19:00
9th of June 2015
 
Match over
Maps
Best of 1
Dust2
6:16 (4:11; 2:5)
Rewatch
Player of the matchwon with 76.6% of the votes
Filip 'NEO' Kubski
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.95 0.27
Deaths / round 0.41 -0.28
Assists / round 0.27 0.14
First kills / round 0.14 0.04
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Head to head
18
Wins
6
Overtimes
21
Wins
26/5 15 Counter Pit League
trn
Train
17 - 19
26/5 15 Counter Pit League
cbl
Cobblestone
16 - 8
17/5 15 Gfinity 2015 Spring Masters 2
inf
Inferno
22 - 25
17/5 15 Gfinity 2015 Spring Masters 2
trn
Train
17 - 19
13/5 15 Global Offensive Champions League Season 1
cbl
Cobblestone
16 - 14
13/5 15 Global Offensive Champions League Season 1
mrg
Mirage
11 - 16
23/4 15 FACEIT League 2015 Stage 1
cbl
Cobblestone
16 - 9
11/4 15 ESL Pro League Winter 2014/15 Finals
inf
Inferno
16 - 9
11/4 15 ESL Pro League Winter 2014/15 Finals
mrg
Mirage
16 - 4
11/4 15 ESL Pro League Winter 2014/15 Finals
cch
Cache
5 - 16
Show all head to heads
NAVI EZ
2015-06-08 21:57
EZ VP <3 <3 16-6 ez TY FOR YOUR ASIIMOVS <3
2015-06-09 20:00
NAVI EZ PEASY
2015-06-08 21:58
Navi ez
2015-06-08 21:58
#4
f0rest | 
CIS m0desty 
GL Na'Vi
2015-06-08 22:04
GOGO VP
2015-06-08 22:07
#7
f0rest | 
Brazil flytwNiP 
Vp will win
2015-06-08 22:09
#8
 | 
Poland Carry Potter 
d2 ez navi
2015-06-08 22:22
interesting to see such match since VP has always banned DD2 for like 6 months or so :)
2015-06-08 23:00
For like 2 years or so* but i belive that they started praccing it a little and it's not like they sucked on it when slipped past veto section. But yeah, Navi 65% chances at least.
2015-06-09 13:38
yeah but i remember in the good old days they were virtus PLOW because of their Great Rushes on DD2 T side ,, so they have played it in the early days and until the middle of 2014 ,:) sure maybe even 75% Navi since that the last match between them was 13-2 or 14-1 CT side for navi :D
2015-06-09 15:56
ALL IN GUARDIANG2LL2P[EASWDAS
2015-06-08 23:10
gogogo Na`Vi
2015-06-08 23:12
Gogo Vp, finally they playing something on d2
2015-06-08 23:15
#13
 | 
Poland trancemeister 
they had to play de_cache some time ago, but the match was postponed .. and now d2? GuardiaN > VP on d2.
2015-06-08 23:22
That one will also be played in near future.
2015-06-09 06:05
50/50
2015-06-08 23:56
vp on dust2 rip..
2015-06-09 00:09
d2 random map 50 50, value on VP
2015-06-09 00:59
Too bad it's one of Na'Vis strongest maps.
2015-06-09 07:34
#45
swag | 
North America Ares872 
one of navi's better maps and VP's worst now granted anyone can beat any team at anytime (See VP destroyed TSM on Dust 2) but this is perfect map for GuardiaN and co.
2015-06-09 15:07
#18
 | 
Sweden LspN 
This map is for Na'Vi indeed, should be pretty easy for them i guess.
2015-06-09 05:04
- Seized + Starix
2015-06-09 07:35
You retarded?
2015-06-09 10:00
dd2 ez for navi
2015-06-09 07:42
Hello. NAVI VS VP MAP:Dust 2 75%win-25%win
2015-06-09 08:04
#27
 | 
Russia bandband 
ne palili taktiki zhe
2015-06-09 10:26
2015-06-09 11:23
#34
 | 
Russia bandband 
tut prosto povezlo pshekam ;D
2015-06-09 11:41
DD2. Navi ez
2015-06-09 10:00
VP are improving dust2 lately. They did beat TSM who also god in this map. hltv.org/match/2295646-tsm-virtuspro-esl..
2015-06-09 11:01
Not really i found tsm really week on d2 they are stronger on mirage
2015-06-09 11:20
IT'S SPELLED WEAK!
