15:25
24th of October 2014
 
Match over
Maps
Best of 1
Overpass
3:16 (2:13; 1:3)STATS
Rewatch
Player of the matchwon with 45.3% of the votes
Robin 'flusha' Rönnquist
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 1.21 0.54
Deaths / round 0.26 -0.41
Assists / round 0.26 0.14
First kills / round 0.11 0.01
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Head to head
8
Wins
5
Overtimes
10
Wins
Show all head to heads
no thx
2014-10-22 22:51
fnatic all the way
2014-10-22 22:52
dig ez
2014-10-22 22:52
lan?
2014-10-22 23:58
fnatic ez
2014-10-23 00:36
#9
Mexico Jordi 
fnatic ez JW 2 strong
2014-10-23 05:41
dicknitas to get stomped
2014-10-23 11:22
#12
 | 
United States MichaelRoss 
digimons>
2014-10-23 11:25
DDoS incoming. Please hide your IP address better guys. Even though you have a VPN, someone is obviously still getting your IP. Either it's time to get pay a professional networking guy, to secure your line, and find out where the breach is, or you have to troubleshoot it yourself. May I then suggest that you: 1) Format your PCs, including your other drives than c:\ 2) Stay online on HLTV.org, Skype and Steam through a laptop, that's connected to the internet by another connection. I can recommend a cheap USB dongle or internet sharing through your smartphone. Then when you have to play, you do so in offline mode, with your VPN running and on your clean as a whistle PC. Then I doubt you'll see any DDoS, provided your new IP isn't an old one that you keep getting of course. 3) Slowly you can add more software to the equation, in order to find out where the breach is, because there must be one somewhere. 4)??? 5)Profit!
2014-10-23 12:11
its LAN
2014-10-23 12:16
Ah, well that's good, I assumed it was online.
2014-10-23 12:19
nah usually LAN finals are held on LAN
2014-10-23 21:30
It doesn't say it's LAN on the match page smartass.
2014-10-23 22:47
At the moment none of what you mentioned matters until they get new IPs. They're well aware of what you're talking about, but if the ddosers already have their IPs then there's nothing they can close or format that would help.
2014-10-23 14:47
#34
 | 
Austria db42 
switch isp / ask your isp to give you a different ip?
2014-10-23 18:13
Can take a while depending on the ISP. Think it can take them maybe up to 5 business days? It's a good suggestion for after though.
2014-10-23 18:16
#36
 | 
Austria db42 
well its not like any of the dig players hasnt been ddosed for two days, these problems are around for months i believe? Format your pc, use skype/chat programs only through mobile phones with no wifi on (skype, steam, w/e), go onlien again after it has been changed.
2014-10-23 18:18
Well we'll see if their situation improves soon :)
2014-10-23 18:25
About 10 years ago I experienced my first DoS on IRC. One phone call to TDC and we had a new IP after a few minutes.
2014-10-23 20:53
Weird, well I think they're using waoo. Idk their customer support.
2014-10-23 22:56
Waoo will fix in less 5 minutes as well.
2014-10-24 11:40
lol in a ploish village i can do it in 30 minutes ,just a call to my isp admin
2014-10-24 07:40
I can restart my router in 30 seconds & get a new ip. I'm sure if they have a nice isp they can ask for a dynamic ip.
2014-10-24 13:09
if they were smart they asked them before they went to italy, and then just take 2-3 days break
2014-10-24 16:18
They just do that because they are lazy as fuck, they can change your ip with one button on their interfaces yet they don't want you to abuse it.
2014-10-24 03:25
Lol, format. That's an easy step
2014-10-24 14:44
To think of all the great tips and knowledge you dropped on the professionals but you dont follow the scene enough to know the LAN in MiLAN is today,t eh event faceit has been talking about for a month....tell us more smart one
2014-10-24 14:58
Sorry I have a life besides of CS
2014-10-24 15:15
#18
 | 
Korea saddummy 
It's LAN so easy for dignitas.
2014-10-23 12:26
gonna watch in school #badboy #swag
2014-10-23 14:52
fnatic so strong for dig in bo1 sorry
2014-10-23 15:46
lol only factors that can go into this is who's most comfortable on LAN and map picks.
2014-10-23 16:00
i think they have more chance in bo1, then bo3 bro :)
2014-10-24 14:31
dignitas ez. Fnatic is shit on lan. Fever Best excuse 2014.
2014-10-23 16:40
viwers guide for this tournament? :(
2014-10-23 16:44
ez dig bo1
2014-10-23 16:51
Pistol round winners will win.
2014-10-23 17:29
LAN? dig ez
2014-10-23 18:41
dis gonna be gud
2014-10-23 20:42
#45
 | 
Belgium GQHAN 
oloflaren 0/40, dignitas will win.
2014-10-23 21:06
ez 4 Lanmeister 40/0
2014-10-23 21:33
#71
 | 
Belgium GQHAN 
with a special dedication 4 u: hltv.org/news/13296-titan-crush-fnatic-f..
2014-10-24 09:03
Retard spotted. Olofm was ill, check ESL on stats.
2014-10-24 09:38
#95
 | 
Belgium GQHAN 
So retard, we will see what he will have stats.
2014-10-24 10:03
Check ESL one.
