18:00
29th of May 2015
 
Match over
Maps
Best of 3 * Lower bracket round 2
Cache
19:17 (7:8; 8:7) (4:2)STATS
Mirage
6:16 (2:13; 4:3)STATS
Dust2
16:9 (10:5; 6:4)STATS
Rewatch
No media yet, check back later.
Match stats
Player of the matchwon with 37.4% of the votes
Richard 'Xizt' Landström
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.94 0.27
Deaths / round 0.75 0.07
Assists / round 0.19 0.07
First kills / round 0.08 -0.02
KAST - -
ADR - -
Maps 3
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#2
Sweden thof 
ez acer online
2015-05-28 23:43
EZ KHRYSTAL
2015-05-28 23:44
no slap no party
2015-05-28 23:44
slap missing so rip
2015-05-28 23:46
why no slap?
2015-05-29 02:22
#21
 | 
Sweden elan108 
work
2015-05-29 04:42
#7
 | 
Russia bandband 
envy plz
2015-05-29 00:19
#8
Sweden fued 
TBA = spawn fyi
2015-05-29 00:24
TBA = dennis ! :D
2015-05-29 00:46
i want schneider :c
2015-05-29 07:01
Fifflaren
2015-05-29 01:09
+1 Fifi back
2015-05-29 07:39
where's slap?
2015-05-29 01:17
he is gonna work and no time for play :)
2015-05-29 01:25
all work and no play makes slap a dull boy...
2015-05-29 17:09
ezy for ENVY, ezy for shox
2015-05-29 01:50
spitfire,xizt,khrystal,wenton and dennis!
2015-05-29 01:51
which dennis? mouz?
2015-05-29 02:18
#22
 | 
Sweden elan108 
sigh
2015-05-29 04:43
dennis?
2015-05-29 14:56
#72
 | 
Sweden elan108 
<3
2015-05-29 15:00
The one from SK
2015-05-29 12:45
He played for LGB when it was swedish almost a year ago.
2015-05-29 14:08
zneel comeback
2015-05-29 03:39
it's confirmed
2015-05-29 14:09
2015-05-29 14:58
no slap no ez game
2015-05-29 03:43
France pussy
2015-05-29 04:34
tba to drop 100 bomb?
2015-05-29 04:53
tba = dennis :D
2015-05-29 05:59
Going acer
2015-05-29 06:06
Ez 4 shox
2015-05-29 06:50
#29
 | 
Russia artyom921 
no slap no win
2015-05-29 07:32
ACER do not have SLAP!!! ez france team,i think...
2015-05-29 08:34
TBA Roque
2015-05-29 09:25
Ez, TBA 2 stronk
2015-05-29 09:46
#36
 | 
Latvia Ke]R[4u 
should be ez for acer
2015-05-29 09:52
#37
 | 
Germany Bestgerman69 
All these oddswayer here, all in nV, they wont fuck up their last chance
2015-05-29 10:19
Nice try. Sw@y!
2015-05-29 10:26
#43
 | 
Germany Bestgerman69 
2015-05-29 11:52
#39
fnx | 
Portugal lovessd 
tba is dennis
2015-05-29 10:33
Envy go!
2015-05-29 11:18
Acer go go go !
2015-05-29 11:21
Player highlight - Richard 'shox' Papillon seriously this guy is the second worst player of envy in 2015 Make it so it depends on recent Rating pls not 2013
2015-05-29 11:36
dunno, it looks like smithzz>shox at that moment.
2015-05-29 15:02
he became igl in nv.
2015-05-29 15:16
envyus no chance, gl swed)
2015-05-29 11:53
Go acer Go
2015-05-29 11:55
Gonna be xizt I think. Think they talked about it on xizt's stream yesterday's
2015-05-29 12:19
No i think it will be f0rest and wenton cant play today,get right replace him
2015-05-29 13:35
it's not full info, br0. flusha replace threat, jw reaplce khrystal and krimz - spitfire. confirmed.
