D :D
2014-08-14 19:26
#480
 | 
Germany DerDoktor 
"EZ" Skins "Ez" Life
2014-08-14 19:26
#499
Bosnia and Herzegovina woR 
SKIIINZ OMG! Im so rich thanks to titan fanboys :D
2014-08-14 19:27
Let's talk about the skins.
2014-08-14 19:26
Please no. That was too sick to talk about the fuckin skins.
2014-08-14 19:32
#477
 | 
United States ferdog 
This is crazy. I'm thinking C9 could actually win the whole thing.
2014-08-14 19:26
#484
 | 
United States brento 
lolno
2014-08-14 19:26
#492
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
lolyes
2014-08-14 19:26
#570
 | 
United States brento 
well considering they cant even beat ibp in a bo3 offline...
2014-08-14 19:30
first to 22 wins 2nd overtime
2014-08-14 19:26
This is the sickest game i've seen
2014-08-14 19:26
+1
2014-08-14 19:26
+1
2014-08-14 19:26
from 15-10 in favour of titan to 2 OT nice titan very good players
2014-08-14 19:26
you mean from 11 - 4 LOL
2014-08-14 19:27
oh my god, such a sick game right now <3 c9
2014-08-14 19:26
The teams in the loser bracket must be puckering hard right about now...
2014-08-14 19:26
#485
 | 
Finland gouca 
LET'S GO CLOUD 9!
2014-08-14 19:26
nbk is the reason why titan are struggling in this match, underperforming. If nbk played better it would have been over without a single overtime
2014-08-14 19:26
#494
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
ye if kennyS made 200 frags
2014-08-14 19:27
n0thing underperformed too for c9..
2014-08-14 19:30
One of the most awesome games in a very long run, true epicness, go cloud 9!
2014-08-14 19:26
1 more win C9 LETS GO!!
2014-08-14 19:27
cmon C9 :)
2014-08-14 19:27
wtf 3v1 and they win lo00000000000000l
2014-08-14 19:27
I bet on c9, but even if I lose, Im happy to see this match :)
2014-08-14 19:27
+1
2014-08-14 19:31
bye bye 60 euro XD thx titan love you guys threw the match <3
2014-08-14 19:27
as always stupid luck
2014-08-14 19:29
15-10 and c9 had no money and they lose as always titan gonna lose vs vox eminor and going out of this event like katowice cause they are so fucking bad
2014-08-14 19:31
#624
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
luck?c9 lost an anti eco right in the beggining of ct side lol,theyve won way more gunrounds than titan
2014-08-14 19:31
#505
 | 
Slovakia bukso 
I knew that c9 could do this I trusted them :)
2014-08-14 19:28
Can Titan lose already? I can't wait to make a thread with title "#titanfall"
2014-08-14 19:28
n0thing, what's wrong with you? cmon man! I <3 cloud9
2014-08-14 19:28
#509
FalleN | 
World MangQo 
i never saw that level of play.. its above all
2014-08-14 19:28
gg ez skins ty titan fanboys
2014-08-14 19:28
finally I can say: thanks for skins Titan fanboys
2014-08-14 19:28
SEMPHIS YOU SEXY FUCK
2014-08-14 19:29
YAYAYYAYAYAAAAA
2014-08-14 19:29
thanx for skins cloud 9 <3333 well played
2014-08-14 19:29
#516
 | 
Poland tw1l1ghtt 
gg!
2014-08-14 19:29
GG
2014-08-14 19:29
From 11-4 to a win that can give me 200value jeez
2014-08-14 19:29
#519
 | 
Switzerland Sylleo 
what an end :D
2014-08-14 19:29
HAHAHAHAHAHA TITAN DISBAND
2014-08-14 19:29
GG C9 TOO STRONG!!
2014-08-14 19:29
#522
 | 
Chile Cristoff 
SEMPHIIIIIIIIIS <3 C9
2014-08-14 19:29
#523
 | 
Poland tentego 
15-10 4v2 and lose. only titan can do it ;d
2014-08-14 19:29
Smithz is fucking shit
2014-08-14 19:29
#528
 | 
Singapore Nephalith 
LOL EPIC CHOKE
2014-08-14 19:29
GG :/
2014-08-14 19:29
AHAHA THE TROWS
2014-08-14 19:29
Semphis God
2014-08-14 19:29
SAM LIKE A BOSS!!! :D
2014-08-14 19:29
SEMPHIS IS A GOD
2014-08-14 19:29
NORTH AMERICA!