2014-10-24 11:07
#133
 | 
Belgium GQHAN 
Check DHI.
2014-10-24 11:38
didnt u read ? "HE WAS ILL" Well RIP GQHAN - 2014.
2014-10-24 15:59
#557
 | 
Belgium GQHAN 
Hitbox - LDLC 2:1 fnatic Fragbite Masters - LDLC 2:1 fnatic All team was sick, ok.
2014-10-24 16:47
RIP GQHAN AGAIN! LMAO ! MATE just get rekt and go home. Olofmeister destroys DIGNITAS ON LAN. 20-8 bye mate :)
2014-10-24 16:55
#559
 | 
Belgium GQHAN 
What will the next excuse after defeat fnatic?
2014-10-24 16:59
aww butthurt belgium has no reply..when olofm destroys opponents...i dont GIVE A FUCK ABOUT FNATIC. IM SAYING OLOFM WRECKS @ LAN TOO ? are u fucking dumb not to see that ? WHERE ARE YOUR STATS NOW DUMBFUCK?
2014-10-24 17:08
#563
 | 
Belgium GQHAN 
Frustration. I like it. You talk too much.
2014-10-24 17:55
lel olofmeister owned you mate :) Bye bye!
2014-10-24 19:23
Lol jager I saw wat olof played today he sucked no fever wat now ?
2014-10-24 22:05
sucked in 1 game ? how about the 21-9 against dig in the second game ? no comments then? in the first match against dig , he had only 7 deaths and 10 kills, he literally never saw an opponent half the rounds... So 1 game with score 15-18 and he becomes an online player? Score of 16-21 and he becomes an onliner? at a time when opponents have scores even worse than him... How about ESL ONE ? where he and krimz carried fnatic ?
2014-10-24 22:20
You on PC lol? If yes then add pls ;).
2014-10-24 22:38
GOGOGOGO DIGIGIGIGIGIG
2014-10-23 22:32
dupreeZ
2014-10-24 06:22
who pick map?
2014-10-24 06:24
Map pick - Inferno HLTV confirmed
2014-10-24 07:12
Lan? Dignitas so EZ
2014-10-24 07:33
you guys seem pretty confident connsidering dig past games with fnatic even on inferno looks pretty bad :/ hope you people are right with dig being good on lan. hopefully as the first game of the day fnatic will be sleepy heads ^_-
2014-10-24 08:12
Impossible for Dignitas to win vs Fnatic on lan. All in Fnatic, easy skins
2014-10-24 08:20
WTF IS GOING ON WITH CSGOLOUNGE, I CANT PLACE MY BET FOR LIKE 3 HOURS ALREADY!!!
2014-10-24 09:05
no bet in lasts minutes,
2014-10-24 09:10
2014-10-24 08:20:24
2014-10-24 09:15
you had almost 24h to place your bets...
2014-10-24 12:49
no english stream xD?
2014-10-24 09:09
cmon guys, start streaming ffs!
2014-10-24 09:11
None official faceit streams..? what
2014-10-24 09:13
Yea wtf :D
2014-10-24 09:21
Jokes on you guys, JW is a very heavy sleeper. Gonna be hard for him to wake up early morning lolol EZ SKINS
2014-10-24 09:17
Well, fuck, 1 hour delay. :D Probably because JW couldnt wake up
2014-10-24 09:18
chears for dignitas
2014-10-24 09:19
#83
 | 
Russia bandband 
delay about 1hr (c) SLTV
2014-10-24 09:21
#85
India vU^ 
Inferno dig[ct] 6-4 [t]fnatic
2014-10-24 09:36
fake repport
2014-10-24 09:44
#90
India vU^ 
I'm predicting what the scores gonna be after 10 rounds. k?
2014-10-24 09:49
ok
2014-10-24 10:04
#87
 | 
Denmark jjh 
oh fuck you faceit, i had some time just to watch this match before going to study. goddamnit faceit.
2014-10-24 09:42
im watching the matches on the lessons xD
2014-10-24 09:45
*during lessons, you should pay more attention :D
2014-10-24 10:04
Haha maybe. But programming is ez so i got some time for cs:)
2014-10-24 11:16
Flutic go go go
2014-10-24 09:49
#93
cyx | 
Bangladesh Stoffi 
fnatic win. Dignitas have peaked.
2014-10-24 10:00
yes !
2014-10-24 10:03
10h30 ....
2014-10-24 10:06
What is up with cs and time schedule? I just can't for the sake of me think of ONE game that have started on time, NOT ONE.
2014-10-24 10:08
Last night's CS:GO update coupled with an internet issue at the venue is currently delaying the start. FACEIT admins are working on it
2014-10-24 10:15
You people are seriously surprised? Ha all CS lans ate like this, they shouldn't be but they are...
2014-10-24 10:23
I'm glad I didn't woke up for the initial schedule, thought tere would be delays and here it is!
2014-10-24 10:31
overpass!
2014-10-24 10:53
come on guys its Faceit. You always need to expect at least 3 hour delay
2014-10-24 10:53
Map confirmed: de_lay
2014-10-24 10:54
de_inferno, confirmed.