2015-05-29 13:56
winner will face fnatic for final spot @ FBM?
2015-05-29 13:33
ok, ty
2015-05-29 13:43
No slap no win
2015-05-29 13:39
Ez acer honestly
2015-05-29 13:43
Why everyone says ez Acer? Do you guys honestly believes in Acer win because EnvyUs wasn't playing that good lately?
2015-05-29 13:45
That isn't just playing bad, they aren't even practicing at all, shox don't have played the game on his account since a week ago, NBK is on holiday, kio got his father died few month ago, etc.''
2015-05-29 14:00
I've got scammed some days ago (-60$) so i really wanna bet my knife on EnvyuUS. You know sometimes even you don't play a game long time you can still play it good. Don't know how about them. And this match is about to qualify for FB masters. If they win Acer they might win Fnatic and HR to qualify...
2015-05-29 14:05
shox always plays better when he does not practice too much, so don't care too much about him. About NBK i don't know so i won't say anything.
2015-05-29 14:07
If you do that, don't come back to say "Nice throw nv GG rip skinerino"
2015-05-29 14:08
Why not? But nah i won't do that and never had. Once i've lost my inventory i've sepnt my money wallet for a keys and opened cases. After that it's 1 year since i didn't bet but with trades got like 200 eur inventoru. Could been 260 but by stupidy i got scammed.
2015-05-29 14:10
tba ez JW
2015-05-29 14:03
2-0 favor Acer
2015-05-29 14:32
TBA will be cArn ~> Ez for Acer :))
2015-05-29 14:52
#74
 | 
Europe original_khal 
TBA = RobbaN SK gonna pick up Acer SK-Gaming: RobbaN THREAT kHRYSTAL wenton Spitfire
2015-05-29 15:04
TBA = dennis. Nice SK-lineup tho ;)
2015-05-29 15:20
#78
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Who is TBA? Does anyone know for sure?
2015-05-29 15:59
Ericsson "Fisker" TBA!!
2015-05-29 16:47
enviuse itzs a gud tim but azer ar gud tu, gud lukc azer :}
2015-05-29 16:48
xizt kommer spela
2015-05-29 16:52
#86
Denmark rizc 
When will they announce the stand-in lol?
2015-05-29 17:34
after the bets on csgolounge are closed ofc
2015-05-29 17:35
dennis confirmed for acer!
2015-05-29 17:38
he is rly close friend of slap.
2015-05-29 17:46
DENNIS AND XIZT CONFIRMED ON f0rest's stream!
2015-05-29 17:38
it will be dennis or xizt
2015-05-29 17:38
this will be the easiest skins of my life <3
2015-05-29 17:44
holly molly DENNIS<3
2015-05-29 17:46
SK|dennis back
2015-05-29 17:52
10$ bet on ACER, lets gooo
2015-05-29 17:54
$3 on acer, would bet more if i had it!
2015-05-29 17:55
threat ??
2015-05-29 17:57
Lord, This is gonna be 1 helluva match to watch, lol :D
2015-05-29 17:57
D E N N I S
2015-05-29 17:59
Acer 16-5,16-3 ez pz 2-0
2015-05-29 18:01
DenniS hype
2015-05-29 18:02
What's up with Shox?
2015-05-29 18:02
#106
Estonia rYm 
dennis, xizt rip my skiNz :[
2015-05-29 18:03
#108
 | 
Hungary raffai 
OMFG, DENNIS, XIZT, ITS GONNA BE REALLY GOOD <33333
2015-05-29 18:05
body wtf ????????
2015-05-29 18:05
Xizt, dennis? ez Acer^^
2015-05-29 18:07
#111
World doh 
no shox ?
2015-05-29 18:07
#113
 | 
Spain akproxx 
OMG DENNIS HYAPE NOT SHOX :( WHY NOT scream kennys apex :(
2015-05-29 18:10
2-0 Envy...
