10:50
15th of August 2014
 
Match deleted
Maps
Best of 1
Overpass
11:16 (5:10; 6:6)STATS
Rewatch
Top player in match
Adam 'friberg' Friberg
Past 3 months Player Diff
Rating 1.67 0.67
Kills / round 1.11 0.44
Deaths / round 0.67 -0.01
Assists / round 0.19 0.06
First kills / round 0.19 0.09
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Head to head
16
Wins
3
Overtimes
27
Wins
16/6 14 DreamHack Summer 2014
d2
Dust2
13 - 16
16/6 14 DreamHack Summer 2014
inf
Inferno
16 - 11
16/6 14 DreamHack Summer 2014
nuke
Nuke
9 - 16
9/4 14 SLTV StarSeries IX
inf
Inferno
14 - 16
23/3 14 Fragbite Masters 2014
inf
Inferno
16 - 12
7/3 14 GSL Egamingbets Cup
inf
Inferno
16 - 13
7/3 14 GSL Egamingbets Cup
nuke
Nuke
11 - 16
7/3 14 GSL Egamingbets Cup
d2
Dust2
16 - 9
2/11 13 ESWC 2013
inf
Inferno
16 - 9
2/11 13 ESWC 2013
mrg
Mirage
16 - 13
Show all head to heads
n1
2014-08-14 14:20
#3
 | 
Finland kimi__ 
n1
2014-08-14 14:20
This is another feature of the new match pages guys, placeholder matches like this for when the opposing teams is unknown! :)
2014-08-14 14:20
this is awesome man!
2014-08-14 22:21
Good job HLTV with these matches with TBA teams :) So many improvements!
2014-08-14 14:34
GL Hellraisers <3
2014-08-14 14:46
Eps 16 x 10
2014-08-14 16:12
&#324;° tëãm wîñ é&#380;
2014-08-14 20:42
epsilon again
2014-08-14 21:11
I really really hope its NiP, if both teams are in their top form this could be better than the C9 vs Titan match.
2014-08-14 21:50
kucher defender of Shakhtar Donbas?
2014-08-14 22:29
xD.nope emil from Crimea
2014-08-15 08:47
hes russian from crimea, not ukranian!
2014-08-21 17:40
i know bro )
2014-08-21 21:25
ODNI CVETA, BRATIJA NAVSEGDA!
2014-08-22 16:48
HR vs Epsilon HR 16-10.
2014-08-14 22:34
HellRasers 30%
2014-08-14 23:21
HR O EPSILON?? WHY PLEASE :c I need win
2014-08-15 06:51
are you sure it will be Epsilon o.o?
2014-08-15 07:21
yes it will be epsilon... and Hr vs Ep = GGWP! HR hope markeloff will show some 1.6 skills..still with HR....GO GO GO HR we are with you...
2014-08-15 09:09
Epsilon izi skin izi lajf
2014-08-15 09:15
#32
 | 
Poland dijef 
Why they play against looser? Can someone explain rules? In each group 4 teams, two losses doesn't mean team can go out. e.g. dAT wins over fnatic and fnatic looses to Virtus.pro. That should push them through. But instead I read teams that lost twice our out.
2014-08-15 09:51
You win 2 times, lose none : 1st seed You win 2 times, lose once : 2nd seed You win 1, lose 2 : OUT You lose 2 : OUT
2014-08-15 10:22
winner of (winner A1 vs A2) vs (winner A3 vs A4)= top 1 group; ((loser A1 vs A2) vs (loser A3 vs A4)) vs loser (winner A1 vs A2) vs (winner A3 vs A4)= top 2 of group A
2014-08-15 10:23
its called double elimination, google it.
2014-08-15 10:34
NiP vs the NiP slayers, gg :D
2014-08-15 10:21
Go Go Hr
2014-08-15 10:21
#37
Switzerland BVz 
No chances for hellnoobs.
2014-08-15 10:21
#38
Bosnia and Herzegovina woR 
If they lose this Pita will get fired :D Poor pita he will get fired after one week, hahaha :D
2014-08-15 10:22
CMON HR !!!!!!!!!
2014-08-15 10:22
#40
ANGE1 | 
Russia monte:) 
HR is the most difficult team for NiP! GO-GO-GO HR!! BEAT NiP! flytwTTBM ARE U READY?!
2014-08-15 10:22
#48
Edward | 
Bulgaria Hagloff 
lol how did you know that?