2014-10-24 10:54
overpass
2014-10-24 10:56
Faceit commentator, "This match will be played on inferno so expect some epic clutchs"
2014-10-24 11:00
no sound in my office :(
2014-10-24 11:00
:D luckily they brought in some legends
2014-10-24 11:06
#114
AnJ | 
Denmark devonBFD 
No english casters for this match? :(
2014-10-24 11:08
map?
2014-10-24 11:13
Inferno
2014-10-24 11:18
thx
2014-10-24 11:19
nope overpass
2014-10-24 11:37
overpass
2014-10-24 11:20
ok thx
2014-10-24 11:23
They have six casters/analysts but they cant cover both games?
2014-10-24 11:21
1 stream, wakie wakie
2014-10-24 11:23
I think the point was why not have 2?
2014-10-24 11:35
exactly
2014-10-24 12:01
#123
 | 
Denmark BATISTUTA9 
What a match to begin with! Fireworks at the morning coffee table.
2014-10-24 11:24
No english stream? :(
2014-10-24 11:28
dayum, overpass. :D Dig might actually got a chance on this. 20 value on them (low bet)
2014-10-24 11:32
3-hour delay. holy cow.
2014-10-24 11:34
Overpass easy for Fnatic
2014-10-24 11:35
i think no its like 60-40 for dig in overpass
2014-10-24 11:37
I thought dignitas was better at overpass..
2014-10-24 11:37
fnatic is also good on overpass
2014-10-24 11:39
Fnatic lost to ESC and MyXMG on Overpass so... :)
2014-10-24 12:41
Can some1 tell me if this is knife round or home team? How they chose the maps? Veto?
2014-10-24 11:39
rock-scissor-paper
2014-10-24 11:40
Rly? Loool. Ok. Tks
2014-10-24 11:43
no livescore? :(
2014-10-24 11:49
Dignitas ez
2014-10-24 11:50
scorebot? =(
2014-10-24 11:52
whats happening with the games?
2014-10-24 11:53
Fckin tournamenr
2014-10-24 11:53
6 minutes to go
2014-10-24 11:54
whats ur bet here wizard
2014-10-24 11:59
Couldn't bet in time.. Plus I'm on hholiday, won't be betting on most games since i won't be watching an.. Was gonna bet on fnatic, now saw the map.. Hope dig wins.. I think c9 has some surprises for us.. So does ibp ...
2014-10-24 12:03
Inb4 postponed
2014-10-24 11:55
srsly no EN stream for this awesome game ?
2014-10-24 11:55
2014-10-24 11:57
local whore?
2014-10-24 12:14
no scoreboard for this match ???
2014-10-24 11:59
20 mn delayed
2014-10-24 12:08
Only 20 minutes? :P
2014-10-24 12:17
I think not ....
2014-10-24 12:20
hello cevo
2014-10-24 12:20
2014-10-24 12:23
they said one faceit stream would cover this match, didn't they?
2014-10-24 12:27
#165
 | 
United Kingdom smoggy:. 
2014-10-24 12:33
thanks mate
2014-10-24 12:37
english stream?
2014-10-24 12:33
#166
 | 
United Kingdom smoggy:. 
2014-10-24 12:33
So whats the score then?
2014-10-24 12:33
no stream? o.O
2014-10-24 12:35
Do they knife for choice of side? Or is it dignitas on CT
2014-10-24 12:35
can u please update the score?
2014-10-24 12:37
Go,Go,Go c9 !
2014-10-24 12:38
They show LDLC vs. C9 over dignitas vs. fnatic.. are they high?
2014-10-24 12:40
Showing the game that would get more viewers above the better game, no they are not high - its like when tv3+ shows us Brøndby instead of top teams in the Superliga. ;)
2014-10-24 13:01
"Currently LDLC and Cloud9 are warming up on stage, while fnatic and dignitas are in the backstage area ready to start their match as soon as possible." That's from the guys from HLTV on scene in Milan It's because th valve uppdate yesterday there being som errors. Stay tunned
2014-10-24 12:41
I don't get it the 'valve update fucked things up'. They could be a lot more specific about it, like I have no problems after the update, neither does any of my friends. Granted, none of us have tried to host a server on lan.
2014-10-24 12:45
I PUT 200$ ON DIGNITAS, COME ON YOU DANISH PASTRIES
2014-10-24 12:45
#184
Poland Nzq 
fnatic onliners, ez 4 dig
2014-10-24 12:46
ez skins ez life!
2014-10-24 12:51
go go Dignitas!
2014-10-24 12:48
I know, I'm getting tired of all the DDOS, waitin' and other stuff. It allways seems o be a problem right? This scene is about to go down if they don't start to take thing seriously. We can't blame nothing but the guys that ddos. But we CAN but a big questionmark about what the management do about it.
2014-10-24 12:49
I think you need to remember that this is a game. If the scene goes down, it doesnt mean the game will :)
2014-10-24 12:54
match hasn't started yet.
2014-10-24 12:49
fu faceit,delayit is ur new name
2014-10-24 12:55
13h30
2014-10-24 13:03
Delayed again ?? Really ?
2014-10-24 13:05
16 12 for fnatic
2014-10-24 13:06
Nice try
2014-10-24 13:07
report fake score
2014-10-24 13:09
You don't have to watch, this will be the final score. #justyolopredictions
2014-10-24 13:10
Bahaha is this worse than CEVO
2014-10-24 13:06
09:15 - 13:30 xd edit: prepare ur anuses for tonight's new op (volvo will troll us again :DDD) and prepare for tomorrow's 6hrs delays xD
2014-10-24 13:07
Is this will be on faceit tv or other eng stream? Cause i think faceit will cast C9-ldlc second game instead of this.
