19:30
22nd of September 2014
 
Match deleted
Maps
Best of 3
Dust2
8:16 (5:10; 3:6)
Mirage
19:16 (9:6; 6:9) (4:1)
Cache
13:16 (7:8; 6:8)
Rewatch
United KingdomHitboxCS (Map 1 - Dust 2)Vod
United KingdomHitboxCS (Map 2 - Mirage)Vod
United KingdomHitboxCS (Map 3 - Cache)Vod
Match stats
Player of the matchwon with 38.4% of the votes
Alejandro 'ALEX' Masanet
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.70 0.02
Deaths / round 0.68 -0.00
Assists / round 0.18 0.05
First kills / round 0.09 -0.01
KAST - -
ADR - -
Maps 3
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
3
Wins
Og
2014-09-21 23:19
MAP 1 dust2 (youtube.com/watch?v=XpTPE-AZ5V8&index=3&.. so dissapointed the way LC failed to turn attack into defence and convert the following rounds into victories: 2:12 9:10 19:40 24:29 rubino had a shocker: 18:10 21:35 There was some brilliant plays that got them in the match (12:50, 16:50), but on the flip side too many errors that cost them the map. Map 2 mirage (youtube.com/watch?v=HfK79BBD-Nc&list=UU2.. again, on map2 holding the bomb site was a problem: 12:05 26:20 29:00 34:52 Map 3 cache (youtube.com/watch?v=WbVSEAFBCdg&index=1&.. 52:52 summs up the whole match. LC get themselves into an advantageous position, but fail to hold the bombsite. Conclusion: despite it being a heart-breaking result, it's not the worst result. London C succeeded at doing the hard things (get the bomb-down) but failed the easy part (hold the bomb-site) Rubino was inconsistent. But with dennis and pauf on the bench - it's simply a matter of rotating the 6th and 7th player when needed.
2014-09-23 06:40
Didn't expect this to be so soon, FK yeah! LC win teh pistol round plz!
2014-09-21 23:35
only thing to expect is lc has a standin :)
2014-09-21 23:36
Who is it?
2014-09-22 05:06
If they want a good chance, dennis again.
2014-09-22 08:49
haha, ye >.<
2014-09-22 16:05
Again....
2014-09-21 23:57
London Conspiracy 2-0 ez win ez skins ez life
2014-09-22 00:40
LC will make a comeback from their bad performances today. They are quite lethal in BO3 matches, while OG are quite inconsistent. Also the new OG lineup is not in place yet as they have started practicing together. There will be quite a lot of mistakes on the OG side in this match. I recommend a medium-high bet on LC because they will obviously win and also because of the skewed lounge odds. Predicted a score of LC 16-12 OG LC 16-10 OG
2014-09-22 03:24
dem u jesus christ?
2014-09-22 15:51
I hope you're right haha.
2014-09-22 16:59
^ gl bro xDD
2014-09-22 04:10
+1
2014-09-22 05:07
LOL
2014-09-22 07:00
ez og ez lyfe ez skinz ez new knife
2014-09-22 08:39
why isn't Dennis stand in today? he were a beast last night
2014-09-22 10:12
dennis should be standin but for skurk, skurk was the reason they lost versus dignitas yesterday and is underperforming for a couple of weeks now. i just want to see how they do with rain dennis rubino prb and polly
2014-09-22 10:20
ez pz og
2014-09-22 11:11
#21
 | 
Norway Crush<3 
gogo LC
2014-09-22 13:32
2014-09-22 14:25
2014-09-22 14:54
LC's got this.
2014-09-22 15:36
#32
 | 
Palestine CrackiRZA 
Ty LC fanboys
2014-09-22 16:19
LC EZ
2014-09-22 15:10
Mirage, Inferno, Dust2. You heard it here first.
2014-09-22 15:12
2-1 OG
2014-09-22 15:23
#31
 | 
Romania WOTAN 
pauf & dennis standing in OR WE RIOT !
2014-09-22 16:07
2014-09-22 18:11
Much value
2014-09-22 19:00
imgur.com/t3PejOU make sure you have stickers on your guns og betters
2014-09-22 18:40
2-1 LC <3
2014-09-22 18:40
No dennis > No party
2014-09-22 18:58
#38
Portugal zmkk 
prntscr.com/4pa3vt dont care yolo lost 500 yesterday , today is yolo day
2014-09-22 19:00
show ss after start
2014-09-22 19:21
#61
Portugal zmkk 
2014-09-22 19:55
how much is your inventory worth?
2014-09-22 20:25
#73
Portugal zmkk 
yesterday was about 4000$ now is around 3500
2014-09-22 20:27
wow are u one of the most rich guys of your country?
