21:00
4th of September 2014
 
Match deleted
Maps
Best of 1
Mirage
5:16 (5:10; 0:6)
Rewatch
Past matches
Head to head
12
Wins
1
Overtimes
7
Wins
Show all head to heads
#1
mason | 
Tunisia mason~ 
close match
2014-09-04 14:59
Dis gon B guud!
2014-09-04 15:02
dignitas 16-5 VirtusPro
2014-09-04 15:18
Close enough.
2014-09-04 21:45
Haha you got it the wrong way round - VirtusPro 16-5 Dignitas
2014-09-04 21:55
yes my fault, i have to change team names
2014-09-04 22:21
VP
2014-09-04 15:19
VP's mirage 16:1 vs NiP 16:3 vs HR ------------- these results are after they changed spots in almost every map
2014-09-04 15:24
VP is cheating! :D
2014-09-04 17:52
If they will win smthing like 16:5 vs dignitas then that joke will sound a bit serious xD
2014-09-04 18:50
haha 16-5 :D
2014-09-04 21:40
fckn cheaters kappa
2014-09-04 21:41
16:7 in their next mirage match haha
2014-09-04 22:00
Dignitas
2014-09-04 15:42
Please add csgo lounge!
2014-09-04 16:12
Neo,byali,snax have to play like 4 matches today :D Need to perform well in all 4 !
2014-09-04 16:58
Who do you guys think will win i gues dignitas since they don't have standin anymore and are playing mirage where dignitas has 1 of the strongest ct sites give me a vote! strawpoll. me/2490599
2014-09-04 18:06
#15
 | 
Italy 1nf3rn4L 
Will Fetish play today???
2014-09-04 18:56
#16
Hong Kong bufu 
CSGL PLZZZZ PLZZZ <3
2014-09-04 19:40
any idea if fetish play or no?
2014-09-04 19:41
csgo lounge odds are rediculous, even without fetish dignitas did alright against mercenary yesterday... dis gon be gud :D
2014-09-04 19:45
they always are in a match involving VP..the kids are so stupid to hype vp everytime..and then cry about throwing everytime they lose... For Example fnatic - vp esea,fnatic start as ct on train..odds 55-45...easiest skins ever ,even though im a vp fan...but logical thing is to bet on fnatic.
2014-09-04 20:57
Upset is real. Dignitas have good potential to win VP on their best map
2014-09-04 20:14
#52
Poland KiiK 
Sure they do (:
2014-09-04 21:25
probably going to go small on dignitas
2014-09-04 20:27
Holly Molly, betted od Digs here and can't change anything cuz of "Please wait a bit."
2014-09-04 20:50
joke
2014-09-04 21:56
Fetish 27 rest of dignitas 18, 18, 18 and 21 lolol
2014-09-04 20:54
#24
 | 
Vietnam FAKTARES 
fetish is their sugar daddy
2014-09-04 20:56
Dignitas will win this match.
2014-09-04 21:00
#27
 | 
Poland trancemeister 
mirage :) Vp 16-10.
2014-09-04 21:02
#28
Poland KiiK 
Who's home team?
2014-09-04 21:02
OMG, went all in on dig on this match, meant to bet on the season match... RIP skins :(
2014-09-04 21:04
#30
f0rest | 
Russia VORON4 
can someone give me esea link on this match?
2014-09-04 21:05
Dig is HOME, i.imgur.com/AFz06ss.png Dignitas #believe... Lounge lagged when I swapped to see how much I can win on dignitas, and after that I could'nt swap again... Looser or lucker of the day I'll be xD
2014-09-04 21:05
lol, nope
2014-09-04 21:11
fuck is not season?
2014-09-04 21:07
season match will be 2h later... thought the same and went all in on dig vs vp on mirage... :(
2014-09-04 21:08
They're playing season next, or after few hours because Poland is playing vs Norway
2014-09-04 21:08
2014-09-04 21:08
they already lost... :<
2014-09-04 21:20
xDDD
2014-09-04 21:29
ESEA link
2014-09-04 21:17
#40
Korea ws0 
dig so bad wtf is that
2014-09-04 21:20
#41
 | 
Poland tentego 
nijooo
2014-09-04 21:21
owned ;DDD
2014-09-04 21:22
#44
Spain xhif 
easye easy e asy easy easy ea sy easy
2014-09-04 21:22
#46
 | 
Poland trancemeister 
7-1 tt , not bad :D
2014-09-04 21:23
Fetish emulating kucher 0-7.