2014-10-24 13:08
Thats fuckedup since it's obviously a stomp. Let us see fnatic play please
2014-10-24 13:20
And I thought I missed all the games, I check the results and see only ldlc vs c9 was played..lol :D
2014-10-24 13:13
Yeah, 3 hs delay, lol
2014-10-24 13:17
So this will not be played until tomorrow? WTF
2014-10-24 13:15
what?
2014-10-24 13:20
Nevermind, disregard my comment. Got confused from Faceit schedule. My bad - just crazy delays.
2014-10-24 13:23
yeah. Even more crazy that in a tournament with only 6 teams I can't see fnatic play with an english cast. It's pathetic really
2014-10-24 13:26
Definately! This is such an interesting matchup
2014-10-24 13:42
WTF csgolounge mixed up the games...
2014-10-24 13:21
#215
 | 
Sweden lantis 
Wtf, I placed my bet on the match that is starting in 10 minutes, but now it seems like I placed them on the second match
2014-10-24 13:21
#227
 | 
Belgium v1ncNtt 
Same here.. WTF
2014-10-24 13:26
LOUNGE YOU FUCKING SUCk, RIP MY SKINS, TY LOUNGE, HOPE U WILL DIE WITH A EBOLA
2014-10-24 13:22
same prob here, dunno on which fucking match i bet LOL
2014-10-24 13:25
faceit is like csgolounge. its shit
2014-10-24 13:22
nice hahahah csgolougne changed the match dates my skins are away from now, dignitas had a chance to win on overpass but now they put my skins on TBA map NICE
2014-10-24 13:25
NICE CS GO LOUNGE NICE CHANGE
2014-10-24 13:25
they mixed up the bets? wtf! just return our skins IDIOTS!
2014-10-24 13:25
csgolounge fix that i bet in this game not in game for 50 min from now :)
2014-10-24 13:25
Lounge admins seem to be retarded...it's not that hard to change the start time of the right game
2014-10-24 13:26
this...i want my on this one
2014-10-24 13:27
THANKS FOR throwing MY SKINS AWAY
2014-10-24 13:25
Go Dig!!!!
2014-10-24 13:26
this travesty. RIOT!
2014-10-24 13:26
Thx for skins (c) Csgolounge Admins
2014-10-24 13:27
CSGO WRONG ! DIG HONE BEFORE AWAY GAME
2014-10-24 13:27
csgl admin stuck in school, cant fix sorry rip in ebola
2014-10-24 13:28
please dignitas win this fkin knife round
2014-10-24 13:28
they fixed :D
2014-10-24 13:33
they just fixed it
2014-10-24 13:33
thanks csgoulounge you fixed that :D TY!
2014-10-24 13:32
Match will be played in 42 min is in overpass right?
2014-10-24 13:34
No score bot ?
2014-10-24 13:34
Now that they changed again.. go fnatic :D
2014-10-24 13:35
Fixed, thx a lot :*
2014-10-24 13:35
#243
 | 
Romania Ellohide 
I bet on the wrong match. Ty Lounge!
2014-10-24 13:35
If Dignitas starts on CT side and doesnt choke rounds, they will win.
2014-10-24 13:35
fuck u shitlounge.
2014-10-24 13:37
THIS MATCH WILL BE PLAYED ON OVERPASS OR NOT?
2014-10-24 13:37
what kind of a tournament is this ? this game is being delayed by 4-5 hours or so ? its killing all the motivation i had to watch this game, fuck this shit im out
2014-10-24 13:37
when will it be played ffs -.-?
2014-10-24 13:38
lounge wtf.... now i have my skins on dig on some tba map :/
2014-10-24 13:38
it's fixed !
2014-10-24 13:39
No is not. I bet on Dignitas to play on overpass map, and csgolounge change IT! WTF this lounge is so retarded...
2014-10-24 13:42
yes it is, theres 2 games 1st is overpass 2nd one is TBA
2014-10-24 13:44
for me it's fixed
2014-10-24 13:45
#257
 | 
Europe boboagrivs 
bet on Dignitas for the odds :)
2014-10-24 13:39
I know now why u are so pathetic. Dignitas have a chance to win overpass, but only idiots cant understand that.
2014-10-24 13:45
#269
 | 
Europe boboagrivs 
when any team was playing overpass in last matches they it wasnt what i was expecting, always some surprise. So i ju bet 3 murican dollars on the denmarks :)
2014-10-24 13:47
Will this ever start?
2014-10-24 13:42
Overpass, dignitas have a chance here.
2014-10-24 13:43
what a bad LAN...
2014-10-24 13:46
+10000
2014-10-24 13:47
The worst
2014-10-24 13:56
csgolounge return fnatic dignitas bets before starting the game
2014-10-24 13:47
skins back from second map CSGL fucktards
2014-10-24 13:50
worst lan ever...i go to do somethin, its pointless to wait here for nothing. I had a hope to can watch smthin good match without damn ddos cancer, but i gave up.