2015-05-29 18:08
bodybest
2015-05-29 18:08
is it just me or Acer is a good team ?
2015-05-29 18:11
so much skill in acer
2015-05-29 18:12
xizt <3
2015-05-29 18:13
RiP Envy [*]
2015-05-29 18:18
Any english stream? :O
2015-05-29 18:21
#121
 | 
Germany Bestgerman69 
envy playing like dogshit :D
2015-05-29 18:23
DENNIS WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HES BACK HOMOS
2015-05-29 18:24
2015-05-29 18:25
holy shiet
2015-05-29 18:26
ballz detected! Gl dude!
2015-05-29 18:28
#132
Gux | 
Sweden EczeL  
Nice "uafgjort" odds. #420
2015-05-29 18:29
dude!
2015-05-29 18:29
Tabte du så dit envy - Acer odds der ?
2015-05-29 19:48
Nej, men det ser ikke godt ud. De skal vinde de næste to maps før jeg vinder.
2015-05-29 20:15
That nametag "jw is best but not best"
2015-05-29 18:26
Any English Stream?
2015-05-29 18:29
#136
HUNDEN | 
China ene1nz 
EnvyUS can't hit shit all of sudden. That's really strange in my opinion.
2015-05-29 18:30
best possible maps for acer lol
2015-05-29 18:31
One of the weirdest games ever m8 take the b8
2015-05-29 18:32
Im already looking forward to the French Kids cyring out loud on HLTV after nV got rekt once again. Its the same with Soccer. Theres always gonna be that one medicore Team that plays one good Season but goes down to the old Level afterward... Same with nV... NiP, fnatic and VP are and gonna be the Top Team´s for forever (maybe TSM aswell, have to see if they can keep the Level over 2 Majors)
2015-05-29 18:33
lol you made my day, VP regular team ? NiP not that regular those times ! TSM ? wow so regular ! Are we in the same world ?
2015-05-29 18:45
#258
 | 
Portugal dascouves 
frenchie fanboy maddd
2015-05-29 20:13
i wish i had skins now but as always i need to wait 7 days to be able to bet them. those odds on this match crazy
2015-05-29 18:33
Buy your skin on opskins.com my friend =) then u can bet instant and better prices, just check and u can see on vakarm its a trust site =)
2015-05-29 18:36
oh didnt think of it. tnx
2015-05-29 18:42
inb4 Acer losing
2015-05-29 18:49
doesnt matter i would still bet because odds were retarded as fuck and i would bet also on Nrage but they are losing so far
2015-05-29 18:50
5-0 ---> 5-15 :DD
2015-05-29 19:00
NV Eco gods.
2015-05-29 18:38
nV rekt
2015-05-29 18:39
Happy stronk
2015-05-29 18:40
gg ez for envy thx for skins <33
2015-05-29 18:41
Who pick cache?
2015-05-29 18:50
RIP Acers..
2015-05-29 18:58
rip acers, happy too stronk
2015-05-29 19:01
Happy keeping nV alive, without him it would have been an easy stomp by Acer ._.
2015-05-29 19:04
Haha French are so bad in CS. Rip Titan Rip Envy. French scene is a joke.
2015-05-29 19:06
GOGO ACER :D
2015-05-29 19:06
Uzzii ?
2015-05-29 19:09
WTF UZZIII LOL ISNT HE BANNED
2015-05-29 19:09
pourquoi match en pausE?
2015-05-29 19:10
#165
ZywOo | 
Sweden Exxet 
rip uzzi
2015-05-29 19:10
battle of the standins lmao
2015-05-29 19:13
WTF happy just shot dennis through smoke? LOL
2015-05-29 19:14
happy vs all lmao
2015-05-29 19:15
so how much standins is this game gonna have? ROFL
2015-05-29 19:15
How can a Tier 1 team not have proper ddos protection?
