13:45
15th of February 2015
 
Match over
Maps
Best of 1
Nuke
11:16 (9:6; 2:10)STATS
Rewatch
Player of the matchwon with 37.6% of the votes
Fernando 'fer' Alvarenga
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 1.07 0.40
Deaths / round 0.56 -0.12
Assists / round 0.22 0.09
First kills / round 0.15 0.05
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
dafuq is this??
2015-02-14 21:09
#3
kennyS | 
Turkey J1T_T3R 
ez TBA
2015-02-14 21:15
What is this anyway?
2015-02-14 21:40
This is gonna be win for Mousesports against Inshock.
2015-02-15 00:28
KaBuM might be inshock for this one.
2015-02-15 11:59
germany 7 - 1 brazil germany 0 - 2 poland poland 14 - 2 brazil but ez for kaboom
2015-02-15 12:02
HAhahah
2015-02-15 13:01
Kappa
2015-02-15 14:43
ez kabum
2015-02-15 12:04
#9
Brazil Ehy 
zqk sucks with awp, he can't keep the aim stopped :/
2015-02-15 12:07
he plays so agressive sometimes :/ but i trust in your brazilian team i don't wanna see fatsports on katowice <3
2015-02-15 13:30
Yeah he isn't so good with AWP, but still better than Polish Inshock... Poland was only really good in CS 1.6, no in CS:GO ;/
2015-02-15 13:45
#203
 | 
Russia Dmitrii1992 
vp?
2015-02-15 16:27
#11
KQLY | 
World zonev5 
inshock 16 - 0 kabum inc
2015-02-15 12:09
Does kabum need to win this to stay in the qual?
2015-02-15 12:09
#16
 | 
Brazil Collee 
Yes If they lose, rip
2015-02-15 12:13
They need to win this and the next one. The next one being either 3d/VE/ESC/Dig.
2015-02-15 13:05
The next game is agaibst mouz again
2015-02-15 13:45
No. It's an 8 team group, not 4.
2015-02-15 13:49
My bad youre right, csgolounge says otherwise tho
2015-02-15 13:51
Afaik, they'll face the loser of (3D/VE winner) vs (Dig/ESC winner)
2015-02-15 13:53
Yes ("__")
2015-02-15 13:59
Kabum never will lose for this team
2015-02-15 12:10
foxj fer +3 Good team
2015-02-15 12:10
#15
 | 
Brazil Collee 
Ez kabum 16-2 The hype is still alive, boys Keep it up
2015-02-15 12:12
ez for Inshock
2015-02-15 12:14
Kappa
2015-02-15 12:17
for hltv users: hf guys, hope kabum can turn their brains on for this match, way too much tactically challenged for kabum ppls: brain not stoopid. use brain.
2015-02-15 12:15
#20
aizy | 
Poland flvcko 
michu walk away from this poor team... -taz +michu
2015-02-15 12:15
+1
2015-02-15 12:22
inshock gonna get raped so hard.
2015-02-15 12:15
RED will carry. 100% HS ratio in tournament.
2015-02-15 12:17
michu&loord vs kabum easy inshock
2015-02-15 12:17
u mad?
2015-02-15 12:21
wtf are u want dude
2015-02-15 12:26
odds.
2015-02-15 13:41
I want to see inshock win just for the donation drama
2015-02-15 12:21
+1
2015-02-15 12:23
all in on inshock for sure
2015-02-15 12:23
Upset is possible, but i won't risk
2015-02-15 12:38
2015-02-15 12:59
Hahaha :D
2015-02-15 13:03
#40
 | 
Europe xqt3r 
Go home kabum !
2015-02-15 13:14
#42
 | 
Denmark cabronnn 
if kabum lose this , i cut off my *****
2015-02-15 13:18
#44
Brazil DUZ1 
They should switch the team tags. Makes more sense.
2015-02-15 13:21
#45
Germany Tr33 
2015-02-15 13:22
Hyper to carry
2015-02-15 13:25
#47
NEO | 
Poland m@rulek 
ez Kabum, INSHOCK so weak...
2015-02-15 13:26
go brazilians i wanna see you in Katowice :3
2015-02-15 13:28
gtfo inshock noobs/ kaboom for the win
2015-02-15 13:29
i always tought michu is when vp playing sometimess he is back and watching them , tall and big guy xD loolz
2015-02-15 13:29
#51
Russia iwk  
Kabum play as well on this lan. i think so they can win
2015-02-15 13:29
Cybulski>KaBuM
2015-02-15 13:29
inshock go go
2015-02-15 13:30
For those who believe KaBuM has a chance, this image says otherwise. goo.gl/Gkoqg8
2015-02-15 13:33
Hahahahaha xD
2015-02-15 13:41
Go michu
2015-02-15 13:36
All polish players own on NUKE kabum is going down...