2014-09-04 21:23
Fetish 0-8 VP 9-1
2014-09-04 21:24
#50
 | 
Poland trancemeister 
nijo and taz <3
2014-09-04 21:24
9-2 vp hahaha sorry vp too stronk
2014-09-04 21:24
Dig 2-9 Fetish got one :( 1-9 for fetish
2014-09-04 21:26
4-9
2014-09-04 21:28
#56
 | 
Netherlands r44b 
Dignitas retarded? Plz win from this noob team VP.. wtf
2014-09-04 21:30
you are retarded ,not them :) Dignitas not too stronk on mirage.
2014-09-04 21:30
well, they won last times on mirage against VP... Vp are making really good on mirage again since 10 days (after the changed playstyle)
2014-09-04 21:32
They won against VP,but not so strong on mirage...overall.
2014-09-04 21:33
#78
 | 
Netherlands r44b 
Sure man.. Dignitas should win this easy and they are not even trying against this low VP team :S
2014-09-04 21:39
sure :) Whatever rocks your boat mate..VP just beats Dignitas every time coz Dignitas never try right ? G3 bo3 loss.Faceit FInals,like every time.
2014-09-04 21:41
mad cuz gonna lose skins :P
2014-09-04 21:31
4-10
2014-09-04 21:30
5-10
2014-09-04 21:32
12-5 vp
2014-09-04 21:34
vp wins mirage dig wins season
2014-09-04 21:34
vp is good on season will be good fight :>
2014-09-04 21:35
5-12
2014-09-04 21:34
That pistol round...it was like bots were playing instead of dignitas...
2014-09-04 21:35
Dignitas fore buy and lose 5-13 !
2014-09-04 21:36
Wasnt this meant to be played on season?
2014-09-04 21:36
The season one is later,that is faceit. This is esea.
2014-09-04 21:40
#70
Denmark pdn- 
this is pathetic, dignitas Arent even trying properly
2014-09-04 21:37
dunno what to say really, it was not on dignitas standards
2014-09-04 21:44
fml bet on vitus pro i lose , bet against vp i lose. every fking time!
2014-09-04 21:38
why would u bet on vp against fnatic when fnatic were on ct side train ? and why wouldnt u bet on VP on mirage ?
2014-09-04 21:40
#107
 | 
Poland sajlent 
because he's a noob :D
2014-09-04 22:15
boring match...
2014-09-04 21:38
#73
 | 
Italy 1nf3rn4L 
15-5
2014-09-04 21:38
#74
 | 
Italy 1nf3rn4L 
ez skins
2014-09-04 21:38
Ok
2014-09-04 21:39
5-15
2014-09-04 21:39
16-5 GG
2014-09-04 21:39
#79
 | 
Italy 1nf3rn4L 
Never bet vs VP on Mirage even they are away team lel
2014-09-04 21:39
ez 16-5 gg wp :) VP too stronk for dignitas
2014-09-04 21:40
#83
 | 
Poland trancemeister 
clean and easy :D
2014-09-04 21:40
#85
NEO | 
Russia melelele 
fetish or msl? :D
2014-09-04 21:40
#86
 | 
Italy 1nf3rn4L 
Fetish 3-16, get back MSL :D
2014-09-04 21:41
MSL IS DA KING> People said Fetish >>>>>> MSL. You were wrong.LOL.
2014-09-04 21:42
last VP matches on mirage reminds me Katowice times ^^ they destroying everyone there 16-1 NiP 16-3 HR 16-5 DIG gg vp :>
2014-09-04 21:44
who next
2014-09-04 22:00
next match on mirage = 16:7
2014-09-04 22:02
+1 :D
2014-09-04 22:04
haha
2014-09-04 22:05
csgolounge transer please
2014-09-04 21:44
#101
 | 
Italy 1nf3rn4L 
+1, i want to bet on Polant
2014-09-04 22:00
ez skins ez life
2014-09-04 21:45
#95
Sweden kett 
dji dji
2014-09-04 21:46
More colon less bad players :b
2014-09-04 21:46
iz pz :) gg wp
2014-09-04 21:50
whad p nohw msl hatAHZ?
2014-09-04 22:08
Login or register to add your comment to the discussion.