2014-08-15 10:24
#65
ANGE1 | 
Russia monte:) 
forest, friberg, gtr said it on their streams :[
2014-08-15 10:29
ez for hr #BELIEVE NIP RIP DISBAND FIFFLAREN RETIRE
2014-08-15 10:22
thx for skins nip fanboyz ggggggggggg
2014-08-15 10:23
#44
 | 
Germany volt =D 
Go HR kick NiP out please.
2014-08-15 10:22
gl HR hopefully you prepared well
2014-08-15 10:24
+1
2014-08-15 10:25
Hellraisers threw first game vs Epsilon so they could play a team that was had just lost and mentally changed. They also receive a better draw for latter stages in the tournament
2014-08-15 10:25
DDoSiaRaisers 16-11 Ninjas In Jail
2014-08-15 10:25
HellRaisers will take it. I believe in my team :3 #BELIEVE
2014-08-15 10:25
#53
Philippines cogz 
NiP will be NiP .. i got my 5th win strike prediction and my 6th is this one going out on top is NiP:)) ..
2014-08-15 10:26
Camon NiP !
2014-08-15 10:26
Cmon HR, knock them out!
2014-08-15 10:26
NiP you can do it. Just the new coach should aim for get_right... MVP on the match and bottom fragger , please man :|
2014-08-15 10:26
#57
 | 
Singapore The_Fiend[fA] 
#Titanfall was stolen from me but I vow to be the first one to make a "RIP NIP" topic as soon as NiP lose this game.
2014-08-15 10:26
EZ HR
2014-08-15 10:27
NiP is going to loose, don't know what's up with them, but they're doing stupid mistakes.. Hopefully more -Fiffy Hell Yeah!
2014-08-15 10:27
Yesterday I spoke with someone that Frenchmen beat Swedes and then the Swedes lose with HellRaisers. I am curious if this happens.
2014-08-15 10:27
whoever looses there will be lineup changes afterwards. infa 100%
2014-08-15 10:28
HR ftw
2014-08-15 10:28
HR ez skin ez life. thx for the odds!
2014-08-15 10:29
GTR: Time to win a lot skins.
2014-08-15 10:29
#69
 | 
Singapore The_Fiend[fA] 
With odds 65-35 odds, they can't really win a "LOT" of skins.
2014-08-15 10:31
WUT? 65 for NiP / 35 for HR. They are betting on their opponents and win a lot skins. What part of this dont you understand?
2014-08-15 10:40
#87
 | 
Singapore The_Fiend[fA] 
65-35 gives only 2x reward. One profile can only bet 240$ = 480 reward. That's like 8 AWP Asiimovs... Not even close to a "lot of skins".
2014-08-15 10:43
You don't SERIOUSLY believe that, right? lol.
2014-08-15 10:47
Bye bye NiP
2014-08-15 10:30
hope for d2 or inf x
2014-08-15 10:30
dis gonna be gud
2014-08-15 10:34
could you guys post scores during the game? im at work:)
2014-08-15 10:34
come on hellraisers, you've obviously put the practice time in with some of the geeky shit i've seen in your games - convert it!
2014-08-15 10:35
I actually am thinking highly that hr would win this.. Since nip was so bad vs epsilon. Even thoe the map was cpple.
2014-08-15 10:35
#95
 | 
Latvia Ke]R[4u 
nip did 6 times better vs ellipsion than hr kappa
2014-08-15 10:50
HR is extremely strong, no matter what happened yesterday. Probably gonna beat NiP, but I wouldn't bet on it.
2014-08-15 10:36
honestly, with those sweet odds, why not? :D
2014-08-15 10:43
#78
 | 
Lithuania gekkoN 
Gl HR!
2014-08-15 10:37
nip Go home NOOBTEAM
2014-08-15 10:37
NiP NOOBS RAUS!!!
2014-08-15 10:37
Ange1, dat moustache!
2014-08-15 10:39
nip vs nip killers
2014-08-15 10:42
haha +1
2014-08-15 10:43
gogo hr
2014-08-15 10:42
if hr ban inferno its gg for nip :D i have hope :)
2014-08-15 10:43
Overpass HAHAHA Bye bye nip
2014-08-15 10:45
HAHAHAHAHA NIP STRONK, u're WRONK
2014-08-15 11:30
#91
 | 
Germany Bongskie 
GOOOOOO CIS MONSTERS !