2015-02-15 13:47
But it's dust2
2015-02-15 13:55
Nvm :D Ps : can't edit
2015-02-15 13:56
Well played by KabuM.TD
2015-02-15 14:37
Indeed
2015-02-15 14:38
#65
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Games4u vs Property > this game
2015-02-15 13:48
wait, wat? do kabum even play nuke? play.esea.net/teams/90453?competition=sc..
2015-02-15 13:51
#70
 | 
United States hltvconfirmed 
Early Prediction: 7 -1
2015-02-15 13:52
Vamos KABUM!
2015-02-15 13:55
#77
Poland sz0u 
michu lool
2015-02-15 13:58
#78
Europe npH 
kabum you f_kin losers im all in on you and you lose 2v1 knife
2015-02-15 13:59
#81
Turkey huth 
Gotta love the effort KaBuM have been putting to these smokes & strats
2015-02-15 14:00
inshock silvers michu lem
2015-02-15 14:01
#84
 | 
United States hltvconfirmed 
Steel moved to Brazil already?
2015-02-15 14:01
inCHOKE inc?
2015-02-15 14:02
choke? i thought you gotta be leading first to choke afterwards ; d
2015-02-15 14:07
why ptr is coaching kabum xD ?
2015-02-15 14:02
#87
 | 
Poland Redrumowy 
lol minise aka the biggest polish onliner as coach
2015-02-15 14:04
I think INSHOCK should practice aiming before playing
2015-02-15 14:06
lol these odds I know kabum will win but stil not 80-20 match xD
2015-02-15 14:07
OMG I'm gonna loose all my skins. Went all-in. puu.sh/fWKEh/4d21f4bcd1.png
2015-02-15 14:08
ez 4 kabum
2015-02-15 14:08
zqk is so bad with awp... he is really BAD
2015-02-15 14:09
but got awp dl from donations so that money cant be wasted:/
2015-02-15 14:11
no, he already had the awp before the donations.
2015-02-15 14:17
Michu vs Kabum :P
2015-02-15 14:11
michu carrying poland
2015-02-15 14:14
#101
Europe npH 
YES! die you autolame
2015-02-15 14:15
WTF HYPER U HAVE A SCAR!!!!!!!!!!
2015-02-15 14:15
look that smile on ptr hahahah
2015-02-15 14:16
michu rekt
2015-02-15 14:17
Minise vs ptr
2015-02-15 14:18
minise > ptr unfortunately everyone > inshock
2015-02-15 14:19
everyone > inshock > kabum
2015-02-15 14:21
nah man, i see your kappa their being brazilian and seeing how kabum sucks, but with all honesty kabum>inshock i doubt inshock even train, i mean not all of them can even spray properly etc. silver plays etc
2015-02-15 14:23
#108
 | 
Poland Redrumowy 
Loord so bad in cs:go
2015-02-15 14:18
lmao 2 silver team
2015-02-15 14:19
hahaha wtf is going on
2015-02-15 14:20
seriously inshock !!! :/
2015-02-15 14:20
this is most silver match i ever seen on lan
2015-02-15 14:20
hahahha
2015-02-15 14:21
#116
Europe npH 
8:5 to 9:5 - 5v3 to 0v2 ,, kabuuum why :(
2015-02-15 14:22
low team vs. low team :/
2015-02-15 14:22
kabum is much better than inshock I mean they are better as a team. INSHOCK teamplay is not so good.
2015-02-15 14:29
kabum give me my money:/ I dont bet. I donate
2015-02-15 14:23
16 : 9 kabum
2015-02-15 14:23
KaBuM 4 rounds win ez .. loss :/
2015-02-15 14:24
cmon kabum rape them
2015-02-15 14:24
+1
2015-02-15 14:28
#123
Europe npH 
zqk maybe better with ssg than awp xD
2015-02-15 14:26
#125
Europe npH 
that awp ? LOLLOLOL
2015-02-15 14:29
is hard for poles 1vs5. poor michu.
2015-02-15 14:29
well, he should knew what he was getting in these guys are maybe decent in Poland and definitely worse than G2 but that's it
2015-02-15 14:31
he is very good player really do not understand
2015-02-15 14:35
pls inshock dont make me cancer on my eyes
2015-02-15 14:30
+1 my eyes are bleeding too.
2015-02-15 14:35
zqk lmao
2015-02-15 14:30
Why would you double awp in nuke O_O
2015-02-15 14:31
2015-02-15 14:36
3ta rzez
2015-02-15 14:40
oh no Kabum is so poor then cant travel to europe ;(( community gotta support them well, wondering how they got dragon lores and awesome knifes; d edit: inb4 kids crying about skins >>> life
2015-02-15 14:32
none of these teams deserve to go to the major
2015-02-15 14:36
still better than x6tence
2015-02-15 14:38
he is fake flagger
2015-02-15 14:40
Well, i wouldn't be so sure, probably same level.