2014-08-14 19:29
SUCK ON MY FREEDOMS EU MERICCCCAAAAA
2014-08-14 19:29
semphis!!!
2014-08-14 19:29
woooooooooooooow AMAZING 1v3 to win the map 22:18 by SEMPHIS! gg
2014-08-14 19:29
gg
2014-08-14 19:29
YEAAAAAHHH
2014-08-14 19:29
hahaahhaha thx for skins titan and kennys fanboys
2014-08-14 19:29
retarded throwers
2014-08-14 19:29
lmao u mad mate
2015-10-13 19:03
#543
 | 
United States ferdog 
WHAT UP NOW FRENCHIES WOOOO
2014-08-14 19:29
Semphisssssss GG Titan but C9 had a better comeback
2014-08-14 19:29
USA USA USA
2014-08-14 19:29
Great game!
2014-08-14 19:29
CLOUD FUCKING 9 I BET ON YOU I LOVE YOU BEST GAME I HAVE EVER WATCHED
2014-08-14 19:29
#548
 | 
Netherlands Nieroth 
gg Amazing game
2014-08-14 19:29
SEMPHIIIS!
2014-08-14 19:29
OMG I LOVE YOU CLOUD9!!!
2014-08-14 19:29
MURICA HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAA
2014-08-14 19:29
TITAN CHOKE AS USUAL!!
2014-08-14 19:29
GG WP !
2014-08-14 19:29
What a WAY to END THAT!
2014-08-14 19:30
:D:D:D c9 stronger than iBP against euros it's so beautiful
2014-08-14 19:30
Best game of ESL Cologne by far, GG.
2014-08-14 19:30
gg murica'
2014-08-14 19:30
#564
fnx | 
Portugal lovessd 
hahahaahh dose titans totally no brain
2014-08-14 19:30
not sure if trolling or not
2014-08-14 19:30
#627
fnx | 
Portugal lovessd 
not trolling at all lost so many rounds X vs 1 c9 by stupidity
2014-08-14 19:31
"dose titans totally no brain" - pls.
2014-08-14 19:36
AND THATS ENOUGH INTERNET FOR ME TODAY. I fucking love you C9
2014-08-14 19:30
HOLY MOTHERFUCK :D
2014-08-14 19:30
was sure that Titan will lose like that...
2014-08-14 19:30
#568
KRL | 
France Omarion 
such throw wow
2014-08-14 19:30
Lost some skins mate?
2014-08-14 19:31
#622
KRL | 
France Omarion 
nope won some skins =)
2014-08-14 19:31
Worthless team is worthless !
2014-08-14 19:30
WP C9
2014-08-14 19:30
Bet more on titan please :D Kids destroying CSGL odds since forever ! Changing 50-50 match to 30-70 !
2014-08-14 19:30
^^ couldn't believe the odds man.
2014-08-14 19:32
well... its expected...most matches are nowadays like this...now see VP fnatic will be 40-60 in favour of VP...but its a 50-50 match...
2014-08-14 19:34
#575
 | 
Spain Ornitorrinco 
Great game. Good played! !!GG^GG.-
2014-08-14 19:30
GGGGG.
2014-08-14 19:30
SHR0000000D!!!!!!!!
2014-08-14 19:30
YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!! WOOOOHOOOO hug me skinz <3
2014-08-14 19:30
GG!... Perfect comeback Cloud9!!
2014-08-14 19:30
JEZUS CHRIST! ez skins ez life :D
2014-08-14 19:30
yea so easy skins :) ...... :)
2014-08-14 19:30
butthurt?
2014-08-14 19:35
Butthurt for? i dont even bet dude wtf are u talkin about? :)
2014-08-14 19:39
i.imgur.com/omK6XT5.jpg?1 ez skins, im sorry for titan i never thought they will lose but the odds were completley wrong
2014-08-14 19:30
#611
Bosnia and Herzegovina woR 
Me to thanks to titan we are rich :D
2014-08-14 19:31
WP SEEEEEEEEEEEEEEMPHIS, REALLY DUDE WP WP WP GREAT MATCH GG TITAN & CLOUD ty for this match, best match!
2014-08-14 19:30
GG C9 Nice job boys!!
2014-08-14 19:30
BEST MATCH EVER
2014-08-14 19:30
fock u Titan, my pointz :(((((((((((((
2014-08-14 19:30
I cant belive this.. GG C9 WP!
2014-08-14 19:30
#593
 | 
United States brento 
titan, all aim no brain?