2014-08-15 10:47
anyone unable to place a sticker on the NIP HR game?
2014-08-15 10:47
it locked when nip faced epsilon.
2014-08-15 10:48
Damn, I thought I could see the loser of the first game before betting on the second. Thanks!
2014-08-15 10:50
NiP to ghost or no win
2014-08-15 10:50
NiP lose:(
2014-08-15 10:51
nip izi
2014-08-15 10:51
#100
 | 
Poland tentego 
overpasssssssss
2014-08-15 10:53
Overpass... this is seriously a JOKE.
2014-08-15 10:53
kurwa I hope HR prepared overpass a bit.
2014-08-15 10:53
#103
 | 
Germany Bongskie 
OVERPASS OMG
2014-08-15 10:53
100% rigged NiP lost GG
2014-08-15 10:53
Overpass LOL This crap Valve introduced is so rigged
2014-08-15 10:53
random my ass valve
2014-08-15 10:53
#107
 | 
Latvia Ke]R[4u 
have fun NIP kappa
2014-08-15 10:53
hahahaha oh my god
2014-08-15 10:53
Funny Valve draft...they always pick cobble and overpass....funny yeah,draft,yeah... FUCK YOU VOLVO
2014-08-15 10:54
hahahaha the 'draft' is rigged. it's a farce
2014-08-15 10:55
Seriously fucking valvo trolling this event, nobody wants theri shit maps so they force everybody to play
2014-08-15 10:54
Look my #89 post, as i predicted im nostradamus :D
2014-08-15 10:54
this is so wrong at a major!
2014-08-15 10:54
always overpass and cobble, definitely RANDOM
2014-08-15 10:54
Hahaha i'm starting to have the feeling that this is not random at all, the new maps have for sure more chances to be choosen.
2014-08-15 10:54
overpass :P
2014-08-15 10:54
HellRaisers 160+ hours are going to pay off RIGHT NOW
2014-08-15 10:54
thx valve. overpass, cobble, cobble, overpass xD
2014-08-15 10:54
#118
 | 
Poland tentego 
that HR's girl veryyy hot
2014-08-15 10:55
Why can't they play inferno or something...
2014-08-15 10:55
Fuck these fucking maps, so rigged.
2014-08-15 10:55
#122
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Wow, Overpass, this is shit ):
2014-08-15 10:55
#124
huyak | 
Russia 50bombs 
overpass.. again random match :D
2014-08-15 10:55
Markeloff so hung over LMAO
2014-08-15 10:56
#129
 | 
Latvia Ke]R[4u 
RIP in pijamas
2014-08-15 10:56
This ESL map selection system is rigged or does not exist..they do a coin toss between overpass and cobblestone and select map !
2014-08-15 10:56
They know it's not gonna be played in bo3 at all, so they're just making sure they get all possible games on these 2 maps.
2014-08-15 10:58
HAHAHHAHAHAHA Sup NiP and NiP/Valve fanboys, still support these fucking awful maps being added to a major?
2014-08-15 10:56
yes
2014-08-15 11:24
i dont understand why people cry overpass/cobblestone :D every team is banning 2 maps, so 4 maps are going to be banned, if they dont ban the new maps so it looks like they like it, and want to play it :)
2014-08-15 10:57
Boycott random map chooser.
2014-08-15 10:57
Again bot map, are you fucking kiddin me? No fucking way
2014-08-15 10:58
HR PLEASE DO IT
2014-08-15 10:59
Nip havent won any pistol round so far in this tournament right?
2014-08-15 11:00
This one also bo1 :( lel
2014-08-15 11:00
Bye bye NiP.
2014-08-15 11:00
#139
Poland jMS 
Hey guys, in case you haven't heard it on stream already, we're playing Overpass on main stage for the first time on this event.
2014-08-15 11:00
#140
Switzerland BVz 
fucking stupid maps, fuck you ESL
2014-08-15 11:00
NiP playing bad+retard maps , they are home...gj.
2014-08-15 11:01
hr's 160 hours for overpass and cobblestone confirmed
2014-08-15 11:01
where are the cameras?
2014-08-15 11:02
Worst Major EVER. Cobblestone and Overpass played more times than normal maps Fuck you Gaben, fuck valve
2014-08-15 11:02
Yes nip, put the entire major on the line in a completely random map that no one played before. That's what you get people for bitching about inferno and dust 2 and all the old maps, enjoy.