2014-10-24 13:54
#273
 | 
Germany Lifant 
so, its lan, no ddos (i hope) and no JWallhack. dig ez
2014-10-24 13:54
You went full dipshit faggot retarded mate :) "JWallhack" both on lan and online
2014-10-24 14:54
WORST. FUCKING. EVENT. EVER. watching some russian surf and deathmatch gameplay since 5 hours already omfg
2014-10-24 13:55
Wow such a hard life, im so sorry to hear your pain..
2014-10-24 14:13
Horrible event...
2014-10-24 13:57
#278
 | 
Belgium v1ncNtt 
So when is this match starting?
2014-10-24 13:59
WHERE, THE FUCK IS THE GAME?
2014-10-24 13:59
What is this fucking event? How can they not show this match? Much bigger than LDLC vs C9...
2014-10-24 14:00
i though again and this event worse than CEVO
2014-10-24 14:01
WTF is that... when is this match going to be started? :D CEVO < FACEIT (in badness)
2014-10-24 14:04
2014-10-24 14:13
best event ita
2014-10-24 14:14
5 hours of delay. wow
2014-10-24 14:18
omg
2014-10-24 14:18
14h40
2014-10-24 14:20
LOL
2014-10-24 14:21
good event
2014-10-24 14:23
I want to see this game so badly!CMON!
2014-10-24 14:20
np match inc Kappa
2014-10-24 14:22
just play on online server then or something
2014-10-24 14:22
sad only server works is on LDLC vs C9
2014-10-24 14:23
price pool: 50k italy flight: 0,5k 1 server: priceless
2014-10-24 14:25
the second server is finally up ! yeah
2014-10-24 14:27
wasnt this supposed to be played at 9:15 ? :D
2014-10-24 14:30
Yep, GJ faceit
2014-10-24 14:31
wow.... and i was sad that i couldnt see any of the early matches while working. sad for all the people waiting. im not complaining :D
2014-10-24 14:33
wait vp vs ldlc is gonna be played...what honestly two matches two... :(
2014-10-24 14:32
Why are there no GOTVs for these matches?
2014-10-24 14:31
Is this dignitas or fnatic's map?
2014-10-24 14:32
dig i think
2014-10-24 14:33
dignitas good in overpass compared to fnatic?
2014-10-24 14:32
#317
 | 
Peru unfaithful93 
fnatic won on eslone cologne 16-14 (was lan tournament aswell) so any of both could get it, mostly depending on side pick
2014-10-24 14:40
the site picked is overpass
2014-10-24 14:34
#337
 | 
Peru unfaithful93 
side* my bad
2014-10-24 14:39
Y but it was the 1st time dig played overpass. Now they are train on ez all in dig
2014-10-24 14:50
#312
 | 
Peru unfaithful93 
and i thought that g3 was a completely shit, this one went to far hahaha
2014-10-24 14:32
yeah i bet on a match that has to be played on overpass all of sudden that match got replaced by the match with map unknown basically fucked our bets.
2014-10-24 14:32
You can still change.
2014-10-24 14:32
So another LDLC game? :/
2014-10-24 14:32
Yeh, I don't get it. They should stream this game and then swap to LDLC but oh well. Anyways, they should have 2 official streams with 4 casters (2 + 2) so we can see every game. This event sucks so far
2014-10-24 14:34
#323
AnJ | 
Denmark devonBFD 
The second stream was supposed to be twitch.tv/faceitcommunity with Availer/Cadian, but it has been offline all day..
2014-10-24 14:35
Yeah, I noticed. This sucks to be honest, can't even say anything. Sad
2014-10-24 14:35
this match will be played next year!!!!!
2014-10-24 14:32
Is this game will be streamed?
2014-10-24 14:33
Im soo lost right now , why are they playing games that was planned to be played later than this match before suddently???????? Faceit????? plss
2014-10-24 14:35
80h over yet?
2014-10-24 14:35
2nd server is up, so the second stream will be online soon as well
2014-10-24 14:36
The choke is real`
2014-10-24 14:37
they said 2nd server is up, dig vs fnc is starting soon
2014-10-24 14:37
30 mins delay they said.... 5 h later....
2014-10-24 14:39
all matches rescheduled :| csgl and hltv are showing incorrect start time ...
2014-10-24 14:37
#332
AnJ | 
Denmark devonBFD 
This event is such a trainwreck
2014-10-24 14:37
gyazo.com/1e4b87dbaf71047e8cb578ce4511f9.. i betted by mistake guys anyone Know how to change?
2014-10-24 14:39
U cant chnge. Just sit back and cry :(
2014-10-24 14:39
lol dw you'll win
2014-10-24 14:40
don't change, you'll win lots.
2014-10-24 14:40
rip
2014-10-24 14:40
:(
2014-10-24 14:50
Ty for skinz Though jokes apart its a 50-50 game, i've put my bet on digi too.
2014-10-24 14:43
sad lost bruh :)
2014-10-24 16:02
Its okay, i just put 20$ on them, its nothing ;)
2014-10-24 16:03
#345
 | 
Peru unfaithful93 
believe me, u got a HUGE chance. its no ones map :)
2014-10-24 14:41
Why? It's overpass, diggy are better on overpass than fnatic.
2014-10-24 14:50
why no english stream for this game? instead the next match is ldlc v Vp. anyone?