2014-08-14 19:30
#595
Bosnia and Herzegovina woR 
HAHAHAHA dont ever bet on shitty titan because u will lose they sux now i won ty for skins titan fanboys :D
2014-08-14 19:30
#626
 | 
United States ferdog 
+1
2014-08-14 19:31
Shitty? ok the came in OT, that's sooo shit.
2014-08-14 19:32
OMGOMGOMG
2014-08-14 19:30
What a sick comeback!
2014-08-14 19:30
great game, wp!
2014-08-14 19:30
dat throw wp c9 titan fail every major
2014-08-14 19:31
You should probably read up on what a throw is.
2014-08-14 19:31
Ex6 coach SmithZz IGL apEX shox kennyS NBK
2014-08-14 19:31
You can not play it worse these advantageous situations like 5v2, 3v1 than Titan did. Was a great match to watch tho.
2014-08-14 19:31
the comeback is real tho, cloud9 to win it all!
2014-08-14 19:31
titan will lose to vox, u see it here first xd
2014-08-14 19:31
very good match. I approve it.
2014-08-14 19:31
cloud9 managed to basically win without n0thing as he didnt seem to shine at least so far...but hope that'll change....
2014-08-14 19:31
#613
 | 
United Kingdom peaks 
hnnnnnnnnnggggggggg
2014-08-14 19:31
#614
 | 
Germany volt =D 
GG MY LOVE <3 YOU SHOWED WHAT A COMEBACK IS FUCK ALL THIS SHROUD ONLINER, HE PROOFED HIMSELF <3
2014-08-14 19:31
Ty for ez skins.
2014-08-14 19:31
#616
 | 
Germany volt =D 
Best match since a long time!
2014-08-14 19:31
wow, gz cloud9
2014-08-14 19:31
hahahaha ty for skins titan fanboys :) how can you even think that titan would have a chance? easiest bet of my life :))
2014-08-14 19:31
DAAAAAAAMMMNNNNNN
2014-08-14 19:31
2014-08-14 19:31
#625
 | 
Slovakia bukso 
YEAHHHHHHHHHHHHHHH
2014-08-14 19:31
HOLY FUCK MY HEART
2014-08-14 19:32
Insane! Match. Best in a long long time.
2014-08-14 19:32
Cant wait for this return oi62.tinypic.com/2vkci92.jpg
2014-08-14 19:32
u owe me skins breh
2014-08-14 19:33
Post your winnings
2014-08-14 19:58
n0thing was stoned
2014-08-14 19:32
franceGAYS!!! u fucking suck tean!! NBK u suck everyone is suck france SUCK
2014-08-14 19:32
ty for skins
2014-08-14 19:33
hhh yazona
2014-08-14 21:39
HIKO FAN, very very GOOD JOB! perfect match for this day!
2014-08-14 19:32
what a big mistakes hahaha. 2x 2v4 and They (Titan) all enter the door and window. WTF?
2014-08-14 19:32
semphis the m-v-p!!
2014-08-14 19:32
GG, awesome game!
2014-08-14 19:32
I bet on C9 because of shroud but man, semphis sure did step up in the end but Titan also crumbled...
2014-08-14 19:32
ASDASD
2014-08-14 19:33
ScreaM almost sickest 1v4 :((((
2014-08-14 19:33
and semphis with real sick 1v4
2014-08-14 19:35
1 v 3 ... but this is when the spray > 1 tap
2014-08-14 19:40
He would of had it if he went for the spray down on the last guy who lived with 8HP, thats what happens sometimes when you chose to play a certain way it didnt work in that situation still great play and the best game of today imo.
2014-08-14 19:40
This with n0thing dying first every round and playing like shit..
2014-08-14 19:33
ty for skins but... Thanks You to both teams for this awesome match
2014-08-14 19:33
15-11 4vs2 and titan lose, never forget!Baguettes worst team at CT to try take B, worst team at T to win in bombsite A.
2014-08-14 19:33
mad skins ahahaha
2014-08-14 19:35
ahahahahahahahahahahahaha I hope you lost big value
2014-08-14 19:39
where i talk in skins?or win or lose?wtf?ahahah retards life skinners
2014-08-14 19:44
I bet your tears are sweet, let me taste them :PPPPP ohh yeah it's so gud
2014-08-14 19:45
i lost my house :|
2014-08-14 19:45
takes me back to Col. vs VG at Inferno on DHW. what a game, just WOW
2014-08-14 19:34
fucking GEGE
2014-08-14 19:34
USA USA USA
2014-08-14 19:34
what an awesome match.
