20:30
18th of May 2015
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
Cache
14:16 (11:4; 3:12)STATS
Inferno
1:16 (1:14; 0:2)STATS
Mirage
Rewatch
No media yet, check back later.
Match stats
Player of the matchwon with 60.0% of the votes
Dániel 'FoDa' Fodor
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.85 0.18
Deaths / round 0.49 -0.18
Assists / round 0.17 0.04
First kills / round 0.09 -0.01
KAST - -
ADR - -
Maps 2
Head to head
3
Wins
1
Overtimes
1
Wins
HSBG Hype
2015-05-17 16:37
Gl
2015-05-17 21:20
+1
2015-05-17 23:32
2015-05-18 20:08
fuck me gz on ROCK game
2015-05-18 20:13
#25
 | 
Portugal Celito 
OMFG ROCK WON , YOU ARE FCKING RICH MAN !!
2015-05-18 20:33
Give me asiimov, pls :v
2015-05-18 21:06
Pls mate give me that FT I lost it by betting I would never bet again if I can get it back
2015-05-18 22:04
overpass vs. neXtPlease! 16-4 inferno vs. neXtPlease! 16-13 hsbg > trckd
2015-05-18 01:12
HSBG has a stand in *KoRsAr* and not pNshr so RIP HSBG. And your comparing Nextplease Overpass to inferno, you know inferno is their best map lol.
2015-05-18 04:40
korsar is actually a great player.Still not pnshr though
2015-05-18 16:35
#7
 | 
Bulgaria herecomedatboi 
Gplay vs HSBG final
2015-05-18 08:03
final will be gply vs tricked, really obvious
2015-05-18 14:46
#11
 | 
Sweden MelleN 
rip gplay
2015-05-18 20:00
ez 4 hb
2015-05-18 16:41
ty for odds ;D ez for headshotbg with these maps
2015-05-18 20:28
we will see it, tricked play a lot inferno and mirage
2015-05-18 20:29
yea and they lost with rb are u fucking kidding me? ;D
2015-05-18 20:31
as i said we will see it soon. dont need to talk about that pointless.
2015-05-18 20:32
#18
 | 
Brazil diixon 
Cache, Inferno, Mirage = 3 of the best maps for Tricked, ez skins ez life fanboys :D ty for odds.
2015-05-18 20:30
hitbox = 404 Sorry, i don't know where that is. problem??
2015-05-18 20:34
WTF KORSAR
2015-05-18 20:39
ezpz heisenberg
2015-05-18 20:46
hsbg start throwing gg;d
2015-05-18 21:04
everyone who loses in your god forsaken logic is throwing :p how much did u lose?
2015-05-18 21:44
tricked chose inf?
2015-05-18 21:05
Yes
2015-05-18 21:05
wtf choke
2015-05-18 21:13
#39
 | 
Brazil diixon 
4-13 > 16-14 = That Comeback
2015-05-18 21:17
13-4 huhu
2015-05-18 21:17
GG nice comeback
2015-05-18 21:17
n1 headshot you suck lol
2015-05-18 21:17
t side? whats that? never heard of it.
2015-05-18 21:18
No Throw :D
2015-05-18 21:19
haha nt hsbg
2015-05-18 21:20
headshotbg DMG t side confirmed
2015-05-18 21:20
Tricked ez
2015-05-18 21:27
#48
 | 
Spain BrunoSB 
Best comeback Hungary lol
2015-05-18 21:29
na rmL azt mondta alázzuk meg őket
2015-05-18 21:41
EZ
2015-05-18 21:41
i.imgur.com/uh28sFL.jpg pm for steam group
2015-05-18 21:42
;)
2015-05-18 21:43
8 asiimovs on TRICKED <3 i.imgur.com/8Vvztp8.jpg
2015-05-18 21:42
gj, now im happy i maxed from 3rd accounts :D me 12 you 8 anyway gj my friend with common sense
2015-05-18 21:44
Thank you sir! Well done yourself :)
2015-05-18 21:46
yeah guys, you played this match. :D this match was completely 50/50.
2015-05-18 22:23
tricked hsbg 50 :50 xD hah
2015-05-18 23:10
ty for those sweet odds
2015-05-18 21:42
Yeah, seems too easy for HSBG, as prematch gurus said, at these maps.
2015-05-18 21:42
best of 3... 1hours play
2015-05-18 21:43
#58
 | 
Brazil diixon 
Read #18, ty !
2015-05-18 21:43
I told u guys... 50-50 odds god the best odds of my life, thanks for your sways PLEASE keep saying tricked are throwers and give me these odds retards
2015-05-18 21:43
#68
Russia ilg 
+++ gabesson GOD
2015-05-18 21:52
NICE TRICKED !! <3 16/1 and the best comeback on cache
2015-05-18 21:43
AAAY LMAO
2015-05-18 21:44
Login or register to add your comment to the discussion.