2014-10-24 14:41
#349
 | 
Germany Bongskie 
because they are lazy azzes )
2014-10-24 14:44
worse part is the updates pop after you wait for more than an hr for the match. plot twist. the update is we gotta wait 1 more hr. -.-
2014-10-24 14:58
why the hell they can't start the game?
2014-10-24 14:43
Day number #4 the match still didn't start..
2014-10-24 14:44
#350
 | 
Peru unfaithful93 
so.. I placed my bet into this game because was the 2nd one, if not the 1st. And this damn game is going to finish the bo1's or what? lol, im basically stucked on this match.. JESUS!
2014-10-24 14:44
6 hours delayed this match... So boring....
2014-10-24 14:45
They have only 1 server... So bad organization:/
2014-10-24 14:45
They have two servers but one server working now....
2014-10-24 14:47
english stream?
2014-10-24 14:45
Face is really Cevo: European edition
2014-10-24 14:46
for the love of god please start this game
2014-10-24 14:48
Maybe I will be able to watch this, thought I'd miss it because of school. This is just piss poor organisation.
2014-10-24 14:48
I don't know if we can actually call it an organisation. Kappa
2014-10-24 14:50
#361
 | 
Austria db42 
so.. is this going to be streamed or not?
2014-10-24 14:49
It will, but noone knows when ;]
2014-10-24 14:51
zZZZzzZzZ
2014-10-24 14:49
So much for betting on this game, which was MEANT to be first of the day, and use winnings to bet on other games. Every other game is gonna play before this one :/
2014-10-24 14:49
#376
 | 
Peru unfaithful93 
the same shit i was saying lol. im stucked on this fukn match
2014-10-24 14:53
Why this game wasn't in Faceit schedule on twitch? :/
2014-10-24 14:52
Nice photo of FetisH in HLTV hahahahaha lmao
2014-10-24 14:53
Game already start or its vp vs ldlc next game?
2014-10-24 14:53
What time is the actual start?
2014-10-24 14:57
2015.10.24. 09:15
2014-10-24 14:58
and?
2014-10-24 14:57
Half life 3 will be released before this match will start...
2014-10-24 14:58
and the new operation too
2014-10-24 14:59
#391
rallen | 
Tunisia bramzz 
+69 Kappa
2014-10-24 14:59
420
2014-10-24 15:21
fetish wasnt joking when he said eswc will be delayed because of this..
2014-10-24 14:59
Good organisation CSGOL and Faceit KAPPA
2014-10-24 14:59
DREAM IS TRUE SCOREBOARD ON
2014-10-24 15:01
This match is going to have more delays than the end of the world ._.
2014-10-24 15:01
IT'S ABOUT TO START ALL PLAYERS ARE ON THE SERVEUR !!!!!
2014-10-24 15:02
Guys it is starting, get chips and drinks!!!
2014-10-24 15:02
english stream? too lazy to read all comments
2014-10-24 15:03
Damn delays, getting old for this.
2014-10-24 15:05
@dignitasFeTiSh · 2 min Might have to start our game without gotv.... This is surely an all time low fuckin unreal
2014-10-24 15:06
It means no stream ?
2014-10-24 15:07
yup -.-
2014-10-24 15:09
game started? or no?
2014-10-24 15:06
1-0 Fnatic ct side
2014-10-24 15:08
FACEIT the most incompetent lan tournament in history of GO
2014-10-24 15:09
just like their online league or mm system ..
2014-10-24 15:09
every LAN is the same
2014-10-24 15:11
FACEIT GOTV has joined the game ??
2014-10-24 15:09
Xyp9x killed pronax with ak47 (headshot) Xyp9x killed olofmeister with ak47 (headshot) Xyp9x killed JWonderchild with ak47 Xyp9x killed KRIMZ with ak47 (headshot) Xyp9x killed fnatic flusha with ak47 (headshot) Xyp9x killed JWonderchild with ak47 Xyp9x killed pronax with ak47 (headshot) Xyp9x killed KRIMZ with ak47 (headshot) Xyp9x killed olofmeister with ak47 (headshot) Xyp9x ON FIRE
2014-10-24 15:10
Xyp9x killed pronax with ak47 (headshot) Xyp9x killed olofmeister with ak47 (headshot) Xyp9x killed JWonderchild with ak47 Xyp9x killed KRIMZ with ak47 (headshot) Xyp9x killed fnatic flusha with ak47 (headshot) ...
2014-10-24 15:10
Xyp9x killed pronax with ak47 (headshot) Xyp9x killed olofmeister with ak47 (headshot) Xyp9x killed JWonderchild with ak47 Xyp9x killed KRIMZ with ak47 (headshot) Xyp9x killed fnatic flusha with ak47 (headshot) Xyp9x killed JWonderchild with ak47 Xyp9x killed pronax with ak47 (headshot) Xyp9x killed KRIMZ with ak47 (headshot) Xyp9x killed olofmeister with ak47 (headshot) dig 16-0
2014-10-24 15:10
9 guys in 1 round xyp9x top 1
2014-10-24 15:14
Ivan has left the game Chet has left the game ok im done , im gonna take a nap but rly dont know what match wil be when... tnx faceit for this shit tourney :)
2014-10-24 15:10
Thank GOD for scorebot, at least hes the one we can always depend on at this age and time
2014-10-24 15:11
FACEIT GOTV has joined the game
2014-10-24 15:14
FACEIT GOTV has joined the game Map changed to: de_overpass GOTV has joined the game In the start we trust
2014-10-24 15:14
FACEIT GOTV has joined the game is this real life
2014-10-24 15:15
Fuckng Dlay If they cant hold this fucking party, why they run this shit ?