2014-08-14 19:34
#658
 | 
Russia rassvet 
SO FUCKING NUTS, C9 I LOVE YOU SO FUCKING MUCH <3 <3 <3
2014-08-14 19:35
CANANANANANANADAAAAAA
2014-08-14 19:35
DID WE JUST BECOME BEST FRIENDS?!?
2014-08-14 19:38
ha man coL new sponsors and delivers that what I like to see, what an amazing game.
2014-08-14 19:43
Anyone every take history in school? NO SURPRISE AMERICAS BEEN FUCKING NATIONS UP! FOR! YEARS!
2014-08-14 19:35
Mostly their own...
2014-08-14 19:51
#664
beo | 
Vietnam pornoVN 
send Titan team : i think u guys just disband, u r stupid team, play so fkn noob
2014-08-14 19:36
+ 1 They sometimes play so stupid that I can not believe it.
2014-08-14 19:37
what skins did you lose?
2014-08-14 19:37
Rip skin =)) and... thankyou
2014-08-14 19:49
i.imgur.com/MRXYj3W.png easiest skins in my life, lmao
2014-08-14 19:37
lets be honest you were pry clenching the whole time. "ez" edit: lol just clicked the picture. only in estonia.
2014-08-14 19:38
Actually I don't care for these trash skins but I have lost like a lot higher value when I bet on obvious winner but they crumble. CSGO lets say is still a bit random, usually a better team should win like 90% of the time but in CSGO it's like 60%, few teams that usually do win are NiP and VP for example.
2014-08-14 19:39
lol fnatic vs nip, never forget.
2014-08-14 19:42
I salute you.
2014-08-14 19:39
After all these disappointing one-sided games, this is what this tournament needed... hopefully the rest of the games are like this.
2014-08-14 19:37
#675
f0rest | 
Sweden Krovvy 
What do you think c9 holo stickers will be worth if they win?
2014-08-14 19:38
#677
device | 
Russia mcs#  
<3 compLexity !!! JUST LOVEEEEE
2014-08-14 19:39
GG!!
2014-08-14 19:41
YEAH LETS GO BOYS!!
2014-08-14 19:41
gyazo.com/cb3a87d92c5c720b8e4a3601bd2230.. wow very win, ez skins ez game
2014-08-14 19:42
most likely stupid as fuck, but you bettet on wrong team?
2014-08-14 19:43
moment of silence for dat skin. . .
2014-08-14 19:48
RIP
2014-08-14 19:59
Sickest game ever.. Gongratz c9 <3
2014-08-14 19:43
Go home! Hope VOX knocks you today, if not then Dig/C9 does it tomorrow!
2014-08-14 19:53
Probably wrong on both tbh, but we'll see.
2014-08-14 20:02
THANK YOU FOR SKINS TITANS FANBOYZ <3
2014-08-14 19:54
TITANFALL
2014-08-14 20:00
ggdg! (Good god damn game)
2014-08-14 20:15
loll this was the best match of the day. Double overtime and a comeback victory. Let see what tomorrow got in store for us. This is my winnings prntscr.com/4ct9nn
2014-08-14 20:50
Lol thats shit
2014-08-14 21:51
I know I didn't went all in on them.
2014-08-14 23:19
GG WP!
2014-08-14 21:33
2014-08-14 22:23
baguettes be poor
2014-08-15 00:44
hiko is the greatest american since Abe Lincoln!
2014-08-14 22:29
#721
 | 
Poland kRAMERO 
where can i see replay of that match?
2014-08-14 22:30
#722
 | 
United States y0rk 
This is one of my favorite bo1's of all-time.
2014-08-14 22:46
Pretty funny that same things seem to happen every major. CoL's game in the group stage in Katowice is said to be considered as one of the most intense games ever. American teams are entertaining on watch on EU soil!
2014-08-15 01:22
one of the best bo1 ever
2014-08-15 00:20
+1
2014-08-15 02:12
very entertaining match ex6 call to retake b with 5 people all from the same side was utterly retarded
2014-08-15 05:14
#730
AZK | 
United States Dood 
RIP shroud burrito picture
2014-08-15 07:03
N1 MATCH
2014-09-22 18:13
one of titan's best matches
2016-01-14 11:40
#736
 | 
Estonia jesuschrist~ 
Thanks Obama.
2016-01-14 11:44
but in the end, murica too strong for titan
2016-01-14 12:07
french CS lul
2016-12-11 14:44
Login or register to add your comment to the discussion.