2015-05-29 19:17
Score? Can't use score bot, dunno why...
2015-05-29 19:18
Ask Na'Vi that
2015-05-29 19:18
#177
World HPJ 
by the end of Bo3 der will be 5 vs 5 standins!!
2015-05-29 19:18
did nv win cache or is it going to OT?
2015-05-29 19:18
15:14 nv
2015-05-29 19:19
this match is joke, skins should be returned
2015-05-29 19:25
#188
 | 
Sweden Donger89 
how much polandero
2015-05-29 19:26
lmao this is pathetic
2015-05-29 19:26
#189
Gux | 
Sweden EczeL  
Know tell me Xizt doesn't deserve a spot in NiP. He is not the problem. Friberg though gotta step up soon or get replaced.
2015-05-29 19:27
Why shox isnt plyaing ? ?
2015-05-29 19:29
he attempted to dye his hair purple but had a severe allergic reaction and has been recovering at the salon
2015-05-29 19:32
LOL
2015-05-29 19:35
+1
2015-05-29 19:36
lol what a joke match ahahahaha
2015-05-29 19:33
Is it a game or a pausefest??
2015-05-29 19:34
#200
 | 
Poland Mimaaacz 
Whole french scene in one match LOL
2015-05-29 19:34
#201
World HPJ 
this fucking ddossers need to stop ddossing entire NV team jst so dat dey can win some skins!! fucking assholes!
2015-05-29 19:34
mucherino? One of the most paid team should have ddos protections...
2015-05-29 19:36
WTF? is real game? =D
2015-05-29 19:37
lol...let's invite kenny's on match ;D
2015-05-29 19:37
nV playing a match with only 2 people from nV huehuehuehuhe
2015-05-29 19:38
Shouldn't nV be DQ'd for using Uzzzii
2015-05-29 19:40
#222
KRL | 
France Omarion 
he is banned for valve tournament and probalby esea/faceit/cevo
2015-05-29 19:43
well this isnt a valve, esl, esea or cevo tournament so.. no?
2015-05-29 19:46
Happy destroying nerds hahahahahahahahhaa
2015-05-29 19:41
happy is a nerd.. they are all nerd.. even hltvians... and you. me ? no.
2015-05-29 19:43
happy must be happy
2015-05-29 19:41
1-0 for envyus ez skin$
2015-05-29 19:41
Happy just rollin
2015-05-29 19:41
HAPPY MY MAN!
2015-05-29 19:42
#217
 | 
Germany Bestgerman69 
uzzii playing like dmg, getting caught while switching weapons, but then happy just carrying insane..what is this match!?
2015-05-29 19:42
HAPPY MAD, GG HAPPY, he must be very happy at the moment
2015-05-29 19:43
Happy won the first map, 44 kills, that's some KennyS style carry already.
2015-05-29 19:43
except the fact happy's teammates aren't noobs
2015-05-29 20:09
Well, they had 3 stand-in's in the end.
2015-05-29 20:39
Happy like a GOoOoD....marabichi
2015-05-29 19:44
Happy > KennyS confirmed
2015-05-29 19:44
kennyS is overrated, Happy best
2015-05-29 19:45
who chose cache?
2015-05-29 19:48
Happy top1 2015 confirmed
2015-05-29 19:49
44 kills holy shit happy
2015-05-29 19:49
#245
KRL | 
France Omarion 
Match Postponed rip
2015-05-29 19:55
shit community :) gg :)
2015-05-29 20:02
whats wrong with these lineups?xD
2015-05-29 20:02
whats going on with the game?
2015-05-29 20:07
This game is so...paused.
2015-05-29 20:08
score??
2015-05-29 20:08
#252
NAF | 
Argentina Remesa 
Postponed
2015-05-29 20:08
are they going to continue today?
2015-05-29 20:08
scorebot? fragbite stream?