2014-08-15 11:03
Sam M &#8207;@GODaZeD @lurppis_ hell raisers was by far the best overpass team we played against. By far.
2014-08-15 11:04
ye, new maps suck
2014-08-15 11:04
overpass is decent at least
2014-08-15 11:04
Are you kidding me? Cobble is bad...but overpass is even worst.
2014-08-15 11:06
ct or tr map
2014-08-15 11:05
slightly t
2014-08-15 11:06
It's heavily ct sided
2014-08-15 11:09
look like nuke ?
2014-08-15 11:11
not that much
2014-08-15 11:12
it's obvious that some of the teams wants to play new maps. Teams could easily ban them, but most of the time they leave either cobble or overpass in the end.
2014-08-15 11:06
MarkelON plz
2014-08-15 11:06
I'm curious...NiP lost all the pistol rounds this event?
2014-08-15 11:09
fuck this map honestly, so boring to watch
2014-08-15 11:09
score?
2014-08-15 11:12
4-3 NIP
2014-08-15 11:12
I find it amusing that people in these match threads always whine about ESL/Valve when overpass/cobble are being played. Both teams get 2 map bans. The only reason these maps are played is because they rather banned a standard map than one of these. "fak volvo shit maps QQ herp derp"
2014-08-15 11:12
i guess its called hltv -logic
2014-08-15 11:13
Ban 1 new map... probability of playing the other new map = 1/3 Actual Situation : 5/5 Probability of that happening = 1 in 250 (approx)
2014-08-15 11:22
Ban both new maps = probability of new maps being played 0
2014-08-15 11:23
stfu
2014-08-15 11:24
lol hr playing like retards
2014-08-15 11:13
hltv logic = team plays bad = RETARD
2014-08-15 11:16
hltv logic = team plays bad on ct sided map = RETARD
2014-08-15 11:19
This is friberg !
2014-08-15 11:15
hahahaha dosia getting mad, they'll start fighting any second now
2014-08-15 11:16
Nip got this game.
2014-08-15 11:16
BB HR :)
2014-08-15 11:17
cmon HR :/
2014-08-15 11:17
its easy to play on CT side on overpass, so never say ITS OVER ALREADY BRO !
2014-08-15 11:17
LEGENDS SAY THAT FIFFLAREN HAS KILLED SOMEONE WITH AWP :D
2014-08-15 11:20
rarespawn
2014-08-15 11:22
kucher 0-12? LEL
2014-08-15 11:22
kucher 0-12 :/
2014-08-15 11:23
kucher 0-12 #neverforget
2014-08-15 11:23
Kucher is just horrible on ESL
2014-08-15 11:23
nice performance from kucher
2014-08-15 11:23
rip HR
2014-08-15 11:24
HR plz
2014-08-15 11:25
#186
 | 
Latvia SEHUN 
0;13 kucher haha disband inc
2014-08-15 11:26
hey angel what about tactics? tactics, never heard of it
2014-08-15 11:26
Fribeeeeeeeeeeerg!!!
2014-08-15 11:28
FRIIIIIIIIIIBEEEEEEERRRGGGG!!!!!!!!!!
2014-08-15 11:28
so fucking lucky
2014-08-15 11:28
FRIBEEEEEEEEEEEEERG I LOVE YOU!
2014-08-15 11:28
fribergggggggggg :D
2014-08-15 11:28
based friberg
2014-08-15 11:28
wtf
2014-08-15 11:28
hr go home
2014-08-15 11:29
Friberg got this :D
2014-08-15 11:29
disband pls
2014-08-15 11:29
welcome to Rulon club Kucher
2014-08-15 11:29
WTF!!!!!!!!!!! FRIBERG!! how in the heaven??
2014-08-15 11:29
HAHAH WHIFFLAREN, God damn he is bad
2014-08-15 11:29
so tell me how you are better than him, and prove it.
2014-08-15 11:31
Is being better than me supposed to be some sort of achievement?
2014-08-15 11:32
probably not.
2014-08-15 11:34
Exactly. Being better than me doesn't change that fifflaren still is shit compared to any pro team player.
2014-08-15 11:36
He just plays with good players, makes him look bad. damn im gonna get hate for that comment
2014-08-15 11:40
Kucher 0-15 never forget.
2014-08-15 11:30
Losing pistol round. Eh. DOMOI HR!