2015-02-15 14:45
BRA > POL confirmed
2015-02-15 14:36
inshock only yard rushing:/ they should try upper execute or sth maybe.. or mix ramp+yard, guys
2015-02-15 14:37
Red and Hyper so low. Shame on you.
2015-02-15 14:37
zqk is a nice AWP
2015-02-15 14:38
If INSHOCK didn't start as CT I already lost the bet
2015-02-15 14:38
thats why cogu is playing again, even if cogu plays with only 1 hand he is better than zqk
2015-02-15 14:38
#151
 | 
Poland Redrumowy 
englando
2015-02-15 14:41
what? oh i see, a polish guy
2015-02-15 14:42
his english was fine, retarded pole trying to be oversmart
2015-02-15 14:49
wtf zqk jogando mil vezes melhor q fallen, tu ta cagando pela boca
2015-02-15 14:44
#148
Europe npH 
gg love you <3
2015-02-15 14:41
gg ez
2015-02-15 14:41
#150
 | 
Brazil Collee 
GET_REKT EZ GAME, EZ QUALIFY
2015-02-15 14:41
omg i can only imagine twitch chat in this moment XD
2015-02-15 16:03
lol ptr thinks he is the real deal, huh? lol
2015-02-15 14:41
Kabum low budget. Paid ptr 20 bucks an hour which is much more than his job at Wal-Mart
2015-02-15 14:44
ptr manager of kabum confirmed :D
2015-02-15 14:41
yeah, what was he doing there?
2015-02-15 14:42
He was motivating this boyz I guess =D
2015-02-15 14:45
yes, he is a friend of the fallen and fer
2015-02-15 14:46
Bye Poland!
2015-02-15 14:42
vp already qual
2015-02-15 14:42
I'm surprised
2015-02-15 14:46
nice kabum!
2015-02-15 14:42
#158
 | 
Yugoslavia ToBeHonest 
Bot red press e to control
2015-02-15 14:42
Michu can't take control on bot red and other.
2015-02-15 14:45
proland rekt by bronzil Kappa
2015-02-15 14:44
being from portugal, you probably should know "brasil" means "ember-like" :P, but that pun is funny too...
2015-02-15 15:10
OH God what beatifull skins!
2015-02-15 14:44
OH LOORD THAT KID IS MICHU? I THOUGHT HE WAS RED
2015-02-15 14:46
That kid is Michu, maybe not sad but true
2015-02-15 14:50
MICHU nee definitely better team
2015-02-15 14:47
RED best player world
2015-02-15 14:51
Red good not best (jw best)
2015-02-15 14:52
Michu leave this shity team , they are so noob wtf
2015-02-15 14:51
but the question is where :) G2 won't let him back again
2015-02-15 15:00
Ah but why :c Innocent and michu gona work 11/10
2015-02-15 15:02
innocent said in interview that there's no room in team for MICHU now even if he would be free agent
2015-02-15 15:11
#181
reatz | 
Poland Keruzz 
hahahahha what a fail, money cant play red ;)
2015-02-15 14:53
#191
xeta | 
Korea minixeta 
why Bot Red is playing with them? He is worse than OverDrive (or something like this) from Nostalgie
2015-02-15 15:09
#202
reatz | 
Poland Keruzz 
red is paying them, they will never achieve anything as long as he plays
2015-02-15 16:11
Michu is better playing as a Vitrus.Pro stand-in then this team
2015-02-15 14:58
-byali +michu
2015-02-15 15:03
yes let's change one of 2 the best players currently in VP for some random player logic
2015-02-15 15:13
Dude he's not playing well recently :c
2015-02-15 15:21
I think you missed something. byali is inform lately
2015-02-15 15:24
dang red did not play at his level only 62.5% hs
2015-02-15 14:58
RiP Poles [*]
2015-02-15 15:00
rip inshock Poland is VP - VP is Poland it was always like this :D
2015-02-15 15:14
Lol, why fer is leading motm? He just killed 22 times bot red lol
2015-02-15 15:04
#198
 | 
Other Siktir 
where did loord find this red dude
2015-02-15 15:57
I hear that BOT Red is a polish OverDrive, you know
2015-02-15 15:59
true
2015-02-15 16:02
#204
Poland MJP 
hyper strong only online
2015-02-15 20:48
#206
 | 
Netherlands darekcichon 
Kabum have big potential! Wait one year and they will win a lot!
2016-05-30 00:27
Login or register to add your comment to the discussion.