2015-05-29 20:09
they probably play offline ;[
2015-05-29 20:11
it's a good thing, since only envy was getting ddos.
2015-05-29 20:15
So shoxie is out piping skanks?
2015-05-29 20:11
bodyy tah le bro
2015-05-29 20:13
wtf happened?
2015-05-29 20:16
who won 1st map?
2015-05-29 20:17
2:13 acer on mirage anyone with a score?
2015-05-29 20:17
that lineup lol
2015-05-29 20:17
wtf, what's up with these lineups?
2015-05-29 20:20
german stream says match got postponed? :(
2015-05-29 20:20
i guess they just Play offstream it said that already after cache
2015-05-29 20:21
how can we follow the score in a offline match
2015-05-29 20:22
not at all i guess
2015-05-29 20:23
2-13 uuh what ? i thought the game got postponed or something?!
2015-05-29 20:23
They're playing offline
2015-05-29 20:38
14-6 Favor to ACER. Scorebot is available on mobile only it seems.
2015-05-29 20:24
will you please update the score for us =)
2015-05-29 20:25
+1
2015-05-29 20:26
screenshot it
2015-05-29 20:37
16-9 ACER WON MIRAGE. SCOREBOT WORKS ON MOBILE
2015-05-29 20:26
thanks mate.
2015-05-29 20:28
u really make a new acc to troll score posts? pussy omg
2015-05-29 20:31
Now apparently it's match over which is fucking bullshit
2015-05-29 20:29
what? ://
2015-05-29 20:30
#285
 | 
Poland Mimaaacz 
Well, scorebot works as long as you don't refresh the page. Unfortunately I did it accidentally :< RIP info
2015-05-29 20:32
no it doesnt work
2015-05-29 20:33
#292
 | 
Germany Bestgerman69 
cant see any scorebot :S
2015-05-29 20:40
What in the hell...
2015-05-29 20:30
What is the score?
2015-05-29 20:38
1-1
2015-05-29 20:39
whats happening?!?!? is it postponed? -.-
2015-05-29 20:40
guys were game ??
2015-05-29 20:41
Omg fckin match
2015-05-29 20:44
i arent think that game
2015-05-29 20:45
Are they going to play map 3 as well?
2015-05-29 20:45
#298
NAF | 
Argentina Remesa 
It said GAME OVER on mobile.
2015-05-29 20:46
acer won map 2
2015-05-29 20:47
it's not even 13-2 btw, it is 3-0 acer and postponed
2015-05-29 20:48
Have they played any rounds on Dust 2?
2015-05-29 20:50
acer is win gaem i have much skin, yes?
2015-05-29 20:49
hate to know nothing :/
2015-05-29 20:52
match postponed to May 31, Sunday, 21:00 CEST
2015-05-29 20:57
its true or joke?
2015-05-29 20:58
they playing dust2 RIGHT NOW
2015-05-29 21:00
where you take an info?
2015-05-29 21:02
source?
2015-05-29 21:02
no, csgo
2015-05-29 21:04
wth
2015-05-29 21:02
NV 7-6
2015-05-29 21:02
nice joke
2015-05-29 21:03
no joke on mobile site livescore it live updates.. 9-5* Envy CT
2015-05-29 21:04
which map
2015-05-29 21:04
screenshot?
2015-05-29 21:05
@eR_dU_GlaR how do you know?
2015-05-29 21:03
livescore on mobile site
2015-05-29 21:05
dont listen to him, he is retarded
2015-05-29 21:06
1st half 10-5 envy as CT
2015-05-29 21:06
source?
2015-05-29 21:07
screen or didnt happen ur acc is not very trustable, 99% troll
2015-05-29 21:08
Envy won pistol 3v3 on force up
2015-05-29 21:08
@e R_dU_GlaR? pls dont scam
2015-05-29 21:08
How much? Nothing. But this is bullshit with 5standins in the whole game o.O when more then 50% are standins .. (nv site)
2015-05-29 21:10
nv has only 2 standins?