2015-06-09 13:53
he meant that they were weak that week kappa
2015-06-09 16:25
thx for odds navi fangays, 10 eur value, easiest skins on my life lol vp 2 stronk at dd2, paszaBiceps will rekt guardian's ass with awp :)
2015-06-09 13:23
#38
Norway v01d 
We will see about that ;)
2015-06-09 13:41
I think it's a must-win match for Na`Vi.
2015-06-09 13:24
Well, it's one of the strongest maps for Navi but VP is always capable to win, especially when they are considered underdogs. And you have to keep in mind that group matches in ESL ESEA are slowly coming to an end and VP has to win in order to play for huge money, and they always play for huge money. I expect them to be motivated as f...
2015-06-09 14:22
same goes for navi and lets be honest on d2 guardian will destroy vp
2015-06-09 14:43
Will VP golden rule work here?
2015-06-09 14:49
navi on bootcamp
2015-06-09 14:53
VP: can beat TSM 16-9 on D2, earlier losing with tier 3 team.
2015-06-09 15:13
2015-06-09 15:16
navi bootcamp so easy for them
2015-06-09 15:22
navi are not bootcamp !! EZ vp destroy navi
2015-06-09 15:46
ez4 navi , VP really bad on dust2
2015-06-09 15:53
na'vi ez
2015-06-09 16:27
Navi can do it 60/40 for navi let go !
2015-06-09 16:46
This or nip-fnatic.. hard choices as fnatic will probably steamroll nip, but this will probably be way closer..
2015-06-09 16:51
Nailed it so hard it hurts a bit :D about the fnatic-steamroll.. did not forsee Na-vi being this shit vs vp..
2015-06-09 19:29
this should be a good game!
2015-06-09 17:27
remember the match between NiP - VP and VP won? Tonight the same thing its happening :)
2015-06-09 18:45
Lol no
2015-06-09 18:56
#63
Poland MuhQ 
Dust2 ? ez 4 navi lol
2015-06-09 18:57
lol, rekt
2015-06-09 19:36
is d2? on esea is cache
2015-06-09 19:07
very important match for both teams
2015-06-09 19:09
#66
Brazil 1-19 
Can you link esea matchpage please ? :)
2015-06-09 19:09
#68
Brazil 1-19 
ty ty :D
2015-06-09 19:13
NaVi Swedes confirmed
2015-06-09 20:05
ESEA link says map is Cache, which I think favours more VP. Let's see or Lounge will return skins.
2015-06-09 19:14
The map is dust2 not cache :)
2015-06-09 19:16
lol they switched back, before few mins it said its Cache prntscr.com/7f0jl0
2015-06-09 19:18
The other page still says cache,but the players are on the page saying D2,each team plays each other twice.and both games were scheduled for today.
2015-06-09 19:20
vp won 16-5 gg
2015-06-09 19:16
1
2015-06-09 19:17
This match is not happening now -.- Its later.
2015-06-09 19:19
People stop linking the wrong esea page , and stop freaking out. The map is Dust2 ESEA PAGE : play.esea.net/index.php?s=stats&d=match&..
2015-06-09 19:17
VP just won 1st round and every1 like "YAAAAAY EZ VP TY FANGAYS" "RIP MY SKINZZZ FUCK U NAVI"
2015-06-09 19:22
#98
NEO | 
Poland Szekka12 
Then VP wins 8 rounds in a row :D
2015-06-09 19:33
Then every1 think 1st round decides the winner.
2015-06-09 19:36
4-0 for vp hahah thanks fangays ;D
2015-06-09 19:23
rip skniz
2015-06-09 19:26
take care of my 12$ vp fanboys :)
2015-06-09 19:27
Best throw ever seen
2015-06-09 19:28
16-0 VP inc
2015-06-09 19:28
Golden Rule
2015-06-09 19:28
RIP 100$ :D
2015-06-09 19:29
plow mode on, rip navi
2015-06-09 19:29
i try bet on fnatic - bot offline (fnatic won) i try bet on navi - bot online (navi lost) :D TROLL XD
2015-06-09 19:30
#89
 | 
Russia bandband 
...
2015-06-09 19:30
#90
Poland MejT 
rip skins
2015-06-09 19:30
#91
Brazil 1-19 
lol wtf
2015-06-09 19:30
score?