2014-09-22 20:34
#78
Portugal zmkk 
maybe in skikns yes XD
2014-09-22 20:35
You know someone richer than you?
2014-09-22 20:55
no dennis or pauf then OG ez
2014-09-22 19:16
Placed this before and won prntscr.com/4paek6 now this. prntscr.com/4pady3
2014-09-22 19:22
#ez skinz ez life ;)
2014-09-22 19:24
nice, gl :D wrong reply :C
2014-09-22 19:25
odds are kinda screwed this match is 50-50 or even slightly favoring lc
2014-09-22 19:24
If Dennis was playing then LC would stand a chance as he is the sole reason they did well against dignitas, due to him top fragging. OG 2-0ed LC quite convincingly last time they played using their main line up. The one they are using in this game.
2014-09-22 19:28
FUCK U CSGOLONGE FUCKFUCK I CHANHED IN LAST SEC TO SEE VALUE ON LC AND NOW I CANT CHANGE TO OG :(
2014-09-22 19:26
This is really csgolounge's fault if you are stupid. And you still can win your bet; 50/50.
2014-09-22 19:27
link stream please
2014-09-22 19:26
2014-09-22 19:29
it doesnt work
2014-09-22 19:30
noooooooooo dennis ... nooo win :)
2014-09-22 19:33
this odds lol
2014-09-22 19:36
ok rip skins lc won already
2014-09-22 19:41
Oh yeah..
2014-09-22 19:50
Nice pistol from Kairi -4 and now again -4 with awp haha He is on fire!
2014-09-22 19:48
Kairi op
2014-09-22 19:48
Kairi -4 awp he is on fire
2014-09-22 19:48
score?
2014-09-22 19:55
8-5 og
2014-09-22 20:01
for ct?
2014-09-22 20:05
10-5 at half for OG as CT
2014-09-22 20:07
I thought rain was a butch girl. Muh bad.
2014-09-22 20:08
nice teamkill hahahaha
2014-09-22 20:15
1-0 oG.
2014-09-22 20:22
lc won 1 out of their last 8 pistol rounds. gg edit: it's about effing time
2014-09-22 20:31
if they dn't win this, there will be KFC
2014-09-22 20:32
lc so bad..
2014-09-22 20:25
ezpz, free sceens incomming! :))~
2014-09-22 20:28
WTF IS WRONG WITH LC THEY WON PISTOL ROUND :OO
2014-09-22 20:30
sCouTh4XX3d LOL that shot though...
2014-09-22 20:49
LC only winning rounds when they toggle?!
2014-09-22 20:50
what score on mirage? who is ct and t?
2014-09-22 20:51
9:6 for LC (ct)
2014-09-22 20:53
LC lost all clutch rounds
2014-09-22 20:53
LC dissapointing that they hadn't been able to close the rounds despite having the bomb down. Verry luky that OG have gifted them map2. LC's CT must be better.
2014-09-22 21:31
#87
 | 
World kurushi 
Where is the LC from the ESL One OnlineQualifer
2014-09-22 20:55
lost in space
2014-09-22 20:56
ok, easy.
2014-09-22 20:56
Og took pistol and still lost 2 rounds.. LC lead 10-9 ...OG needs to win this here itself..and finish this 2-0
2014-09-22 20:58
Rubino throwing?
2014-09-22 20:58
rubino been useless. skurk keeping them in the match. prb + rubino need to DO SOMETHING!
2014-09-22 21:28
Damn OG :| ALex playing bad..LC suddenly playing good..
2014-09-22 21:10
Overtime incoming :} 15-15 overtime confirmed....Lowi kills the last 2,couldnt get the defuse..hope og closes this in 1st overtime..
2014-09-22 21:15
KairiwOw
2014-09-22 21:14
does anyone actually listen to these casters and go "wow these guys are good" cringing all over the shop
2014-09-22 21:17
Overtime and rain is a god suddenly...he has been so bad sicne last 1-2 months and suddenly now he iz god !
2014-09-22 21:20
well he steps up when its needed
2014-09-22 21:22
well i bet based on current form..and LC hasent shown me any form recently...if this was ESL one qualifier period iwould have all inned on LC...but recenlty they have not been playing so good... Its OG choking on the CT side...more than LC playing extraordinary well...
2014-09-22 21:26
+1
2014-09-22 21:32
meh, rain has not been bad. he hasn't had many games, noticed someone steps in for him a lot? rain is the most skilled player on LC by far imo.