2015-05-29 21:12
envy winning 7-3 on CT side
2015-05-29 21:10
7-3 for envy on dd2
2015-05-29 21:11
just get your applesheetphone get in on hltv in that match and watch scorebot....marabichi
2015-05-29 21:11
mhm :D it sais match over no scorebot anymore
2015-05-29 21:12
i have acer gd235hz 120hz monitor .. how to make colours look brighter ? pls help
2015-05-29 21:12
7 - 4 for Acer on dd2
2015-05-29 21:12
why so muchhhh troll
2015-05-29 21:13
no troll all legit check forest twitter
2015-05-29 21:14
yup, nothing there as expected. 0/10
2015-05-29 21:16
Now its 8-5 for envy.. This match is sick
2015-05-29 21:14
so much back and forth
2015-05-29 21:15
14-1 for acer, ezpz skins ty nV fagboys
2015-05-29 21:13
13-8
2015-05-29 21:14
for envy?
2015-05-29 21:16
for TA
2015-05-29 21:17
#345
ZywOo | 
Sweden Exxet 
hi
2015-05-29 21:15
DAFUQ IS THE MATCH ON OFFLINE? A FUCKING CYREX IN THE LINE
2015-05-29 21:16
trollsheet happens
2015-05-29 21:16
9 - 6 acer t-side dust2
2015-05-29 21:16
omg guys show the fucking photo or something that they are playing i trust nobody unless there is a proof. this guy says 7-4 acer the other 10-5 envy, fuck that.
2015-05-29 21:16
retard no1 knows the score, everyone is trolling all players are offline on steam and 100% they are playing it right now, we dont even know if acer won mirage yet
2015-05-29 21:18
where do u watch the game???
2015-05-29 21:17
16-16 acer atm
2015-05-29 21:17
ACER WIN AAHAHAH TY FOR SKINS
2015-05-29 21:19
team acer just won. :)
2015-05-29 21:20
1-15 Dust2. But i dont know for whom. gyazo.com/05366e5ef100e20962db1859509a18..
2015-05-29 21:20
LOL edited name absolutely not obvious XDDDDDDDDDDDDDDD
2015-05-29 21:21
big fail my friend, xizt steam name is StaffaN since ~~40 minutes nt doe nt
2015-05-29 21:21
ty
2015-05-29 21:21
i said it guys ended 16-9 for envy 10-5 first half
2015-05-29 21:20
#369
 | 
Cyprus Biolosek 
16-0 for Nepal. Easy!
2015-05-29 21:21
EnvyUs won dust 2. Envy 2-1
2015-05-29 21:21
refresh the page, hltv updated scores, envy won 2-1
2015-05-29 21:23
#374
 | 
Germany Bestgerman69 
omg im so HAPPY i didnt lost my knife after this desaster xD
2015-05-29 21:23
haha me2 and i even got overpayed :D gyazo.com/7587b276d87394d28dfd7b1c2936cf..
2015-05-29 21:43
#389
 | 
Germany Bestgerman69 
nice one, also got like 10€ overpayed
2015-05-29 21:49
GG
2015-05-29 21:25
Hahahahaha get rekt Acer-fangays! Lmfao!!! Happy! <3
2015-05-29 21:29
Acer should win 1st map... from 8-2 in tt to 8-7.
2015-05-29 21:37
dennis and Xizt? you wot
2015-05-29 21:39
all that hate i got for giving the livescore.. lel hltv logic and how much? m4a1-s cyrex MW on nV
2015-05-29 22:05
#394
 | 
France cedd 
can anyone explain why all the subs played this match ? thanks
2015-05-29 22:48
ddos because kids wanted skins
2015-05-29 22:59
#396
 | 
Romania fluxz0r 
how the fk acer got 13 rounds when they lost 16:6 on mirage?
2015-05-29 23:19
Login or register to add your comment to the discussion.