2015-06-09 19:30
#94
Brazil 1-19 
8-1 VP
2015-06-09 19:31
thanks
2015-06-09 19:32
golden rule but steam facking servers was down when i try to bet vp
2015-06-09 19:31
navi hahaahahahahahahha
2015-06-09 19:31
#97
 | 
Latvia rodgerz 
This just looks painful :( 500k tournament and navi won't be there. That's kinda sad...
2015-06-09 19:35
16-1 hype, navi play like trash.
2015-06-09 19:34
wtf?
2015-06-09 19:34
navi ez
2015-06-09 19:35
Post your maxbets on VP
2015-06-09 19:36
Why VP doens't play dust 2 more often? They won against TSM and Na'vi (this game is won already) and put up a good fight against Fnatic. Just doesn't make any sense they ban it everytime.
2015-06-09 19:36
neomonster 17/2
2015-06-09 19:38
flamie fat kid only play football manager
2015-06-09 19:37
LOOOOOOOL
2015-06-09 19:41
#109
 | 
Germany j3llY 
i switched to NaVi. You have to know:NEVER CHANGE YOUR BET!
2015-06-09 19:37
#111
 | 
Brazil mth^ 
:( sad bro
2015-06-09 19:38
Flamie 4 asimov before match and now 0 gg throw
2015-06-09 19:37
NEO again
2015-06-09 19:38
The things VP is doing, is impossible, I don't believe it's legit and take in mind that I didn't even bet on them xD
2015-06-09 19:38
nope since you bet on navi
2015-06-09 19:39
Didn't bet on the match at all, went all in on fnatic, but VP is just doing impossible things xD
2015-06-09 19:43
ez navi :) keepo
2015-06-09 19:40
11-4 ... navi started playing way to late..
2015-06-09 19:42
+1
2015-06-09 19:42
#119
 | 
Poland sajlent 
remember now matter what VP>Na`Vi,TSM
2015-06-09 19:42
#121
 | 
Brazil mth^ 
omg that flag make me feel you r a fungget
2015-06-09 19:43
it was always like that, vp won like 80-90% of their all matches vs tsm and navi
2015-06-09 19:52
#132
 | 
Poland sajlent 
7-1
2015-06-09 19:52
#176
 | 
Brazil mth^ 
omg he 7-1 me :/ gonna cry :'(
2015-06-09 20:03
Sajlent behave yourself.
2015-06-09 20:32
Ok VP just won pistol, now for real rip Na'Vi
2015-06-09 19:44
easy skins easy life thanks guys
2015-06-09 19:44
aaaand VP will choke now
2015-06-09 19:46
322 FROM NAVI, I THINK THEY NEED BAN
2015-06-09 19:46
VP tier 1 against other t1 teams and tier 6 teams against tier 2 and lower
2015-06-09 19:48
gl&hf
2015-06-09 19:50
DDos incoming.
2015-06-09 19:52
someone is gonna lose alot of skins on navi muahaah
2015-06-09 19:53
Ez for TaZZINATOR
2015-06-09 19:57
16-6
2015-06-09 19:58
its so spotted that throw please ban this noobs navi. Two players of this team bet 4 asimov on vp
2015-06-09 19:58
#140
 | 
Poland sajlent 
REKT
2015-06-09 19:58
#141
World Nzm 
don't understand, why navi cant kick seized and probably zeus -.-'
2015-06-09 19:58
zeus igl so no :)
2015-06-09 20:02
#142
 | 
Romania DoTy 
nice trow naVi ... 6 kill Guardian / 8 flamie - ... GJ and lose all match navi ... fucking retards
2015-06-09 19:58
how much?
2015-06-09 19:59
how much??
2015-06-09 19:59
lol how much boy but if you looked the match flamie and starix put 4 asimov on vp so :)
2015-06-09 20:00
#150
 | 
Poland sajlent 
HAHAHAHHAAHAHAHAHA how much dragostea din tei?
2015-06-09 19:59
#158
 | 
Poland sajlent 
2015-06-09 20:01
#177
 | 
Romania DoTy 
low .. i bet 100$ .. no problem ;) ..
2015-06-09 20:03
gg
2015-06-09 19:59
VP won d2 16-6 , w0w :D mini suprise... NEO_Da KiNg
2015-06-09 19:59
100% throw, (i didnt bet)
2015-06-09 19:59
yes throw on most important league ESL ESEA PRO LEAGUE n1 dumbo better tell me i.imgur.com/7ldL11x.gifv
2015-06-09 20:00
so if it is not a throw can you tell us why flamie and starix put 4 asimov on vp?