2014-09-22 21:28
exactly..but the few games he played...he didnt show that special touch he showed during the ESL one qualifiers.... On Mirage LC were distributed evenly..with almost every getting kills...ALex sucked for OG and flipin as well...
2014-09-22 21:29
true, he hasn't done anything special lately. but give him some time, rain is a sick player who's going to shine.
2014-09-22 21:32
LC won second map 19:16
2014-09-22 21:25
OG lose 19-16.... Damn og choked so bad ...:(
2014-09-22 21:25
PLZ LOL LC ...prntscr.com/4pbxx9
2014-09-22 21:26
I hope u win this bet, i got my bet on LC to
2014-09-22 21:29
when i saw it i stopped to cry for my skins :D
2014-09-22 21:30
yes, please win LC! I saw u yday and u lost alot bro..
2014-09-22 21:31
yes i lost 480 but today i alredy won 180 if i win this on lc will be awesome !
2014-09-22 21:32
yes bro u win on navi i remember u..i lost something like 200e xD..on my birthday :(
2014-09-22 21:37
sad ;( but i will lose all now lc sucks
2014-09-22 21:41
can u give me some skins if we win cuz i have only 1value
2014-09-22 21:50
we gona lose 4sure lc so bad at cT no way they can win on T side
2014-09-22 21:55
God bless me please it is my day :(
2014-09-22 22:04
well i think we gona win ;D
2014-09-22 22:05
bro add me on steam :D SimplyTheBeast![SRB] #BDDD!! :)
2014-09-22 22:14
At least I know I will be taking one of the item from your bet, thanks brotha.
2014-09-22 21:42
LC 2 stronk on cache so i guess cumbak israel
2014-09-22 21:30
6ens wronk, OG stronk
2014-09-22 21:33
pistoll
2014-09-22 21:37
Has LC ever won a game on cache? I've only seem them get shrekt there.
2014-09-22 21:33
both teams has 0 wins and 6 losses on cache, info 99damage
2014-09-22 21:36
gg
2014-09-22 21:33
POLLYYY
2014-09-22 21:34
LC won knife again. and becouse its cache map where OG shit play, its be 2-1 for LC. Haha. OG suck so hard
2014-09-22 21:35
So does Lac its a random map
2014-09-22 21:40
Lc^
2014-09-22 21:41
edit button is stronk tool
2014-09-22 21:45
No edit button on mobile :P
2014-09-23 10:21
its random, just OG isnt too strong here...and LC can play great in this map
2014-09-22 21:47
polly carry
2014-09-22 21:46
polly whing
2014-09-22 21:49
Og so bad
2014-09-22 21:52
Polly get 3 kills with awp every round !
2014-09-22 21:52
Musambani playing bad now...3-8 Everyone needs to perform well to win ! And OG lose another 5v3 !
2014-09-22 21:57
OG has 7 rounds as terrorist which is more than enough. What are u on about?
2014-09-22 21:59
mate for these 2 teams the map is neutral...coz they both dont practise much on it.
2014-09-22 22:04
both teams is so bad
2014-09-22 22:05
wtf mirage 15-15 no overtime?
2014-09-22 22:01
11-8 :|
2014-09-22 22:05
MusambaN1 /A/ 3-12... lol Hopefully he'll get another kill before the end of the match.
2014-09-22 22:06
holy shit how bad musmban1 is at defending sites..he sucked D2 bsite/mid and now completely clueless on cache B site. didnt focus mirage much
2014-09-22 22:07
GG..OG lost this game when they choked on mirage...fuck my luck..like seriously :| Unless they win like 5-6 in a row..
2014-09-22 22:08
bye OG, pathetic
2014-09-22 22:07
Let the DDOS begin ?
2014-09-22 22:15
OG's momentum lost...
2014-09-22 22:23
RAin carrying hard...13-13
2014-09-22 22:27
#172
 | 
Poland Marvelm 
Rubino is really terrible.
2014-09-22 22:30
GG to OG because of Alex
2014-09-22 22:30
+1 He made it happen
2014-09-22 22:40
#176
 | 
Lithuania Jaguaras 
Rubino can't kill from behind,can't clutch.. shitty player,wp rain
2014-09-22 22:32
#181
 | 
Poland Marvelm 
Indeed shitty performance, indeed.
2014-09-22 22:33
Alex, wtf happened :O
2014-09-22 22:32
hate to say it, but rubino lost them the match
2014-09-22 22:32
GG...OG should have finished it on Mirage...but LC played well ! Rain awesome !
2014-09-22 22:32
<3 ALEX
2014-09-22 22:32
GG lost a small bet on LC but OG was just too good :] Rain>Polly Rubino Skurk and prb
2014-09-22 22:33
12-8 to 13-16 gg
2014-09-22 22:33
ggwp oG
2014-09-22 22:34
GG!!!!!!