2014-08-15 11:30
1manarmy friberG_g
2014-08-15 11:31
kucher please, dont embarrass yourself
2014-08-15 11:31
GJ NIP!! :)
2014-08-15 11:32
#208
 | 
Austria gex0r 
kucher 0 frags
2014-08-15 11:32
#210
 | 
Latvia Ke]R[4u 
280 hours paying off
2014-08-15 11:32
Can kucher do it ? Will he really do it ?!
2014-08-15 11:32
<3 dosia pic... ddr reloaded
2014-08-15 11:33
kucher 0/17... wow
2014-08-15 11:33
#214
 | 
Germany Bongskie 
those random map picks suck azz
2014-08-15 11:34
This is how they should aim...NiP maybe will wake up from now on.
2014-08-15 11:34
LOL KUCHER MVP 0-17
2014-08-15 11:34
thats my 6th prediction right gl hf skins boyz! #53 ...
2014-08-15 11:34
2014-08-15 11:36
what's your next picks?
2014-08-15 11:40
Navi Vp...but im not confident about navi..
2014-08-15 11:42
it would be navi coming out on top that is for my 7th prediction and my 8th will be fnatic:)) ..
2014-08-15 11:50
#219
 | 
Latvia Ke]R[4u 
- kucher + flamie top3 world
2014-08-15 11:35
These matches have been so boring. This tournament is boring. Thank god americans sent a real team to actually put up a good match.
2014-08-15 11:34
0/3/18 never forget
2014-08-15 11:36
Come on kucher..1 tk and kucher = solek
2014-08-15 11:35
#224
 | 
Latvia Ke]R[4u 
never go full solek
2014-08-15 11:35
0-19 incoming
2014-08-15 11:35
pov kucher
2014-08-15 11:35
KUCHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER 1337
2014-08-15 11:36
HR can truely fuck off, always someone who cant perform, always unstable, always losing close games. JUST FUCKing disband please. No hate for Dosia though, he deserves better
2014-08-15 11:36
they always get mad during matches, it's just not a good team
2014-08-15 11:38
Kucher is sooooo bad right now wlol.
2014-08-15 11:36
#230
Switzerland BVz 
go home hellrats, karma is working
2014-08-15 11:36
karma for what?
2014-08-15 11:41
HE GOT ONE!!!!
2014-08-15 11:36
pls send me kucher cfg
2014-08-15 11:37
NOOOOOO WHY DID U DO THIS KUCHER? WHY DO U NEED TO KILL PPL???
2014-08-15 11:37
gg chuker
2014-08-15 11:37
even fifflaren is getting headshots ROFL
2014-08-15 11:37
kucher 100% hs ratio 2 stronK
2014-08-15 11:38
ez hs ez lyf
2014-08-15 11:38
HAHAHA
2014-08-15 11:40
KUCHER
2014-08-15 11:38
i am so glad for NiP, get one more round bois
2014-08-15 11:38
FIRST FRAG
2014-08-15 11:38
#243
 | 
Latvia Ke]R[4u 
sick of quarter-finals (c) Ange1
2014-08-15 11:39
#244
 | 
Russia rassvet 
what the hack? 0-18 kucher
2014-08-15 11:40
in one round kucher tripled his frags
2014-08-15 11:40
haha that fail song when the match still hasn't end
2014-08-15 11:40
NiP play this map much better than HR, surprising considering the amount of time HR bootcamped
2014-08-15 11:40
KUCHER, 3 FRAGS ALREADY WOW
2014-08-15 11:41
it seems like they have played more dota2 than cs
2014-08-15 11:44
7 :D
2014-08-15 11:48
Markeloff back with awp from 1.6?
2014-08-15 11:42
friberg nightmare for HR
2014-08-15 11:43
i really wanted to see kucher losing this game with 0 kills
2014-08-15 11:47
where is get_right
2014-08-15 11:47
kucher rage
2014-08-15 11:47
GG
2014-08-15 11:48
fiff>kucher
2014-08-15 11:48
ez for NiP
2014-08-15 11:48
#265
 | 
Germany Bongskie 
fkkkkkkkkkk
2014-08-15 11:48
CRY CRY CRY UKRAINE CRY HATERS
2014-08-15 11:48
and they wonder why people dont like BRs on the internet
2014-08-15 11:49
#282
Happy | 
Brazil Kurtt 
retardad nip fan boy .....