2014-10-24 15:15
It's funny how ppl are happy enough just to see scoreboard working rofl this lan is a joke. and ofc their online league is a joke as well can we just boycott this shitty ass league lol.. i hope all professional teams ditch this shitty league in the future.
2014-10-24 15:15
Join, leave, play a round, switch matches on csgolounge, leave, go rampage in warmup, switch side, leave, delay, csgolounge give skins back, switch matches. My 1th world collapses due to 3rd world problems :(
2014-10-24 15:16
FACEIT GOTV has joined the game
2014-10-24 15:17
OMG , FACEIT GOTV has left the game xD
2014-10-24 15:19
Seth has joined the game John has joined the game Vinny has joined the game Finn has joined the game Wade has joined the game Chet has joined the game Erik has joined the game Tyler has joined the game Kevin has joined the game Lets See bots !
2014-10-24 15:17
Bot Vildamir > kennyS
2014-10-24 15:18
Henrik Christensen &#8207;@dignitasFeTiSh 1m1 minute ago hehehe i was joking obviously the internet and the server dies 5 times after the first restart :D No game yet :p
2014-10-24 15:19
hahaha wtf this is ridiculous
2014-10-24 15:21
it's starting
2014-10-24 15:19
Fucking ridiculous.
2014-10-24 15:21
what kind of shitty ass lan cant even set up a gotv properly? how does this lan even have that much prize pool?
2014-10-24 15:22
robbed banks for lans DUH!
2014-10-24 15:24
EN? Stream ????
2014-10-24 15:24
premium coverage by the scorebot at this point
2014-10-24 15:24
why the fuck nobody streaming
2014-10-24 15:25
what the fuck is this SLTV stream doing? Where is the match? Scoreboard shows that it is live....WTF Everyone should boycott shit tournaments and LANS like this.
2014-10-24 15:25
they dont have a working gotv
2014-10-24 15:26
ITALIANO PLS
2014-10-24 15:25
dev1ce [M] killed olofmeister with cz75a dev1ce [M] killed KRIMZ with cz75a yees
2014-10-24 15:26
fnatic Starix killed dev1ce [M] with m4a1_silencer fnatic Starix killed aizy with m4a1_silencer fnatic Starix killed Xyp9x with m4a1_silencer (headshot) fnatic Starix killed dupreeh /H/ with m4a1_silencer fnatic Starix killed FeTiSh[MB] with hegrenade
2014-10-24 15:29
WTF
2014-10-24 17:51
any stream working?
2014-10-24 15:27
@HLTVorg 42 sec. ago dignitas and fnatic have finally started their match on Overpass. However, there's no stream or GOTV, only scorebot: hltv.org/match/2293276-dignitas-fnatic-f..
2014-10-24 15:28
anywhere to get demos of this afterward, as we will only be having the scorebot?
2014-10-24 15:28
They die aa knife to choose the side? Dig is not home team?
2014-10-24 15:28
JWonderchild NBeardK new trend..
2014-10-24 15:29
No stream.. gg
2014-10-24 15:29
Which team chose the map? Anyone can tell me please?
2014-10-24 15:30
They both veto 1 I think. Maybe Dignitas get to veto 2 since they are home team.
2014-10-24 15:31
#459
dennis | 
Slovakia Jarci 
fnatic banned 2maps and dig picked overpass from the rest i guess
2014-10-24 15:32
Shit tournament, not even showing stream...
2014-10-24 15:30
anyone streaming?
2014-10-24 15:31
Hah, and people thought JW was cheating. He's performing BIG on LAN.
2014-10-24 15:32
#458
 | 
Belgium GQHAN 
So, im going to watch Ana Ivanovic vs Halep, bye.
2014-10-24 15:32
#460
 | 
Latvia Ke]R[4u 
2014 - watching games trough scorebot
2014-10-24 15:33
+0,5
2014-10-24 15:34
who pick this map?
2014-10-24 15:34
Dignitas :/
2014-10-24 15:33
ty
2014-10-24 15:34
7-2 fnatic
2014-10-24 15:35
wow so exciting watching this scorebot.
2014-10-24 15:34
7-1 fnatic
2014-10-24 15:34
why italy? no stream my goodness
2014-10-24 15:34
7-2 fnatic
2014-10-24 15:35
CT or T Fnatic ?
2014-10-24 15:36
it's WARMUP
2014-10-24 15:35
#478
 | 
Latvia Ke]R[4u 
pretty sure its not, they had pistols and ecos
2014-10-24 15:37
after the regular warmup is finished, the game starts, but it's not the actual game. You still need to ready Could be that or it could be live. I hope not,because wtf are aizy and dupreeh doing? :D
2014-10-24 15:40
#503
 | 
Latvia Ke]R[4u 
i'd expect them to dick around more on warmup, and here we see long holds, bomb plants et.c
2014-10-24 15:47
play this year?