2014-09-22 22:34
-skurk +dennis ez win
2014-09-22 22:34
true, norway without any swede is shitty
2014-09-22 22:44
Well, if rain will be consistent with his beast performances, they won't be that shitty.
2014-09-22 22:48
if u actually watched the game skurk was the guy getting all their opening frags on the T side. Without him LC wouldn't of had ANY chance. My only complain with skurk was sometimes he overextended after getting the first frag (throwing away the extra-man advantage) They really needed to slow the game down and all converge on a bombsite with the man-advantage. I don't know what the numbers say, but prb and rubino were lacklustre. They gave away too many cheap kills (particularly on the CT side) and on the T-half they failed to convert rounds they should of won. It must be said, in the short-term if LC want to win games they need to activate their bench players (dennis,pauf) who are more capable of closing out rounds.
2014-09-22 22:50
Ty LC fanboys for your skins
2014-09-22 22:35
Fanboys? Why are people keep saying that, it's just inmature.. Behave
2014-09-22 22:39
Ye, i hate this kind of people... It was very close match 50/50 and we only bet on LC because of % :]
2014-09-22 22:46
damn so close
2014-09-22 22:36
FUCK LC
2014-09-22 22:40
skurk worst player in Norway after centryz.
2014-09-22 22:40
centryz>skurk
2014-09-22 22:41
won something like 25 value. wehn they close the bets. it was fnatic - nip esl final all over again. lc was beter overall but the spainiards were mentally tough as fuck and somehow saved the day and my vulcan. also my ass. thank you kairi. i love you. really. no joke.
2014-09-22 22:41
congratz oG!
2014-09-22 22:44
csgolounge admins pls end this match need to bet on navi titan match
2014-09-22 22:44
+1 :( but too late.
2014-09-22 22:59
WHO WON THE GAME???? PLISSSSSSSS
2014-09-22 22:44
I'm so juiced, playa! I got da hookup on some super-sticky and I'ma get faded!
2014-09-22 22:45
The rain carry wasn't stronk enough to deal with alex and Kairi :D Congrats to OG, well played LC also
2014-09-22 22:46
why D2???
2014-09-22 22:47
#212
 | 
Europe hydrakz 
ez pz LC fanboys
2014-09-22 22:49
Will stats be posted?
2014-09-22 23:01
It is disgusting to see how this community turned out to be. If you read the comments saying "thank you for your skins LC fanboys" or when OG is losing you suddenly hate them, fuck you. Nobody gives a flying fuck about your skins. Nobody gives a fuck, it's that simple. Watch the game to learn how to play CS not to win some fucking virtual skins. This community has become one of the most toxic shit I've seen in years.
2014-09-23 06:35
true, but without skins, csgo community wouldnt have grown this much. Its sad but true
2014-09-23 06:42
I know, but show some fucking respect at least. Everyone commenting shit about teams would do 100x worse.
2014-09-23 06:44
@kidef don't worry about them. I'm under the impression that anyone who says things like "ty 4 skins... ezy skins, ezy lyfe... in biceps we trust!" is 10 years old. It's going to come back to them. Whether it be them loosing big in a 90% favoured team, etc. Best thing to do is avoid betting completely and hope the underdog wins! That way you're not feeding people skins, and in return you'll see the 10 year olds eventually lose them all.
2014-09-23 06:48
MAP 1 dust2 (youtube.com/watch?v=XpTPE-AZ5V8&index=3&.. so dissapointed the way LC failed to turn attack into defence and convert the following rounds into victories: 2:12 9:10 19:40 24:29 rubino had a shocker: 18:10 21:35 There was some brilliant plays that got them in the match (12:50, 16:50), but on the flip side too many errors that cost them the map. Map 2 mirage (youtube.com/watch?v=HfK79BBD-Nc&list=UU2.. again, on map2 holding the bomb site was a problem: 12:05 26:20 29:00 34:52 Map 3 cache (youtube.com/watch?v=WbVSEAFBCdg&index=1&.. 52:52 summs up the whole match. LC get themselves into an advantageous position, but fail to hold the bombsite. Conclusion: despite it being a heart-breaking result, it's not the worst result. London C succeeded at doing the hard things (get the bomb-down) but failed the easy part (hold the bomb-site) Rubino was inconsistent. But with dennis and pauf on the bench - it's simply a matter of rotating the 6th and 7th player when needed.
2014-09-23 06:40
VODS Added.
2014-09-23 15:45
Login or register to add your comment to the discussion.