2014-08-15 11:50
another one proves it
2014-08-15 11:50
friberg so clutch when needed
2014-08-15 11:48
#268
 | 
Poland tentego 
nip go home after next match.
2014-08-15 11:49
HR lost cause kucher play like shit ... anyway NIP out in quarter same as on G3 ;)
2014-08-15 11:49
u mad?
2014-08-15 12:24
#270
Finland S M 
GGWP!! Go Ninjas!
2014-08-15 11:49
congrats NiP you beat a weak team, enjoy getting beat next match you play.
2014-08-15 11:49
GG go NiP!
2014-08-15 11:49
Ok, now you can disband LEL
2014-08-15 11:49
Anders : "ding ding ding , jackpot" hahah ok anders xd
2014-08-15 11:49
so HR is going home ??
2014-08-15 11:49
#280
 | 
Germany Bongskie 
yes
2014-08-15 11:50
wow what is a tournament format?
2014-08-15 11:52
#295
 | 
Germany Bongskie 
it's bo1 double elimination realy sucks if you ask me
2014-08-15 11:53
No,they probably will stay in Germany 2 more days and drink beer.
2014-08-15 11:51
hohlo rage on.bithes
2014-08-15 11:50
ebal tvoju matb vo vse diri, a ti pri etom smotrel eto.
2014-08-15 11:58
#kucher0:19neverforget
2014-08-15 11:49
He went 0-19? LOL
2014-08-15 11:54
140h/week and going home in groups LOL HAHAHAHAHAH GG Noobraisers.
2014-08-15 11:50
idiot
2014-08-15 11:50
You mad?
2014-08-15 11:52
no, but you are just proving how stupid americans are
2014-08-15 11:52
HAHAH you are mad. Like really mad. Dont cry now, no more tears, only dreams :').
2014-08-15 11:54
hr fanboy detected. *****HL3 COMFIRMED***
2014-08-15 12:03
DHS 2013 - Xizt saved NiP and NiP won the tournament. ESL 2014 - friberg saved NiP and NiP ...
2014-08-15 11:51
lsot the tourament?
2014-08-15 11:52
<3 new maps
2014-08-15 11:51
#288
 | 
Russia stat1c 
hr :(
2014-08-15 11:52
ebat' hohlov
2014-08-15 11:52
Ponarojajut!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-08-15 11:53
#296
ANGE1 | 
Russia monte:) 
kucher.kucher.kucher.
2014-08-15 11:53
TROLL MAP IS A TROLL MAP, FUCK VALVE
2014-08-15 11:54
i.imgur.com/guJSqZx.jpg KUCHER - MVP of ESL One Cologne 2014
2014-08-15 11:54
Overpass felt inappropriate for this crucial clash, with NiP being visibly better prepared. On the other hand, HR could have veto'd it and they also lost against Epsilon 16 to 1, so it's their fault really for having to go into the consolidation against NiP and also doing so on overpass.
2014-08-15 11:56
Everyone said that HR was better prepared on overpass ( lurppis's twitter).
2014-08-15 12:01
Just read that. But having more preparation doesn't necessarily mean being better prepared. NiP's CT side looked spot-on and HR on their T side never attacked the A site even though it was clear that is the weaker of NiP's holds. HR should have noticed that and probably did, the only reason for them not to attack A must be that they have no A executes in reserve. And the barrel spot on B where friberg and GTR consistently disrupted HR's B executions. HR didn't know how to begin cealing with that. NiP on their T side however simply nade the spot and take down Dosia easily. Seeing as how crucial of a spot that is, the fact that HR had no idea how to deal with it for me is a sign of how NiP was better prepared.
2014-08-15 12:05
That barrel spot was crucial in that game actually,GTR and friberg made huge frags from there while Dosia got killed every time by xizt or 3 nades and let him with 10hp.
2014-08-15 12:15
Yeah, that's what I said.
2014-08-15 12:16
HellRaisers are the worst team out there lol,so much preparation,skipping so many tournaments and all that for nothing,they have zero potential imo and some delusional people actually were putting them among top 5-6 which is ridiculous ,disband incoming sorry
2014-08-15 11:58
People said that NiP will lose!!! Bhuahauhauhau... #GO NINJAS GO
2014-08-15 11:59
..."kucher is better than Edward"...
2014-08-15 13:17
Login or register to add your comment to the discussion.