2014-10-24 15:36
check scorebots its live.
2014-10-24 15:39
FACEIT: "Nothing to see here!"
2014-10-24 15:40
its live.. HLTV.org &#8207;@HLTVorg 38s38 seconds ago .@FNATIC are currently up 9-2 as CTs vs. @TeamDignitas on Overpass
2014-10-24 15:41
score? Xx dignitas - fnatic Xx
2014-10-24 15:41
10-2 fnatic
2014-10-24 15:42
10-2 fnatic
2014-10-24 15:42
10-2 fnatic
2014-10-24 15:42
dupreeh 1-11 lol
2014-10-24 15:42
dupreeh 1-11 never forget
2014-10-24 15:43
if dig can at least get 4 rds as T, they'll be more than ok.
2014-10-24 15:43
Best event, no stream for important games, only 1 server available..
2014-10-24 15:43
11-2 fnatic
2014-10-24 15:43
FluSha On fire JwSha On Water :))
2014-10-24 15:44
Faceit worst lan ever. English stream on this match please put virtus on Russian stream all their fans are Russian anyways.
2014-10-24 15:44
+1337
2014-10-24 15:49
But I can't say I'm surprised the admins on faceit is the worst!
2014-10-24 15:45
12-2 dig getting rekt on T side
2014-10-24 15:46
wow VP vs LDLC are live on stream..
2014-10-24 15:46
WTF even SLTV is streaming LDLC vs VP
2014-10-24 15:47
DupReh ? :)) 1/12 NeVer ForgET Edit : Oh shit. its 1/14 ! nice Digi FanBoyz :))
2014-10-24 15:48
13-2 fnatic 1st half
2014-10-24 15:47
13-2 lol so bad.....
2014-10-24 15:47
13-2 first half fnatic flusha 21-3 lol
2014-10-24 15:47
dupreeh having a bad game.
2014-10-24 15:48
that was a beatdown pistol rd for fnatic.. wew
2014-10-24 15:49
wtf is going on with dignitas? I thought it was going to be a close game atleast, this is just pathetic.
2014-10-24 15:49
flusha got angry waiting for 5 hrs..
2014-10-24 15:50
Faceit stream isnt going to stream a single Fnatic match today... So silly.
2014-10-24 15:49
they said dignitas have a chance in overpass and decrease the odds thx!:)
2014-10-24 15:50
dupreeh is off-fire :/
2014-10-24 15:50
15-2 fnatic
2014-10-24 15:50
this is a slaughter..
2014-10-24 15:51
well this was embarassing for FaceIT.
2014-10-24 15:51
#516
 | 
Korea saddummy 
Well i wouldnt even want to play after 10 hours waiting to play a single match..
2014-10-24 15:52
comeback is real. kappa
2014-10-24 15:52
15-3 believe in miracle..
2014-10-24 15:53
hahahahah bruh that rape !!! GG was low on fnatic prntscr.com/4z8xwh
2014-10-24 15:53
not yet over bruh
2014-10-24 15:54
gg
2014-10-24 15:54
gg thas was quick..
2014-10-24 15:54
GGWP!
2014-10-24 15:54
So... are they going to show any of Fnatics games? Nice of them to invite the best team in the world and then not even show their matches.
2014-10-24 15:55
idd
2014-10-24 16:08
3-16 NEVER FORGET
2014-10-24 15:55
16-3, not much to see, lol
2014-10-24 15:55
ez 90 value fnatic. Went full value. Ez skins ez life bi*chess
2014-10-24 15:55
hahhahaha gg quickkk
2014-10-24 15:56
#529
 | 
Portugal dracø 
6 hours waiting, 25 mins game.. fnatic players got mad xD
2014-10-24 15:56
#530
 | 
Belgium v1ncNtt 
So bad..
2014-10-24 15:56
Fnatic onliners!
2014-10-24 15:57
#rekt
2014-10-24 15:57
so gg?
2014-10-24 15:58
shame on you dignitas
2014-10-24 15:58
I now understand the odds on dignitas in the tournament winner prediction :D
2014-10-24 15:59
Typical fnatic onliners......oh wait
2014-10-24 15:59
ezpz just wanna see LDLC vs fnatic on lan to know who's the best in da world
2014-10-24 16:00
LDLC are the best
2014-10-24 16:05
#542
REAL | 
Norway duffz00r 
Sicko fnatic <3
2014-10-24 16:05
JW wh..
2014-10-24 16:05
olofm is definitely not gonna stay in fnatic for too long.
2014-10-24 16:07
why not ?
2014-10-24 16:29
#546
 | 
Italy 1nf3rn4L 
Fetish should focus more on game than on twitter
2014-10-24 16:09
ez skins ez life izi
2014-10-24 16:16
dupreeh 3-18, REALLY? WHAT IS GOING ON? xD First n0thing, now dupreeh xD
2014-10-24 16:20
never forget xD
2014-10-24 16:29
destroyed
2014-10-24 16:26
why is it no longer has the JW scores 30's?
2014-10-24 16:28
maybe because it was a 16-3 match ?
2014-10-24 16:31
wtf r u want dude
2014-10-24 16:39
3-18 never forget
2014-10-24 16:29
dupreeh 0% hs never forget
2014-10-24 20:32
Login or register to add your comment to the discussion.