2015-06-09 20:01
1+
2015-06-09 20:02
nice b8 m8 i r8 it 8/8
2015-06-09 20:02
HAHAHAHAHAHAHAHAH who the fuck said it? pro players can't bet skins on lounge or any other sites if u dont know...
2015-06-09 20:02
yes they can and i have a screen of the starix stream to prove it retard
2015-06-09 20:03
only u are retard here, dont try to make urself right because u are only embrassing urself J@@H@H@H
2015-06-09 20:03
don't cry because i have the screen to disqualify this team :). RETARD boy stay in your retard country where your QI population < 10
2015-06-09 20:05
u dont even have flag HAHAHAH, post the screen here H@H@H@ retarded cis user trying to find excuse for navi that they lost on purpose? =D ur mom should cut ur internet connection LMAO
2015-06-09 20:06
Stfu retard i have sent the screen to csgolounge
2015-06-09 20:21
+1 for this.I really think they should add kinda of IQ test before registering to hltv.Something like "2+3 = ?".I am quite sure 20% of the cis community wont even have a chance to make a registration.
2015-06-09 20:45
the only retarded one here is u m8.
2015-06-09 20:04
yeah yeah with a screen of stream just stay in your retard country where your QI population < 10
2015-06-09 20:04
dude u lost some skins and you dont have any screens.Please stop your drugs.
2015-06-09 20:05
Dont cry screen sent to csgolounge
2015-06-09 20:20
so u basicly tell me that you have no proove.Just a bunch of shittalking.You either delusional or a very bad troll...
2015-06-09 20:21
learn to read ty. screen sent to csgolounge
2015-06-09 20:31
there is no fucking screen dude.I can tell you i ve got a sextape of emma watson and that i sended it to some famous media but this does not mean i really got the tape right?Its the same with u :P.
2015-06-09 20:36
you will see in 2 days retard boy :)
2015-06-09 20:42
no fucking way dude ;).
2015-06-09 20:43
you will see retard
2015-06-09 20:47
HAHAHHAH ESL ESA MOST IMPORTANT !!!! HAHAHAHAHA team often throw games ( not for skins) lilke nip na vi on mirage etc.
2015-06-09 20:04
ofc its most important league out of all right now, only top4 qualifies sooo lmao
2015-06-09 20:07
VP trained dust2 alot
2015-06-09 19:59
A better theory though navi played like shit.
2015-06-09 20:00
vp won some matches on dust lately, including TSM
2015-06-09 20:01
They could of won vs envy for all that matters. If navi didint play like shit they wouldn't of lost.
2015-06-09 20:12
ez for VP!
2015-06-09 19:59
NAVI bootcamp or BOTcamp¿
2015-06-09 20:00
ahahaha salty kids again whihing when they lost skins :facepalm:
2015-06-09 20:00
Yea ez for navi hahahah ns
2015-06-09 20:01
thanks for the good odds Navi bettors. I appreciate it.
2015-06-09 20:03
vp target is ESL ESEA Pro focus 100% on this league
2015-06-09 20:03
lesson for today, always follow your gut / your system / your logic didnt follow, hence only low+ :/ fuck it i.imgur.com/GvPrU0V.jpg
2015-06-09 20:03
surprise you are here with your winning screenshots
2015-06-09 20:05
#173
 | 
Netherlands S3G4 
GJ VP!
2015-06-09 20:03
gud d&#380;ob
2015-06-09 20:07
#195
 | 
Poland Marcines 
lol rekt d2 xD
2015-06-09 20:15
Thanks for skins "Born to Win" fanbois.
2015-06-09 20:29
Can you in a familiar clan? I'm a good player I play CS 1.6 6 years .. I much like CS 1.6 and I want to known <3
2015-06-09 20:33
Looks like if Guardian isn't carrying, Navi can't win.
2015-06-09 21:16
"stfu vp fangay, guardian will wreck them on d2" XDDDDDDDDDD 6-18 LMAO BTW. NEO IS WAKING UP
2015-06-09 21:19
Shit bootcamp. Na`Vi 6:16 VP. NiP 1:16 F3
2015-06-09 21:22
lol VP showing some good stuff on d2 recently
2015-06-09 21:32
#218
 | 
Brazil Collee 
Wtf VP Weirdest team ever
2015-06-09 21:45
Login or register to add your comment to the discussion.